Probleme dupa schimbarea kit distributie
![]() ![]() ![]() |
Probleme dupa schimbarea kit distributie
tkx |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|||
costinn |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 19 February 10 ![]() |
suieratul e posibil sa fie de la pompa de apa si eu am suieratul asta si o suspectez pentru ca nu am schimbat-o am pus-o tot pe cea veche
la fel dispare si reapare nu face mereu bataia din ce zona a motorului vine? posibil sa fie de la pompa de injectie This post has been edited by costinn: 5 May 2010, 00:58 |
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2006
|
|
rotnik |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
Am primit confirmarea ca nu numai in capul meu e bataia. Mai multe persoane mi-au confirmat acest lucru. Am sunat pe un mecanic pe care-l stiu si mi-a zis ca nu poate fi de la schimbatul curelei dar fix de atunci se aude asa. Bataia se aude din motor cumva (ca o bataie de culbutori) si se simte chiar si in spatele masinii (trasesem pe dreapta si un vecin care statea in spatele masinii ma intreabat daca stiu ca se aude o bataie).
Inainte sa ma duc cu ea la service as vrea sa aud ceva pareri de la forumisti ... va rog! |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
daca e sarita un dinte,la relanti nu se cunoaste insa daca o accelerezi bate de o ia mama naibii
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
rotnik |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
Tocmai la ralanti bate, turata nu-mi pare ... si ce e ciudat e ca ralantiul e mai mic, pe la 600.
Oricum, azi am fost la cei care mi-au schimbat distributia, au sesizat si ei bataia insa m-au asigurat ca nu are cum sa fie de la un eventual motaj gresit al curelei. Asta presupunea pornire greoaie, pierdere de putere .... ma rog ... au zis ca e bataie de injectie si m-au sfatuit sa scot toata motorina din rezervor si sa alimentez din alta parte. De obicei alimentez de pa petromV dar acum 10 zile am alimentat de la rompetrol din aia scumpa ... alto parca ... numai ca eu am sesizat bataia dinainte de a alimenta din rompetrol ... nu mai stiu ce sa zic. Poate ma ajutati si voi? |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#36
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Asta cu schimbati motorina sau benzina a devenit ceva clasic in service-urile dacia, cind nu stiu ce sa faca pun placa asta...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Sa nu bata o biela pe bolt.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
rotnik |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
Nu am fost la service dacia
bieleta de bolt de ce sa bata? de la schimbarea distributiei? |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
si eu zic ca s-ar putea sa bata unul din injectoare , daca decalau distributia cu un dinte ar fi pornit greu si ar fii scos fum. Asta cu bataia injectoarelor e mai greu de diagnosticat , s-ar putea ca la test de injectoare sa fie in parametri asa ca daca nu are ureche buna mecanicul trebuie sa o ia prin incercari pana-l nimereste pe cel cu probleme.
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
rotnik |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
Am facut cum mi-a zis mecanicul, am scos toata motorina, am bagat alta insa fara nici un rezultat. Majoritatea parerilor sunt ca e vorba de un injector dar tot nu-mi iese din cap cum mama masii chiar de cand am schimbat distributia sa inceapa sa bata injectorul. Prea mare coincidenta ... trebuie sa fie o legatura ... ma gandesc poate cureaua e o chinezarie si e un pic mai lunga sau/si nu s-a intins bine sau intinzatorul s-a slabit .. o fi posibil sau spun prostii?? de ce turometrul sta nici macar la 600 ? cat e ralantiul la dci? Cand ma gandesc cat mai am de platit la ea si nici nu a implinit 60K,are 59500 ...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
natalia |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 18 September 08 ![]() |
1.5 dci are senzor la arbore? cumnatul meu la un opel 1.7tdi avea aceleasi simptome ca si tine bataie la motor +dupa o anumita turatie a motorului nu mai tragea si ii venea in nas(la o viteza mai mare de 110). am inteles ca acest senzor ar regla avansul pompei de injectie "sau ceva de genul asta".
|
--------------------
dacia logan
dacia logan
2006/diesel
- Bz.06.spx
|
|
tmhwn |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 5 May 10 ![]() |
ciao sunt un nou membru
bataia ce o auzi ii ca o baae detachet asemanator si se aude cand ci cand |
--------------------
dacia
1410
2003 pe injectie
- tm10 hwn
|
|
DMP |
![]()
Post
#43
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
tmhwn |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 5 May 10 ![]() |
daca mai sunt greseli imi cer scuze sunt incepator
stiu despre ce ii vorba mie mi sa zis ca este o reglare electronica a avansului si nu ai ce sai faci asai din fabrica 7 May 2010, 20:34: la cata electronica exista pe massina este posibil sa fie adevarat This post has been edited by tmhwn: 7 May 2010, 20:34 |
--------------------
dacia
1410
2003 pe injectie
- tm10 hwn
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#45
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Da foarte multa electronica pe masina...fel de fel de sisteme si dotari electronice.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
bleumineral |
![]()
Post
#46
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
Buna ziua.
Revin cu noutăți referitoare la problema mea pentru care am deschis topicul. Am fost la service Dacia din Caransebeș, unde oamenii de acolo mi-au luat 80 de lei ca să-mi facă testul la ambele computere. De la început, mi-au zis textul clasic cu schimbatul benzinei. Cred că placa asta este pusă pentru că cei nepricepuți mereu caută să dea vina pe alții. N-au putut să intre în calculatorul de gaz, din ce cauză nu știu, mi-au zis să merg mai mult pe benzină și să pun aditiv în ea. Mai mult mi-au zis să merg puțin în forță cu mașina, adică s-o turez pe la 3500-4000 că s-ar putea să fie injectoarele de benzină înfundate că am mers prea mult pe gaz. Instalația Landi Renzo care este pe mașina mea intră în funcțiune după ce mașina a pornit pe benzină și a funcționat ceva timp, așa că eu personal cred că nu aveau motiv să se înfunde injectoarele de benzină și mai mult, eu am respectat indicațiile scrise în carnetul de întreținere care spun că la fiecare 5000 de km parcurși pe gaz să mergi 5-20 de km pe benzină, eu am mers 100 de km pe benzină nu 20 și mai des de 5000 de km. Mașina tot tremură pe gaz, tremură și pe benzină. Mai nou a apărut și un huruit suspect de rulment uzat, s-ar putea să fie rola de pe cureaua de accesorii sau pompa de apă. De desfăcut, n-o mai desfac fie ce-o fi că nu mai am bani să dau pe altă curea de distribuție și altă dată să-mi fie învățătură de minte să merg la nepricepuți. Orice s-ar spune, de către oricine, NU AVEM MECANICI PRICEPUȚI CARE SĂ MEARGĂ LA FIX LA PROBLEMĂ. Toți merg pe bâjbâite, vezi că o fi aia sau o fi ailaltă. Mașinile de acum, fie ele și Logan au computere de bord care îți dau indicații. Dacă ești meseriaș și ai învățat atunci trebuie să știi că dacă îți apare indicația cutare de la computer trebuie să fie cauza aia sau ailaltă. Ei, ai noștrii ca brazii se uită la computer ca mâța-n calendar și tot trag fișele de la bujii să-și dea seama care cilindru nu merge, deși în carnetul mașinii scrie că este strict interzis să faci așa ceva. Sincer nu știu ce să-i mai fac și unde să mai merg. Oricum vă mulțumesc tuturor pentru sfaturi și pentru fotografiile trimise. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
asa sunt mecanicii..... peste toooot ......
|
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#48
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(bleumineral @ 8 May 2010, 10:18) Buna ziua. Revin cu noutăți referitoare la problema mea pentru care am deschis topicul. Am fost la service Dacia din Caransebeș, unde oamenii de acolo mi-au luat 80 de lei ca să-mi facă testul la ambele computere. De la început, mi-au zis textul clasic cu schimbatul benzinei. Cred că placa asta este pusă pentru că cei nepricepuți mereu caută să dea vina pe alții. N-au putut să intre în calculatorul de gaz, din ce cauză nu știu, mi-au zis să merg mai mult pe benzină și să pun aditiv în ea. Mai mult mi-au zis să merg puțin în forță cu mașina, adică s-o turez pe la 3500-4000 că s-ar putea să fie injectoarele de benzină înfundate că am mers prea mult pe gaz. Instalația Landi Renzo care este pe mașina mea intră în funcțiune după ce mașina a pornit pe benzină și a funcționat ceva timp, așa că eu personal cred că nu aveau motiv să se înfunde injectoarele de benzină și mai mult, eu am respectat indicațiile scrise în carnetul de întreținere care spun că la fiecare 5000 de km parcurși pe gaz să mergi 5-20 de km pe benzină, eu am mers 100 de km pe benzină nu 20 și mai des de 5000 de km. Mașina tot tremură pe gaz, tremură și pe benzină. Mai nou a apărut și un huruit suspect de rulment uzat, s-ar putea să fie rola de pe cureaua de accesorii sau pompa de apă. De desfăcut, n-o mai desfac fie ce-o fi că nu mai am bani să dau pe altă curea de distribuție și altă dată să-mi fie învățătură de minte să merg la nepricepuți. Orice s-ar spune, de către oricine, NU AVEM MECANICI PRICEPUȚI CARE SĂ MEARGĂ LA FIX LA PROBLEMĂ. Toți merg pe bâjbâite, vezi că o fi aia sau o fi ailaltă. Mașinile de acum, fie ele și Logan au computere de bord care îți dau indicații. Dacă ești meseriaș și ai învățat atunci trebuie să știi că dacă îți apare indicația cutare de la computer trebuie să fie cauza aia sau ailaltă. Ei, ai noștrii ca brazii se uită la computer ca mâța-n calendar și tot trag fișele de la bujii să-și dea seama care cilindru nu merge, deși în carnetul mașinii scrie că este strict interzis să faci așa ceva. Sincer nu știu ce să-i mai fac și unde să mai merg. Oricum vă mulțumesc tuturor pentru sfaturi și pentru fotografiile trimise. Faci diagnostic nu cum spui tu ca daca iti indica un martor gata ai si gasit problema , la tine poate sa fie bobina de inductie defecta , senzorii ,MPP-motorasul pas cu pas. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bleumineral |
![]()
Post
#49
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
Bobina are 20000 de km de când am schimbat-o. Când am fost la "meseriașii" care mi-au schimbnat cureaua de distribuție și nu mi-au pus-o la punct cum trebuie, am prezentat problema așa cum am prezentat-o aici, numai că ei aveau mașina în față o ascultau cu urechea și o vedeau cu ochii, au pus și testerul pe ea. Și după tester, au schimbat bobina și fișele mele cu altele de pe altă mașină, am schimbat eu bujiile, am pus noi nouțe tipul dedicat pentru gaz și tot nu a vrut să meargă cum trebuie. Până la urmă dacă mergeau tot în stilul acesta trebuia să schimb toată mașina și asta rezolva problema, însă... nu prea am bani pentru asta. Eu m-am dus la ei să schimb doar cureaua de distribuție nu să-mi cumpăr o mașină nouă.
Acum referitor la placa cu schimbatul benzinei și a gazului... Credeți că nu sunt toate o apă și-un gaz? Câte rafinării avem noi în țară să existe o așa de mare diferență între ele? Asta, vă spusăi eu... e placa nepriceputului care îți face vânt și-ți ia banii, că doar nu poți să-i zici nimic, nu ai canistra de benzină sau pompa lângă tine s-o schimbi atunci pe loc și să-i demonstrezi că-i prost. Referitor la motorașul pas cu pas, acela e comandat de computerul de bord pe baza informațiilor primite de la senzorii de turație și mai știu eu care. Deci, logic, de-ar fi o defecțiune la el, ar apare ceva pe computer acolo și, ar trebui să știi tu ca mecanic dacă e vorba de el.Plus că, din câte am citit și am întrebat, acel motoraș lucrează mai mult la relanti ori mie mașina îmi tremură aproape la orice regim. This post has been edited by bleumineral: 8 May 2010, 16:35 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
unu la mana nu sunt asa mecanicii peste tot,doi combustibilul difera de la statie la statie si trei orice defect de alimentarenu este diagnosticat pe clip ,iar defecteminore cum ar fi mp sau alte prostii nu iti apar ca defect pe clip ,insa ca inginer sa o persoana documentata in aceasta situatie iti poate spune daca e ok sau nu vazand parametrii
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#51
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Inceraca si la alt service si da-i un pm lui alexis, ca el se pricepe la gpl.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
bleumineral |
![]()
Post
#52
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
Mulțumesc pentru sugestii, dar nu pot da pm-uri. Să merg din service în service... nu prea mă ține punga. Și mai ales nu-mi garantează nimeni că nu voi da tot peste niște dobitoci care nu știu pe ce lume sunt.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
klaus |
![]()
Post
#53
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
am niste indoieli ca nu poti da pm-uri. Incearca sa dai.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
rotnik |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
Daca este de folos cuiva, ieri am fost la un service sa-mi verifice injectoarele. Au iesit ok si la testul pe calculator si cel cu paharelele, apoi cu verificat distributia. Cureaua era asezata la extremitatea din stanga a rotilor dintate ... si zice nea mecanicul ca nu e bine, se uita si la intinzator si zice ca e pus invers ![]() Ma duc azi la cei care mi-au montat cureaua si incep astia sa-si faca cruce cu doua maini "nu se poate dom'le asa ceva, nu ai cum sa pui un intinzator invers si nu se poate slabi odata strans la semn. Cureaua poate sa stea mai la stanga mai la dreapta sau pe centru, nu conteaza, asa se asaza ea". Vine un inginer si asculta motoul, face o tura, ma intreaba ce euro e si din ce an, ma asigura ca nu e din distributie, o cauza posibila filtrul de motorina (l-a auzit cum fluiera, nu face des, am avut noroc tocmai atunci sa-l apuce). A fost montat de ei, nu mai aveau, era tarziu, urmeaza sa revin sa schimbam filtrul. Ma doare capul ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
rotnik |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
intrebare de 1000 de puncte (scuze de off topic): un injector poate sa bata doar cand e motorul cald si doar la ralanti?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
bleumineral |
![]()
Post
#56
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
QUOTE(rotnik @ 11 May 2010, 19:43) Daca este de folos cuiva, ieri am fost la un service sa-mi verifice injectoarele. Au iesit ok si la testul pe calculator si cel cu paharelele, apoi cu verificat distributia. Cureaua era asezata la extremitatea din stanga a rotilor dintate ... si zice nea mecanicul ca nu e bine, se uita si la intinzator si zice ca e pus invers ![]() Ma duc azi la cei care mi-au montat cureaua si incep astia sa-si faca cruce cu doua maini "nu se poate dom'le asa ceva, nu ai cum sa pui un intinzator invers si nu se poate slabi odata strans la semn. Cureaua poate sa stea mai la stanga mai la dreapta sau pe centru, nu conteaza, asa se asaza ea". Vine un inginer si asculta motoul, face o tura, ma intreaba ce euro e si din ce an, ma asigura ca nu e din distributie, o cauza posibila filtrul de motorina (l-a auzit cum fluiera, nu face des, am avut noroc tocmai atunci sa-l apuce). A fost montat de ei, nu mai aveau, era tarziu, urmeaza sa revin sa schimbam filtrul. Ma doare capul ![]() Ceea ce era de demonstrat... Mecanicii noștrii în marea lor majoritate sunt niște dobitoci scumpi și cu fițe. Scuze celor care își fac treaba cu pasiune și corect, rar găsești oameni de felul acesta la care te duci cu o problemă ești rezolvat repede și bine și revii cu plăcere doar pentru altă problemă. This post has been edited by bleumineral: 14 May 2010, 22:55 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
bleumineral ,poti s-o mai spui o data insa nu prea mai sunt asa mecanici
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
rotnik |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 ![]() |
Nu mai are rost sa postez aici despre problema mea ... bataia aparuta dupa schimbarea distributiei a fost o mare coincidenta. Am fost azi la un service autorizat dacia, mai precis la reprezentanta dacia din constanta, aia noua de pe tomis. Au ascultat motorul, au testat injectoarele atat cu paharutele cat si pe tester, verdictul: "motorul functioneaza in parametrii". Au sesizat bataia, au spus ca e posibil ca un injector sa o produca dar atata timp cat masina porneste, trage, nu scoate fum iar testele au iesit ok nu au ce sa faca si nici nu recomanda sa se faca ceva, sa-mi vad linistit de drum ca masina n-are nimic. Mi-au recomandat sa incerc sa schimb motorina cu una "mai de calitate", si au dat din umeri cand le-am zis ca alimentez numai su sprint diesel. Ma simt si usurat (ca n-a trebuit sa scot din buzunar gramezi de bani pt. reparatii) dar si dezamagit in acelasi timp (ca nu am un raspuns clar si nu mai am increderea pe care o aveam in masina cand plecam la un drum lung).
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#59
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Mai da iai gasit priceputi rau de tot cei din Constanta, ai ales pina ai cules
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
alexp_ |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 September 06 ![]() |
A vazut cineva distributie made in ''japon'' ?
|
--------------------
logan
preference 1.6
2006
- IF-o8-FAP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:29 |