DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema accelerare

ccc31
post 12 May 2013, 17:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 May 13




Salut! Recent am primit o Dacioara de la cineva insa are o mare problema sad.gif . Atunci cand calc acceleratia mai repede motorul tinde sa moara iar dupa vreo secunda incepe in sfarsit sa se tureze. este foarte suparator fenomenul in special la plecarile de pe loc. Daca tin socul tras se tureaza destul de OK pot sa spun chiar normal, de aceea cred ca aprinderea e exclusa din start (oricum toate bujiile sunt noi, la fel platina si reglate corect). Am incercat cu vreo 3 carburatoare dar tot la fel. Cam pe unde sa fie problema?


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - OT 20 ALI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 12 May 2013, 18:04
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




Daca zici ca in momentul cand tragi socul motorul se tureaza cum trebuie inseamna ca ar trebuii sa fie de vina amensecul aer-carburant; e prea sarac. Clapeta de soc reduce cantitatea de aer ce intra in carburator imbogatind astfel amestecul.
Mai asteapta si alta parere.


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 12 May 2013, 18:17
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Da, asa este, si solutia e sa reglezi nivelul si sa revizuiesti modul de functionare al pompei de sprit. Daca nici asa nu da rezultate bune (ca se poate sa nu mearga nici asa), mareste putin jiclorul principal, sau pune-l pe cel de aer de deasupra emulsorului, de 140 in loc de 170 (daca nu ai deja). Daca e de 140, singura solutie (in afara de revizuirea supapelor), e sa maresti jiclorul principal, fara teama de a se mari consumul. Spun de supape, ca e posibil ca una sau mai multe supape de admisie sa nu se inchida total, datotita reglarii fara joc sau scaun cu depuneri sau ars, si in momentul admisiei, se gaseste galeria partial goala, pentru ca scaparea permite impingerea combustibilului catre carburator.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 14 May 2013, 21:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




incearca sa reglezi aerul mai inchis la relanti din surubul acela cu arc si vezi cum merge

This post has been edited by panter1: 14 May 2013, 21:53


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 14 May 2013, 22:05
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




ăla nu reglează aerul! ci amestecul aer-benzina pentru relanti si progresiune.
@ccc31- vezi ce a scris colegul BOA mai sus că nu a scris prostii.
Baftă!

This post has been edited by pcostica: 14 May 2013, 22:07


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bostan22
post 20 May 2013, 17:16
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




Salut! Vezi cum au spus colegii de mai sus,verifica amestecul aer-carburant.Eu acuma recent am avut aceeasi problema,de fapt de cand am masina cand ii dadeam talpa ii dadea in nas,daca-i trageam socul rupea asfaltul.Clapeta de soc nu era pozitionata calumea si implicit imi deregla tot amestecul,am reglat-o frumos ca la carte si acuma la talpa mananca asfaltul.Bafta!


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) 1999/L - IS-05-KJK
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 12:37
Forum Renault