problema accelerare
![]() ![]() ![]() |
problema accelerare
ccc31 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 May 13 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- OT 20 ALI
|
|||
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Daca zici ca in momentul cand tragi socul motorul se tureaza cum trebuie inseamna ca ar trebuii sa fie de vina amensecul aer-carburant; e prea sarac. Clapeta de soc reduce cantitatea de aer ce intra in carburator imbogatind astfel amestecul.
Mai asteapta si alta parere. |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Da, asa este, si solutia e sa reglezi nivelul si sa revizuiesti modul de functionare al pompei de sprit. Daca nici asa nu da rezultate bune (ca se poate sa nu mearga nici asa), mareste putin jiclorul principal, sau pune-l pe cel de aer de deasupra emulsorului, de 140 in loc de 170 (daca nu ai deja). Daca e de 140, singura solutie (in afara de revizuirea supapelor), e sa maresti jiclorul principal, fara teama de a se mari consumul. Spun de supape, ca e posibil ca una sau mai multe supape de admisie sa nu se inchida total, datotita reglarii fara joc sau scaun cu depuneri sau ars, si in momentul admisiei, se gaseste galeria partial goala, pentru ca scaparea permite impingerea combustibilului catre carburator.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
panter1 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
incearca sa reglezi aerul mai inchis la relanti din surubul acela cu arc si vezi cum merge
This post has been edited by panter1: 14 May 2013, 21:53 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
pcostica |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
ăla nu reglează aerul! ci amestecul aer-benzina pentru relanti si progresiune.
@ccc31- vezi ce a scris colegul BOA mai sus că nu a scris prostii. Baftă! This post has been edited by pcostica: 14 May 2013, 22:07 |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
Salut! Vezi cum au spus colegii de mai sus,verifica amestecul aer-carburant.Eu acuma recent am avut aceeasi problema,de fapt de cand am masina cand ii dadeam talpa ii dadea in nas,daca-i trageam socul rupea asfaltul.Clapeta de soc nu era pozitionata calumea si implicit imi deregla tot amestecul,am reglat-o frumos ca la carte si acuma la talpa mananca asfaltul.Bafta!
|
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 12:37 |