DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O parere ar fi bine venita., Releul de incarcare!

krklet
post 21 Apr 2010, 08:38
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 5 January 09




Am observat ca inmomentul in care accelerez, intensitatea farurilor creste, dar, la relantiu acesta scade.
Adica ma trezesc deodata cu niste faruri chioare, zici ca-s pozitii.

Ma gandesc la releul de incarcare!
Are altcineva vreo idee?
Cam cat costa un releu de incarcare!


10x


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 - BC-01-JTT
JTT - Jale de Tine Trecatorule
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ph-06-uar
post 21 Apr 2010, 09:19
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 31 July 08




salut verifica putin instalatia , releu gasesti la 13-15 lei si este electronic.


--------------------
r 12 '70 1970 - ph-06-uar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 21 Apr 2010, 09:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Cumpara un multimetru si masoara tensiunea la bornele bateriei.
Daca creste peste 14-15V atunci e releul.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 21 Apr 2010, 09:48
Post #4


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Sunteaza firul de alimentare (+) al releului cu firul care pleaca din el la excitatia alternatorului.Porneste masina si accelereaza la 1500 rot/min cu farurile aprinse si vezi daca oscileaza intensitatea luminoasa.Daca alternatorul incarca e defect releul de incarcare.In caz contrar e minim o dioda de pe punte sau o bobina din infasurarea statorica.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 21 Apr 2010, 10:28
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Sau periile.Colector murdar.


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovyxdiu
post 21 Apr 2010, 14:01
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 25 July 08




La mine daca stau la semafor 1 min cu farurile aprinse acul de la bord imi trece in zona rosie din stanga; daca dau drumul la stergatoare abia se misca, parca ar fi alimentate la 5v. Daca apas acceleratia si turatia este peste aprox 1200 rot/min acul revine la pozitia normala, adica undeva la mijloc putin in partea din dreapta. La mers normal, fara consumatori, acul imi sta putin in zona rosie din dreapta, din cate stiu eu asta inseamna ca alternatorul incarca cu 15v.


--------------------
dacia 1410 dacia 1410 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 21 Apr 2010, 14:31
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




la mine a fost o dioda cu probleme. tot asa pateam. daca lasam masina la relamtiu simteam cum in timp se gatuie motorul, fara a aprinde macar consumatori. daca mai bagam faruri sau altceva se ducea rau pe rosu.
Solutia a fost inlocuirea alternatorului(in cazul meu). Am luat unul de 50A si totul e ok. Acuma si la relantiu si in sarcina, aeroterma isi pastreaza aceeasi turatie, farurire au aceeasi intensitate.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Apr 2010, 15:14
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




raspunsul tau sigur este aici dar este greu de cautat asa ca mai pe scurt ai una din problemele , alternator defect (diode releu , etc), legaturi slabe pe undeva , sau alternatorul nu pace fata la consumatori , dupa masuratori se poate gasi defectul , solutia dupa aflarea valorilor , de tensiune pe baterie si alternator (cu si fara consumatori , relanti si turat , apoi DF in aceleasi situatii)

This post has been edited by bygy007: 21 Apr 2010, 15:17


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 21 Apr 2010, 15:37
Post #9


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




beleaua o avui si eu, si din cauza asta era sa o patesc nasol pe un drum te tara, in curba picara luminile, cu totu aprope, faza lunga era degeaba... concluzia, se lasa alternatoru pe sina aia a lui si cureaua era f slaba. reintins cureaua, sa rezolvat problema.

This post has been edited by tzepesch: 21 Apr 2010, 15:38


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 22:16
Forum Renault