Transformam noroiul in, asfalt
![]() ![]() ![]() |
Transformam noroiul in, asfalt
danu |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
PriesT |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 9 February 05 ![]() |
Este posibil, dupa ceea ce spun colegii mei de servici, cu mai multa experienta decat mine (domeniul constructiilor).
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
- B-xx-PEY
|
|
RIon |
![]()
Post
#3
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Excelent, asa vom intra sub sloganul cu banii dvs....adica vom dona zilnic noroiul de pe roti si sasiu
![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
AIX |
![]()
Post
#4
|
![]() quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Heh, ce noroc, probabil or sa faca ambele autostrazi pana la anu'.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
Charlton |
![]()
Post
#5
|
![]() ان سيارتي ك Group: Members Posts: 366 Joined: 18 February 05 From: Gugulania ![]() |
Mi-e tare dor de o sosea "beton" , avem cel mai nenorocit judet ( Caras-Severin) la capitolul sosele , mama lor de banditi , regret ca mi-am platit rovigneta ma gandeam ca ajut cu ceva nu degeaba imi spun prietenii fraier c-am platit-o.
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Preferance
2005 /
- CS-05-FUB Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun. |
|
os |
![]()
Post
#6
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Domnilor,
Problema (si investitia) cea mai mare la un drum nu-i suprafata de uzura (cea pe care o vedem si o injuram toti), ci fundarea. Tratamentul suprafetei cu polimerul XYZ (sau cu ciment, asfalt etc.) este numai cu foarte putin mai mult decît zero: în scurta vreme, drumul se va deforma/tasa, ceea ce va duce si la distrugerea stratului superficial. FYI: am vazut lucrarile de largire a autostrazii A8 München-Salzburg. Stratul de beton are peste 50 cm. Sub el se afla cam 2 m de macadam (ca la terasamentul de cale ferata), bine compactat. Abia peste beton se vine cu un strat de asfalt grosier de cca. 10 cm, si pe deasupra stratul de uzura de cca. 2-3 cm. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
costi |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
aia-i pista de aeroport dupa descrierea ta !
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
os |
![]()
Post
#8
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Negativ. Este -dupa cum am scris- vorba de A8 München-Salzburg. Acesta este motivul pentru care infrastructura autostrazii (executata in anii 30) este in continuare buna. Se strica (si se repara) stratul superficial, dar drumul nu se onduleaza.
Edit: bineinteles ca la proiectarea acestei infrastructuri se ia in calcul natura si intensitatea traficului asteptat pentru drumul cu pricina. N-ai sa faci ce am descris eu la o alee pentru biciclisti, dar ai s-o faci pe un traseu european (unde te astepti sa ai trafic greu din belsug). Edit again: si ca sa nu se infiltreze apa meteorica sub drum si sa strice infrastructura, drumul are retea de canalizare. Aceasta colecteaza apele si le descarca mai departe de drum (nu stiu exact unde). This post has been edited by os: 19 Apr 2005, 11:14 |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
BogdanF |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 16 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE si ca sa nu se infiltreze apa meteorica sub drum si sa strice infrastructura, drumul are retea de canalizare. si o inclinatie de cateva grade spre exterior ca sa nu stagneze apa QUOTE aia-i pista de aeroport dupa descrierea ta ! Pai autostrazile lor pot fi folosite ca piste de aterizare fara nici o problema. Asa se fac cum a zis "os". Am vazut cu ochii mei cat de gros este asfaltul. |
--------------------
Ford
Focus
- ... FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X
Fotografie de produs - www.orangefoto.ro |
|
Ghidioneanu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 3 June 03 From: IS ![]() |
Prin anii '92-93 in Iasi s-a vorbit de asa ceva , cu o firma italiana , s-a realizat un tronson de drum experimental in lungime de 800 m in satul Valea Adanca de langa Iasi , cu totul intamplator pe langa vilele unor potentati locali si pare ca se termina fix la poarta unuia din ei . Cel putin asa au scris ziarele ( Monitorul de Iasi )
|
--------------------
Ford
Focus
2007, 1,8 TDCI 115 cp
- IS-xx-xx Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon |
|
aztec |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 24 March 05 ![]() |
autobahnul sau cum se scrie la nemti are starul de beton de 70 cm, au zis pe NG sau discoveri, dublu decat de ex in america pt ca au chestia aia cu "no speed limit", si nu isi permit gropi si reparatii...
la noi e max 20 cm.. |
--------------------
Daewoo
Tico
- b 01 zau
|
|
BOGDAN DSN |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 18 October 04 From: Bucuresti ![]() |
pentru cei din Bucuresti:
calea Grivitei este asfaltata de 6 ani si nu s-a facut nici o gaura(exceptand zona canalelor ,dar s-a reparat saptamana asta). Acolo de ce a rezistat asfaltul 6 ani si mai rezista inca ? E lucrare serioasa si tine - pe alte strazi se reface asfaltul la 2 ani(unele anual). Deci se poate dar..... |
--------------------
Toyota
Aygo
2006 - masina de servici
- fost posesor de DSN
|
|
os |
![]()
Post
#13
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
QUOTE(aztec @ 20 Apr 2005, 22:08) Nu cred ca din cauza asta. Presupun ca-i pur si simplu o alta mentalitate, care prin decenii (secole?) s-a transmis si la cei care "produc" norme. Pe trmen lung, o constructie solida e mai "ieftina" decît una labila din cauza costurilor de reparatii/intretinere mai mici. Ma întreb cît o fi costat in total Bucuresti-Pitesti, cu reparatii, reparatia reparatiei, consolidarea reparatiei reparatiei reparatiei s.a.m.d. Un inginer constructor german care cunostea foarte bine normele de constructii civile (nu de drumuri, dar cred ca ce am sa spun se poate extrapola) mi-a spus odata ca "se construieste mult prea solid".... De reparat drumuri se rapara si la germani, stati fara grija; dar numai in cazuri rarisime altceva decît stratul de uzura, care pentru aia-i pus. This post has been edited by os: 21 Apr 2005, 11:36 |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Sony |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
QUOTE(aztec @ 20 Apr 2005, 21:08) autobahnul sau cum se scrie la nemti are starul de beton de 70 cm, au zis pe NG sau discoveri, dublu decat de ex in america pt ca au chestia aia cu "no speed limit", si nu isi permit gropi si reparatii... la noi e max 20 cm.. Nu vorbi in necunostinta de cauza! Daca ai fi mers cu trenul pe langa A2 in timp ce se construia, ai fi observat ca are o grosime mai mare! |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
aztec |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 24 March 05 ![]() |
eu la atata am apreciat grosimea stratului la bucata de la cernavoda... hai sa zic 25 maxim
poza facuta in septembrie 2004 Attached thumbnail(s) Clipboard02.jpg ( Size: 55.36k ) Number of downloads: 63 |
--------------------
Daewoo
Tico
- b 01 zau
|
|
Ake |
![]()
Post
#16
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Asta e bucata veche de pe vremea lui Pazvante.
Iar parerea mea e ca nu grosimea conteaza. In mod normal se toarna la grosimea la care a fost proiectata. E greu sa furi la dimensiune fara sa fii depistat mai devreme sau mai tarziu. De furat se fura mult mai usor la calitatea betonului. |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
Sony |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Vechea autostrada Fetesti-Cernavoda avea o grosime totala de 90 de cm si a fost proiectata si ca pista de aterizare pentru situatii extreme!
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
aztec |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 24 March 05 ![]() |
sony.. nu cred ca avea 90 cm nici in ruptul capului, doar m-am uitat atent...poza e facuta de mine. poate cu tot stratul de balast si toate cele.
ma intreb oare la ce urgente au proiectat cu 3 aeroporturi in zona ( kogalniceanu, tulcea, buzau) |
--------------------
Daewoo
Tico
- b 01 zau
|
|
Sony |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Am crescut in zona si am discutat cu ingineri care au construit acea autostrada! Crede-ma ca asa este!
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 12:20 |