DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Sfat frane, garnituri...

xrt3xrt3
post 15 Apr 2010, 13:18
Post #1


o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro


Group: Members
Posts: 117
Joined: 10 February 10
From: Ploiesti-Bucuresti




Am nevoie de indrumarea voastra ce sa fac...

Ieri am pus o frana mai puternic si am observat ca doar roata stanga spate mi-a lasat urme pe asfalt... ciudat a fost ca nu s-a dezechilibrat masina... asta imi spune mie ca se poate sa fii intrat pompa de frana pe avarie si sa actioneze rotile spate ( celalta roata- dreapta - e mai slaba din ferodouri am observat asta la schimbarea uni rulment).

Acum.... eu oricum trebuie sa schimb furtunele de pe fata si sa schimb lichidul de frana, cum cu ceva timp in urma imi scartaia o roata am achizitionat si 2 seturi de garnituri de etrier, totodata am si garnituri de "kit de reparatie pompa" luate de acum 4 ani.

Intrebarea mea este: Avand in vedere calitatea din ce in ce mai proasta a garniturilor de frana....mad.gif sa ma apuc oare sa le schimb pe cele de pe ea cu astea noi? sad.gif Oare alea pe care leam cumparat acum 4 ani si au stat in cutie, sunt mai bune decat cele de astazi? blink.gif

Garniturile sunt toate Armcomp (Maracineni) cele de etrieri sunt produse la 09.10.09 iar cele de pompa 25.05.06 rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1310 pe GPL 1998 - DB 05 MBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 15 Apr 2010, 15:46
Post #2


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




baga-le pentru cateva ore in congelator. Daca atunci cand le scoti sunt mult mai tari decat atunci cand le-ai bagat nu are rost sa le schimbi


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xrt3xrt3
post 15 Apr 2010, 19:55
Post #3


o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro


Group: Members
Posts: 117
Joined: 10 February 10
From: Ploiesti-Bucuresti




le-am lasat vro 2 ore... foarte putin se cunostea...iar la alea de pompa... mai deloc...


--------------------
Dacia 1310 pe GPL 1998 - DB 05 MBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 16 Apr 2010, 07:42
Post #4


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




ideea e ca daca se intaresc la frig nu mai etanseaza si nu mai functioneaza. Am sieu un set de garnituri de armcomp si dupa ce le-am scos din frigider erau cam de plastic. Daca zici ca nu se simte mare diferenta le poti monta, oricum doar la iarna ai sa vezi daca sunt probleme


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 18 Apr 2010, 14:41
Post #5


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




daca ai nevoie de furtune de frana noi- da-mi un mesaj privat.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 19 Apr 2010, 10:39
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




daca tot veni vorba de frana si pentru a nu deschide un alt topic lansez intrebarea mea aici:

De cateva zile pedala mea de frana este tare.. frana nu prea tine bine decat dupa 3 secunde.. Deci daca apas brusc nu tine calumea din prima.. iar cand tine "calumea" scartaie rotile dar masina nu se opreste brusc.. se tot duce mult in fata cu rotile scartaind.. semn ca doar o roata sau doua tin mai bine celelalte nu.. Inainte de asta am facut itp-ul si erau OK, am schimbat garniturile la pistonasele de pe spate, schimbat lichid(DOT4) si totul a mers satisfacator pana acum cateva zile..

De la ce ar putea fi lipsa asta de frana insotit de pedala tare?? mentionez ca pompa este una cu dublu circuit

This post has been edited by panter1: 19 Apr 2010, 10:41


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 19 Apr 2010, 15:56
Post #7


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




pompa blocata? Reaeriseste sistemul de franare. Apoi verifica franele pe fiecare roata in parte.


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabeLBz
post 19 Apr 2010, 23:59
Post #8


Membru membru


Group: Members
Posts: 20
Joined: 27 February 09
From: Buzau




Imi poate explica si mie de ce anume se prinde arcul ala de pedala de frana? L-am gasit rupt azi si l-am scos de acolo din partea de sus unde are o ureche asa dar nu stiu cum sa il prind de pedala pe cel nou. Daca poate sa imi raspunda cineva? Multumesc.


--------------------
Dacia 1310 1998 CL - BZ 06 PFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 20 Apr 2010, 14:43
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




GabeLBZ arculetul respectiv se prinde de gaurica boltului de la pedala de frana (boltul care leaga pedala de tija de la servo-frana )


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 20 Apr 2010, 22:24
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




eu stiu ca se scoate boltul si se baga dupa capul lui ,si sus parca are o gaura in mitraliera dupa ce bagi boltul la loc sa nu uiti sa bagi splintul sau o sarma ca poate iesi si ramai fara frane


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabeLBz
post 21 Apr 2010, 00:53
Post #11


Membru membru


Group: Members
Posts: 20
Joined: 27 February 09
From: Buzau




Am cam prins ideea la ce va referiti din ce vazusem ma gandeam eu ca are legatura. O sa vad maine dupa ce vin de la munca pt. ca azi a plouat la Buzau si nu prea am avut cum sa stau jumate afara si jumate in masina smile.gif multumesc de raspuns. O zi buna mai tarziu.


--------------------
Dacia 1310 1998 CL - BZ 06 PFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 21 Apr 2010, 12:53
Post #12


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(panter1 @ 19 Apr 2010, 11:39)


De la ce ar putea fi lipsa asta de frana insotit de pedala tare?? mentionez ca pompa este una cu dublu circuit
*



posibil sa ai repartitorul blocat si sa-ti tina doar spatele.
Cand pui frana puternica si se blocheaza rotile, trage in vre-o parte sau merge drept.
Daca merge drept, atunci e repartitorul blocat.

Pt carcotasi repartitor=limitator de franare, dar cum toata lumea ii zice repartitor asa am zis si eu sa ma fac inteles wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 21 Apr 2010, 15:42
Post #13


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




REPARTITORUL (T) e cel de pe punte, de dupa LIMITATOR (piston), limitator care se blocheaza in cele mai frecvente cazuri


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 21 Apr 2010, 18:46
Post #14


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




al meu e blocat pe deschis cu o piulita de 13. am scos-o dar nu e blocat. E scump unul? Odata cu schimbarea puntii am frana prea tare pe spate si e cam pericol


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 17:27
Forum Renault