Tensiune pe bobina de inductie, intre 4 si 6 volti??
![]() ![]() ![]() |
Tensiune pe bobina de inductie, intre 4 si 6 volti??
DJ_AndutzuBT |
![]()
Post
#31
|
||
As vrea sa fiu multumit de Dacie! Group: Members Posts: 73 Joined: 18 September 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1994
- BT-02-DZI Vreau sa fiu multumit de Dacie!
|
|||
Tudor Badescu |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
La 500k sunt terminate.Cu 12k ar trebui sa mearga desi e si asta o valoare cam mare.Ar putea fi acceptate fara probleme daca se pune fisa centrala fara rezistenta.Revin cu ceva mai vechi:ce rezistenta are bobina? Poate nu e de Dacia. Izolatiile de inalta tensiune nu se fac asa simplu ca la joasa.Pot aparea scurgeri printre straturi,de exemplu.Daca unde sunt scurgerile de curent s-au produs carbonizari,izolezi degeaba.Trebuie mai intai "sterse" cu smirghel fin daca nu sunt prea adanci.Iar curentul de inalta,daca ajunge greu la bujii sau distanta la electrozi e prea mare,se scurge si el pe unde poate,de exemplu intre fise,s-a mai spus pe topic.Daca bujiile sunt vechi,jocul real e cu 0,1...0,15 mai mare decat cel masurat cu lera,deci daca se indica 0,7 se regleaza cu o,5..0,6.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
DJ_AndutzuBT |
![]()
Post
#33
|
As vrea sa fiu multumit de Dacie! Group: Members Posts: 73 Joined: 18 September 08 ![]() |
Nu stiu ce sa ii mai fac ...am schimbat fise , bujii, delco cu totul, fix aceeasi problema: face zmuncituri in forta iar bobina este foarte fierbinte...banuiesc ca ar fi ceva din cablaj.. nu stiu sigur.
am vazut intr-un topic recent probleme la o chiuloasa... si la mine scoate f mult fum dar numai la pornire.... si papa si nitel ulei iar motorul are cam 20.000 km de cand este facut dar e pe gaz. Ar putea fi de vina si la mine un semering de face acele zmuncituri? |
--------------------
Dacia
1310
1994
- BT-02-DZI Vreau sa fiu multumit de Dacie!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
schimba bobina, la cat schimbi uleiul si de care pui?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
DJ_AndutzuBT |
![]()
Post
#35
|
As vrea sa fiu multumit de Dacie! Group: Members Posts: 73 Joined: 18 September 08 ![]() |
am schimbat vreo 3-4 bobine...tot asa, frig toate, nu poti tine mana pe ele.
Uleiul am 2000-3000 km de cand l-am schimbat, cu tot cu filtru, prista 15 w ceva pt gaz, nu mai retin concret... ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1994
- BT-02-DZI Vreau sa fiu multumit de Dacie!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
seibille alea izolante le mai ai ?
1 la siguranta de la platina , si una unde vine condesatorul si firul de la bobina condesatorul in ce stadiu se afla? |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
DJ_AndutzuBT |
![]()
Post
#37
|
As vrea sa fiu multumit de Dacie! Group: Members Posts: 73 Joined: 18 September 08 ![]() |
Am acele saibe, am sa pun alt condensator sa vad care e treaba...
Si totusi acel fum zdravan de la pornire de la ce poate fi? |
--------------------
Dacia
1310
1994
- BT-02-DZI Vreau sa fiu multumit de Dacie!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
verifica si tu simeringurile de la supape; tensiunea de incarcare daca e prea mare incinge bobina,aceasta sa fie de 3 ohmi, daca pui de cele ieftine cu rezistenta mica se incing chiar daca totul e in rest ok.
Intervalul de schimb de ulei ? In rodaj cum ai schimbat? |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
DJ_AndutzuBT |
![]()
Post
#39
|
As vrea sa fiu multumit de Dacie! Group: Members Posts: 73 Joined: 18 September 08 ![]() |
Acu ma duc sa masor bobina....intervalul schimbului de ulei cam la 7-8000 km...in rodaj,cei 500 km am mers numai pe benzina, dupa care a strans chiuloasa si am schimbat iar uleiul...
|
--------------------
Dacia
1310
1994
- BT-02-DZI Vreau sa fiu multumit de Dacie!
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Intervalul limita de schimb in parcurs interurban pentru acel Prista pt.motoare pe gaz e 18000 km la Dacia si cum nu vad de ce s-ar merge la limita,mai ales ca mai mergem si prin oras,schimbul la 9000 km e in regula.Dar masoara odata bobinele alea! Nu sunt neaparat proaste,poate,repet,au nevoie de rezistenta aditionala.
This post has been edited by Tudor Badescu: 18 Aug 2010, 13:26 |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
DJ_AndutzuBT |
![]()
Post
#41
|
As vrea sa fiu multumit de Dacie! Group: Members Posts: 73 Joined: 18 September 08 ![]() |
Scuze de intarziere! Am masurat asa cum a zis bygy007
In primul rand, la primar nu imi indica nimic.... nu stiu de ce .... Secundarul 7,20 si cand pun invers tastele aparatului am 6,70 dar nu apare - la niciuna... Intre +Baterie si+ bobina o cadere de 0,88 ... toate astea le-am facut cu contactul pus. Acum voi spuneti care e problema ca pe mine ma depaseste.... ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1994
- BT-02-DZI Vreau sa fiu multumit de Dacie!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
rezistenta bobinei sa o masori cu bornele ei deconectate
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
DJ_AndutzuBT |
![]()
Post
#43
|
As vrea sa fiu multumit de Dacie! Group: Members Posts: 73 Joined: 18 September 08 ![]() |
Scuze de intarziere...am fost plecat putin.
Pe primarul bobinei am 3,2 iar pe secundar 6,2. Am ramas in pana agravandu-se acele socuri, pana nu mai tragea masina, am schimbat condensatorul, a mers bine 20 km, si acu iar face asa si degeaba schimb condensatorul... Tot asa se vad scantei intre bornele bobinei, nu conteaza cate pun, iar la una de Sf. Ghe din aia neagra a iesit fum dupa cateva secunde din ea... Rezistenta fisei principale e de 30 iar la fise intre 10 si 16... Nu ma duce capul de la ce ar putea fi...am verificat si culbutorii, si nimic.... HELP plz! ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1994
- BT-02-DZI Vreau sa fiu multumit de Dacie!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Valentin Grama @ 21 Apr 2010, 21:22) [...] Apropo de asta: stie cineva de ce un condensator de 0,2 - 0,27 microfarazi are de fapt 7.2 micro, masurat cu multimetru (de 40ron) care stie sa masoare si capacitati? 1. Instrument prost 2. Inscriptionare eronata pe condensator (desi m-as mira) 3. Poate nu citesti bine capacitatea. QUOTE(vizitatorul @ 23 Apr 2010, 17:20) 1. da..dar numai peste abscisa.. pe inalta ar avea o tendinta de negativ..erau ceva grafice de osciloscop prin tehnium 90' 2. man....pasiunea asta prin bobine e bine sa ti-o satisfaci pe analogic..digitalul nu are timp de raspuns prea rapid..(parerea mea-sa ma combata careva) bafta 1. A. tensiunea primara e oscilant-amortizata, adica si sub abscisa. B. tensiunea secundara are un virf + si unul -, mai mic. Aia cu primara peste abscisa poate la jumo. 2. Aici ai dreptate, "refresh-ul" la digitale e cam 0,5-1 sec |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
DJ_AndutzuBT |
![]()
Post
#46
|
As vrea sa fiu multumit de Dacie! Group: Members Posts: 73 Joined: 18 September 08 ![]() |
Da, k. Alta fisa centrala cu rezistenta mai mica nu gasesc, inclusiv noi....
Dar mai am o bobina care tot atat are si tot aceleasi probleme le face... iar masina face f des probleme (socuri) insa are cateva minute cateodata cand merge brici.... ma tem sa nu fie ceva din motor... Daca ma candesc mai bine, am vazut la cativa priteni motoare pline de ulei, fise rupte, bobine ruginite si aia nu au probleme, in schimb eu tre sa stau toata ziua cu capota deschisa sa o gadil.. m-am cam saturat....imi scapa ceva dar nu stiu ce..... |
--------------------
Dacia
1310
1994
- BT-02-DZI Vreau sa fiu multumit de Dacie!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
masoara tensiunea pe bobina , poate ai vreo 17 v,tot prajesti bobine, mai ales cu rezistentele alea pe fise, tensiunea creste prea mult in secundar; cat pui distanta la bujii? arcul cu carbune il ai in capac? apar arsuri langa ploturile capacului? bujii si rotor tot rezistive ai?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
DJ_AndutzuBT |
![]()
Post
#48
|
As vrea sa fiu multumit de Dacie! Group: Members Posts: 73 Joined: 18 September 08 ![]() |
Am luat o rezistenta de la o bobina si am pus-0 pe una care are la secundar 10k iar in primar 3,5... mentionez ca am cam scapat de zmuncituri
![]() Bujii am Eqyuem si au rezistenta 0, rotorul nu cred ca are rezistenta, dar am sa incerc sa il masor... Inca o chestie, vaporiizatorul meu are un fir care vine infasurat in jurul fisei centrale, daca il iau de acolo, se opreste, iar acolo noaptea se vad o sumedenie de scantei... banuiesc ca si asta afecteaza puterea scanteii... Capacul delco-ului este in regula. |
--------------------
Dacia
1310
1994
- BT-02-DZI Vreau sa fiu multumit de Dacie!
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#49
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Schimba fisa.Fisa se strapunge din cauza izolatiei imbatranite sau ca e de proasta calitate.
PS:fatpul ca ai luat rezistenta de pe bobina face ca scanteia sa fie mai puternica, agresiva si asta poate sa fie una din cauzele descarcarii scanteii prin fisa. This post has been edited by Paulorossi: 26 Aug 2010, 07:44 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
bygy007 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
firul ala infasurat pe fisa centrala are rolul cu ajutorul cutiutei din masina care indica nivelul sa opreasca gazul dupa 2 secunde de la oprirea motorului sa nu faci bum in caz de accident
This post has been edited by bygy007: 25 Aug 2010, 23:08 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Andutzu,o bobina de 3,5 ohm n-ar avea de ce sa se supraincalzeasca,afara ca ar avea spire in scurt.Cu ce aparat ai masurat acea valoare?Si cum?Daca era o boibina cu aceasta rezistenta,adaugarea unei rezistente suplimentare ingreuna pornirile la rece.Dar spui ca merge bine.Ce marca e bobina?Poti pune,te rog,o poza cu ea?
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
DJ_AndutzuBT |
![]()
Post
#52
|
As vrea sa fiu multumit de Dacie! Group: Members Posts: 73 Joined: 18 September 08 ![]() |
Acum ma duc sa imi fac franele k m-a lasat fara frane si cand termin voi pune poze, sper pana diseara.
|
--------------------
Dacia
1310
1994
- BT-02-DZI Vreau sa fiu multumit de Dacie!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th July 2025 - 12:47 |