DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tensiune pe bobina de inductie, intre 4 si 6 volti??

DJ_AndutzuBT
post 14 Aug 2010, 11:35
Post #31


As vrea sa fiu multumit de Dacie!


Group: Members
Posts: 73
Joined: 18 September 08




mentionez ca am reglat totul: bujii, delco, totul ca la carte....chiar am facut sio o izolatie la fise(o sa pun poze) dar bobina tot asa face....dupa 20 min de functionare, merge ff urat cu intreruperi etc.... de la bobina nu este sigur...ma gandesc ca poate fi vreun fir in scurt pe undeva? chiar ma depaseste... sad.gif

14 Aug 2010, 14:31:
nu stiu daca am masurat corect, dar fisele de urziceni au in jur de 500k iar cele Master au in jur de 12k....care sunt mai bune? (cu ambele seturi masina merge ca naiba, cu rateuri numai in forta iar pe bobina faci ochiuri) ... nu mai stiu ce sa ii mai fac...


This post has been edited by DJ_AndutzuBT: 14 Aug 2010, 14:31


--------------------
Dacia 1310 1994 - BT-02-DZI
Vreau sa fiu multumit de Dacie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 14 Aug 2010, 23:31
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




La 500k sunt terminate.Cu 12k ar trebui sa mearga desi e si asta o valoare cam mare.Ar putea fi acceptate fara probleme daca se pune fisa centrala fara rezistenta.Revin cu ceva mai vechi:ce rezistenta are bobina? Poate nu e de Dacia. Izolatiile de inalta tensiune nu se fac asa simplu ca la joasa.Pot aparea scurgeri printre straturi,de exemplu.Daca unde sunt scurgerile de curent s-au produs carbonizari,izolezi degeaba.Trebuie mai intai "sterse" cu smirghel fin daca nu sunt prea adanci.Iar curentul de inalta,daca ajunge greu la bujii sau distanta la electrozi e prea mare,se scurge si el pe unde poate,de exemplu intre fise,s-a mai spus pe topic.Daca bujiile sunt vechi,jocul real e cu 0,1...0,15 mai mare decat cel masurat cu lera,deci daca se indica 0,7 se regleaza cu o,5..0,6.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ_AndutzuBT
post 16 Aug 2010, 21:02
Post #33


As vrea sa fiu multumit de Dacie!


Group: Members
Posts: 73
Joined: 18 September 08




Nu stiu ce sa ii mai fac ...am schimbat fise , bujii, delco cu totul, fix aceeasi problema: face zmuncituri in forta iar bobina este foarte fierbinte...banuiesc ca ar fi ceva din cablaj.. nu stiu sigur.
am vazut intr-un topic recent probleme la o chiuloasa... si la mine scoate f mult fum dar numai la pornire.... si papa si nitel ulei iar motorul are cam 20.000 km de cand este facut dar e pe gaz. Ar putea fi de vina si la mine un semering de face acele zmuncituri?


--------------------
Dacia 1310 1994 - BT-02-DZI
Vreau sa fiu multumit de Dacie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 16 Aug 2010, 22:35
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




schimba bobina, la cat schimbi uleiul si de care pui?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ_AndutzuBT
post 16 Aug 2010, 22:38
Post #35


As vrea sa fiu multumit de Dacie!


Group: Members
Posts: 73
Joined: 18 September 08




am schimbat vreo 3-4 bobine...tot asa, frig toate, nu poti tine mana pe ele.
Uleiul am 2000-3000 km de cand l-am schimbat, cu tot cu filtru, prista 15 w ceva pt gaz, nu mai retin concret... sad.gif


--------------------
Dacia 1310 1994 - BT-02-DZI
Vreau sa fiu multumit de Dacie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Aug 2010, 23:17
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




seibille alea izolante le mai ai ?
1 la siguranta de la platina , si una unde vine condesatorul si firul de la bobina
condesatorul in ce stadiu se afla?


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ_AndutzuBT
post 17 Aug 2010, 10:22
Post #37


As vrea sa fiu multumit de Dacie!


Group: Members
Posts: 73
Joined: 18 September 08




Am acele saibe, am sa pun alt condensator sa vad care e treaba...
Si totusi acel fum zdravan de la pornire de la ce poate fi?


--------------------
Dacia 1310 1994 - BT-02-DZI
Vreau sa fiu multumit de Dacie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 17 Aug 2010, 10:37
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




verifica si tu simeringurile de la supape; tensiunea de incarcare daca e prea mare incinge bobina,aceasta sa fie de 3 ohmi, daca pui de cele ieftine cu rezistenta mica se incing chiar daca totul e in rest ok.
Intervalul de schimb de ulei ? In rodaj cum ai schimbat?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ_AndutzuBT
post 17 Aug 2010, 10:53
Post #39


As vrea sa fiu multumit de Dacie!


Group: Members
Posts: 73
Joined: 18 September 08




Acu ma duc sa masor bobina....intervalul schimbului de ulei cam la 7-8000 km...in rodaj,cei 500 km am mers numai pe benzina, dupa care a strans chiuloasa si am schimbat iar uleiul...


--------------------
Dacia 1310 1994 - BT-02-DZI
Vreau sa fiu multumit de Dacie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 18 Aug 2010, 13:25
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Intervalul limita de schimb in parcurs interurban pentru acel Prista pt.motoare pe gaz e 18000 km la Dacia si cum nu vad de ce s-ar merge la limita,mai ales ca mai mergem si prin oras,schimbul la 9000 km e in regula.Dar masoara odata bobinele alea! Nu sunt neaparat proaste,poate,repet,au nevoie de rezistenta aditionala.

This post has been edited by Tudor Badescu: 18 Aug 2010, 13:26


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ_AndutzuBT
post 19 Aug 2010, 16:37
Post #41


As vrea sa fiu multumit de Dacie!


Group: Members
Posts: 73
Joined: 18 September 08




Scuze de intarziere! Am masurat asa cum a zis bygy007
In primul rand, la primar nu imi indica nimic.... nu stiu de ce ....
Secundarul 7,20 si cand pun invers tastele aparatului am 6,70 dar nu apare - la niciuna...
Intre +Baterie si+ bobina o cadere de 0,88 ... toate astea le-am facut cu contactul pus.
Acum voi spuneti care e problema ca pe mine ma depaseste.... blink.gif


--------------------
Dacia 1310 1994 - BT-02-DZI
Vreau sa fiu multumit de Dacie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 19 Aug 2010, 20:01
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




rezistenta bobinei sa o masori cu bornele ei deconectate


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ_AndutzuBT
post 24 Aug 2010, 09:17
Post #43


As vrea sa fiu multumit de Dacie!


Group: Members
Posts: 73
Joined: 18 September 08




Scuze de intarziere...am fost plecat putin.
Pe primarul bobinei am 3,2 iar pe secundar 6,2.
Am ramas in pana agravandu-se acele socuri, pana nu mai tragea masina, am schimbat condensatorul, a mers bine 20 km, si acu iar face asa si degeaba schimb condensatorul... Tot asa se vad scantei intre bornele bobinei, nu conteaza cate pun, iar la una de Sf. Ghe din aia neagra a iesit fum dupa cateva secunde din ea...
Rezistenta fisei principale e de 30 iar la fise intre 10 si 16... Nu ma duce capul de la ce ar putea fi...am verificat si culbutorii, si nimic.... HELP plz! sad.gif


--------------------
Dacia 1310 1994 - BT-02-DZI
Vreau sa fiu multumit de Dacie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 24 Aug 2010, 09:32
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Valentin Grama @ 21 Apr 2010, 21:22)
[...]
Apropo de asta: stie cineva de ce un condensator de 0,2 - 0,27 microfarazi are de fapt 7.2 micro, masurat cu multimetru (de 40ron) care stie sa masoare si capacitati?


1. Instrument prost
2. Inscriptionare eronata pe condensator (desi m-as mira)
3. Poate nu citesti bine capacitatea.

QUOTE(vizitatorul @ 23 Apr 2010, 17:20)
1. da..dar numai peste abscisa..
pe inalta ar avea o tendinta de negativ..erau ceva grafice de osciloscop prin tehnium 90'


2. man....pasiunea asta prin bobine e bine sa ti-o satisfaci pe analogic..digitalul nu are timp de raspuns prea rapid..(parerea mea-sa ma combata careva)
bafta
*



1. A. tensiunea primara e oscilant-amortizata, adica si sub abscisa.
B. tensiunea secundara are un virf + si unul -, mai mic.

Aia cu primara peste abscisa poate la jumo.

2. Aici ai dreptate, "refresh-ul" la digitale e cam 0,5-1 sec


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Aug 2010, 11:00
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(DJ_AndutzuBT @ 24 Aug 2010, 10:17)
Scuze de intarziere...am fost plecat putin.
Pe primarul bobinei am 3,2 iar pe secundar 6,2.
*


pe secundar 6,2 ce K nu? e cam mica trebuie sa ai cam 15K de acolo ai probleme
la fisa centrala ai zis ca ai 30 K , aia e cam mare tot in jur de 10 -15K trebuie sa ai


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ_AndutzuBT
post 24 Aug 2010, 16:34
Post #46


As vrea sa fiu multumit de Dacie!


Group: Members
Posts: 73
Joined: 18 September 08




Da, k. Alta fisa centrala cu rezistenta mai mica nu gasesc, inclusiv noi....
Dar mai am o bobina care tot atat are si tot aceleasi probleme le face... iar masina face f des probleme (socuri) insa are cateva minute cateodata cand merge brici.... ma tem sa nu fie ceva din motor...
Daca ma candesc mai bine, am vazut la cativa priteni motoare pline de ulei, fise rupte, bobine ruginite si aia nu au probleme, in schimb eu tre sa stau toata ziua cu capota deschisa sa o gadil.. m-am cam saturat....imi scapa ceva dar nu stiu ce.....


--------------------
Dacia 1310 1994 - BT-02-DZI
Vreau sa fiu multumit de Dacie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 24 Aug 2010, 20:40
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




masoara tensiunea pe bobina , poate ai vreo 17 v,tot prajesti bobine, mai ales cu rezistentele alea pe fise, tensiunea creste prea mult in secundar; cat pui distanta la bujii? arcul cu carbune il ai in capac? apar arsuri langa ploturile capacului? bujii si rotor tot rezistive ai?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ_AndutzuBT
post 25 Aug 2010, 11:21
Post #48


As vrea sa fiu multumit de Dacie!


Group: Members
Posts: 73
Joined: 18 September 08




Am luat o rezistenta de la o bobina si am pus-0 pe una care are la secundar 10k iar in primar 3,5... mentionez ca am cam scapat de zmuncituri rolleyes.gif , doar ca este cam nitel puturoasa si da cateva rateuri in ralanti (nu prea ma intereseaza)
Bujii am Eqyuem si au rezistenta 0, rotorul nu cred ca are rezistenta, dar am sa incerc sa il masor...
Inca o chestie, vaporiizatorul meu are un fir care vine infasurat in jurul fisei centrale, daca il iau de acolo, se opreste, iar acolo noaptea se vad o sumedenie de scantei... banuiesc ca si asta afecteaza puterea scanteii...
Capacul delco-ului este in regula.


--------------------
Dacia 1310 1994 - BT-02-DZI
Vreau sa fiu multumit de Dacie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 25 Aug 2010, 11:31
Post #49


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Schimba fisa.Fisa se strapunge din cauza izolatiei imbatranite sau ca e de proasta calitate.
PS:fatpul ca ai luat rezistenta de pe bobina face ca scanteia sa fie mai puternica, agresiva si asta poate sa fie una din cauzele descarcarii scanteii prin fisa.

This post has been edited by Paulorossi: 26 Aug 2010, 07:44


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Aug 2010, 23:08
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




firul ala infasurat pe fisa centrala are rolul cu ajutorul cutiutei din masina care indica nivelul sa opreasca gazul dupa 2 secunde de la oprirea motorului sa nu faci bum in caz de accident

This post has been edited by bygy007: 25 Aug 2010, 23:08


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 26 Aug 2010, 12:03
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Andutzu,o bobina de 3,5 ohm n-ar avea de ce sa se supraincalzeasca,afara ca ar avea spire in scurt.Cu ce aparat ai masurat acea valoare?Si cum?Daca era o boibina cu aceasta rezistenta,adaugarea unei rezistente suplimentare ingreuna pornirile la rece.Dar spui ca merge bine.Ce marca e bobina?Poti pune,te rog,o poza cu ea?


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ_AndutzuBT
post 26 Aug 2010, 12:32
Post #52


As vrea sa fiu multumit de Dacie!


Group: Members
Posts: 73
Joined: 18 September 08




Acum ma duc sa imi fac franele k m-a lasat fara frane si cand termin voi pune poze, sper pana diseara.


--------------------
Dacia 1310 1994 - BT-02-DZI
Vreau sa fiu multumit de Dacie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 12:47
Forum Renault