problema dacia 1310, intrerupe in mers (merge cu socuri)
![]() ![]() ![]() |
problema dacia 1310, intrerupe in mers (merge cu socuri)
Costy2000 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|||
Paulorossi |
![]()
Post
#2
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Problema apare la orice turatie?Verifica platina sa nu dea la masa in delcou,pe corpul delcoului.Deasemenea verifica si nivelul in carburator,ar trebui sa fie pana la jumatatea planului inclinat din CNC.Cu ocazia asta asigura-te ca ai plutitorul intact,nu e spart si cuiul pontou inchide bine.Mai poti verifica si returul sa nu fie infundat.
Daca toate astea sunt ok recomand sa schimbi bobina de inductie,macar s-o imprumuti de la cineva pt teste. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Daca tragi socul in mers,mai intrerupe asa ?
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Am rezolvat problema a fost de la delcou facea masa jos acolo la cotra arcurile de jos din el incepuse sa frece de corp si am vazut pilitura pe margine si cand m-am uitat mai atent am vazut ca era muscat din corp.Asta a fost problema,am sa postez cateva poze sa vedeti ce sa intamplat. Multumesc pt sfaturi
![]() Auziti mai am o intrebare de unde imi dau seama ca e buna bobina de inductie? Multumesc ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
GabeLBz |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru membru Group: Members Posts: 20 Joined: 27 February 09 From: Buzau ![]() |
Iti merge masina. Cand se duce dracu bobina nu mai mergi cu masina decat trasa. Sau poti sa o masori dar nu stiu exact cum se face sa iti explic prefer sa las pe altii.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1998 CL
- BZ 06 PFG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#6
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(Costy2000 @ 19 Apr 2010, 22:56) In primul rand verifica rezistenta pe infasurarea primara ,aprox 3 ohm,pe cea secundara minim 5,6 kohm. Testul cu fisa al scanteii.Da jos capacul de la delcou,scoti din viteza,tragi de paleta ventilatorului pana platina inchide complet.Mergi la masina pui contactul,apropii contactul electric al fisei centrale la aprox 1 cm de masa alternatorului,cu surubelnita inchizi si deschizi platinaAr trebui sa ai scanteie alb albastruie.Calitatea si energia scanteii e influientata si de valoarea rezistentelor pe fise,asfel fisa centrala maxim 5,6 kohm iar restul maxim 4 kohm pt o functionare corespunzatoare.Deasemenea pt carburatie ar trebui sa ai bujii cu rezistenta interna zero precum si lulea delcou cu rezistenta interna zero,asta in cazul in care fisele au rezistenta interna. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Costy2000 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Multumesc pt sfaturi
![]() ![]() 21 Apr 2010, 13:37: Uitati ce sa intamplat in delcoul meu face masa cum a spus Paulorossi mersi de sfat. Calitatea imagini nu este chiar asa de buna dar se observa ce sa intamplat ![]() Acum am pus altul dar nu stiu cat o merge si asta ![]() ![]() This post has been edited by Costy2000: 21 Apr 2010, 13:37 Attached thumbnail(s) Imag019.jpg ( Size: 75.03k ) Number of downloads: 1769 Imag020.jpg ( Size: 223.94k ) Number of downloads: 2097 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:45 |