Fiabilitate motor 1.5 DCI 110 cp - Duster
![]() ![]() ![]() |
Fiabilitate motor 1.5 DCI 110 cp - Duster
tavi_ro |
![]()
Post
#241
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|||
cristic1982 |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.341 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Pai cuplul il folosesti tot timpul, pentru ca puterea reprezinta produsul intre cuplu motor (la o turatie anume), turatia motorului si o constanta.
Nu ai simtit diferenta la acceleratie 0-100 km/h pt. ca puterea motoarelor este similara (la benzina se obtine la o turatie mai mare compensand lipsa cuplului la acea turatie), iar vehiculul pe benzina e mai usor putin. Dar la o repriza intr-o treapta (de la a 4-a in sus), datorita faptului ca rulezi la o turatie mai mica (pt ca nu stai mereu la 5500 - 6000 tr/min ca sa fi in zona de putere maxima) si acolo cuplul (deci implicit puterea) la un diesel este mai mare, poti accelera pornind de la o turatie mai mica fara sa simti nevoia sa schimbi treapta pt. a obtine acceleratia dorita. In plus, in afara de senzatia data de cuplu, prefer la un diesel omogenitatea lui, nefiind prea afectat de calitatea carburantului in functionare (nu fac referire la uzura ci la micile detonatii care apar la benzina datorita cifrei octanice prea scazute). Nu stiu daca am fost suficient de explicit, dar sper ca ai inteles motivele mele. This post has been edited by cristic1982: 26 May 2015, 06:47 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#243
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
QUOTE(cristic1982 @ 26 May 2015, 06:45) In plus, in afara de senzatia data de cuplu, prefer la un diesel omogenitatea lui, nefiind prea afectat de calitatea carburantului in functionare (nu fac referire la uzura ci la micile detonatii care apar la benzina datorita cifrei octanice prea scazute). Nu stiu daca am fost suficient de explicit, dar sper ca ai inteles motivele mele. Am inteles motivele, eu pun doar benzina de 95, in general Petrom si nu am avut probleme cu detonatii sau alte probleme. Dar cunosc bine senzatia data de un diesel ![]() La un diesel insa nu cred ca as pune motorina de orice tip...la vechea masina am pus doar evo diesel. |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.341 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
E vorba de senzatia data de un motor supra-alimentat, fie benzina sau diesel.
This post has been edited by cristic1982: 26 May 2015, 11:33 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#245
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
albertspeer |
![]()
Post
#246
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 30 October 08 ![]() |
Am o Dacia Duster 1.5 DCI de 110 CP.
Sunt foarte dezamagit de masina. La 67000 km, sa rupt distributia. Am inteles ca au o problema din fabrica cu pompa de inalta presiune care nu este aliniata corect si din cauza asta a scos cureaua de pe role. La 126000 km, mi-a picat turbina. Acum am 131000 km, 5000 km de cind am schimbat turbina nu mai am presiune la ulei. Ramane martorul aprins. Am verificat uleiul, era sub minim. Am completat cu ulei, pina aproape de maxim si martorul este tot aprins. Deci nu am presiune la ulei. Cind s-a inlocuit turbina, aveam presiune la ulei. Am inteles ca motoarele astea au mari probleme si cu ungerea si cu alimentarea de combustibil. NU VA RECOMAND A VA CUMPARA DACIA SAU RENAULT VREO DATA!!!!!!!!!!! |
--------------------
dacia
logan
2008
- B12232124
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#247
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
Si eu sunt cam ghinionist cu motoarele astea care "papa" motorina. Din cauza asta masinile mele sunt acum benzinare. Si merg excelent. La preturi de intretinere mai mult decat decente.
Eu recomand cu caldura dustericiul.....aspirat benzinar.....eventual cu GPL.... PS: Apropo, dupa ce a sarit cureaua de distributie ce a mai ramas intreg din motor ? This post has been edited by tavi_ro: 20 Jul 2016, 20:33 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
vsebas |
![]()
Post
#248
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Avand in vedere ca distributia de la duster 1.5dCi, E5 e identica cu cea de logan 1.5dCi E3,E4, mai putin pompa de apa, eu m-am invatat minte si voi schimba la fiecare 60-62000km distributia si nu la 80000km cat scrie in manualul meu de intretinere. E mai ieftin si mai sigur decat refacerea motorului dupa o curea de distributie rupta. Sa nu mai zic ... ca ala nu prea mai e motor.
|
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:40 |