DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme sau nu ?, nu trece de 3100rpm in a 5-a

danezu_pitesti
post 2 May 2010, 22:19
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




eu stiu ca nivelul in CNC trebuie sa fie intre 6 si 14 mm!!!asa si ma rog a mea mananca in jur de 13 pe gaz, asa cred ca iam facut consumul si ma termina. ori baga astia de la gpl aer in loc de gpl. k ma terminat dar fuge foarte bine in schimb. ale voastre cat mananca?stiu cas offtopic smile.gif


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 3 May 2010, 14:44
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Între 7 sau 6 mm,dupa caz și 13...14 mm e cursa plutitorului nu nivelul.Consum de 13 e prea mult în mers normal.De aia si fuge.Carburatorul e reglat economic la sarcini mici,iar când e nevoie există sisteme de îmbogățire a amestecului.La gaz,la instalațiile ce vin la noi,nu există îmbogățire la sarcina mare.Așa că ori e mereu "pe forță" și consumă,ori e pe "economic" si de-aia punem gaz,dar mai pierde din viață.Sigur că există și soluții între cele două variante.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandee
post 3 May 2010, 22:02
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 13 January 09




si mai este o chestie pe care mi-am amintit-o!cineva mi-a spus (un sofer cu aproximativ 1 milion de km la activ) ca atunci cand esti cu pedala la fuins e bine sa i mai dai un pic drumul si apoi sa accelerezi!eu iti propun sa faci si tu asta si apoi mai vedem!


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Orlando89
post 8 May 2010, 22:08
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 April 10




@Danezu_pitesti
QUOTE
dacia e proiectata sa prinda viteza maxima in treapta a -4-a la o turatie mai ridicata

Ce vorbesti omule ? Pai a mea intr-a 4-a abia prinde suta la 4000 Rpm, dar totusi o prinde uimitor de repede pentru o dacie biggrin.gif . Chiar ar trebui intr-o zi cu soare, sa caut un drum drept si pustiu, sa cronometrez in cat timp prind suta blink.gif . Sunt sigur ca pot sa o prind intr-un timp mai scurt decat cel mentionat prin carti biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310L 1996
http://orlandocatalin.blogspot.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 8 May 2010, 23:54
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Nu poate fi in nici un caz viteza de 100 km/h la 4000 de ture intr-a patra! Ori turometrul ori vitezometrul sau amandoua nu functioneaza corect.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 9 May 2010, 11:55
Post #36


Forumist


Group: Members
Posts: 3.011
Joined: 23 July 09




Am si eu o intrebare, se uzeaza ceva la motor daca in treptele mai mari 3-4, schimb abia la 3200 rpm? Logica imi spune ca usurez munca motorului, pt. ca atunci cand trece in treapta superioara sa nu fie subturat, sa-i fie usor. Taica-meu imi zice ca asa o sa consum ca la balamuc (dar am indoieli), fiindca motorul e la turatie optima zic eu, oricum mi se intampla des sa merg prin oras in a 3-a la 3000 rpm si sa nu schimb treapta, imi place ca e mult mai responsiva acceleratia, frana de motor etc. Repet, mai mult de 3200-3300 rpm nu vede motorul, si abia cand e cu temp. apei la 80 si uleiul incalzit. Cu racirea n-am probleme, abia cand ajung in trafic bara la bara si ma prinde un semafor de 3-4 ori, porneste electroventilatorul, dar cand merg, niciodata. Stilul asta de mers dauneaza la motor? Eu ma gandesc ca mai rau se uzeaza daca merg subturat. Eu am impresia ca la ~ 3000 rpm ii e cel mai bine motorului, adica e vioi, e cum trebuie.


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Orlando89
post 9 May 2010, 13:34
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 April 10




@ Tudor Badescu
Pai eu nu am cutia 100% originala, cel de la care am luat-o a fost "meserias" si i-a adus niste modificari interesante, printre care si niste planetare nemtesti, ceva mai groase si mai rezistente, amortizoare de nu-stiu-unde pe gaz... Si vorbesc foarte serios cand spun ca abia prinde suta in 4000Rpm si functioneaza bine turometrul, in schimb vitezometrul arata mai mult decat viteza reala. Cu Gps-ul in bord, acei 100Km/h , sunt defapt vreo 85Km/h.

@Filip
Cu motorul 102.13 de 1397cmc, este bine sa schimbi treptele la 3500Rpm, acolo are cuplul maxim, in depasiri duci de la 3500 pana la 5500, adica la puterea maxima, iar in mers 3000 Rpm sunt perfecte, si dupa cum bine ai observat, motorul raspunde mai bine si "trage", iar consumul este optim. Un motor subturat, consuma mai mult, pentru ca are nevoie de benzina suplimentara doar ca sa nu se opreasca, dar nici peste 3500 Rpm nu e bine sa mergi prea mult, pentru ca si un motor supraturat consuma la fel de mult.


--------------------
Dacia 1310L 1996
http://orlandocatalin.blogspot.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 10 May 2010, 00:06
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Poate ca ai un grup conic foarte scurt,4000 de ture la 85 km/h inseamna normal cam treapta a lll-a nu a lV-a.Sau cine stie ce s-o fi facut prin cutie,poate o fi modificata astfel incat a V-a sa fie ca a lV-a normala si sa fie impartit in 5 trepte intervalul care normal e in 4.Ar rezulta o cutie sportiva.
Cu consumul,nu e minim la 3000 de ture.Pana la 3000 de ture nu creste asa mult consumul.Vezi,te rog,topicul "Consumul de combustibil-Lamuriri"fotografia de la postul #44 de la "Dacia-Diverse".


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Orlando89
post 16 May 2010, 19:22
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 April 10




Intr-adevar este o cutie sportiva. Am si GPS, chiar nu trec de 80 Km/h intr-a 4-a, si nu prea trec de 60 cu a 3-a. Ma tin dupa masini mai rapide fara probleme, asta pana trebuie sa trec in treapta a 5-a, de acolo se duce naiba toata sportivitatea. Aaaa si turometrul functioneaza bine, l-am verificat la ITP, doar vitezometrul fura putin (mai mult), la 100Km/h reali, vitezometrul imi indica 126, si kilometrajul la fel, la 126 Km parcursi, imi indica doar 100, verificat 100%.


--------------------
Dacia 1310L 1996
http://orlandocatalin.blogspot.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danezu_pitesti
post 16 May 2010, 23:13
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




chiar fura asa mult vitezometrul? ar trebui sal incerc si eu pentru ca imi tot bat capul ca-mi consuma 12 pe gaz dar kilometrii ii verific dupa vitezometrul reglabil; si nu stiu cat e de bun. stie cineva daca chiar trebuie sa ma incred in el...sau nu


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 17 May 2010, 13:58
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Dacă eroarea e aceeași și la vitezometru și la kilometraj înseamnă că angrenajul pentru cablul de kilometraj nu e potrivit.S-au modificat pinioanele,grupul conic poate,dar nu s-a făcut și un angrenaj corespunzător noii situații.Ce anvelope folosești?


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danezu_pitesti
post 19 May 2010, 10:20
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




nu caut neaparat explicatii pt ca nu vreau sami bat capul cu problema asta minora.multumesc oricum. doar ca acum am verificat si la 80 km facuti imi arata doar 50, sau la peste 2 km imi arata 900 metri. si eu ii faceam consumul dupa el si ma speriasem. anvelopele sunt 155/80 pe fata si 165/70 R13 pe spate. smile.gif


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 19 May 2010, 12:08
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Vitezometrul e al ei? Dacă da, vezi că te contrazici. E imposibil. Cutia nu se face așa, mai pui un ou, mai tai o ceapă...

19 May 2010, 21:52:
Vitezometrul se poate aduce la eroare zero. Ridici o roata pe cric, bagi a 4-a si turezi pana iti indica 126, reti turatia, desfaci bordul demontezi vitezometrul, dar ii lasi cablul. Pornesti iar si turezi la turatia retinuta, si tinand constant reglezi din surubul de sub discul magnetic, pana acul indica 100/h.

Voi va contraziceti, fara sa aplicati cele mai elementare formule de calcul:

Cauciucul de 165/70/13, are 56 cm in diametru, deci la o tura face 1,76 m. Raportul in a4-a e de 0,97 la 1. Cel de la grupul conic, e de 3,78. Luam la 4000 de ture, ca acolo-i curiozotatea.
0,97X3,78=3,666 atentie ca aici e un drac. Asta e total demultiplicare in cutie.Deci roata se va invarti de 3,666 ori mai incet de cat motorul. 4000 / 3,666=1091 ture face roata la 4000 de rotatii, deci intr-un minut.
1091X 1,76=1920m parcurge roata intr-un minut.
1920x60=115,2 km/h
Deci la 4000 de ture, la rapoartele si cauciucul prezentat, ai 115,2 km/h, si nimic altceva si orice s-ar spune.
115: 4= 28,7 km/h la mia de ture.
28,7X5,5=158km/h la turatia de 5500 de ture, in viteza a 4-a, cine poate sa ajunga la acea turatie. Poate la vale. Orice alte baliverne in afara de ce e mai sus, sunt vise.
Raportul din a5-a e de 0,86X 3,78=3,25 total demultiplicare. 1000:3,25=307,6 rot.X1,76=541,5m X60=32,5km/h/1000 de ture/min.
32,5X5,5=178,7km/h la 5500 de rot/min.
la 4000, ai 32,5X4 =130km/h
Era greu?

This post has been edited by PH-06-BOA: 19 May 2010, 21:52


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danezu_pitesti
post 19 May 2010, 22:54
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




multumim pt explicatii...inteleg perfect dar cam greu cu cifrele smile.gif .oricum eu ziceam de kilometraj , banuiesc ca nu-i asa greu de reglat dar deocamdata il las asa ca n-am timp de el(kilometrajul reglabil).

19 May 2010, 23:02:
la viteza a5a raportul e de 1:0,86 parca, adica pinionul arborelui secundar e mai mic .X1,76=541,5m:asta cam cear vrea sa insemne?

19 May 2010, 23:04:
si cum calculezi cat face o tura a cauciucului stiind diametrul?eu am pe fata 155/80 R13

This post has been edited by danezu_pitesti: 19 May 2010, 23:04


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tichondrius95
post 22 May 2010, 18:01
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 21 February 09
From: Onesti , Bacau




Pune-i un carburatoe mai mare biggrin.gif E din carburator, primul lucru schimba-i jigloarele, vezi ca sunt pe marimi. Vezi care e treaba dupa aceea!


--------------------
2 x DACIA 1310 2 x Berlina 1310 1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1 - BC02XXX / BC07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 23 May 2010, 00:32
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




1,76 m parcurge roata la o rotatie. Nu scrie asa la aliniatul 4?

23 May 2010, 00:42:
Nu sti cum se calculeaza cat face roata la o rotatie? Vorbesti cu Sexi-Braileanca ca ea stie.

Pi X D , unde PI e o constanta , iar D e diametrul.
3,14X56=175,84 cm =1,76m
Bine?

This post has been edited by PH-06-BOA: 23 May 2010, 00:42


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danezu_pitesti
post 23 May 2010, 00:53
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




aaaaaham da acum inteleg. cata matematica facui la viata mea...si sexi-braileanca stie mai multe smile.gif


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 16:56
Forum Renault