DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> o ultima incercare, merge doar cu socu tras nu sta la relantii

adriandavidescu
post 19 May 2010, 13:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 18 January 10




salutare din nou am zis sa mai incerc inca o data dupa ce mi sa sters topicu,poate cineva totusi stie cum s-ar putea remedia problema mea.adica;pornesc masina cu socu tras apas acceleratia se aud pocnituri,daca las de acceleratie moare motoru,am schimbat bujiile,capacu de delcou,platina,platina calca cam pe margine defapt nici nu stiu cum ar trebui sa fie dar ma gandesc ca pe mijloc ar trebuii sa calce desii e noua .mersii oricum


--------------------
dacia 1310 1987 berlina
membru de partid
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 19 May 2010, 19:18
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




schimbai condensatorul de pe delcou, verifica capsula vacumatica de pe delcou si apoi sa ne zici ce ai descoperit.
PS: incearca sa cureti si carburatorul.Dar daca zici ca se aud pocnituri pe evacuare e de la condensator sau avans dereglat.

This post has been edited by DannY_SmekeruL: 19 May 2010, 19:19


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 19 May 2010, 21:59
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




Pocnituri sunt de la aprindere dereglata, pe unde ai mai umblat?Daca tragi socul, inseamna ca ii inbogatesti amestecul, mai verifica nivelul,mai dai drumul la surubul de imbogatire al amestecului!


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriandavidescu
post 20 May 2010, 09:05
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 18 January 10




da sincer sa fiu sa umblat si la carburator si la delcou,nu am umblat eu a umblat la iele un amic dar cred ca mai rau le-a dereglat,am mai cautat pe forumuri si exact cum ati spus voi aprinderea bato vina.azi am sa incerc asa cum ma pricep sa reglez avansu ,platina si sa vad carburatoru acuma platina din cate am inteles de pe alte topicuri se poate regla cu un carton de la pachetul de tigari 0,4 mm,am sa schimb si condensatoru k norocu ca am unu, acuma capsula vacumatica nu stiu cum ar trebuii sa fie corect,oricum am sa fac operatiunile acestea si am sa va scriu rezultatul mersii mult tuturor

20 May 2010, 10:38:
revenit din nou pt ca am omis sa va spun un lucru important care cred eu k are legatura cu problema mea,si anume;inainte de a avea aceasta defectiune am schimbat releul de incarcare care era prajit la fel si bateria alternatoru avea la relantii 17 volti,dupa ce am facut operatiunea asta pe bord acul voltmetrului accelerata la maxim abia ajunge la patratul hasurat iar dupa 5-6 porniri bateria e descarcata complect,acuma intrebarea mea daca alternatoru nu mai da suficient curent poate fi cauza pt care motoru nu mai merge cum trebuie se aud pocnituri nu merge decat accelerat la maxim si cu socu tras?multumes din nou totusi sper sa fie asta cauza k scap ieftin biggrin.gif

This post has been edited by adriandavidescu: 20 May 2010, 10:38


--------------------
dacia 1310 1987 berlina
membru de partid
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 May 2010, 11:00
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




se poate si asta sa fie cauza nu este exclus ,si acuma iti incarca corect adica ai incarcarea in parametri ?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 20 May 2010, 11:09
Post #6


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




@adriandavidescu - nu mai scrie cu k daca vrei sa-ti mai ramana si topicul asta; citeste-ti log-ul de warn (sub avatarul tau, acolo unde scrie 10%)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan supernova
post 20 May 2010, 13:57
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




salut si eu am o problema asemanatoare la dacie la mn se comporta in felul urmator : pornesc masina moare relantiu ,rateuri ,nare forta deloc ... iam curatat platina cu un pic de smirghel dau la chei porneste instant ca si cum nu ar avea ninica merge vreo 10 km si iara incepe sa faca urat sad.gif ..ultima oara iam schimabt platina noua ,condensator nou , reglat avans a mers bine tot cam 10 km si acum iara face figuri dry.gif de la ce ar putea fi ?


--------------------
Dacia /Renault Supernova clima & Clio Supernova (2002) & Clio (2005) - B-902-DAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriandavidescu
post 20 May 2010, 14:15
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 18 January 10




scuze inca o data,aveti dreptate daca ceri un sfat macar scrie corect sa poata intelege toti.!de azi dimineata stau cu capu sub capota,si in sfarsit cred ca i-am dat de cap si anume am scos capacu pe unde se pune unlei iar daca te uiti atent se vede bujia inseamna ca este sarita o supapa? cu aprinderea este in regula,doar la incarcare mai am probleme dar se poate remedia important sa ai fac motorul si anume sa ai schimb supapa.acuma sper sa nu sariti pe mine dar mai am doua intrebari,cum se schimba supapele,iar a doua,acuma dimineata am mai dat la cheie dar se invarte motoru foarte greu bateria este noua iar electomotoru de asemenia merge bine am schimbat bucse perii,in schimb ieri dimineata pornea motorul dar aveam zgomotele respective pe care acuma inteleg din ce cauza,dar nu mai inteleg de ce anume nu se mai invarte motoru corect.mersii oricum


--------------------
dacia 1310 1987 berlina
membru de partid
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 20 May 2010, 15:00
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




QUOTE(adriandavidescu @ 20 May 2010, 15:15)
scuze inca o data,aveti dreptate daca ceri un sfat macar scrie corect sa poata intelege toti.!de azi dimineata stau cu capu sub capota,si in sfarsit cred ca i-am dat de cap si anume am scos capacu pe unde se pune unlei iar daca te uiti atent se vede bujia inseamna ca este sarita o supapa? cu aprinderea este in regula,doar la incarcare mai am probleme dar se poate remedia  important sa ai fac motorul si anume sa ai schimb supapa.acuma sper sa nu sariti pe mine dar mai am doua intrebari,cum se schimba supapele,iar a doua,acuma dimineata am mai dat la cheie dar se invarte motoru foarte greu bateria este noua iar electomotoru de asemenia merge bine am schimbat bucse perii,in schimb ieri dimineata pornea motorul dar aveam zgomotele respective pe care acuma inteleg din ce cauza,dar nu mai inteleg de ce anume nu se mai invarte motoru corect.mersii oricum
*


Mosule lasa-te de sportul asta !Nu-i pentru tine mecanica.Apeleaza la un mecanic si nu mai da masina pe mana la toti prietenarii tai!
1.capac culbutori se numeste capacul de deasupra!
2.bujia nu are cum sa se vada!
3.supapa daca ar fi cazut facea scandal mare, spargea pistonul!


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriandavidescu
post 20 May 2010, 15:22
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 18 January 10




oricum mersii de sfat, doar atat pot spune supapa nu mai exista...da e adevarat nu ma pricep,dar nimeni nu sa nascut invatat,iar culmea ironiei este ca am facut 3 ani profesionala mecanic motoare termice evident in vremea acea nu prea imi placea cartea dar in ziua de azi ma gandesc ce bine mi-ar fi prins sa invat poate acum dadeam eu sfaturi ce sa faci prostia tineretului,un exemplu pe care pot sa ti-l dau acum vreo 2 sapt aveam probleme cu pompa de benzina habar nu aveam cum se desface si care ai treaba acolo dar mi-a explicat cineva pe forum, si am rezolvat problema merge foarte bine,electromotoru de asemenea prima oara mi-a trebuiit vreo 2 ore sa il scot acuma il scot in 2 minute nici atat il stiu pe derost deci tot se invata.de mecanic nu prea mai merita vreu sa o mai folosesc 10 luni dupa care o dau la remat deci nu merita investit chiar am vorbit cu un mecanic mi-a cerut 10 milioane pt reparatii chiar nu merita..


--------------------
dacia 1310 1987 berlina
membru de partid
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan supernova
post 20 May 2010, 15:53
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




si la mn ? o parere ?


--------------------
Dacia /Renault Supernova clima & Clio Supernova (2002) & Clio (2005) - B-902-DAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriandavidescu
post 20 May 2010, 19:11
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 18 January 10




da am deschis capacu nu era sarita mi sa parut dar nici bine nu statea,in orice caz am remediat situatia.in legatura cu zgomotul suspect din cate am citit si pe alte forumuri nu poate fi decat de la aprindere su sau sa se fi distrus unu sau mai multi segmenti de edansare ce vine pe piston,concluzia mea este sa astept cateva zile pana fac rost de ceva banuti si schimb tot ce ai legat de aprindere inclusiv demaror si alternator,iar daca zgomotul respectiv persista va trebuii totusi sa apelez la un mecanic de voie de nevoie daca gasesc unu mai ieftin pentru ca in interiorul motorului nu am curajul sa umblu.deci va multumesc inca o data pentru idei


--------------------
dacia 1310 1987 berlina
membru de partid
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 20 May 2010, 19:18
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




QUOTE(dan supernova @ 20 May 2010, 14:57)
salut si eu am o problema asemanatoare la dacie la mn se comporta in felul urmator :  pornesc masina  moare relantiu ,rateuri ,nare forta deloc  ... iam curatat platina cu un pic de smirghel  dau la chei porneste instant ca si cum nu ar avea ninica  merge vreo 10 km si iara incepe sa faca urat  sad.gif  ..ultima oara iam schimabt  platina noua ,condensator nou , reglat avans  a mers bine tot cam 10 km si acum iara face figuri  dry.gif  de la ce ar putea fi ?
*


Pot fi multe cauze care sa produca asemenea simptome:mai intai verifica daca pompa de benzina baga suficienta benzina, sa nu ramana cnc sub nivel,jiglerul de relanti infundat produce oprirea motorului, o fisa de bujie de asemenea da balbaieli in functionarea corespunzatoare a motorului!


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 20 May 2010, 19:29
Post #14


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(dan supernova @ 20 May 2010, 13:57)
salut si eu am o problema asemanatoare la dacie la mn se comporta in felul urmator :  pornesc masina  moare relantiu ,rateuri ,nare forta deloc  ... iam curatat platina cu un pic de smirghel  dau la chei porneste instant ca si cum nu ar avea ninica  merge vreo 10 km si iara incepe sa faca urat  sad.gif  ..ultima oara iam schimabt  platina noua ,condensator nou , reglat avans  a mers bine tot cam 10 km si acum iara face figuri  dry.gif  de la ce ar putea fi ?
*



E foarte important sa stim daca problema se mai manifesta si cu motorul cald,sau ce se intampla cand motorul e cald.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 20 May 2010, 20:29
Post #15


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Crezi ca in 10 km nu se incalzeste motorul ....


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 20 May 2010, 21:21
Post #16


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




citeste mai atent,acolo spune ca merge 10 km ok masina dupa care apar probleme


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 20 May 2010, 21:24
Post #17


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




mai poate fi si bobina... si eu am avut probleme asemanatoare si s-a dovedit a fi bobina

This post has been edited by tzepesch: 20 May 2010, 21:24


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan supernova
post 21 May 2010, 10:14
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




moturl face figuri si la rece si la cald .. o sa vb cu un vecin mecani sa se uite la ea sa vada ce are am verificat da scateie la fiecare bujie tot ..sa vad ce zice mecanicu


--------------------
Dacia /Renault Supernova clima & Clio Supernova (2002) & Clio (2005) - B-902-DAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 21 May 2010, 12:41
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




QUOTE(adriandavidescu @ 20 May 2010, 20:11)
...iar daca zgomotul respectiv persista  va trebuii totusi sa apelez la un mecanic de voie de nevoie daca gasesc unu mai ieftin pentru ca in interiorul motorului nu am curajul sa umblu...
*


uite o sursa de inspiratie http://www.daciaclub.ro/cum-am-schimbat-se...ici-t83956.html
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriandavidescu
post 23 May 2010, 10:08
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 18 January 10




am reparato intr-un final sa dovedit a fi capsula vacumatica si condensatorul ,dar eu am schimbat to ce tine de aprindere bobina condensatori bujii platina demaror,capsula vacumatica capac delcou,iar la motor am schimbat unleiul pentru ca era ca si apa ,iar la supape am reglat jocu si am schimbat garnitura si capacu de sus pt ca era umpic indoit.acum mere chiar mai bine decat inainte,cu 150 ron am inoit toata aprinderea biggrin.gif mersii tuturor pentru sfaturi


--------------------
dacia 1310 1987 berlina
membru de partid
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 16:22
Forum Renault