carburator nova
![]() ![]() ![]() |
carburator nova
payty |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|||
apollo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
1.Da, pe carburator ai returul.Pai ai turul care vine in pompa, apoi iesi spre carburator prin acel stut indreptat in sus.Returul din pompa e cel indreptat spre cutie si cel dinspre radiator e turul care vine din rezervor.
2.Cel din dreapta e returul.(Prima poza) 3.Nu stiu la ce te referi. 4.Vezi poza 2.Ai papuc "tata" pe sonda. Mai atasez si alte poze ca sa-ti faci cate o idee. Attached thumbnail(s) P1040453.JPG ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 945 P1040451.JPG ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 1088 P1040455.JPG ( Size: 1.22mb ) Number of downloads: 1031 P1040450.JPG ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 984 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
PH65EDI |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 27 July 09 ![]() |
salut !
la prima intrebare ... da are si retur ...com a zis si apollo.. iar la pompa de dacie pe retur am pus un T-u in care am infipt asa : retur pompa benzina, retur benzina carburator si al treilea ...evident ...inspre retur ... iar la restul... am avut si eu aceeasi problema ...si poate te dumiresti din http://www.daciaclub.ro/racorduri-carburator-t155976.html ... iar electrovalva e alimentata de un fir verde care probabil e prin apropiere, electrovalva avand un ...cum ii zice lui ...in cap ...de intrat papucul ... ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
1996
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
... de ce sufla in toba ?? ( in afar de duduituri ? ) am carb de 1.4... duza de pe furtun normala ( nu majorata ) avans mai spre dreapta ! BOA tu esti omu care vorbeste pe limba mea !!!!!
|
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
apollo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(POWERbyDAciaVsWERo @ 14 Apr 2010, 20:17) ... de ce sufla in toba ?? ( in afar de duduituri ? ) am carb de 1.4... duza de pe furtun normala ( nu majorata ) avans mai spre dreapta ! BOA tu esti omu care vorbeste pe limba mea !!!!! avansul il ai marit, daca spui ca-i spre dreapta si ca idee, eu nu tin acea duza pe furtun si nu am treaba. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
... bun o sa il dau cat mai spre stanga !
![]() |
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
apollo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
sincer nu stiu.Eu nu o tin si pe carburator am adaptat filtrul ei original...
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
asa am adaptat si eu filtrul ... am taiat un burduf de la un chimbator de viteze ! partea mai mica vine pe gura carburatorului .. si cea mare vine pe oval la filtrul de nova.. mere calumea .. !!! numai ca nu sta prea bine !!!!
|
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
apollo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
al meu sta bine.am facut un prezon de l-am prins si chiar n-am treava.am explicat pe aici pe undeva cum am facut si am si poze.
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
si unde gasesc ? !!! sa vad ....
![]() .. baietii .... sa iasa mai putine noxe.. ce benzina sa bag.. si un reglaj sa nu scoata noxe... adica avans mai mic mai mare.. relanti mai mic mai mare.. debit de la surubu de jos cat mai strans...? duza pe de furtun mai mare ... ? !! This post has been edited by POWERbyDAciaVsWERo: 16 Apr 2010, 11:15 |
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
apollo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
http://www.daciaclub.ro/Adaptare-filtru-de...-t87854-s0.html
http://www.daciaclub.ro/ajutati-ma-si-pe-m...ml#entry1354472 acum sa caut pozele...ca nu mai stiu unde sunt ![]() LE : le-am gasit ![]() This post has been edited by apollo: 16 Apr 2010, 13:16 Attached thumbnail(s) P1040456.JPG ( Size: 1.36mb ) Number of downloads: 831 P1040457.JPG ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 296 P1040458.JPG ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 256 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
aha ! ms... dar la reglaj zice si mie cnv ! ? !!
|
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
payty |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
am montat carburatorul respectiv pe masina.
m-am lamurit cu restul de legaturi dar imi e un pic neclar cum sta cu returul. eu am pompa de benzina cu retur. am luat un T, unul din brate are gaura foarte mica, gen cum e returul din pompa. acest brat l-am legat la returul din pompa. unul din cele ramase l-am legat la returul din carburator si ultimul la conducta de retur. problema e ca, uitand sa pun un colier la montajul de mai sus am vazut ca picura benzina pe langa, lucru care nu se intampla inainte, cu returul pe pompa si carburatorul monocorp. e vreo posibilitate sa nu functioneze returul cum trebuie si sa mearga innecat? nu prea sunt multumit de modul in care merge motorul si imi cam afuma bujiile. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
am citit pe forum ca returul se poate infunda, si daca nu poti sufla in el se incearca cu o pompa sa se faca presiune ca sa-si dea drumul
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
payty |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
infundat nu e sigur pt ca pana sa pun carburatorul dublu mergea. oare daca astup complet returul de la pompa si il las doar pe cel din carburator, eliminand T-ul e vreo problema?
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Defunctu |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 April 10 ![]() |
Ia un furtun de retur pentru pompa normala ( cea cu retur ) pune-i un shtutz de metal in capatul furtunului, prinde strans cu un colier chiar doua ( shtutzul cu cat mai lung cu atat mai bine ) si celalat capat de furtun baga-l in returul de la pompa strans tot cu colier, si ca retur normal in cazul asta vei folosi doar returul carburatorului.
|
--------------------
Dacia
NOVA
1998 GT
|
|
elm |
![]()
Post
#17
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
QUOTE(POWERbyDAciaVsWERo @ 14 Apr 2010, 20:17) ... de ce sufla in toba ?? ( in afar de duduituri ? ) am carb de 1.4... duza de pe furtun normala ( nu majorata ) avans mai spre dreapta ! BOA tu esti omu care vorbeste pe limba mea !!!!! Am citit (tot pe forum, apropo de verificarea circuitului de evacuare) cum ca daca la iesirea din toba de esapament ai un sunet pufait e bine, dar daca ai un fasait continuu inseamna ca e toba infundata |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
Virusux |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 22 January 10 ![]() |
sal.incerc sa ii contrazic un pic pe baieti. returul e stutul din stanga(are orificiul mic) cel din dreapta e turul.
la intrebarea doi vacuumul vine pe stutul din dreapta jos la 4 firul vine de la contact de la pozitia 2 a contactului sau il iei de pe bobina Am observat ca ai luat pompa cu retur.........pune pompa ta fara retur sau astupa-l pe cel de la pompa ca returul e cel care ti-am zis eu sa mai da si teul ala jos........faci cum crezi This post has been edited by Virusux: 20 Apr 2010, 08:53 |
--------------------
Dacia NOVA
GT
1998
- BR 05 GLM
|
|
zimtelro |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 12 January 09 From: Zimnicea ![]() |
Daca ai pompa cu retur, cel mai bine si mai ieftin este sa-l anulezi, asa am facut eu si merge foarte bine.
|
--------------------
Dacia Nova
GT
2000
- TR-12-KRY
|
|
payty |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
cam la ce consum trebuie sa ma astept ? ma refer la un carburator din asta reglat cum trebuie nu din alea de consuma cat bmw-urile.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
G I M |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
In medie 6-7 afara...8-9 in oras...dar sunt o multime de factori care pot modifica aceste valori.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
payty |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
am astupat returul din pompa si am pus returul de la carburator la conducta.
am reglat si cablul de acceleratie ca sa se deschida complet ambele corpuri cand apas pedala la maxim (nu facusem asta si eram cam dezamagit de cum mergea). rezultatul e ca motorul merge de rupe. sunt oarecum nemultumit de relantiul un pic oscilant - foarte putin, dar cu cel mono era mai stabil si de faptul ca probabil consuma cam mult - m-am uitat la bujii si sunt cam afumate. oricum, facand teste, am calcat-o destul de puternic si e posibil sa fie si din cauza asta. intrebare: e normal sa fie asa relantiul? sau mai pot castiga ceva incercand reglaje mai fine? |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
G I M |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Mai incearca sa umblii si la avans.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
payty |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
am remediat o chestie care inrautatea mult relantiul: montasem distantierul de plastic de sub carburator in alta pozitie decat trebuia si din cauza asta nu mai aveam vacuum la delcou si erau si clapetele obturate. s-a imbuntatatit foarte mult.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:44 |