DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator nova

payty
post 9 Apr 2010, 22:07
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




am nevoie de cateva informatii de la cei care mai au carburatorul dublu pe nova:



1. la carburatorul dublu sunt doua stuturi alaturate de benzina. unul este returul? daca da, cum vin montate pe pompa de benzina de dacie normala(cea cu coada).

2. unde vine montat furtunul de vacuum de la delcou. am doua stuturi de vacuum in carburator: unul e astupat cu o chestie de plastic, altul cu un furtun scurt cu un surub la capat.


3. capacul care vine la filtrul de aer are un stut pt recircularea gazelor. mai exista si un stut in galeria de admisie. cum vine legat acest circuit.


4. Electrovalva de relanti unde vine legata? am un fir cu un papuc, dar nu gasesc locul unde se leaga. vine direct in interior, la contact, sau unde?


Ideal ar fi daca se pot pune si niste poze, dar daca nu , e utila orice explicatie.


ideea e ca am o dacie cu motor de 1600 la care fostul proprietar i-a inlocuit carburatorul cu unul monocorp si as vrea sa il pun la loc pe cel dublu. am toate piesele, de cele de mai sus nu stiu cum vin montate.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 10 Apr 2010, 04:21
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




1.Da, pe carburator ai returul.Pai ai turul care vine in pompa, apoi iesi spre carburator prin acel stut indreptat in sus.Returul din pompa e cel indreptat spre cutie si cel dinspre radiator e turul care vine din rezervor.

2.Cel din dreapta e returul.(Prima poza)


3.Nu stiu la ce te referi.

4.Vezi poza 2.Ai papuc "tata" pe sonda.

Mai atasez si alte poze ca sa-ti faci cate o idee.

Attached thumbnail(s)
P1040453.JPG ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 945
P1040451.JPG ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 1088
P1040455.JPG ( Size: 1.22mb ) Number of downloads: 1031
P1040450.JPG ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 984


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH65EDI
post 14 Apr 2010, 08:17
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 27 July 09




salut !
la prima intrebare ... da are si retur ...com a zis si apollo.. iar la pompa de dacie pe retur am pus un T-u in care am infipt asa : retur pompa benzina, retur benzina carburator si al treilea ...evident ...inspre retur ... iar la restul... am avut si eu aceeasi problema ...si poate te dumiresti din http://www.daciaclub.ro/racorduri-carburator-t155976.html ... iar electrovalva e alimentata de un fir verde care probabil e prin apropiere, electrovalva avand un ...cum ii zice lui ...in cap ...de intrat papucul ...biggrin.gif... masa facand cu restul corpului


--------------------
Dacia Nova GT 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 14 Apr 2010, 20:17
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




... de ce sufla in toba ?? ( in afar de duduituri ? ) am carb de 1.4... duza de pe furtun normala ( nu majorata ) avans mai spre dreapta ! BOA tu esti omu care vorbeste pe limba mea !!!!!


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 15 Apr 2010, 03:12
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(POWERbyDAciaVsWERo @ 14 Apr 2010, 20:17)
... de ce sufla in toba ?? ( in afar de duduituri ? ) am carb de 1.4... duza de pe furtun normala ( nu majorata ) avans mai spre dreapta ! BOA tu esti omu care vorbeste pe limba mea  !!!!!
*




avansul il ai marit, daca spui ca-i spre dreapta si ca idee, eu nu tin acea duza pe furtun si nu am treaba.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 15 Apr 2010, 14:46
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




... bun o sa il dau cat mai spre stanga ! wink.gif !!!!!!! dar duza ... nu trebuie ? !!!!!


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 15 Apr 2010, 15:25
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




sincer nu stiu.Eu nu o tin si pe carburator am adaptat filtrul ei original...


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 15 Apr 2010, 21:27
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




asa am adaptat si eu filtrul ... am taiat un burduf de la un chimbator de viteze ! partea mai mica vine pe gura carburatorului .. si cea mare vine pe oval la filtrul de nova.. mere calumea .. !!! numai ca nu sta prea bine !!!!


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 16 Apr 2010, 00:32
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




al meu sta bine.am facut un prezon de l-am prins si chiar n-am treava.am explicat pe aici pe undeva cum am facut si am si poze.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 16 Apr 2010, 10:50
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




si unde gasesc ? !!! sa vad .... biggrin.gif:D:D !!!!!!!
.. baietii .... sa iasa mai putine noxe.. ce benzina sa bag.. si un reglaj sa nu scoata noxe... adica avans mai mic mai mare.. relanti mai mic mai mare.. debit de la surubu de jos cat mai strans...?
duza pe de furtun mai mare ... ? !!

This post has been edited by POWERbyDAciaVsWERo: 16 Apr 2010, 11:15


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 16 Apr 2010, 13:12
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




http://www.daciaclub.ro/Adaptare-filtru-de...-t87854-s0.html
http://www.daciaclub.ro/ajutati-ma-si-pe-m...ml#entry1354472

acum sa caut pozele...ca nu mai stiu unde sunt sad.gif


LE : le-am gasit smile.gif

This post has been edited by apollo: 16 Apr 2010, 13:16

Attached thumbnail(s)
P1040456.JPG ( Size: 1.36mb ) Number of downloads: 831
P1040457.JPG ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 296
P1040458.JPG ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 256


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 16 Apr 2010, 15:56
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




aha ! ms... dar la reglaj zice si mie cnv ! ? !!


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 18 Apr 2010, 20:40
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




am montat carburatorul respectiv pe masina.

m-am lamurit cu restul de legaturi dar imi e un pic neclar cum sta cu returul.

eu am pompa de benzina cu retur. am luat un T, unul din brate are gaura foarte mica, gen cum e returul din pompa. acest brat l-am legat la returul din pompa. unul din cele ramase l-am legat la returul din carburator si ultimul la conducta de retur.


problema e ca, uitand sa pun un colier la montajul de mai sus am vazut ca picura benzina pe langa, lucru care nu se intampla inainte, cu returul pe pompa si carburatorul monocorp. e vreo posibilitate sa nu functioneze returul cum trebuie si sa mearga innecat? nu prea sunt multumit de modul in care merge motorul si imi cam afuma bujiile.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 19 Apr 2010, 07:11
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




am citit pe forum ca returul se poate infunda, si daca nu poti sufla in el se incearca cu o pompa sa se faca presiune ca sa-si dea drumul


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 19 Apr 2010, 08:19
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




infundat nu e sigur pt ca pana sa pun carburatorul dublu mergea. oare daca astup complet returul de la pompa si il las doar pe cel din carburator, eliminand T-ul e vreo problema?


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Defunctu
post 19 Apr 2010, 21:36
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 April 10




Ia un furtun de retur pentru pompa normala ( cea cu retur ) pune-i un shtutz de metal in capatul furtunului, prinde strans cu un colier chiar doua ( shtutzul cu cat mai lung cu atat mai bine ) si celalat capat de furtun baga-l in returul de la pompa strans tot cu colier, si ca retur normal in cazul asta vei folosi doar returul carburatorului.


--------------------
Dacia NOVA 1998 GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 20 Apr 2010, 06:33
Post #17


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 208
Joined: 30 July 09




QUOTE(POWERbyDAciaVsWERo @ 14 Apr 2010, 20:17)
... de ce sufla in toba ?? ( in afar de duduituri ? ) am carb de 1.4... duza de pe furtun normala ( nu majorata ) avans mai spre dreapta ! BOA tu esti omu care vorbeste pe limba mea  !!!!!
*



Am citit (tot pe forum, apropo de verificarea circuitului de evacuare) cum ca daca la iesirea din toba de esapament ai un sunet pufait e bine, dar daca ai un fasait continuu inseamna ca e toba infundata


--------------------
Dacia Logan II 2018, Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Virusux
post 20 Apr 2010, 08:45
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 22 January 10




sal.incerc sa ii contrazic un pic pe baieti. returul e stutul din stanga(are orificiul mic) cel din dreapta e turul.
la intrebarea doi vacuumul vine pe stutul din dreapta jos
la 4 firul vine de la contact de la pozitia 2 a contactului sau il iei de pe bobina
Am observat ca ai luat pompa cu retur.........pune pompa ta fara retur sau astupa-l pe cel de la pompa ca returul e cel care ti-am zis eu sa mai da si teul ala jos........faci cum crezi


This post has been edited by Virusux: 20 Apr 2010, 08:53


--------------------
Dacia NOVA GT 1998 - BR 05 GLM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zimtelro
post 20 Apr 2010, 11:30
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 12 January 09
From: Zimnicea




Daca ai pompa cu retur, cel mai bine si mai ieftin este sa-l anulezi, asa am facut eu si merge foarte bine.


--------------------
Dacia Nova GT 2000 - TR-12-KRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 21 Apr 2010, 11:59
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




cam la ce consum trebuie sa ma astept ? ma refer la un carburator din asta reglat cum trebuie nu din alea de consuma cat bmw-urile.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 21 Apr 2010, 12:49
Post #21


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




In medie 6-7 afara...8-9 in oras...dar sunt o multime de factori care pot modifica aceste valori.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 22 Apr 2010, 18:45
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




am astupat returul din pompa si am pus returul de la carburator la conducta.

am reglat si cablul de acceleratie ca sa se deschida complet ambele corpuri cand apas pedala la maxim (nu facusem asta si eram cam dezamagit de cum mergea).

rezultatul e ca motorul merge de rupe.
sunt oarecum nemultumit de relantiul un pic oscilant - foarte putin, dar cu cel mono era mai stabil si de faptul ca probabil consuma cam mult - m-am uitat la bujii si sunt cam afumate. oricum, facand teste, am calcat-o destul de puternic si e posibil sa fie si din cauza asta.

intrebare: e normal sa fie asa relantiul? sau mai pot castiga ceva incercand reglaje mai fine?


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 22 Apr 2010, 19:09
Post #23


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Mai incearca sa umblii si la avans.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 24 Apr 2010, 10:30
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




am remediat o chestie care inrautatea mult relantiul: montasem distantierul de plastic de sub carburator in alta pozitie decat trebuia si din cauza asta nu mai aveam vacuum la delcou si erau si clapetele obturate. s-a imbuntatatit foarte mult.




--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:44
Forum Renault