cum se inlocuieste sticla de la far?, berlina
![]() ![]() ![]() |
cum se inlocuieste sticla de la far?, berlina
stasi |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 3 December 03 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina 96
|
|||
northwood |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
De scos ar fi simplu, in cel mai rau caz o spargi cu grija si o scoti pe bucati, cu un patent.
Dupa ce cureti bine locul, sa fie neted si fara reziduuri, pui circular, pe marginea farului poxipol. Dupa lipire si uscare, foloseste pentru etansare suplimentara silicon, pe care il aplici la interior prin gaura becului cu ajutorul unei unelte pe care o consideri adecvata (un pix cu un capat invelit cu un somoiog de vata ar fi o idee, te orientezi la fata locului) This post has been edited by northwood: 4 May 2005, 11:55 |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
stasi |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 3 December 03 From: Iasi ![]() |
pare mai complicat decat speram:)
|
--------------------
Dacia
Berlina 96
|
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu e deloc !
farul il scoti de unde ai vazut tu, cu observatia ca nu desfaci nici un surub ![]() ai pe fiecare surub din cele 3 cate o clema. Scoti cleme alea (le apuci cu un patent cu varf subtire si le tragi in lateral, nu uita pozitia in care erau ca altfel te chinui sa la pui la loc) dupa care SPARGI de tot geamul vechi si cureti canalul de pe margine in care trebuie sa intre. Pt lipire NU folosi poxipol ci silicon de instalatii (io am pus cu d'ala transparent). Umplii canalul cu silicon, pui geamul si-l lasi presat o zi. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
northwood |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Sau asa cum spune OV
![]() Sugestia mea pentru poxipol lua in calcul durabilitatea. O data lipit cu maglavaisul ala, nu mai pleaca de acolo 100%. Dar daca Ov a testat lipirea cu silicon sanitar si s-a dovedit solida, e intr-adevar mai bine pentru etansare. |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
stasi |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 3 December 03 From: Iasi ![]() |
ok, multumesc.. am sa incerc... dar n-am cum sa-l las o zi... il las de seara pana a doua zi .. cred ca-i ajung 12 ore.
|
--------------------
Dacia
Berlina 96
|
|
andreip |
![]()
Post
#7
|
spiderman Group: Members Posts: 94 Joined: 1 February 05 ![]() |
salut. de unde ai cumparat sticla de la far? prin berceni nu am gasit de cumparat.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
stasi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 3 December 03 From: Iasi ![]() |
din iasi
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 96
|
|
Ov |
![]()
Post
#9
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
cristi_21us |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 5 March 04 From: Brasov ![]() |
eu acum 2 zile am facut aceasta operatie.si am folosit aceasi sticla.mi-e mi se aburea.eu am folosit direct silicon.am pus silicon din belsug si a mers fara probleme.nu se mai abureste si a iesit mai bine ca nou.
|
--------------------
Fiat
Albea
2006
|
|
emircea |
![]()
Post
#11
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Despre ce tip de faruri vorbiti, rotunde, ovale ca la modelele cu piese franceze sau zambetu' lu' nea'Nelu?
Pentru farurile rotunde am gasit de schimbat cu totul (sticla+oglinda) la pret rezonabil... |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
Oxygen |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 April 05 ![]() |
QUOTE(emircea @ 5 May 2005, 14:03) Despre ce tip de faruri vorbiti, rotunde, ovale ca la modelele cu piese franceze sau zambetu' lu' nea'Nelu? Pentru farurile rotunde am gasit de schimbat cu totul (sticla+oglinda) la pret rezonabil... pai daca zici ca ai gasit zine si noua unde si cu cat, ca mar interesa schimbul de oglinda la toate cele 4 faruri .Hm dar acu vad ca esti din Timisoara ![]() This post has been edited by Oxygen: 5 May 2005, 14:17 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005 1.6 MPI
- ro
|
|
Ov |
![]()
Post
#13
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
am schimbat la modelele mai noi (adica zambetu' si ala de dinainte CN3 parca)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
cristi_21us |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 5 March 04 From: Brasov ![]() |
pai stasi cred ca se referea la cele tip cn3.ca vad ca la profil scrie dacia berlina 96.
|
--------------------
Fiat
Albea
2006
|
|
stasi |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 3 December 03 From: Iasi ![]() |
da, cn3
|
--------------------
Dacia
Berlina 96
|
|
Ov |
![]()
Post
#16
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
am pus eu virgula gresit(adica n-am pus-o), scuze
![]() "ala de dinainte, CN3 parca (ii zicea la ala)" deci am schimbat la CN3 ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
robert76 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 June 05 ![]() |
salut criti21us. sunt curios ce ai facut pana la urma. ma confrunt si eu cu problema cu geamul spart . a mers? cu silicon sanitar? de care e mai bun ? te-a prin vreo ploaie calume ? a intrat apa?
|
--------------------
dacia
1410
- b01rob
|
|
B30KDT |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 10 May 05 From: bucuresti ![]() |
este foarte usor de schimbat,eu am o dacie din 97 si acu vreo 3 ani i-am dat sticla la far jos ca sa vopsesc in negru faru
![]() eu clemele le-am dat jos cu o surubelnita dreapta si subtire apoi la imbinare am folosit silicon transparent si nu am avut nici o problema in 3 ani de zile,cu ocazia asta sa curetzi de praf oglinzile de la far |
--------------------
DACIA
DACIA
2012
|
|
andrei22 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 May 05 ![]() |
sticla de pe far se scoate f usor (la tipurile mai noi e lipita cu mastic)
Se ia farul sau proiectorul ca e acelasi lucru se baga in cuptorul de acasa se lasa cam 10 min (cuptorul sa nu fie dat la max ci la 1/2) se ia farul cu o cirpa se asaza pe o alat cirpa USCATA ca daca nu se sparge sticla si se trage usor de marginea sticlei,se dezlipeste relativ usor . La montare se baga sticla noua in cuptor se lasa cam 15 min si dupa aceea se scoate sticla se asaza pe o cirpa si de sus se asaza farul printr-o presare usoara , daca mai este nevoie se poate adauga un surplus de mastic pe rama farului(inaite de lipire cu sticla ) MARE ATENTIE SA NU FIE PICATURI DE APA PE UNDE UMBLATI CU STICLA INCINSA CA SE SPARGE FFF NASOL SAR BUCATI! SI MAI MARE ATENTIE CIT LASATI FARUL IN CUPTOR SA NU SE DEFORMEZE PLASTICUL ! bafta si sper ca am fost de ajutor |
--------------------
daca
1400
- b23 dak
|
|
aurbrz |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 28 June 05 ![]() |
[quote=robert76,27 Jun 2005, 07:34]
salut criti21us. sunt curios ce ai facut pana la urma. ma confrunt si eu cu problema cu geamul spart . a mers? cu silicon sanitar? de care e mai bun ? te-a prin vreo ploaie calume ? a intrat apa? Cu silicon sanitar merge 100 % , am facut eu aceasta operatie acum 3 saptamani si nu am avut absolut nici o problema ( a plouat din belsug de atunci si nu mi-a intrat nici macar o picatura de apa ) Am citit mai sus ca trebuie lasat 24 de ore , nu inteleg pentru ce eu l-am pus pe masina imediat si nu s-a intamplat nimic . Daca te uiti mai atent pe langa acel "mastic" sau silicon , sau cum vrei sa ii spui sticla este prinsa de oala farului prin intermediul a 4 cleme . Parerea mea este ca siliconul se pune mai mult pentru etansare. |
--------------------
Dacia
1310 L
- B 99 ---
|
|
aurbrz |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 28 June 05 ![]() |
QUOTE(andrei22 @ 28 Jun 2005, 05:24) sticla de pe far se scoate f usor (la tipurile mai noi e lipita cu mastic) Se ia farul sau proiectorul ca e acelasi lucru se baga in cuptorul de acasa se lasa cam 10 min (cuptorul sa nu fie dat la max ci la 1/2) se ia farul cu o cirpa se asaza pe o alat cirpa USCATA ca daca nu se sparge sticla si se trage usor de marginea sticlei,se dezlipeste relativ usor . La montare se baga sticla noua in cuptor se lasa cam 15 min si dupa aceea se scoate sticla se asaza pe o cirpa si de sus se asaza farul printr-o presare usoara , daca mai este nevoie se poate adauga un surplus de mastic pe rama farului(inaite de lipire cu sticla ) MARE ATENTIE SA NU FIE PICATURI DE APA PE UNDE UMBLATI CU STICLA INCINSA CA SE SPARGE FFF NASOL SAR BUCATI! SI MAI MARE ATENTIE CIT LASATI FARUL IN CUPTOR SA NU SE DEFORMEZE PLASTICUL ! bafta si sper ca am fost de ajutor Inteleg treaba cu bagatul la cuptor atunci cand vrei sa dezlipesti mai usor bucatile de sticla din farul vechi (in cazul in care e spart) cu toate ca te complici pentru ca merge dezlipit foarte bine si fara a fi incalzit. Dar nu inteleg ce nevoie ai de cuptor cand montezi noua sticla.... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
- B 99 ---
|
|
cristidb |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Am lipit si eu cu silicon sanitar transparent. Tine foarte bine. Poxipol nu tine.
Problema mare e la curatatul vechiului mastic. Pentru o lipire buna trebuie sa se scoata tot masticul vechi. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
andrei22 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 May 05 ![]() |
la lipitea sticlei noi iti trebuie ca sticla noua sa fie calda ca se topeste masticul respectiv si nu iti ramin locuri pe unde sa intre umezeala sau aerul rece ca sa nu faca condens pe sticla !
e buna si varianta cu silicon sanitar dar si acolo e o problemuta ,daca pui in canalul unde intra sticla in partea de plastic a farului e mai dificil sa o mai desfaci pe viitor . Eu asa am facut la proectoare ca am schimbat becurile din ele si nu am pus capacele bine si era girla acolo praf si muuult jeg ,si nu am probleme cu ele. acuma alegeti si voi cea mai buna idee ,eu zic ca cel mai bine e sa le pui cu mastic ca vb aia hai sa fim seriosi la uzina acolo e o armata de ingineri care le mesteca pe astea imposibil sa nu ii fi venit ideea unuia, ca e si mai usor si mai economic sa pui silicon. |
--------------------
daca
1400
- b23 dak
|
|
aurbrz |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 28 June 05 ![]() |
Ori mastic , ori silicon sanitar rezultatul e acelasi , cu ambele se etansaza foarte bine , fiecare alege ce ii cade mai repede la indemana.
Problema cea mai mare insa, asa cum a spus si cineva mai sus o reprezinta curatatul " maglavaisului" vechi. Asta iti ia o groaza de timp , si daca nu il cureti bine risti sa nu mai poti etansa farul asa cum trebuie. |
--------------------
Dacia
1310 L
- B 99 ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 01:02 |