Alternator, alternator
![]() ![]() ![]() |
Alternator, alternator
M-A-D-A |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 September 13 ![]() |
Attached thumbnail(s) poza.JPG ( Size: 734.15k ) Number of downloads: 518 |
||
--------------------
opel
astra
astra
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mai degraba arata de nova
This post has been edited by bygy007: 11 Sep 2013, 16:16 Attached thumbnail(s) poza.JPG ( Size: 512.13k ) Number of downloads: 550 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
Confirm ca e de nova.
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
adi1176 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 November 13 ![]() |
Salutare,
scuze ca is putin offtopic dar legat tot de alternator. stie cineva la ce turatie ar trebui alternatorul sa porneasca incarcarea? Am avut probleme cu alternatorul, s-a schimbat ceva releu intern si totusi la un drum scurt am ramas fara pornire (mort, nu invartea deloc). Am pornit cu cabluri si cand pun voltmetru vad ca dragul meu alternator porneste incarcarea la 2800 ture (apoi indiferent de turatie merge inainte dar ii trebuie un soc de 2800 ture). La drumuri scurte nu ii prea dau 2800 ture dar is pe aproape... Stie cineva daca e normal sa porneasca la 2800 ture? Cand am depasit 2800 ture imi arata 14V in rest tot 12.5. Mentionez ca dupa ce trec prima data de 2800 ture dupa aia chiar la relanti e ok tot 14V. multumesc de sfat adrian |
--------------------
DACIA
Dacia SuperNova
2001 Clima
- TM14REG
|
|
corbex |
![]()
Post
#5
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Alternatorul trebuie sa incarce la orice turatie (a motorului).
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
adi1176 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 November 13 ![]() |
multumesc de raspuns,
vroiai sa spui ca alternatorul trebuie sa inceapa incarcarea la orice turatie? cand am verificat bateria tipu de la garantie m-a pus sa turez motorul apoi a zis OK, incarca, ai 14V. deci totusi daca incarca la orice turatie se pare ca nu ai 14V la orice turatie .... |
--------------------
DACIA
Dacia SuperNova
2001 Clima
- TM14REG
|
|
corbex |
![]()
Post
#7
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
"O incarcare buna, cu sau fara consumatori, inseamna 13.8-14.4v."
De pe un al forum. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
CrysMM |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu ![]() |
QUOTE(adi1176 @ 25 Nov 2013, 16:14) multumesc de raspuns, vroiai sa spui ca alternatorul trebuie sa inceapa incarcarea la orice turatie? cand am verificat bateria tipu de la garantie m-a pus sa turez motorul apoi a zis OK, incarca, ai 14V. deci totusi daca incarca la orice turatie se pare ca nu ai 14V la orice turatie .... Incarca si la ralanti, mai greu, dar incarca. La garantie a masurat tensiunea in turatie pentru a vedea ca nu depaseste tensiunea maxim admisa de incarcare. La ralanti este una, in turatie creste. Multi din cei care lucreaza in domeniu sunt vai de steaua lor, lucreaza dupa ureche sau din ce au auzit asa pe ici pe colo. Cel mai bine cauta un electrician auto. |
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(adi1176 @ 25 Nov 2013, 15:14) multumesc de raspuns, vroiai sa spui ca alternatorul trebuie sa inceapa incarcarea la orice turatie? cand am verificat bateria tipu de la garantie m-a pus sa turez motorul apoi a zis OK, incarca, ai 14V. deci totusi daca incarca la orice turatie se pare ca nu ai 14V la orice turatie .... da alternatoru trebuie sa incarce la relanti , fara sa ii dai ture , daca ai umblat pe acolo poate ai pus ceva gresit pe la el , becul de la baterie se aprinde? la relanti fara sa turezi? daca ai avut probleme , ai verificat cele 9 diode , 3 la puntea secundara si 6 la principala cu periile cum stai releul de incarcare poate fi defect si de asta poate face asa uite o schema Attached thumbnail(s) schema_alternator.jpg ( Size: 50.27k ) Number of downloads: 416 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
razvantrc |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 7 June 13 ![]() |
nu ma pricep foarte bine dar din proprie experienta, am patit-o pe nova ca nu mai incarca la relanti, doar la turatie, nu am stat sa sap, am schimbat alternatorul... si a fost ok.Dar si asa daca este ok instalatia, alternator, releu, etc masina trebuie sa functioneze doar din alternator
(scos bornele de la baterie) sa-si tina toti consumatorii becuri faza scurta etc, la relanti, probata de mine atunci cand am schimbat cu noul alternator |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km |
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
NU MAI SCOATE BORNELE CIND MERGE MOTORUL ca strici si altceva , eu am patit si am schimbat o gramada inclusiv electronicile
eu mai mult decit atit nu te pot ajuta , daca te hotarasti sa te apuci singur sa faci tu operatia de revizie la alternator sa imi spui , te ajut de la distanta cum pot This post has been edited by bygy007: 26 Nov 2013, 00:24 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
adi1176 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 November 13 ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 25 Nov 2013, 18:11) da alternatoru trebuie sa incarce la relanti , fara sa ii dai ture , daca ai umblat pe acolo poate ai pus ceva gresit pe la el , becul de la baterie se aprinde? la relanti fara sa turezi? daca ai avut probleme , ai verificat cele 9 diode , 3 la puntea secundara si 6 la principala cu periile cum stai releul de incarcare poate fi defect si de asta poate face asa uite o schema multumesc de raspuns, un prieten electrician auto mi-a rezolvat alternatorul (150 lei care nu mai incarca deloc) deci ar trebui sa fie buba... daca releul de incarcare e busit poate sa incarce doar de la 2800 turatii? o sa mai verific inca o data si revin. Merci si de schema, de cand cu Supernova tre sa ma apuc de mecanica si electronica...nu strica problema e cand treci pe masini mai serioase (am si un fiat) incepi sa uiti dar nu e la fel de funy ca la supernova (am 200 000 km cu super nova -> oare o sa ma tina fiatul cu DPF 200 000km?). |
--------------------
DACIA
Dacia SuperNova
2001 Clima
- TM14REG
|
|
adi1176 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 November 13 ![]() |
salut,
revin cu o precizare: am discutat cu cel care mi-a reparat alternatorul precizand ca mi-a schimbat doar releul de incarcare si pe bancul lui de proba a mers incarcarea de la 960 rotatii. Prin urmare exclus alternatorul. Posibilitati: 1. cel mai probabil cureaua de alternator nu e intinsa suficient (chiar imi si scartiie la pornire) 2. contact imperfect la alternator sau baterie oxidat poate firul catre baterie O sa verific si va tin la curent. adrian |
--------------------
DACIA
Dacia SuperNova
2001 Clima
- TM14REG
|
|
adi1176 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 November 13 ![]() |
salut,
spre rusinea mea cauza a fost ceva super simplu, scuze pentru spam. A fost becul (martorul) din bord...nu facea contact. dupa ce am dat jos tot bordul am verificat toate becurile (am doar 5 becuri in bord in partea dreapta dar se aprind doar 3 => ulei, frana de mana, si acum bateria, mai e ceva ce tre sa se aprinda?) se pare ca cel de la baterie nu facea contact. Dupa ce l-am strans mai bine cand am dat contact s-a aprins si la relanti aveam 14.05V. O ultima rugaminte mai am legat de topicul asta: are cineva o poza cu martorii care tre sa se aprinda la CONTACT? N-as vrea sa mai am probleme legat de subiectul MARTORII bord. Va multumesc adrian |
--------------------
DACIA
Dacia SuperNova
2001 Clima
- TM14REG
|
|
Capitan_marian |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 790 Joined: 10 December 12 ![]() |
contact.
|
--------------------
Btwin RockRider
520
2016 Corbeanca
|
|
adi1176 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 November 13 ![]() |
|
--------------------
DACIA
Dacia SuperNova
2001 Clima
- TM14REG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 09:04 |