curge antigel pe la busonul de la rezervorul de ant
![]() ![]() ![]() |
curge antigel pe la busonul de la rezervorul de ant
cristiandoru2000 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 8 December 09 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio II phase 1 hatchbach
1998
|
|||
danciusergiu84 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
la prima vedere nu cupleaza la timp termo-cupla (este infiletata pe radiator si are 2 fire cu papuci pe ea), ai putea sa o schimbi preventiv, apoi sa verifici daca porneste ventilatorul totdeauna cand atingi tu manual acele 2 fire de la termo-cupla deoarece la mine spre exemplu era distrus cablajul masini care alimenta cu plus ventilatorul (acesta pornea daca miscam ceva din zona cand el de fapt trebuia sa functioneze - remedierea tras fir de la baterie), deaemenea curata papuci de contact ai releului, eventual poti pune unul nou de siguranta
This post has been edited by danciusergiu84: 3 May 2010, 10:56 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
nicuviv |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
variante:deschide greu termostatu,busonu de la rezervorul de apa nu deschide la timp supapele,termocupla desfacuta de pe radiator si curatata poate are calamina si probata intro cana cu apa cu fierbatoru si vezi dak porneste dar o lasi cuplata la instalatie doar scoti termocupla.
|
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
elm |
![]()
Post
#4
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
Atentie la releul termocuplei, ala e foarte prost amplasat si poate ajunge apa la el (mie mi se face fleasca atunci cind spal masina si dupa doua spalari am contactele ruginite - la propriu)
Desi dupa simptome, mai degraba e termocupla, daca cupleaza ventilatorul cind motorul e deja pe rosu... e prea tirziu! Merita verificarea termocuplei cu un termometru, intr-un ibric, ceva. Si montarea preventiva a unui buton care sa porneasca manual ventilatorul |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#5
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristiandoru2000 @ 3 May 2010, 09:22) daca esti in mers cu ea imi dau seama ca nu puteai opri motorul , dar daca erai cu ea in curte / garaj / parcare , nu inteleg dc nu opresti motorul si il lasi sa se duca la rosu? risti sa bulesti garnitura de chiuloasa si strici motorul aiurea... recomand ce au zis si colegii mei , schimbarea termon-cuplei si eventual a termostatului (probabil nu mai functioneaza nici el corect). as recomanda un termostat cu o temperatura mai mica de deschidere ca sa nu mai ajungi la temperaturi mari cu motorul |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
nu e indicat un termostat cu temperatura mai mica deoarece nu se incalzeste motorul suficient cand e mai rece afara, in schimb daca e cald afara motorul ajunge la rosu cu sau fara termostat de orice temperatura ca doar ELV porneste ca sa opreasca cresterea temperaturii, eu am patit faza cu instalatia electrica dar m-am prins din greseala cand mi-a pornit sau oprit in acelasi timp ventilatorul in timp ce umblam pe acolo dar pana atunci mi-a aruncat apa afara de n ori
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
cristiandoru2000 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 8 December 09 From: Timisoara ![]() |
Va multumesc tuturor . Am sa schimb si termocupla si termostatul.
|
--------------------
Renault
Clio II phase 1 hatchbach
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 16:46 |