Probleme nova GTi, oscileaza relantiul
![]() ![]() ![]() |
Probleme nova GTi, oscileaza relantiul
3tek1122 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 July 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Vectra
c20ne
|
|||
Al3XxX |
![]()
Post
#2
|
![]() Incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 26 October 08 ![]() |
mi s-a intamplat exact acelasi lucru, dar pe gpl...era debitul de gaz prea mare.
|
--------------------
Dacia
Nova GT
98 / 1,6
- DJ 07 TEL
|
|
3tek1122 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 July 09 From: Bucuresti ![]() |
bine,bine, dar eu nu o am pe gaz! deci.....??????
|
--------------------
Opel
Vectra
c20ne
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
suspectez aer fals uita-te la furtun, supapa servo frana sau dopurile in talpa corpului clapeta inspre stergatoare ce se foloseau la canistra de carbon, nu stiu exact dar cred ca si burduful de servo se poate defecta astfel sa traga aer fals prin el (ex. membrana sparta)
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
3tek1122 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 July 09 From: Bucuresti ![]() |
nu, nu e asta.alte idei???
|
--------------------
Opel
Vectra
c20ne
|
|
apollo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Incearca sa o turezi peste 5000 RPM si sa o tii ceva timp asa(10 sec maxim).
N-ar avea voie sa moara.Banuiesc ca ar fi pompa de benzina.Daca iti moare in alea 10 secunde, e clar ca nu mai are debitul care trebuie. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
o chestie care ai putea sa o faci e sa cureti senzorul de turatie si sa infunzi furtunul de servo, la mine tragea putin aer fals pe acolo pe la vre-un semering de la burduful de servo, poate e la fel si la tine doar ca la mine nu se manifesta asa de puternic
ca sa masori debitul de bezina scoate furtunul de retur de la rezervor, pune-l intr-un flacon de 2 litri, porneste motorul 1 min, in flacon trebuie sa se adune aproape 2 litri, daca ai minim 1 litru jumate eu zic ca debitul ar fi bun dar daca vrei sa aplici metoda spune si am sa ma uit peste documentatie si iti spun exact pe langa debit ar fi indicat sa masori si presiunea din circuitul de tur al benzinei sa nu fie decalibrat arcul de la regulatorul de presiune (incorporat in corpul clapeta, sau sa ai probleme cu membrana acestuia sau este mizerie pe acolo care incurca functionarea circuitului This post has been edited by danciusergiu84: 22 Feb 2010, 08:56 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
3tek1122 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 July 09 From: Bucuresti ![]() |
probleme cu debitul de carburant nu am pompa lucreaza foarte bine. o sa incerc cu infundarea furtunului servo si curatarea senzorului de turatie da unde e amplasat si care e acel senzor ? eventual o poza sa ma pot orienta?
|
--------------------
Opel
Vectra
c20ne
|
|
3tek1122 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 July 09 From: Bucuresti ![]() |
nu ma ajuta nimeni??
![]() |
--------------------
Opel
Vectra
c20ne
|
|
POWERbyDAciaVsWERo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 6 January 08 From: Giurgiu ![]() |
cauta un manual de nova gti si uitate... !!!
|
--------------------
dacia
Nova Gt
1998
- GR 30 SOR Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!! |
|
3tek1122 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 July 09 From: Bucuresti ![]() |
wooow cum de nu m.am gandit a asta!!!clementa "Majestate".....ca de altfel e foarte usor sa faci rost de un manual defapt gasesti pe toate drumurile!!!Sa i.se taie capul!!
This post has been edited by 3tek1122: 2 Mar 2010, 18:54 |
--------------------
Opel
Vectra
c20ne
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
http://www.docauto.ro/
Selectezi marca Dacia, apoi dai poza pe nova si ulterior dai la free user download si gata te-ai facut cu manualul. |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Senzorul este amplasat deasupra la volanta,acolo unde se imbina motorul si cutia de viteze,e prins cu un surub de 10 este negru si iese un fir din el cu o mufa mai lata in imediata apropiere,e prins direct de motor,nu ai cum sa nu il vezi,
Poze nu am, dar daca nu te descurci iti fac. Si daca tot ridici capota am si eu rugaminte,poti sa faci o poza la calculator sau sa notezi codurile de pe el? MUltumesc |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
@3tek1122:
Poftim poze cu traductorul de turatie: 07_11_22_1557.jpg ( Size: 29.47k ) Number of downloads: 1667 IMG_0960.JPG ( Size: 269.58k ) Number of downloads: 1866 Cu placere! @stc_ctln: Poftim si tie.. Boschunit.jpg ( Size: 38.64k ) Number of downloads: 1794 Cu placere! Spor la reparatii! Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
3tek1122 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc frumos pt.ajutor acum sa sper k de la senzorul ala e problema!!!
|
--------------------
Opel
Vectra
c20ne
|
|
oreste0983 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 6 May 08 From: Motru,Gj /Winnenden, De ![]() |
ceva asemanator am patit si eu azi, tot la gti, imi intrerupe in mers, baga rateuri de imi sare capacu la filtru de aer, trebuie sa merg cu ea peste 3500 rpm ca sa traga cat de cat, la prima vedere bujia 3 este moarta si la doi da din cand in cand, merg doar doua bine(bujiile sunt bune) si am consumat 40 de litri de benzina in 200 km
![]() ![]() 7 Mar 2010, 18:28: a si am mai obs. ca la cald porneste foarte greu iar la rece la sfert, si la rece merge numai intrerupt iar dcupa vreo 10 min de mers incepe nebunia .... This post has been edited by oreste0983: 7 Mar 2010, 18:28 |
--------------------
Dacia / Nissan
Nova GTi / Terrano II
1998 / 2000
- MH-03-WRZ
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Mers in suturi, ralanti neregulat, consum de tanc...Dupa descrierea ta, vinovata ar putea fi sonda lambda.
Deconecteaza conectorul sondei lambda apoi porneste motorul si lasa-l sa se incalzeasca. Cand motorul s-a incalzit, observa-i manifestarea si revino cu detalii. Totodata scoate fisele bujiilor si curara-le elementele de contact electric, atat la capatul dinspre bobina cat si la cel dinspre bujie(datorita umezelii, contactele oxideaza mai repede). Spor la reparatii! Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
oreste0983 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 6 May 08 From: Motru,Gj /Winnenden, De ![]() |
azi am facut comanda in anglia pt bobina de inductie, ma costa 193 ron cu tot cu transport, ca la noi e nenorocire la preturi, pe saptamana viitoare am sa o montez si am sa ma uit si la sonda. la a mea nu dadea scanteie decat pe 1 si 4 si pe 3 foarte putin ... fisele erau curate, la inceput am crezut si eu ca sunt oxidate...
ms pt sfat, ai idee cat ese si o sonda lamba? This post has been edited by oreste0983: 9 Mar 2010, 17:25 |
--------------------
Dacia / Nissan
Nova GTi / Terrano II
1998 / 2000
- MH-03-WRZ
|
|
volint |
![]()
Post
#19
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
QUOTE(variable_dynamics @ 9 Mar 2010, 08:40) Mers in suturi, ralanti neregulat, consum de tanc...Dupa descrierea ta, vinovata ar putea fi sonda lambda. . . . Nu numai sonda aia duce la consum marit. Si "dereglarea" distributiei duce la consum marit si ralanti instabil la cald. Cand se uzeaza pinioanele si se intainde lantul supapele se inchid/deschid cu o intarziere mai mare decat stie "motronicul" sa compenseze. La carburatie uzura asta o "corectam" manual prin reglarea pozitiei delcoului (avansul). La "motronic" n-avem ce face decat sa schimbam pinioanele si lantul distributiei. |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
oreste0983 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 6 May 08 From: Motru,Gj /Winnenden, De ![]() |
lantu si pinioanele sunt tot ca la dacia de 1.4 sau sunt diferite?
|
--------------------
Dacia / Nissan
Nova GTi / Terrano II
1998 / 2000
- MH-03-WRZ
|
|
Cosmin.nova |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
salut am si eu o problema asemanatoare...
imi oscileaza relantiul si sta cam pe la 1000 de ture (normal imi statea pe la 800). cand apas ambreajul sau fac pedale cu frana scade relantiul. CE POATE FIIII???????? |
--------------------
Logan 1.6MPi 05'
/
Papuc 1.9D dropside 05'
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
O posibilitate ar fi aer fals.
O alta posibilitate ar fi ca motorasul de ralanti sa fie de vina(uzura/lipsa gresare a angrenajului primar(in interiorul motorasului). Foloseste cu incredere functia SEARCH. Subiectul "ralanti instabil" a fost dezbatut si ras-dezbatut. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
Cosmin.nova |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
am cautat dar nu am gasit explicatie...ce am inteles ar fi ca poate sa traga aer fals, senzorul de turatie...
Prezint simptomele iar... turatie ridicata (sta cam pe la 1000-1100) si normal trebuie la 800. Cand apas pe frana sau fac pedale...turatia scade jos cam pana pe la 600-700. Mi-a spus cineva sa-i bag benzina mai buna si sa-i cumpar aditiv pentru benzina pentru curatare injector. Dar nu vad sa fie asta problema din moment ce are legatura si cu pedala franei. 'variable_dynamics' daca esti amabil sa dai niste sfaturi...pentru ca am citit si alte topicuri dar nu ma gasit ceva legat de ce zic eu. This post has been edited by Cosmin.nova: 12 Mar 2010, 23:11 |
--------------------
Logan 1.6MPi 05'
/
Papuc 1.9D dropside 05'
|
|
oreste0983 |
![]() ![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 6 May 08 From: Motru,Gj /Winnenden, De ![]() |
am revenit cu stiri, se pare ca numai bobina de inductie a fost, am primit-o pe cea comandata si merge perfect.
multumesc pt sfaturi baieti .... acuma ramane doar sa ma plimb pana se mai strica ceva ![]() si pt cosmin ceva de genu am patit si eu mai demult, puneam frana si scadea relantiu si picau indicatori de la bord, problema la mine a fost pe placa cu sigurante contacti imperfecti plus o gramada de praf, am curatat-o cu o carpa inmuiata in motorina si am refacut lipiturile si acum nu mai am treaba ![]() This post has been edited by oreste0983: 16 Mar 2010, 18:15 |
--------------------
Dacia / Nissan
Nova GTi / Terrano II
1998 / 2000
- MH-03-WRZ
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
motorina se gaseste in componeta spraiurilor de contacte, poate chiar petrol e deoarece poate sa contina si benzina ca aceasta curata mai bine, puteti chiar sa faceti voi o combinatie 50/50 si sa aplicati cu pensula
This post has been edited by danciusergiu84: 17 Mar 2010, 00:46 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
teniura |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 March 10 ![]() |
Eu am rezolvat problema cu oscilarea relantiului , si cu oprirea motorului, chiar si in treapta a 4-a prin schimbarea carburatorului
|
--------------------
Dacia
Nova
1999
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Autoturismele in discutie sunt echipate cu sistem de injectie de benzina.
Prin urmare, nu se aplica sfatul dat de tine. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
Cosmin.nova |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(oreste0983 @ 16 Mar 2010, 18:10) si pt cosmin ceva de genu am patit si eu mai demult, puneam frana si scadea relantiu si picau indicatori de la bord, problema la mine a fost pe placa cu sigurante contacti imperfecti plus o gramada de praf, am curatat-o cu o carpa inmuiata in motorina si am refacut lipiturile si acum nu mai am treaba ![]() QUOTE(Cosmin.nova @ 12 Mar 2010, 23:09) Prezint simptomele iar... turatie ridicata (sta cam pe la 1000-1100) si normal trebuie la 800. Cand apas pe frana sau fac pedale...turatia scade jos cam pana pe la 600-700. Mi-a spus cineva sa-i bag benzina mai buna si sa-i cumpar aditiv pentru benzina pentru curatare injector. Dar nu vad sa fie asta problema din moment ce are legatura si cu pedala franei. i-am bagat aditiv ptr curatare injector benzina si la un moment dat nu mai oscila..dar statea ridicata totusi la 1000.. nu e nimic de la electrica.. pe unde poate sa traga aer fals? This post has been edited by Cosmin.nova: 28 Mar 2010, 23:59 |
--------------------
Logan 1.6MPi 05'
/
Papuc 1.9D dropside 05'
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
pe la furtunul de servo in zona prindere pe galerie sau prindere pe supapa servo (e din plastic alb si asa cred ca-i zice), sau poate chiar prin servo
mai uita-te si in spatele corpului clapeta unde trebue sa se conecteze canistra de carbon, daca nu ai asa ceva atunci trebuie sa ai niste dopuri (eu am parca 2) daca ai canistra verifica furtunul pana la supapa canistrei si ar fi bine si mai departe This post has been edited by danciusergiu84: 29 Mar 2010, 14:50 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
3tek1122 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 July 09 From: Bucuresti ![]() |
o alta problema! i.mi sta ralantiul la 2000 si nu scade ce poate sa aiba? mentionez ca nu am mai pornito de cateva luni bune!
|
--------------------
Opel
Vectra
c20ne
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:13 |