O intrebare cu filtrul de aer, pe Zambet
![]() ![]() ![]() |
O intrebare cu filtrul de aer, pe Zambet
Alex.T |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 February 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
2004
|
|||
mihai7575 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
Sa-r putea ca filtrul tau de aer sa fie infundat cu praf si insecte,de cind nu la0i mai schimbat?sa-i iei 1 nou de romcarbon buzau.
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#3
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(Alex.T @ 19 Feb 2011, 09:07) Ieri am desfacut putin pe la motor si am strans putin colierele. Cauciucul dintre filtrul de aer si pompa de injectie era prins doar pe jumatate (mergea putin tremurand) si l-am prins la loc. Acum ideea principala: Cand motorul merge si pun mana si astup gura filtrului de aer motorul se tureaza putin. Acum eu fiind habarnist, va intreb: De ce se tureaza? Scade continutul de aer si se arde complet combustibilul sau ce se intampla? Teoretic daca acopar filtrul de aer acesta ar trebui sa ramana fara aer si sa mearga tremurand... nu? Daca merg cu el acoperit? Ce se-ntampla? Nu inteleg ce cauciuc ai tu intre filtrul de aer si pompa de injectie ![]() Daca te referi la caucicul dintre filtru de aer si corpul injector atunci acesta trebuie strans cu colier atat la plecarea din filtru cat si la intrarea in corpul injector.Chiar daca e destrans acest lucru nu afecteaza mersul motorului atatat timp cat acesta nu obtureaza intrarea aerului in corpul injector.Recomandarea e sa fie strans,deci aerul sa intre in motor prin filtru, alfer risti sa-ti intre mizerii in corpul injector si sa faci alte pagube. Filtrul tau are doua admisii,una direct si una poate trage de sub galerie.De regula la in injectie nu ai separatorul acela de traseu ca si la carburator care putea obtura una din admisii.Tu le-ai obturat pe amandoua cand ai constatat ca se tureaza? Presupunem ca le-ai obturat ambele intrari ale filtrului de aer,atunci masina ar trebui sa se opreasca doarece nu mai intra aer in motor.In cazul tau e posibil sa-ti traga aer fals prin alta parte:servofrana sau prin cele 3 gauri de la corpul injector,acesta ar fi un motiv pt care masina ta se tureaza.Prea mult aer face ca masina sa mearga prost sau subturat(cand iti trage aer fals),cand obturezi cu mana filtru atunci probabil debitul de aer pt motor devine normal si masina merge mai bine. Recomndarea me e ca sa cauti sursa admisiei aerului fals si s-o repari.In nici un caz sa nu obturezi admisia aerului in filtru de aer sau in corpul injector. This post has been edited by Paulorossi: 19 Feb 2011, 14:21 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Alex.T |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 February 11 ![]() |
Ma scuzi, intre corpul injector si filtru, acel cauciuc obtura trecerea de aer.
Eu am pus mana doar in dreptul "gurii" care este in sus (daca mai are vreuna, sa ma ierte dumnezeu, nu stiu de ea). Cum as putea sa verific daca trage aer fals prin servofrana sau cele 3 gauri (sunt alea 3 gauri de deasupra cu surub, nu?)? Merci! |
--------------------
Dacia
1310
2004
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#5
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Daca merge bine,nu cred ca ar trebui sa-ti faci probleme,de tras aer mai poate sa traga prin fata prin a2 gura de aerisire(asta daca are ca la modele mai vechi,2 guri peunde sa traga aer) una de aer rece si nua ptr iarna sa fie mai cald.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#6
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(Alex.T @ 19 Feb 2011, 17:12) Ma scuzi, intre corpul injector si filtru, acel cauciuc obtura trecerea de aer. Eu am pus mana doar in dreptul "gurii" care este in sus (daca mai are vreuna, sa ma ierte dumnezeu, nu stiu de ea). Cum as putea sa verific daca trage aer fals prin servofrana sau cele 3 gauri (sunt alea 3 gauri de deasupra cu surub, nu?)? Merci! Tot nu realizez unde ai pus tu mana,probabil la intrare in corpul injector.Daca e asa atunci trebuia sa moara motorul. Sa verifici aer fals la servofrana e simplu,iti trebuie un patent cu care sa strangurezi furtunul care merge de la motor in servofrana.Pornesti masina si strangulezi motorul,daca iti trage aer flas pe acolo atunci turatia se va modifica. Cele 3 gauri se pot observa in corpul injector sub cauciucul pe care l-ai fixat tu.In cazul tau cred ca la 1 vine furtunul de la canustra de carbon iar celellalte doua sunt infundate cu dopuri.Vezi sa nu fie crepat furtunul care intra de la conducta de carbon sau sa fi sarit vre-un dop. Atasez si o poza pt identificare. Succes! Attached thumbnail(s) Dacia_1310_motor_injectie_LI_1397.jpg ( Size: 52.02k ) Number of downloads: 755 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Alex.T |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 February 11 ![]() |
O sa fac azi o poza la motor si o sa iti arat unde am pus eu mana.
![]() 20 Feb 2011, 19:36: Am incercuit cu rosu unde am pus eu mana si a crescut turatia ![]() This post has been edited by Alex.T: 20 Feb 2011, 19:36 Attached thumbnail(s) photo.JPG ( Size: 54.68k ) Number of downloads: 799 |
--------------------
Dacia
1310
2004
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#8
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Trebuia sa moara motorul cand ai pus mana.Iti trage aer fals pe undeva.Cauta.
Succes! |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
adaniel69 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
e ca si cum ai tras socul la carburator! e normal sa se tureze si sa mearga cam innecata daca ii astupi aerul! asta daca mai trage si prin alta parte ceva aer!
poate sa iti traga aer fals si pe la distribuitorul de aer din bord! vezi furtunasul ala care se duce inspre bord de la servofrana printr-o supapa! This post has been edited by adaniel69: 20 Feb 2011, 19:48 |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
Alex.T |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 February 11 ![]() |
Ok, am inteles. O sa verific zilele astea.
Pana una-alta, nu are cineva un filtru conic? Ca asta e urat tare, si trebuie sa-l schimb... |
--------------------
Dacia
1310
2004
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#11
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Lasa prostiile cu filtru conic.Cumpara unu normal bun.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#12
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Nu poti verifica bine daca trage aer pe acolo.Incearca si tu sa vezi daca astupi inainte de filtru de aer daca moare motorul sau trage aer fals.
This post has been edited by bv-08-fgm: 21 Feb 2011, 00:15 Attached thumbnail(s) photo.JPG ( Size: 56.75k ) Number of downloads: 700 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Alex.T |
![]() ![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 February 11 ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 20 Feb 2011, 22:23) Am scos ieri filtrul de aer. N-am apucat sa vad sa incerc astupand sa vad daca moare motorul... Dar am vazut ca, carcasa are o gaura (s-a topit de la temperatura) de vreo 4 cm diametru pe care am astupat-o. Apoi am schimbat hartia din filtru si acum porneste greu cand dau la cheie. Trebuie sa invarta ceva electromotorul pana porneste (tot ieri am schimbat si becurile, nu cred ca e de la asta ca nu pornesc motorul cu becurile aprinse). Si in mers cand schimb a doua si daca dau drumul la ambreiaj si incerc sa accelerez dupa mi se opreste si daca accelerez nu se intampla nimic. Trebuie sa calc ambreiajul, sa turez si sa dau drumul la ambreiaj usor ca sa se tureze si sa isi continuie drumul... O chestie ciudata, presupun ca e de la filtru dar nu-mi imaginez de ce! Help?! |
--------------------
Dacia
1310
2004
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
GPL nu ai?incearca sa scrii la dacia injectie
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 08:50 |