tapa la cumparare dacia 1310, nu intra in viteza/mananca ulei
![]() ![]() ![]() |
tapa la cumparare dacia 1310, nu intra in viteza/mananca ulei
tonyyo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
1985
|
|||
brigada_diverse |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
1.intra in viteze cu motorul oprit si cu el pornit nu?
sa nu fi crapat placa de presiune... 2. nu e normal sa ..... cam pice brusc asa multe,....sa fim seriosi....ca se mai inneaca sau nu porneste mai e specific daciilor..platini..bujii, etc...dar sa caraie brusc , sa crape si cutie de viteze(daca e ea...ambreiajul mai crapa uneori brusc oarecum, dar daca e cutia......) 3.cum consideri tu.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
BZN |
![]()
Post
#3
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Scapa cat poti de repede de ea. Ce drac' de saiba sa pui acolo? Fostul proprietar a pregatit-o de vanzare intr-un stil tipic romanesc. Cu sarma si patent, improvizatii de doi lei.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
sechi |
![]()
Post
#4
|
![]() pasionat si afacerist Group: Members Posts: 1.757 Joined: 20 February 05 From: Craiova ![]() |
Aproape toti cei care au avut Dacie s-au izbit de problemele spuse de tine.
Daca nu are deloc rugina si in general masina are tinuta, pastreaz-o. Cred ca ar trebui sa schimbi si mecanicul, care, din spusele tale, deduc ca este cam depasit de evenimente. Ia-o incet cu rezolvarea problemelor, dar du-te la cineva care chiar stie meserie! Motorul cred ca are duse simeringurile de la supape, sau pierde ulei pe la vreun simering doar, dar poate fi si vorba de segmentare. Indiferent ce ar fi, merita facut. La cutia de viteze cred ca sunt problemele firesti cu suportii cutiei, timonerie uzata, etc... ceea ce se rezolva cu cateva zeci de lei. Daca e de vina tot ambreiajul, fa-l ca lumea, adica placa si disc de calitate. Nu e exclus ca acea placa a fie decalita. La fel, orice ar fi, merita remediat. Succes! |
--------------------
Fiat
Punto
1995
- DJ 10 SEC
|
|
DJ_AndutzuBT |
![]()
Post
#5
|
As vrea sa fiu multumit de Dacie! Group: Members Posts: 73 Joined: 18 September 08 ![]() |
In primul rand, bine ai venit printre noi!!!
![]() In al doi-lea rand vrea sa iti spun ceea ce a spus si sechi, sa fie buna la tabla, ca e cam nasol de reparat....asa am patit si eu, arata bine la tabla dar...am schimbat si kit ambreaj, si set, asta e. Dar macar acu stiu ce e in ea. Schimba mecanicul fara discutii, nu pot sa il inteleg cum a pus tot acea placa cu saiba? daca tot s-a desfacut, trebuia inlocuita. Ce te sfatuiesc eu e sa te duci cu cineva la dezmembrari, care le are cu mecanica, si iei disc si placa mai bune ca alea din magazin:D . Eu merg asa cu ea de peste jum. de an (tinand cont ca fac curierat cu ea) si nu ma lasat niciodata. Masina trepideaza la plecari de pe loc? daca da, placa e si calita... grija mare la ce cumperi. In privinta locului unde infiletezi bujia, daca scapa ulei afara, du-te la un strung si fa-i o reductie, iar daca bujia tot se va uda cu ulei ai probleme la acel cilindru. Si nu te intrista de parerile altora, stiu prin ce treci acu!! te asteptam cu intrebari !! Succes!!! |
--------------------
Dacia
1310
1994
- BT-02-DZI Vreau sa fiu multumit de Dacie!
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
deci, acea saiba pe placa de presiune o folosesc si eu, se gaseste cu 10 lei in magazine si prelungeste mult viata placii.
daca iti caraie cand bagi in viteza si cu motorul oprit intra, e placa crapata cum a zis si un coleg mai sus. daca totusi tu zici ca ai rezolvat cu placa si discul si iti caraie cand bagi din a 3-a in a 2-a, vezi cablul sa fie intins corespunzator, |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
tonyyo |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 December 09 ![]() |
va multumesc foarte mult pentru pareri si acum trebuie sa gasesc un mecanic bun pentru a reparao .
![]() |
--------------------
dacia
1300
1985
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
zi de unde esti, sa iti recomandam pe cineva bun
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#9
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
nu cred ca e teapa.....depinde cum arata la caroserie sa nu fie cum a luat-o un vecin era tzipla masina....si dupa 2 luni a zburat ciorapu din praguri .....care era vopsit..si rugina etc...iti las pe privat id meu daca vrei dai add si mai vb una alta
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
johny_bravo006 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 20 December 09 ![]() |
Asta-i ghinion?
![]() ![]() Un prieten si-a bagat niste bujii pline de pamant la un Aro si incredibil a pornit . Sper ca nu plictisesc pe nimeni cu povestea asta dar am vrut sa ii arat initiatorului ca exista si tzepe mai grase decat a lui. This post has been edited by johny_bravo006: 11 Jun 2010, 19:56 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Confort
- XX 05 WAZ
|
|
luci_ss |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 18 May 10 ![]() |
Cei mai buni mecanici nu sunt astia tineri
![]() Numa bine si sa scapi de probleme ! |
--------------------
Dacia
1300
1979
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Va rog sa nu uitati ca traim in Romania , tara in care orice este posibil .
Nu trebuie sa te sperii doar de la atat . Sa vezi cand te apuci sa bagi inca 2 masini in una , atunci incepi sa-ti faci cu adevarat probleme . Ca si parerea colegilor , trebuie sa-ti cauti un mecanic dintre cei consacrati , nu " Cizmari "si sa o iei de la un capat . 1. Consumul de ulei , cum a zis si Sechi , de la semeringurile de supape . 2. Carait la 2-3 , sincroane si craboti ( asta presupune sa desfaci cutia de viteze ). 3. Saiba la placa este o practica destul de benefica ( protejeaza placa ) de regula pe timp de iarna crapa . 4. Pune si tu o fotografie cu masina sa vedem daca merita s-o ti sau s-o vinzi . Succes . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Floryn_Cis |
![]()
Post
#13
|
![]() Daciar Razboinic Group: Members Posts: 342 Joined: 21 June 08 From: cisnadie ![]() |
pune poze cu ea sa vedem daca merita tinuta
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300 Berlina
1972 berlina
- Sb03cjs Dacia 1300 1,4L 5 trepte , 1972
Ford Escort Ghia 1,6 16v C.L.X. combi, 1999 |
|
danezu_pitesti |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 11 November 09 ![]() |
stai linistit ca toti ne luam teapa la inceput. dupa o experienta din aceasta putem daca vrem sa devenim si samsari de masini, mai ales ca pe dacii se invata cel mai usor. trece investitia la capitolul"invataminte", pana la urma ce sunt banii, o idee. si unii alearga toata viata dupa ei ca dupa o obsesie, altii le place sa bage in ceva, ca de ex eu in masina. in primu rana mai regleaza cablu de ambreiaj sa-ti cupleze mai sus, asta eu iti spun pt ca am patit-o. si e treaba de 10 minute. si nu uita sa-i lasi cursa libera pedalei sa nu-ti solicite rulmentul placa. pe moment asta-i ca sa te tari cu ea. eu am dat 32 mil pe ea, are si gaz. am bagat 7,8 cu totu facut si itp. dar merge cat de cat.si nu pot sa zic ca n-as mai baga. sa o fac mai buna. daca ma gandesc cu 45 luam un ford ka tot din anii aia. dar crezi ca in ala nu bagam cel putin 15, mai ales daca a rulat in romania.
|
--------------------
dacia
1310 L
1997
- AG-11-ASF
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
la o dacie tablaria face diferenta intre merita/nu merita tinuta. mecanica e ieftina comparabil cu tablaria. si enorm de ieftina fata de mecanica la o straineza.
saiba aia e normala... motorul ala o sa il faci tu cand ai bani... papa mult ulei. mai strange cablul de ambreiaj. se strange cu o cheie de 10 piulita. acolo unde il vezi ca vine la o furca, la cutia de viteze. e posibil sa nu aiba contrapiulita si sa se slabeasca. mai strangi 2-3 ture si vezi cum merge. si tot asa. |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
om_bland |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Intreb si eu , daca are placerea domnul care a initiat topicul , sa-mi spuna daca doreste , cat a platit pe masina pentru a intra in posesia acesteia ?
|
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Cred ca nu mai conteaza cat a dat pe ea , daca nu corespunde din punctul lui de vedere poate sa o vanda linistit .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu neaparat sa fie batran, ca ala-i plictisit... si de viata, incepe cu apucaturi invechite si false uneori... Pentru ca si-a blocat cutia la un golf, un copil (19 ani), mi-a cerut doar uneori cate un sfat, dar singur a dat cutia jos, si in 4 ore a reparat-o si a si montat-o. L-am ajutat doar s-o bage pe priza si cateva idei de ordine. Multi dintre voi sunteti aproape de el ca varsta. Nu ezitati si faceti-le "ca pentru voi" . Daca ala a dat motorul jos, a vazut acel protector de care habar n-avea, dar a uitat sa se uite si la placa de e crapata, si a montat la loc, a strans cablul pana a intrat in viteza, si dupa 5 km nu mai intra, ca placa cedeaza continuu daca e crapata. Te poti uita pe fereastra de punere la punct, daca se departeaza placa de disc , cel putin 1mm, pe toata circumferinta. Pentru a vedea roata, fara sa apesi pedala, rotesti putin cate putin de arbore, si apesi dupa fiecare fragment de rotatie, si placa trebuie sa se departeze egal pe toata circumferinta. In lpcul unde nu se departeaza, acolo e crapat soarele. Poate nu-i asa. Acea bucsa nu prea e reusita, pentru ca ocupa un spatiu intre "petalele" soarelui, si la cum se fabrica azi, e riscul sa nu dea voie la apasare. Mai corect e sa se faca una din cele doua variante presate pe rulment, la o grosime dubla de cat buza de contact cu soarele. Asa se pot folosi si placile perforate de rulment.
Anul de fabricatie , e unul din cei mai prosti ani, referitor la protectia tablei. P-afara se vede bine, dar daca o iei la scarmanat, o sa vezi pe pe alocuri ca se tine numai in antifon, care e perfect , iar tabla lipseste. Depinde si cum a tinut-o. Chestia c-a facut-o ca pentru el, e de adormit betivii, pardon, copiii. crezi ca s-a atins de ceva de cand e la el? Nu te apuca sa dai banii in stanga si dreapta, s-o faci cum spune cineva mai sus, de un pret dublu, ca se poate si mai pe degeaba. Asta inseamna sa pui tu mana sa faci ce-i de facut, dupa ce te informezi (nu dezinformezi).Problema cu bujiile ca rasufla, e simpla, numai sa alegi varianta cea buna. ca consuma ulei, nu se poate sa pui la 250 de km atat, si sa mai si mearga toate bujiile corect. Asta trebuia s-o vada istetul cu care ai fost. Dac-ai dat bani putini, nu te mai speti prea rau, ca " atatia bani, atata branza". Daca esti p-aproape, vino si-ti mai dau si eu cate ceva, chiar si set motor sau motor, la kg. Ai putea sa gasesti multe degeaba, adica gratis, nu fara folos. Esti tu agitat acum, dar trece. Fa-le usor , si numai atunci esti sigur ca e bine, cand le faci singur. Nu mai plange, ca nu-i asa rau. Uite, chiar acum ma boscorodeste femeia, ca-i clantane tastatura in cap, si nu poate sa doarma. Asta durere. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Sal!!! Felicitari pt masina, sa o stapanesti sanatos! Ideea e ca totusi e o dacie cu ceva anisori vreo 14, acum no poate fi perfect in regula, la tine problema cu cutia, ar fi bine sa o desfaci sa vezi ce e in ea, posibil sateliti, sincroane, sa fie uzate. Acum daca tabla e bunamerita sa o faci, cat despre mancatul uleiului, pune-i un ulei bunisor + filtru nou+ este un aditiv(tratament pe baza de teflon) de ulei, undeva pe la 20 de lei, e f bun, asa am patit si eu la cea din 97, manca ulei f mult, dupa ala, totul e ok. Cat despre teapa, am luat si eu o masina acum 3 ani, mergea f bine, avea motor de 1.6, arata bine, dar cand am dat aripile jos: dezastru- am schimbat toata fata+ stalp+ am peticit si podul pedalier+plus o gramada de chit in usile din fata. Am bagat undeva la 1000 ed lei numai in reparatii + 1500 daduti pe ea, evident la o vanzare ulterioara nu mi-am mai scos banii. Bafta!!!
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 19:06 |