nealimentare
![]() ![]() ![]() |
nealimentare
iulian87 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solentza 1.9
- is xx yul
2004
|
|||
andyyy_77 |
![]()
Post
#2
|
DK Group: Members Posts: 127 Joined: 5 January 08 From: Gorj ![]() |
Ia vezi daca ai motorina in rezervor,baga vreo 5L sa fii sigur, dai la para pana nu se mai vad bule de aer si trebuie sa porneasca.
|
--------------------
Dacia
Double Cab 1.9D
- GJ
2005
|
|
iulian87 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 February 10 ![]() |
am in rezervor motorina.iar in caseta de la filtru de motorina este motorina ca mam uitat.dau la pompita pana nu mai are bule,apoi cand dau o chei si se opreste iar apar bule pe conducta aia transparenta care duce de la pompa de motorina in motor.am schimbat si filtru si tot la fel face.am spus sa cer o parere inainte sa o duc pe la un service.oricum o sami zica ca e dusa pompa ca am mai avut probleme si tot asa mia spus si cred ca era infundat ceva ca sia revenit.
|
--------------------
dacia
solentza 1.9
- is xx yul
2004
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#4
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Dacă pătrunde aer în sistemul de alimentare, ai undeva o problemă pe traseu. Un furtun pe unde suge aer sau cine naiba știe. Verifică.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
- B-***-**F
09/2007 If it ain't broke, don't fix it.
|
|
iulian87 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 February 10 ![]() |
mam cam uitat la toate conductele.nu au nimica.am sa le mai verific dar daca avea vreo unul probleme atunci curgea si motorina si observam.
|
--------------------
dacia
solentza 1.9
- is xx yul
2004
|
|
iulian87 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 February 10 ![]() |
dupa 3 saptamani am reusit sa rezolv problema.dupa multe incercari si dupa multi bani dati am dat de capat.convins ca sa dus pompa de motorina l-am sunat pe un meserias din iasi,cred cal stiti ca am vazut ca multi ati apelat la el va faca pompa si i-am explicat ce simtome are la care imi zice ca nu e pompa ci calculatoru.sa stricat,probabil sa ars ceva,de la un scurt de la electromotor sau de la borna plus.am dat 300 roni si intro ora sa rezolvat.mia zis fara sa vada masina.va multumesc pentru sfaturi.
|
--------------------
dacia
solentza 1.9
- is xx yul
2004
|
|
i96nds |
![]()
Post
#7
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Acuma nu ca ar fi reclama... dar eu zic ca discret poti zice aici cine e cel care v-a ajutat ! Ca deja m-am saturat de mecanici ce nu inteleg ce fac !
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
iulian87 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 February 10 ![]() |
am gasit mai multe anunturi pe net.il cheama ciprian.cred ca lucreaza la dacia service din iasi.numaru lui de telefon se termina cu 719.sper sa nu fie reclama dar eu nu fac decat sa incerc sa va ajut.nul cunosc.e prima data care il vad si nu prea am vorbit cu el pentru ca a durat putin reparatia.bafta
|
--------------------
dacia
solentza 1.9
- is xx yul
2004
|
|
alexandrusiri |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 830 Joined: 18 December 07 From: iasi ![]() |
as fi si eu interesat de nr lui de tel.te rog frumos.
am gasit.merci This post has been edited by alexandrusiri: 23 Mar 2010, 22:03 |
--------------------
dacia
Lodgy 1.5 dci 107 cp
- IS-54-SIR
2013
|
|
cordea |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 March 10 From: dej ![]() |
buna ziua. Eu am o Solenza 1.4 mpi din 2004 si am urmatoarea problema care se aseamana cu ce descrisa mai sus. Prin iulie anul trecut a inceput prima data sa faca figuri deoarece dupa vreo 40-50 de km nu mai avea putere, mergea in hopuri
pe scurt cred ca nu se alimenta. Am mers la reprezentanta au pus computerul si au zis ca este pompa de benzina. Am cumparat o noua pompa (1100 ron) si totul a mers bine. Acum cateva zile dupe ce s-a mai incalzit afara am facut un drum de vreo 70 km dupa care simptomele au revenit. Mentionez ca toata iarna a functionat normal doar acum dupa venirea caldurii a inceput iar sa faca probleme ca si data trecuta, de altfel.Acum ma gandesc cu groaza ca poate fi pompa desi sa dureze doar cateva luni o pompa originala , luata de la reprezentanta??? Va rog sa ma ajutati |
--------------------
dacia solenza
comfort
- cj 60 xxx
2004
|
|
ramsen |
![]()
Post
#11
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
incearca urmatoarea chestie...cind se intimpla sa nu mai mearga dute repede la busonul de la rezervor si desfal...si continua drumul...s-ar putea ca tie sa iti faca vid si sa nu mai poata trage benzina...daca nu atunci curata si tu corpul clapeta,senzorul turatii si schimba bujiile
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
- Inca o mai DETIN
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
|
|
cordea |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 March 10 From: dej ![]() |
am auzit de chestia cu busonul , am incercat dar degeaba, bujiile sunt schimbate, filtrul de aer la fel, iar cu turatiile nu cred sa fie ceva in neregula deoarece cand nu e in viteza o pot tura cat vreau, urca in ture pana sus de tot, nu ramane turata etc, dar cand e sa traga nu mai are putere si incet incet moare motorul..... Multumesc pt raspuns.
|
--------------------
dacia solenza
comfort
- cj 60 xxx
2004
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Darcand ti-au schimbat pompa (1100 zici- acum la reprezentanta e 600 una noua), ti-au curatat si rezervorul?
|
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
serviccom |
![]()
Post
#14
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Senzorul presiune atmosferica regleaza timpii de injectie in functie de sarcina motorului, ai putea sa il ceri unui prieten si sa incerci ca se scoate usor din galeria de admisie (se trage).
|
--------------------
Renault
Trafic
- PE06 ZXZ
SL27 DCI 2006
|
|
ionutiulia |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
eu cred ca tot de la pompa este.tu ai schimbat doar pompa ,adica elementul acela negru , sau tot ansamblul?eu am schimbat anul trecut doar pompa , nu tot ansamblul, am luat una facuta de cei de la conex iasi,parca,are garantie 2 ani si merge beton.au mai fost colegi care au schimbat mai multe pompe pana au gasit una care sa mearga.verifica-i debitul in sarcina ca aici este problema mare.sau sa nu fi bagat benzina proasta!
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
al3rta |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 25 April 07 ![]() |
Salut si scuze ca intervin peste postul tau dar fac asta in ideea in care am aproximativ aceiasi problema .
Deci cand masina este in sarcina pur si simplu raman fara pedala de acceleratie oricat de tare as incerca ca sa apas pe pedala de acceleratie masina nu se mai accelereaza daca ridic piciorul de pe pedala isi revine pedala de acceleratie si o pot accelera din nou . Dupa ce isi revine uneori nu mai face uneori face asa cat o tine pe ea . Ideea este ca un prieten care are si el tot solenza mi-a zis ca a avut aproximativ acelasi tip de problema iar cauza erau fisele care nu erau ok . Acum nici nu vreau ca sa ma apuc si sa schimb o groaza de piese de pomana .Ca de exemplu la 2 service dacia mi-au zis ca sigur este de la corpul clapeta si ca trebuie schimbat . Ei mi-au zis ca trebuie schimbat iar din ce citisem pe forum am inteles ca merge si curatat ceea ce am si facut dar problema tot nu sa rezolvat . Acum daca are cine-va idee sau vre-o parere ......... Multumesc mult si scuze inca 1 data |
--------------------
Dacia
Solenza
- B-34-PYM
an 2003 Confort
|
|
cordea |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 March 10 From: dej ![]() |
astazi am schimbat pompa, doar chestia neagra deoarece ansamblul ala care intra in rezervor l-am schimbat data trecuta de asta a costat cam 1100 ron. Problema mea este identica cu a ta, al3rta, dupa parerea mea......deci cu toate ca am schimbat ansamblul tot a facut figuri dar astept sa vad cum se comporta cu noua pompa, si revin cu detalii sperand sa ajut pe cineva. Deci cupa cum aflu de la al3rta nu e de la corpul clapeta iar ieri noaptea am vazut k face figuri si cand era rece afara deci pica si prolema cu senzorul de presiune atmosferica dar mersi oricum de parere. Din ce am aflat de la cei de la service am inteles ca trebuie sa fie tot timpul ceva benzina in rezervor(10-15 l) pentru ca pompa sa se raceasca.....nu tiu daca e adevarat sau nu dar asa mi-au spus si e adevarat ca de 4-5 ori am mers aproape cu rezervorul gol deci poate au dreptate daca stie cineva il rog sa ma lamureasca Multumnesc mult pentru toate opiniile
|
--------------------
dacia solenza
comfort
- cj 60 xxx
2004
|
|
al3rta |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 25 April 07 ![]() |
Deci dupa ce am fost ieri la 2 service dacia 1 fiind cel de la diham iar cel de-al 2 lea cel din Pantelimon langa cora parerea mecanicilor de la cele 2 servisuri a fost ca este de la corp clapeta defect .
In alta ordine de idei din cate stiu eu corpul clapeta nu are nici o treaba cu faptul ca raman fara pedala de aceleratie in sarcina pt ca corpul clapeta regleaza numai cantitatea de aer care ajunge in motor iar corpul clapeta se manifesta numai la relanti . Ca urmare la ceea ce mi-au zis mecanici (adica sincer nu m-au convins de loc ca este de la corp clapeta ) am venit acasa si am curatat toti senzori am verificat daca exista scurt pe undeva am demontat din nou corpul clapeta si l-am schimbat cu un altul pe care il aveam(corp clapeta folosit si care era numai curatat ) . Dupa cea am facut toate aceste de ieri pana astazi tin sa spun ca nu a mai prezentat nici o problema .de ieri pana azi am parcurs aproximativ 100km . Daca este o sa revin cu detali intr-o zii 2 pentru ca consider ca este mai indicat ca sa mai treaca putin timp . Sper ca ceea ce am constatat eu sa ajute pe cine-va si sa fie de folos . Cordea sincer daca nu te cunosti cu mecanici care umbla la masina sau daca nu sti ca sunt meserias nu pleca urechea la parerile lor .Pentru ca din cate am vazut eu ieri (cel putin unde am fost eu ) sunt cam paraleli de problemele de tipul acesta (parerea mea ). Multumesc |
--------------------
Dacia
Solenza
- B-34-PYM
an 2003 Confort
|
|
iulian87 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 February 10 ![]() |
scuze ca nu am mai verificat topicul.am crezut ca nu mai scrie nimeni.am citit problemele voastre.nu prea am ce sa zic avand in vedere ca eu am 1.9.eu zic sa incercati si cu un adititv.am patit odata sa nu-mi mai accelereze masina.am fost la vreo 5 meseriasi care au zis ca e pompa sigur.ba chiar au vrut sa o dea jos sa o trimita la Bucuresti sa o faca.apoi am fost la cineva care nu se pricepea la masinile diesel si mia zis sa incerc cu niste aditiv.eu aveam spulberata orice speranta dar am zis sa incerc.am oprit la primul peco si am luat aditiv.am pus si dupa 500 metri sia revenit.incercati si voi cu aditiv pentru benzina.se merita ca nu e scump.succes.
|
--------------------
dacia
solentza 1.9
- is xx yul
2004
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Fratilor, masinuta mea mergea bine, dar n-am avut de lucru si m-am dus in service sa-mi schimbe distributia, ca tot aveam kit-ul luat si iata urmarea: lasand la o parte faptul ca dupa ce a schimbat-o, mecanicul mi-a spus ca fusese destul de recent schimbata- inclusiv pompa de apa ( adica fostul o schimbase in service, dar mie nu-mi spusese), abia am reusit sa-mi duc masina acasa; pierdea puterea la accelerare, de ma claxonau toti din spate, dadea chiar rateuri sub filtru, era de nerecunoscut; m-am intors cu ea, au pus-o pe tester si cica era pompa pe moarte; nu inteleg daca e doar o coincidenta cu schimbul distributiei, sau cureaua chiar a fost pusa prost.
in alta (dez)ordine de idei nu stiu daca rezolv problema cumparand (din magazine sau din service) tot ansamblul pompa, caci au zis ca separat nu se gaseste pompa propriuzisa (desi am gasit, undeva pe forum, ca ar exista si separat); iarasi nu stiu diferenta intre variantele tip A si B de pompa, caci nici la service nu mi-au spus, desi au desfacut capacul (oare de ce ?). ![]() |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
curentat |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
distributia pusa cu un dinte mai in fata sau in spate ....simpotmele sunt urmatoarele...porneste mai in lung...nu are putere...trebuie sai dai sprituri sa se accelereze....da rateuri in capac admisie ...si nu merge rotund motorul...mergi inapoi la service si spunei sa se uite din nou la distributie ca sigur e pusa naspa nu o lasa asa de pe o zi pe alta e datoria lor ....nu te costa nimik deoarece ai venit cu masina functionala in parametrii normali si de ce ai iesit cu ea pe strada cu probleme? pe tester nu-ti da daca e pusa napsa distributia ...ai grija ce faci bafta
|
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
curentat, mersi, o sa ma intorc sa le zic sa verifice, dar, inclin sa-mi explic decelerarea la ...accelerare: adica, accelerand, introduc mai mult aer, iar calculatorul , ca sa pastreze proportia amestecului, da comanda pompei sa bage mai multa benzina, dar ea nu mai poate; ce nu inteleg, indiferent ca e pompa de vina sau distributia pusa gresit e faptul ca uneori dupa ce imi face aceste figuri, in aceleasi conditii de accelerare porneste ca din pusca, cum ar fi normal deci, urmand ca in urmatoarea suta de metri 'sa-si dea iar in petec'...si tot asa...
mizerie nu am in rezervor, ca l-am curatat acum o luna, in schimb acum 8-9 zile am bagat, din neatentie vreo 2 l de motorina in 20, ceeea ce in mod normal n-ar fi bai. Am sunat le service si inginerul a zis ca e exclus sa fi fost pusa distributia gresit; dupa simptomele descrise de 'curentat' insa asa e, caci am pornit-o adineauri si, dupa 2-3 s de relanti 'pe bune', a dat-o pe rateuri in filtru si s-a oprit... ![]() 13 Apr 2010, 17:32: nu e nimeni pe-aici sa-si mai spuna parerea? nu am cum s-o duc din nou la service ca ma lasa in cateva sute de metri (cel mult); am desfacut bujiile-erau inecate-negre toate; doamne si in cum le-am dus acum 2 zile masina -mergea parfum doar la schimbul de ulei trebuia sa ma rezum; da ei nu si nu-erau chititi sa mi-o 'faca'... ![]() This post has been edited by JOHN123: 13 Apr 2010, 17:32 |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
canea_dragos |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
JOHN123 imi dau si eu cu parerea...suna-i pe "desteptii" din service si spunele ca suni la OPC pentru ca desi i-ai contactat telefonic cu privire la o posibila greseala din partea lor acestia au negat si sa vina cu o platforma sa iti ia masina la service si pe deasupra daca tu ai dus masina in parametrii optimi de functionare iar cand ai plecat era praf nici macar nu trebuia sa te misti 1 cm de acolo chiar dupa testul pe calculator...trebuia sa le spui de OPC de atunci...
eventual ameninta-i ca ceri o expertiza la alt service in legatura cu distributia si daca se dovedeste ca e pusa prost ii dai in judecata si o sa vezi cum vin baietii cu o platforma sa ti-o ia;) sper sa rezolvi problema...sa ne anunti ce ai facut!...multa bafta |
--------------------
DACIA
SOLENZA
- PH 88 CDM
2004 Confort
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Multumesc, Dragos, asa cred ca o sa fac; cand am plecat de-acolo ei mi-au zis sa ma intorc sa schimb tot ansamblul pompa, dar de-abia asteptau sa plec cand si-au dat seama care era de fapt adevarul; eu zic ca treaba cu bujiile inegrite dupa schimbarea distributiei, impreuna cu simptomele mai sus amintite nu lasa loc de interpretare; astept sa ma mai contrazica cineva, altfel trec la actiune.
E singurul service de reprezentanta din oras, dar banuiesc ca pot cere contraexpertiza de la orice service mai serios din oras. |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
ZLATE58 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 December 08 ![]() |
se poate face un test la pompa de benzina daca baga bine benzina asta daca serviceul respectiv este dotat cu asa ceva (daca este dacia nu are cum sa nu aiba asa ceva) din ce oras esti?
This post has been edited by ZLATE58: 13 Apr 2010, 20:23 |
--------------------
renault
megane
1.6 16v electrica auto
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Mi s-a spus inainte de a pleca de la ei, ca pompa baga la 1/2 din presiunea de lucru, si eu i-am crezut, pentru ca nu stiam ca voi gasi , in loc de bujii aproape noi, cum le dusesem, bujii inegrite dupa nici 2 km pana acasa; da, trebuia sa cer sa vad cu ochii mei indicatia manometrului, dar m-am postat, ca toti clientii, langa automatul de cafea, in loc sa fiu un pic mai curios, ca era masina mea, nu a firmei...ba era sa mint: la un moment dat, satul de cofeina si de asteptare, m-am dus in spatele serviceului, unde 2 baieti se chinuiau sa-mi insurubeze la loc capacul pompei (ce-or fi cautat la el daca tot aflasera presiunea, iar eu spusesem ca, recent, curatasem filtrul si rezervorul?)
O sa spun si pe forum de care service e vorba daca ma calca pe bataturi si nu ma rezolva pana la urma (sic! - de parca le-ar pasa prea mult, criza -criza dar traiesc mai mult din vanzari, d-aia nu le pasa cand te baga la cheltuiala)... |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
serviccom |
![]()
Post
#27
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Nu cumva au umblat baietii si ti-au pus o pompa naspa? Ca na, mai au si ei masini.
|
--------------------
Renault
Trafic
- PE06 ZXZ
SL27 DCI 2006
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
QUOTE(serviccom @ 14 Apr 2010, 20:50) E posibil, ca prea strangeau 'cu foc' capacul;m-au amanat din nou ca-s ocupati cu 'portile deshise-Duster', dar cand o vor demonta voi sti sigur daca era a mea (o recunosc dupa un semn particular ![]() |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
serviccom |
![]()
Post
#29
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Sunt curios, sa ne spui si noua.
|
--------------------
Renault
Trafic
- PE06 ZXZ
SL27 DCI 2006
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Revin: suspiciunile mele s-au dovedit false; cu pompa s-a rezolvat:cei de la service au comandat vreo 3 ca sa nimereasca una buna si au avut de ce: prima baga int-o veselie pe retur (scotea 6 barri!); abia cu ultima a fost ok, la drive test a mers bine, de-aia nici nu au mai pus manometrul. Daaar, cum ghinionul se tine scai de mine, a doua zi- dimineata (pe racoaaareee), n-a mai vrut: adica mai vechea meteahna: dupa 3 sec de relanti pe la vreo mie de ture s-a oprit brusc si n-a mai vrut s-o ia nici din 15 chei...
![]() 27 Apr 2010, 21:53: ...in schimb, dupa masa i-am infipt cheia asa-la misto- si-a luat-o din prima; in alta dezordine de idei, mi-am varat capul si in portbagaj, la gura vizitare pompa, si abia acum am vazut ca cei din service nu mi-au conectat capatul furtunului de la canistra de carbon la pompa; de fapt capatul acela cu mufa nici nu se mai vede, l-or fi conectat in alta parte, caci traseul conductei pe sub masina e neschimbat, dar se pierde undeva intre rezervor si caroserie; se pare ca la montarea pompei noi le-a dat o eroare pe tester si mi-au anulat conexiunea din pompa spre canistra; de ce oare-numai ei stiu ca mie nu mi-au spus... This post has been edited by JOHN123: 27 Apr 2010, 21:53 |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 14:42 |