DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Greseala in Regulament ?, incalcam zilnic legea ...

brigada_diverse
post 20 Jun 2010, 11:25
Post #61


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




nu pricep...pai navigatia pt ce e facuta? ca sa ma uit pe harta, sa o inchid si dupaia sa ma chinuiesc sa imi dau seama pe unde o iau?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Jun 2010, 16:37
Post #62


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(baciudibaciu @ 18 Jun 2010, 18:48)
apropos : suntem amendati ca vorbim la telefon dar nu si daca  folosim navigatia in timpul condusului.  nu ne amendeaza daca folosim castile in care zburda decibelii si exemplele ar putea continua
*

De fapt ce ai citit tu prin reviste se referea la utilizarea interactiva a navigatiei (in sensul sa tastezi pe navigatie in timpul mersului).
Insa ceea ce baietii aia de prin reviste au uitat sa spuna e ca la noi in legislatie exista si unele reglementari:
QUOTE(OUG)
Art. 100. -  (1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa a II-a de sanctiuni urmatoarele fapte savarsite de persoane fizice:
:
10. efectuarea de catre conducatorul unui vehicul a unor activitati de natura a-i distrage atentia de la conducere ori folosirea instalatiilor de sonorizare la un nivel de zgomot care afecteaza  deplasarea in siguranta a lui si a celorlalti participanti la trafic;

Aici intra inclusiv folosirea castilor daca politistul constata ca erau date la un volum care afecta deplasarea si auzirea unor claxoane sau semnale sonore...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jon_nxt
post 25 Jun 2010, 16:47
Post #63


Membru declarat anti-bizoni


Group: Members
Posts: 216
Joined: 15 August 08
From: Bucuresti




Topicul asta e ca povestea aia cu "drobul de sare de pe soba". A primit unul - macar unul - dintre voi amenda pt asa ceva? Sa fim constienti ca in atata amar de hartie si polologhie cata contine codul rutier - se mai strecoara si prostii, unele (ce-i drept) mari cat China. smile.gif
Drumuri bune!

P.S. Probabil ca articolul se refera la schimbarea treptelor fara debreiere... bazata exclusiv pe sincroane. Mi-aduc aminte ca in primii ani de soferie, pe Dacia din '78 a lui tata, (care apropo, mai merge inca si acum cu setul motor original la peste 400.000 km happy.gif) mai reuseam intre anumite trepte sa schimb fara debreiere, numai ca trebuia sa aduc motorul la o turatie "cheie" care o prindeam dupa ureche - bine, asta se intampla dupa ce am mers f mult cu masina si o "simteam". Oricum, se mai intampla sa "cârâie" cateodata, ca doar nu eram mereu "in vânã". Bineinteles ca asta nu era sanatos pentru cutie - insa deh... ca sa faci ambreiajul si cutia la Dacia aia costa f putin. La Lagunica nu mai imi permit sa fac asemenea "vitejisme".

This post has been edited by jon_nxt: 25 Jun 2010, 16:57


--------------------
Renault Laguna 2, phase 1 1.9 dCi Dynamique, 2001
"Din fericire, gandirea corecta vine din experienta. Din nefericire, experienta vine din gandirea incorecta."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 25 Jun 2010, 17:37
Post #64


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.507
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(Dodone @ 7 Jun 2010, 18:44)
QUOTE

Oricum, baieti... manevra are efect "economic" doar la masinile pe carburatie, asa ca slabe sanse sa vezi manevra aplicata la masini mai moderne. Decat poate la vreun bosorog care oricum n-o inteles el niciodata care-i treaba cu hotomobilele. Ca doar la cele pe injectie scosul la punctul mort consuma mai mult decat frana de motor.

Nu zau ? Ia pune computerul de bord pe consum instantaneu si scoate din viteza, sa vezi ce iti arata.
*



N-am fost prea clar.

Injectie
-Frana de motor, consum 0
-Scos din viteza, consum de relanti. ~0.8 l/h

Carburatie
-Frana de motor, consum aprox cat cel de relanti.
-Scos din viteza, consum de relanti.
-Motor oprit, scos din viteza, consum 0. Asta-i manevra "economica" de care ma legasem

This post has been edited by bucatzel: 25 Jun 2010, 17:38


--------------------
Dacia 1300 - 3-SB-2608 1981
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 06:51
Forum Renault