Greseala in Regulament ?, incalcam zilnic legea ...
![]() ![]() ![]() |
Greseala in Regulament ?, incalcam zilnic legea ...
brigada_diverse |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|||
klaus |
![]()
Post
#62
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(baciudibaciu @ 18 Jun 2010, 18:48) apropos : suntem amendati ca vorbim la telefon dar nu si daca folosim navigatia in timpul condusului. nu ne amendeaza daca folosim castile in care zburda decibelii si exemplele ar putea continua De fapt ce ai citit tu prin reviste se referea la utilizarea interactiva a navigatiei (in sensul sa tastezi pe navigatie in timpul mersului). Insa ceea ce baietii aia de prin reviste au uitat sa spuna e ca la noi in legislatie exista si unele reglementari: QUOTE(OUG) Art. 100. - (1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa a II-a de sanctiuni urmatoarele fapte savarsite de persoane fizice: : 10. efectuarea de catre conducatorul unui vehicul a unor activitati de natura a-i distrage atentia de la conducere ori folosirea instalatiilor de sonorizare la un nivel de zgomot care afecteaza deplasarea in siguranta a lui si a celorlalti participanti la trafic; Aici intra inclusiv folosirea castilor daca politistul constata ca erau date la un volum care afecta deplasarea si auzirea unor claxoane sau semnale sonore... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
jon_nxt |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru declarat anti-bizoni Group: Members Posts: 216 Joined: 15 August 08 From: Bucuresti ![]() |
Topicul asta e ca povestea aia cu "drobul de sare de pe soba". A primit unul - macar unul - dintre voi amenda pt asa ceva? Sa fim constienti ca in atata amar de hartie si polologhie cata contine codul rutier - se mai strecoara si prostii, unele (ce-i drept) mari cat China.
![]() Drumuri bune! P.S. Probabil ca articolul se refera la schimbarea treptelor fara debreiere... bazata exclusiv pe sincroane. Mi-aduc aminte ca in primii ani de soferie, pe Dacia din '78 a lui tata, (care apropo, mai merge inca si acum cu setul motor original la peste 400.000 km ![]() This post has been edited by jon_nxt: 25 Jun 2010, 16:57 |
--------------------
Renault
Laguna 2, phase 1
1.9 dCi Dynamique, 2001 "Din fericire, gandirea corecta vine din experienta. Din nefericire, experienta vine din gandirea incorecta."
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.507 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Dodone @ 7 Jun 2010, 18:44) QUOTE Oricum, baieti... manevra are efect "economic" doar la masinile pe carburatie, asa ca slabe sanse sa vezi manevra aplicata la masini mai moderne. Decat poate la vreun bosorog care oricum n-o inteles el niciodata care-i treaba cu hotomobilele. Ca doar la cele pe injectie scosul la punctul mort consuma mai mult decat frana de motor. Nu zau ? Ia pune computerul de bord pe consum instantaneu si scoate din viteza, sa vezi ce iti arata. N-am fost prea clar. Injectie -Frana de motor, consum 0 -Scos din viteza, consum de relanti. ~0.8 l/h Carburatie -Frana de motor, consum aprox cat cel de relanti. -Scos din viteza, consum de relanti. -Motor oprit, scos din viteza, consum 0. Asta-i manevra "economica" de care ma legasem This post has been edited by bucatzel: 25 Jun 2010, 17:38 |
--------------------
Dacia
1300
- 3-SB-2608
1981 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 06:51 |