surub fixare roata rupt
![]() ![]() ![]() |
surub fixare roata rupt
bygy007 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Attached thumbnail(s) PREZON_I.JPG ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 244 |
||
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|||
Lord Hades |
![]()
Post
#32
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
asa m-am gandit si eu. cele 2 suruburi au fost reconditionate cu o filiera, si merg bine in celelalte gauri. In gaura cu pricina s-a pus surub pt jeanta de tabla, strans la simt de raspundere. Urmeaza sa ii fac o proba cu dinamometrica.
Banuiala mea e ca, suruburile se strica in momentul in care "scapa" altfel nu are sens faptul ca surubul de tabla nu este afectat de problema. S-a mai curatat gaura cu un tarod intre timp. Ca si info, 110 Nm cuplu strangere suruburi cat am folosit la megane nu este ceva fabulos si cu cheia din dotarea masinii (cea scurta in forma de L) un om care nu merge prea des la sala face cumplul linistit, fara sa sara cu picioarele pe cheie. |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
In filmul dat, n-am vazut faza cu scosul prezoanelor rupte. Fuzeta nu e un material prea otelos, pentru ca ar crapa la solicitari. Tarodul face treaba buna in acel material, dar nu ai ce face cu tarodul. Solutiile bune ar fi, gaurirea bucatii de prezon ramasa in flansa fuzetei, dupa ce dai discul jos, gaura cat mai pe centru, apoi cu o piesa ascutita triunghiular sau chiar patrat, dintr-un material mai tare (o pila rotunda, facuta patrata la polizor, sau bucata de foaie de arc, taiata fasie patrata), infipt fortat, ca muchiile sa taie putin in interiorul gaurii date, in asa fel sa nu se invarta in gol la rotire de patrat. Prin bataia piesei, si capatul ramas din surub se va misca, fiind posibila desfiletarea. Alta solutie, in cazul cand e rupt la ras cu flansa, sau ceva mai sus, se sudeaza o saiba mai groasa de capatul prezonului, apoi peste saiba, o piulita sau orice altceva, de care sa se poata roti spre desurubare. Prin sudare , surubul de incalzeste, de la el si flansa, se dilata, surubul e racit cu apaputin inaintea fuzetei si rotit. De ce saiba? Ghici!
Prezoanele din poza, au filetul incalecat, datorita cretinilor de la vulcanizare, care le strang si cu 20 daN. Mutiland filetul din gaura, orice prezon bagat, il va strica, daca nu e rectificat si prezon prelungit. La jentile de aliaj, prezonul trebuie sa fie mai lung, sa prinda acelasi numar de spire de filet, ca si la cele de tabla. Nu trebuie stranse cu piciorul, daca bratul cheii are maxim 40 cm. Daca bratul ar fi de 50 cm, un cuplu de 12 daN, reprezita 24 Kg, de tras cu un cantar. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
paul_p |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(Lord Hades @ 1 Apr 2014, 19:22) Unul din suruburile pt jentile de aluminiu facu figura ca patina la capat de cursa. L-am inlocuit cu altul, si la fel. Cand trebuie sa stranga roata la final, derapeaza. Daca bag surub de jeanta de tabla, asta fiind mai lung prinde bine. Deci problema nu e in filetul din butuc. Sau e? Care e fenomenul? Se pare ca ai incurcat prezoanele intre ele. Prezoanele pentru jante de aluminiu sunt mai lungi decat cele pentru jante de tabla. |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 01:47 |