Impresii Sandero, Doar impresiile posesorilor!!!
![]() ![]() ![]() |
Impresii Sandero, Doar impresiile posesorilor!!!
danydan |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 15 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Skoda Octavia
Dacia Sandero
Ro
|
|||
Codrin |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
- reglaj pe inaltime al volanului inutil, cursa prea mica, incepe de prea sus.
- suspensie foarte placuta pentru drumurile din oras, insa ruliu mare in curbe decat la Logan. - foarte utile carligele de ancorare din portbagaj. - cursa lunga a ambreiajului, fara hopuri. - dupa inchiderea geamurilor spate manetele de reglare raman intr-o pozitie incomoda pentru cel care sta in spate si vrea sa stea cu picioarele de o parte si de alta a scunului fata. DSC_0082.JPG ( Size: 118.93k ) Number of downloads: 7182 Spre deosebire de Cee'd: DSC_0081.JPG ( Size: 108.65k ) Number of downloads: 7427 Laureate 1,6, nou |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
danydan |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 15 August 06 ![]() |
De ieri am ridicat sandelu', 3 km la bord.
Laureate -1,4 , airbaguri laterale. Primele impresii dupa cativa zeci de km de Buc: nimic diferit fata de impresiile de la test drive. Motorul de 1,4 nu da in nas cand ai AC-ul pornit (ieri a fost cea mai calduroasa zi de pana acum din anul asta, conform TV). Manevrabila, mai putin zgomotoasa decat fostul logan pe care l-am avut. Vizibilitate buna si in spate si in laterale. Asadar, confirma tot ce am constatat pana acum despre el. In timp o sa-mi fac o impresie mai completa. Deocamdata, e de bine. Prima revizie: la 20k sau dupa 1 an. Cartea avea noxele trecute, asa ca m-a scutit de nervi si cozi pe la RAR. This post has been edited by danydan: 10 Jul 2008, 08:18 |
--------------------
Skoda Octavia
Dacia Sandero
Ro
|
|
VS-02-MVO |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacia fan. Group: Members Posts: 58 Joined: 8 June 04 From: Sinaia-Bucuresti-Constanta ![]() |
Ca fan Dacia in devenire ( si spun asta pentru ca nu m-a dezamagit pana acum si mie unul mi s-a parut fiabil Logan-ul) si Sandero e ok. O singura problema care am observat-o si la Logan Ph2: la hayon nu au fost in stare sa gaseasca si ei o modalitate de deschidere decat atingerea mana-tabla (exceptand posibilitatea de a introduce cheia in buton si a apasa pe cheie si a ridica in acelasi timp pentru a deschide hayonul). Ce se intampla in cazul in care masina e plina de noroi si NU vreu sa ma murdareasc pe mana. Si in cazul in care vreau sa ma murdaresc pe mana sunt curios cum o sa arate masina dupa 1 an de zile (parerea mea e ca se va zgaria rau de tot in zona aia).
Ca sa nu mai vb de Logan Ph 2 care mai are si un bandou cromat care o sa se umple de urme de maini pe el imediat dupa ce scoti masina din spalatorie - si o sa arate ca un geam pe care s-a jucat un copil cu mainile. Tind sa cred ca improvizatia aia cu mini carligul ala ajutator sau ce era la buton era de o mie de ori mai buna decat nimic. Punctul meu de vedere vine din partea unei persoane care face undeva la 50.000 - 60.000 de km pe an. This post has been edited by VS-02-MVO: 10 Jul 2008, 14:43 |
--------------------
Dacia
1310 CLI
2001
- PH-88-WIS Dacia Logan Preferance 2006 1.6 PH-88-WSP.
Dacia Sandero Laureate 2008 1.6 B -88- WIS. "Diferenta dintre copii si barbati e pretul jucariilor !" |
|
B-39-ZOZ |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 March 08 From: Bucuresti - Bacau ![]() |
Dacia Sandero 1.6 Laureat + jante aliaj + MP3
Primita cu 7 km in bord, acum o saptamana, actualmente 1080 km in bord. Extrem de multumit, diferenta mare fata de loganul vechi (pe cel nou inca nu l-am condus), consum extraurban ( cu A/C pornit pe pozitia 1 ) - 7.2 ; consum urban ( Bacau ) - 8.5 ; consum urban ( Bucuresti ) - 9.6 spre 10 ( nu a sarit de 10 ) inclusiv sprinturi, demarari in tromba, etc. In oras merg 70% din timp cu A/C pornit. In concluzie multumit de consum pentru puterea pe care o dezvolta motorul. Finisaje superbe, foarte bine "legata" masina, comenzi asezate ergonomic (un mic minus butoanele pentru gemurile electrice), volan reglabil, scaun reglabil 2 idei extraordinare. Sistem audio ok (in varianta "de top" a sistemului audio), franeaza excelent, ABS + AFU isi fac treaba de minune. Franeaza foarte bine chiar si in curbe. Confort sporit datorita suspensiei individuale pe fiecare roata (cel putin asa stiu eu sau mai bine zis asa "simt" eu suspensia). Pentru cei care cunosc drumul dintre Bacau - Onesti, drum 60% serpentine, am ramas uimit cat de bine se aseaza in curbe, am "atacat" majoritatea curbelor cu 80-90 km/h si masina nu dadea nici cel mai mic semn ca ar scapa de sub controlul meu. Bine, de mentionat ca am achizitionat-o cu cauciucuri All-Season Michelin. Per total sunt EXTREM de multumit si ferm convins ca la acest pret nu puteam sub nici o forma sa cumpar o masina care sa-mi satisfaca la nivel maxim nevoile. Urmatoarea masina sper sa fie un VW Golf 5, la un pret de aprox. 18k euro, momentan am avut disponibil maxim 11k euro si am vrut neaparat sa cumpar masina noua. Recomand din tot sufletul Sandero si sfatuiesc marii "experti" din coltul blocului sa testeze sau macar sa citeasca despre Sandero si abia apoi sa-si dea cu parerea. This post has been edited by B-39-ZOZ: 21 Jul 2008, 17:01 |
--------------------
Dacia - Renault
Sandero 1.6
2008
- BC 01 EGN Get rich or die tryin' !
|
|
danydan |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 15 August 06 ![]() |
Cateva impresii dupa 2500 km (Buc-Budapesta-Viena si retur):
- Tinuta de drum buna (chiar foarte buna pt un hatch) - Confortabila - Motorul trage bine la drum intins (a mea va fi folosita aprope numai in oras) - M-am simtit in siguranta in ea (AFU e chiar eficient- franari destul de puternice pe autostrada, la peste 120 KM/h), - Am prins ploaie torentiala si vant pe autostrada: la 120 la ora nu mi-a dat emotii (la 135 in aceleasi conditii de ploaie torentiala si vant pe autostrada simtem bine TIR-urile cand treceam pe langa ele, oricum sta bine pt un hatch) - Cand nu a mai plouat, am incercat-o pana la 140 si sta bine pe sosea (mai mult nu am incercat) - Am remarcat un suierat (cred ca de la oglinzile de MCV) la peste 110 la ora (cei drept era si ceva vant) - Pe dealuri grele, motorul 1,4 e cam firav (a mea va fi oricum masinuta de oras) - Inca nu stiu cum e cu ABS-ul (spre norocul meu nu am avut nevoie sa intre) - Sta bine in curbe si in serpentine - Ar fi fost util un temporizator la stergatorul spate - Frana sigura (sta bine la capitolul asta) - Portbagaj incapator pt un hatch (desi l-am umplut ochi la intoarcere aproape nu am simtit la motor) - Haionul cam usor (nu se inchide sub propria greutate) - AC eficient - Consum 6,4 (calculator) pe cei pe 2500 km. Consumul masurat clasic plin-plin: 6,5 (AC pornit in fataieli de oras, in rest am prins ploaie cu duiumul) - Scaunele cu airbaguri laterale mi s-au parut mai confortabile decat cele de la ex-loganul meu care nu avea airbaguri laterale. - Tetierele fata venite cu airbagurile laterale sunt chiar comode - mers pe ploaie, nu s-a aburit si nu m-a obligat sa dau drumul la AC pt dezaburire - CD-ul sare uneori (se stie de la logan) - Suspensii super pt drumurile proaste romanesti, cu gropi in care risti sa-ti ratacesti masina - Lampile verzi din bord pt faruri nu sunt usor vizibile ziua pe soare datorita cadranelor albe (contrast prea slab) - N-am avut probleme pe drum Concluzie: Foarte multumit de el pana acum. Pt oras, va fi super. PS: A fost super privita cam peste tot, la noi, la unguri sau austrieci. Multi m-au intrebat detalii despre ea. Din pacate, multi te incurca in trafic ca sa o vada din toate unghiurile. Abia astept sa apara mai multe... This post has been edited by danydan: 25 Jul 2008, 20:35 |
--------------------
Skoda Octavia
Dacia Sandero
Ro
|
|
Andrul |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru' Group: Members Posts: 208 Joined: 4 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Prima diferenta notabila dupa primii kilometri cu Sandero 1.6MPI:
-la temperaturi ridicate afara si in blocaje de trafic aerul conditionat nu mai scoate acelasi sunet de "drujba" ca la vechiul logan. Revin cu pareri dupa mai multi kilometri. La prima vedere "trage" mai bine, desi dupa talon acesta este cu 100kg mai greu decat masina din semnatura (asta se poate datora faptului ca ambreiajul e reglat sa prinda mai devreme). |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
Apz-ul |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 August 08 ![]() |
Si eu pot spune ca sunt un posesor de Sandero dastul de multumit.
Laureat 1.6 aproximativ 4000 km atat in oras cat si in afara -consum urban 8.2 , extra urban 6.2 fara ac si 6.4 cu ac -stabilitate f buna in curbe testat pe transfagarasan si pe drumul dintre moeciu si curtea de arges -un abs care isi face treaba atunci cand e nevoie -un aer conditionat ce raceste foarte bine dar un pic cam galagios parerea mea -un ambreiaj f prietenos in special pentru domnisoare dar acceasi problema ca la Logan cu zgomotul produs de rulmentul de presiune .....o problema ce pare a nu avea modalitate de remediere -un pic cam galagioasa la drum asta pana sa o antifonez deoarece am investit cam 1000 de euro in muzica ![]() -in rest recomand cu placere tuturor ce-si doresc o astfel de masina Drum Bun tuturor si la cat mai multi km fara incidente |
--------------------
Dacia
Sandero
2008 Laureat
- B 04 APZ
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Primele remarci:
- imi place mult interiorul de la laureat - manivela de la cric e facuta de asa natura incat poti sa zgarii caroseria cand ridici masina. Cred ca o sa-i pun un cauciuc in capat. |
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
Stefan |
![]()
Post
#10
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Puncte pozitive:
-imi place faptul ca are garda la sol inalta - reusesc sa trec prin gropi in asfalt, gropi provocate de asfaltari sau pe drumuri de tara, fara probleme. Exemple: un damb in care un golf 5 a lovit cu burta si a ramas intepenit, trebuind turat ca lumea, a fost trecut de Sandero-ul din dotare precum un speedbump banal; o groapa imensa facuta pe Drumul Sarii de cei care decopertau asfaltu, trecuta fara probleme, desi toata lumea o ocolea. In general imi lasa o impresie de siguranta mult mai mare decat alte masini pe drumuri desfundate. -din aceeasi categorie, apreciez suspesia care se comporta excelent la viteze mari pe drumuri proaste, gen drumul spre Urziceni - partea din Voluntari - , sau unele portiuni din Bucuresti - Pitesti. - interiorul spatios, si portbajul modulabil. - impresia generala din interior lasa o impresie placuta... pana incep sa atingi diverse chestii. -suportul lateral al scaunelor e relativ ok. - aerul conditionat raceste, nu gluma, treapta 1 fiind suficienta. Daca mut pe 2, deja incepe sa-mi curga nasu'. Puncte negative: - stergatorul de luneta porneste inainte de a ca spalatorul sa ude geamul - risc de zgariere, mai ales ca se luneta strange mult praf. - pozitia scaunului la inceput mi se parea incredibil de inalta; acum m-am obisnuit cu ea, scaunul reglat la minim. (deci nu mai e un minus). - indicatoarele luminoase de pe tabloul de bord nu au o vizibilitatea prea buna ziua. (de ex - trebe sa ma uit de doua ori ca sa fiu sigur ca e aprins sau stins becul fazei scurte - oi purta eu ochelari, dar chiar chior nu-s) - mocheta in portbagaj nu sta prea bine in partea de langa scaunele spate. (ma rog, nu pot sa zic ca ma deranjeaza, dar sunt obsedat cu detaliile astea) - vizibilitatea la parcari nu ma multumeste, oglinda centrala nu-mi ofera multe informatii in astfel de situatii, iar cele laterale trebuiesc reglate de fiecare data. - nu exista greieri, inca, dar este un plastic care inconjoara aeratorul stanga, care sta cam desprins in partea de jos - nu-mi place deloc. Alte comentarii: de motor ca nu trage ca un 1,9 TDI nu o sa zic la puncte negative, pentru ca stiam ce cumpar - asta e, cu asta ma descurc - dar oricum cutia aia de viteze il dezavantajeaza mult - primele trei sunt scurte, ultimele doiua lungi si apropiate ca ratio. |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
B-39-ZOZ |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 March 08 From: Bucuresti - Bacau ![]() |
salutare dragi forumisti, am revenit cu un update scurt.
dupa ce am trecut cu "zuza" de 3000 de km, fata de impresiile initiale s-au schimbat urmatoarele: MINUSURI: 1. sustinere laterala in curbe aproape 0, lucru care ma nemultumeste cumplit tinand cont ca masina intra si se tine bine de tot in curbe chiar si la viteze mari, eu fiind nevoit sa stau incordat sau sa ma apuc ca un nebun de volan, lucru total incomod. 2. e mai mult un minus personal aici, butoanele pt actionarea electrica a geamurilor, nu numai ca sunt puse in aceeasi pozitie imbecila ca la logan dar macar sa fi fost cu impuls. e total aiurea sa stau cu degetul mare si cu degetul aratator intinse la maxim cca. 5 sec pana coboara ambele geamuri si pe urma din nou la ridicare. 3. nu dati banii pe prostii, luati banane la copii. gluma gluma, da acuma pe bune, nu dati bani in plus pe "cel mai performant" sistem audio de la ei, cel cu MP3, fata detasabila si nush ce prostii. e cel mai prost lucru pe care il are masina, cu toate ca am platit o diferenta pt el si pt difurile spate. zona de medii lipseste complet, bass-ul e un gajait si o baraitura continua, iar volumul trebuiet crescut cu mare gingasie si pana la o limita (minima) pt a putea intelege ceva din melodia respectiva. PLUSURI: 1. consumul per total a scazut cu aproximativ 0.5-0.7 l/%km lucru foarte ok tinand cont ca dupa 1800 de km masina a fost tinuta intr-un interval de ture cuprins intre 2500-3500 rpm, rareori peste 3500, in depasiri. 2. nu mi-a aparut nici un greieras, lucru de care sunt extrem de uimit, la calitatea pe care o au materialele folosite. sunt inca multumit de alegerea facut si convins ca in bugetul pe care il aveam disponibil nu aveam o alternativa mai buna (asta fara sa mai pun 1000-1500 de euro si sa-mi iau bemveu din afara, cum tot imi zice toata lumea) |
--------------------
Dacia - Renault
Sandero 1.6
2008
- BC 01 EGN Get rich or die tryin' !
|
|
vic24 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
Acum am iesit din rodaj. Masina se simte mult mai bine (vioaie) cam dupa 6 - 700 km. Parca este inca un pic prea zgomotoasa (desi se spune ca este mai silentioasa ca loganul
![]() Interiorul este de calitate, stergatoarele sunt nasoale (utilitatea celui din spate fiind insa remarcabila - mai ales cand e rece si geamurile sunt aburite dimineata - pana isi face dezaburirea lunetei simtita prezenta). Singurele nemultumiri sunt arhicunoscutele vibratii ale pedalei de acceleratie, frana si acceleratia reglate prea sus - datorita pozitiei ambreiajului pe cablu, rezonanta urata la 2000 rpm....etc La o prima vedere face banii - ramane de demonstrat fiabilitatea... This post has been edited by vic24: 16 Oct 2008, 11:53 |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
FLP |
![]()
Post
#13
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Impresii dupa primii 300 de km
Pozitive : 1) Aerul conditionat raceste 2) Servodirectia mi se pare f exacta 3) Pedala de frana este f bine ajustata si masina franeaza progresiv(nu e tare sa te dea cu capu de parbriz) 4) Sta destul de bine in curbe (chiar daca nu are bara anti ruliu) 5) Spatiu la greu si in portbagaj si in spate 6) Sistemul audio e multumitor 7) Oglinzile mari fac toti banii 8) Per total o masina ceva mai inchegata decat Phase1 Negative : 1) Scaunele nu prea au sustinere laterala.... 2) Aerul conditionat parca este cam zgomotos 3) CB nu are consum instantaneu 4) Motorul 1.4 pare cam puturos odata ce ai pornit aerul..... O sa revin si cu alte impresii dupa ce mai adun KM Attached thumbnail(s) 17102008.jpg ( Size: 138.07k ) Number of downloads: 5671 |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
angelblack |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 19 January 09 From: Malu cu Flori, DB; Bucuresti ![]() |
Sandero Laureate 1.6 MPI 90 CP, Gri Platine, AIRBAG-uri laterale, Radio CD MP3 4x15W.
Sunt foarte multumuit de el. Cumparat in leasing in 17.04.09, 8 KM la bord, iar acum am 7520 KM. Trage foarte bine in sarcina maxima si se aseaza mai bine la drum. This post has been edited by angelblack: 22 Jul 2009, 01:56 Attached thumbnail(s) Image087.jpg ( Size: 345.08k ) Number of downloads: 4082 Image166.jpg ( Size: 964.79k ) Number of downloads: 4027 Image174.jpg ( Size: 745.1k ) Number of downloads: 840 |
--------------------
DACIA
SANDERO 1.6MPI
2009/Laureate
- B 04 KZH
|
|
sv03tbh |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 17 April 09 ![]() |
iata ce ma nemultumeste la un an de sanderizat(model laureat)
1.bratul stergatorului stang roade capota si indeparteaza vopseaua 2. Se duce vopseaua de pe manerele exterioare(sidefate) This post has been edited by sv03tbh: 23 Oct 2009, 16:22 Attached thumbnail(s) foto_sandero_stergator_stang.jpeg ( Size: 62.61k ) Number of downloads: 975 P1020877.JPG ( Size: 4.05mb ) Number of downloads: 1033 |
--------------------
Dacia
Sandero Laureate
2008
|
|
andreistn |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 12 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Salve am si eu un sandel 1.4 de aproximativ 8 luni si nu am nic de reprosat mere ceas :"D |
--------------------
mercedes
C-Klasse
2003 Sportcoupe
|
|
psychoo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
au revenit la sistemul de fixare al parbrizului folosind cheder? asa se vede in prima poza a postului #15
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
klaus |
![]()
Post
#18
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cheder ornamental are si loganul..
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
victor_hd |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 21 May 11 ![]() |
In sfarsit a sosit !!!
![]() 90 cp , euro5. Primele impresii: -entuziasm, plăcut surprins... -am parcurs astăzi doar 20 km .. sunt destul de ocupat.. -aștept sfârșitul săptămânii când o sa fac o plimbare mai lunga !! O sa revin cu detalii.. atașez câteva poze PS : pt. dl Toma Georgian.. (încă nu am destule posturi pentru PM..) Avansul l-am achitat in data de 20 ..22 aprilie 2011 Modelul este Sandero smile ! 1.5 dci euro 5, 90 cp varianta de echipare smile ! + vopsea metalizata. Prețul final au autoturismului a fost de 49400 lei. La început când am plătit avansul(2000 de lei) termenul de livrare înaintat de dealer , a fost începutul lunii iulie apoi s-a prelungit cam de vreo 2 ori, ultima data livrarea fiind prognozată pentru săptămâna 40. Nu cred ca o versiune de Renault Clio m-ar fi costat mai putin, din ce am văzut eu pe net. This post has been edited by victor_hd: 28 Sep 2011, 03:36 Attached thumbnail(s) IMG_9254.JPG ( Size: 3.51mb ) Number of downloads: 592 IMG_9257.JPG ( Size: 3.24mb ) Number of downloads: 632 |
--------------------
dacia
sandero smile! 1.5dci
2011
- TM593793
|
|
pongo73 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 25 November 04 From: Cluj Napoca ![]() |
Primele impresii legate de Sandero Stepway 1.5 dci ridicat în weekend
I-am facut rodajul pe un traseu care imi este foarte drag Cluj-Praid-Bicaz-Manastirea Neamt-Putna-Rarau-Cluj. Aproximativ 940 km. Pozitiv - performantele motorului sunt cele asteptate. Comparatia o fac cu un LOGAN 1.4 benzina (75 CP) si Skoda Octavia - 2.0 motorina (140 CP) cele 2 masini care le conduc. Nu am putut sa-l fortez foare mult dar a răspuns așteptărilor chiar și pe Tihuta - motorul este foarte silentios - schimbarea usoară a vitezelor si plaja larga de putere - aerul conditionat nu are efect substantial asupra performantelor motorului - satelitul de comandă interesant si util (se pare că este cel de pe Duster) - deși nu are scaune reglabile pe înălțime poziția de condus nu are de suferit (suntem 2 șoferi si am crezut ca vom avea probleme...). - garda la sol ridicată - consum 5,3 l/100 km (3 persoane + bagaje decente) - extrem de util ștergătorul spate mai ales in conditiile de toamna din weekend-ul trecut Negativ - oglinda retrovizoare interioară este complet inutilă dacă ai o persoană pe locul median din spate (mai ales dacă nu stă lipit de spătar...) - in portbagaj există o sectiune metalică cu un finisaj extrem de brut folosită ca intăritor și care fragmenteaza bancheta spate - cârligele laterale din portbagaj pentru agățarea plaselor sunt prea mici pentru a fi utile!!! - suportul din portbagaj (nu stiu cum se numeste) care se ridică odată cu haion-ul este ineficient pentru obiecte subtiri (gen ghid rutier) care cad in portbagaj la deschiderea haion-ului. - păcat că nu are - chiar și opțional - oglinzi electrice și airbaguri laterale - in dotarea de serie AR TREBUI sa aiba - torpedo-ul iluminat (iar daca totusi decizi sa nu pui sistemul de ilumnare macar niste capace de plastic care sa astupe gaurile) - senzor/martor uși deschise - buzunare spatar scaunele din fata - alte dotari care le am in vedere cat de curand - computer de bord Cat priveste design-ul (desi este subiectiv) chiar imi place solutia aleasă |
--------------------
Dacia
Sandero
2011 - Stepway - 1.5 dci
- Visiniu
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Mama și-a luat de curînd un Sandero Smile 1,6 16V nou, pe care l-am condus și eu.
Deși ea este încîntată, pentru că înainte avea un Tico, față de care Sandero e navă spațială, totuși eu mă declar dezamăgit. Mașina mi se pare foarte zgomotoasă. Parcă nu are nici un fel de antifonare. Totul se aude înăuntru, zgomotul cauciucurilor, vîntul... totul, chiar și la viteze mici, de oraș. Motorul se aude de parcă ar fi lîngă mine, de parcă între mine și el s-ar afla doar o foaie de hîrtie. Timoneria este elastică, iar în treapta a cincea schimbătorul scîrțîie. Doar la Nova (aia normală, nu SuperNova) am mai auzit schimbătorul scîrțîind. Tabloul de bord pe fond alb cam "maschează" martorii. Martorul de fază scurtă, de exemplu, nu se vede ziua, pentru că-i subțire, de culoare verde pal, pe fond alb. Ambreiajul ține un pic prea sus pentru gustul meu. Nu-mi place accelerația electronică. Am condus un Logan MCV 1,6 16V cu accelerație normală și era mult mai sprinten și mai plăcut de condus decît Sandero, în ciuda greutății mai mari. Nu o compar cu cine știe ce limuzină de lux, ci cu Symbolul și Dusterul. Dusterul e mult mai bine închegat, mai silențios, intră în viteze fără probleme, nu scîrțîie. Dacă atunci cînd mi-am luat Dusterul prima impresie a fost "wow, ce progrese a făcut Dacia, nu mai are nimic în comun cu daciile de pe vremuri", Sandero dimpotrivă, îmi amintește de Dacia Nova. La capitolul "plusuri": este foarte bine dotată pentru prețul ei, motorul e puternic (deși îmi place mai mult cu cutia în șase trepte de pe Duster) și bine echilibrat, nu vibrează nimic înăuntru, dimensiuni bune pentru oraș, vizibilitate bună, suspensie confortabilă, frîne bune. Pongo, dotările care-ți lipsesc țin de nivelul de echipare pe care l-ai ales. La mama există și oglinzi electrice, și airbaguri laterale, și torpedou iluminat, și martor de uși deschise, și computer de bord, și scaun reglabil pe înălțime. This post has been edited by VladSoare: 27 Oct 2011, 09:55 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
pongo73 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 25 November 04 From: Cluj Napoca ![]() |
La Stepway nu ai disponibile aceste optionale, din pacate! Ma refer aici la oglinzi electrice și airbaguri laterale. De fapt, nici celelalte optionale la care faceam referire nu le ai disponibile....
Singurul optional pe care il mai aveam la dispozitie si nu l-am inclus a fost volanul imbracat in piele. This post has been edited by pongo73: 27 Oct 2011, 21:36 |
--------------------
Dacia
Sandero
2011 - Stepway - 1.5 dci
- Visiniu
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#23
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Foarte bine ca nu l-ai luat ca era un mare fass.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#24
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
Am un Sandero Laureate 1.4 Mpi din Noiembrie 2008 si sunt foarte multumit de el. Am asteptat atunci in jur de 2 luni pana masina a venit la dealer.
Motorul este economic (media de consum este 6.5-7 cu mers 50% in Bucuresti - media e facuta pe 2 ani - deci si iarna) si destul de puternic. Acum am 66000 de km cu placutele de frane originale - urmeaza sa le inlocuiesc. Pozitive: - revizii ieftine (Am facut la Amat Pitesti) - 300 RON/ revizie in medie; - stabilitate in curbe; - fiabilitate - nu a dat absolut niciodata vreun rateu in aproape 4 ani; - usor de condus/manevrat inclusiv vizibilitate spate; - garda la sol adecvata pentru situatia de la noi (mai inalta); - nu a fost zgomotoasa; - ambreiajul este prietenos; - AC foarte eficient - nu afecteaza major puterea motorului - instalatia de climatizare/dezaburire inclusiv oglinzi electrice si incalzire in scaun este foarte eficienta - garantia la componentele mecanice pentru 5 ani - mecanismul de reglaj electric al oglinzilor eficient - protectia pentru sistemul de dezaburire luneta si oglinzi (oprire automata la 12 minute) - sistem de reglaj faruri eficient - si cateva altele Negative: - stropitorul spate nu porneste fara ca stergatorul spate sa fie pornit - ceea ce uzeaza lamela stergatorului; - Sandero Laureate in 2008 nu a fost echipata cu filtru de polen - inelul de remorcare de pe spate are un diametru minuscul - nu poti sa agati o carabina mai decenta (pentru remorcare) fara a deteriora bara spate - lipsa unui suport ecran radiator pentru iarna (ceva gen Citroen/Oltcit) care ar reduce notabil consumul in sezonul rece (diferenta pe care am remarcat-o eu este in medie de 1-1.2 l/100 Km Alte probleme minore: - Becul care se aprinde pe pozitie la comutatorul cald/rece nu mai functioneaza - noaptea nu vad exact pozitia comutatorului - nu ma deranjaza - Roata de rezerva este oarecum incomod de scos/bagat in cosul spate de sub masina; This post has been edited by mstaniloiu: 29 Feb 2012, 11:25 |
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#25
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(mstaniloiu @ 29 Feb 2012, 11:17) Am un Sandero Laureate 1.4 Mpi din Noiembrie 2008 si sunt foarte multumit de el. Motorul este economic (media de consum este 6.5-7 cu mers 50% in Bucuresti - media e facuta pe 2 ani - deci si iarna) si destul de puternic. Pozitive: - stabilitate in curbe; - Puternic atat cat poate fi de puternic un 1,4 8v... Stabilitatea nu este chiar punctul forte un curbe la dacia, dar te descurci daca adaptezi viteza si te obisnuiesti cu masina. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
vic24 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
ce incalzire in scaune ?!?
![]() aia cu uzura lamelei de la stergatorul spate e minora. problema este ca zgarie luneta pentru ca porneste pe uscat (praf) |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
4x4 |
![]()
Post
#27
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Paiusul |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 28 March 12 ![]() |
Detin un Sandero Smile 1.6 16v din noiembrie 2011 cu 4000 km la bord. Singura problema semnalata a fost cea legata de zgomotul de evacuare. Esapamentul intra in rezonanta la turatii de peste 2000 respectiv peste 3500, creind un disconfort acustic interior pe masura. Cel mai deranjant era la drum intins si la viteze de 100 km/h si peste. Am trimis e-mail la vocea clientului, semnalind aceasta problema dar nu am primit nici un raspuns., ceea ce consider un mare punct negru pt. cei de la Dacia. Ba mai mult cei din service, nu au vrut nici macar sa recunoasca problema, spunind ca zgomotul este normal la aceasta motorizare. La insistentele mele si la doua teste de drum cu 2 pers. din service, au acceptat in final prezenta zgomotului, dar au spus ca nu au ce sa-i faca, cu toate ca eu am solicitat montarea unei piese (batator acustic pe traseul de evacuare), pe cheltuiala mea. Renuntind sa ma mai bat cu morile de vint, mi-am montat singur 2 batatoare acustice pe sistemul de evacuare, zgomotul ameliorindu-se f. mult.
In rest sint multumit de masina, (indeosebi de performantele dinamice ale acestui model) fiind fost posesor de dacia supernova si conducind si alte masini considerate "peste" dacia. |
--------------------
Dacia
Sandero
Sandero Smile 2011
|
|
panter1 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
de unde ai luat acele ''batatoare acustice'' si cum arata ? la mine se aude un zgomot deranjant specific rotilor care merg pe asfalt.. in rest e ok masina, multumit de ea..
|
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
IN ACEST TOPIC SE VOR ADUNA DOAR IMPRESIILE POSESORILOR DE SANDERO.
NU SE ADMIT DISCUTII, COMENTARII, INTREBARI/RASPUNSURI ETC. FIECARE POSESOR ISI VA POSTA IMPRESIILE PRECIZAND SI MODELUL DE SANDERO, MOTORIZAREA, VECHIMEA SI NR. DE KM. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:05 |