Gaze de esapament in habitaclu
![]() ![]() ![]() |
Gaze de esapament in habitaclu
hirschpek |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 24 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1993/Berlina
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
gazele ies in spatele masinii in mod normal. Daca tobele sunt coapte/rupte, gazele ies pe unde apuca. Verifica traseul de la galerie la toba finala.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
hirschpek |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 24 April 07 ![]() |
...ma gandesc sa schimb tot traseul de evacuare cu tobe cu tot si sa pun un traseu nou. am sunat la un service si toate astea manopera si piese fac 250RON.
M-am uitat sub masina si cred ca gazele scapa pe la toba intermediara ca asa cum bine a spus argon,e coapta. |
--------------------
Dacia
1310
1993/Berlina
|
|
CiprianPJM |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Avertizat Group: Members Posts: 197 Joined: 17 October 04 From: Bucuresti ![]() |
La mine la un momentdat intrau gaze in portbagaj de se vedea un firicel de fum ca si cand un indian ar fi semnalizat de pe un munte (eu am break). Probleme erau mai multe: motorul scotea mult fum, toba finala era coapta, gaura in portbagaj. Toate s-au remediat. Acum intra numai lka viteze mari si cred ca trebuie sa schimb chederul de la hayon si sa reglez inchiderea de la acelasi hayon. Se poate regla?
|
--------------------
Opel
Omega 2.0i
1997
- B 33 EZW Zic si io, nu dau cu paru!
|
|
KTC |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 3 May 06 From: BUC -IF ![]() |
Tot la fel si la un prieten, gazele ii intrau prin portbagaj si mirosea in toata masina.
|
--------------------
Dacia
1310
`85 (54cp)
- IF 75 KTC BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
|
|
Pedala |
![]()
Post
#6
|
![]() pedal2theMetal Group: Members Posts: 78 Joined: 24 June 04 From: Galati ![]() |
Ca si la initiatorul acestui topic, in breakul meu intra gaze numai daca este veun geam deschis, si de la viteze mici de 30-40km/h.
Am citit mai multe topicuri legate de gaze in habitaclul de Dacie si concluziile sunt mai multe: - daca scapa din compartimentul motor, trebuie verificat -furtunul T de la carburator capac culbutori; -galeria de la saxofon, sa nu fie vreun surub sarit, sau contact imperfet cu blocul motor. -trebuie acoperite cu poxipol gaurile din plaseul pedalier, izolate toate gaurile pe unde mai pot intra gaze; - daca scapa gaze pe traseul de evacuare de sub masina, trebuie - reparate/inlocuite tobele sparte bineinteles; - verificat daca intre gaze pe la maneta schimbator CV; - verificat gauri in portbagaj pe unde ar putea intra gaze, se pot umple cu spuma poliuretanica. Nu in ultimul rand, gazele de esapament contin CO si poti deveni inconstient dupa inhalarea lor. Mie mi se pare interesanta faza cu geamul deschis. Din primele secunde cum il deschid in mers, se simte mirosul de gaze de esapament. Cred ca se face curent dinspre gaurie/orificiile din podeaua/pedalierul masinii si gazele intra pe acolo in habitaclu. Daca stau pe loc la relanti cu geamul deschis nu se simt la fel, ci aproape deloc. Mai completati-ma daca mai aveti idei. |
--------------------
Dacia & Opel
Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4
1998
- AstraG 1.6i 3 usi "Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Am mai pus pe undeva,este rezultatul legii lui Bernoulli.Suma dintre presiunea creata de curentul de aer care vine din fata si presiunea laterala e constanta.In mers vine aer din fata si,pentru a pastra suma constanta,scade presiunea laterala(la geamul deschis),pe geam se absoarbe aer din habitaclu si in acesta scade presiunea.Compensarea se face prin absorbtie de aer din alte zone,de ex. din portbagaj pe langa spatarul scaunului din spate.Chiar daca esapamentul e bun,daca teava de la toba e prea scurta si chederul de la portbagaj nu inchide perfect in partea din spate,intra gaze in portbagaj si apoi in habitaclu,cu geamul deschis, cum am spus mai sus.E de avut in vedere si o astfel de cauza.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Pedala |
![]()
Post
#8
|
![]() pedal2theMetal Group: Members Posts: 78 Joined: 24 June 04 From: Galati ![]() |
Tudor Badescu, daca ma gandesc bine, as putea sa asociez teoria chederul de la portbagaj care nu inchide perfect si gazele in habitaclu cu momentul in care am schimbat toba finala, am pus una cu teava mai scurta, se termina chiar in dreptul gaurii din bara de protectie, nu trece cativa cm de bara cum ar trebui in mod normal.
Cred ca o sa-i pun un prelungitor, un ornament de esapament ceva sa vedem ce iese. Sustin ideea asta pentru nu stiu sa am pierderi de gaze pe sub masina, le-am remediat de curand. |
--------------------
Dacia & Opel
Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4
1998
- AstraG 1.6i 3 usi "Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#9
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
QUOTE(Tudor Badescu @ 21 Jun 2010, 13:54) Am mai pus pe undeva,este rezultatul legii lui Bernoulli.Suma dintre presiunea creata de curentul de aer care vine din fata si presiunea laterala e constanta.In mers vine aer din fata si,pentru a pastra suma constanta,scade presiunea laterala(la geamul deschis),pe geam se absoarbe aer din habitaclu si in acesta scade presiunea Asta parca e aceeasi lege dupa care doua nave (maritime) nu pot merge (inainta) paralel una fata de cealalta la distante prea mici (distante mici insemnand ceva de ordinul zecilor de metri din cate tin minte din liceu) una de cealalta din cauaza ca "se vor atrage" una pe cealalta si deci coliziunea este inevitabila la gabaritele alea. Right? |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Right! Iar chestia cu gazele si teava scurta de care am vorbit am patit-o la Moskviciul lui tata.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
BILIXON |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 22 March 09 ![]() |
Salut !
Si eu sustin ideea cu teava scurta de la toba finala. Asta tot din experienta.... Totusi si starea chederului de la portbagaj este foarte impotanta. Numai bine tuturor. |
--------------------
Dacia
Sandero Prestige
2009
- TL 02 LPO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 17:29 |