DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bucsaraie SPATE Break, schimb pt ITP RAR

tzepesch
post 17 Aug 2010, 14:02
Post #1


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Sal, tre s ajung la ITP, la RAR pt ca s-a batut serie noua pe bloc, si tre s o pregatesc dumnezeieste.

1 din concluzii, toate bucsile pe spate sunt zob, in special la tendoane.

De care bucsi sa iau? si cate la numar si de care.

Nu m-m bagat sub masina sa le inspectez pe toate, nush cate sunt l numar si de unde.

Sunt si la bascula puntii?

Merci.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 17 Aug 2010, 15:23
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




salut,

pe spate ai 2 tendoane care se schimba cu totul, apoi la bascula ai 2 bucse, mosor-este cel care leaga bascula de punte

mai poti schimba sabotii de frana, eventual limitatorul de frana, furtunul de frana daca este copt.
verifica tu dinainte daca ai joc la roti, daca ai schimbi rulmenti si verifica daca axul de la punte este drept, daca este stramb trebuie sa schimbi puntea

spun din experienta

smile.gif


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 17 Aug 2010, 16:04
Post #3


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




puntea e ok, limitatorul functioneaza, e de origine, schimbat acu 2 ani l ultimul ITP.

limitatorul verificat ca functioneaza la aerisirea de sapt trecuta.

rulmentii sunt ok, nu haraie, am avut grija sa-i curat si sa-i ung din plin la fiecare verificare/schimbare de saboti.

furtunele de frana sunt schimbate toate acu 2 ani, nu-s crapate,au fost de origine.







--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 17 Aug 2010, 17:03
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




eu am facut itp acum o luna, la mine au verificat franele, apoi au ridicat-o pe rampa, au tras de roti sa vada daca au joc, racordul de frana si atat

deci daca stai bine la treburile astea, nu iti faci probleme de puntea spate


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 19 Aug 2010, 08:15
Post #5


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Franele ok, directia ok, bucsaraie fata ok, dar RARul s-a luat de mine si de bucsaraie spate, amortizoare care tind sa curga


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 19 Aug 2010, 10:57
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




schimba-le, pui bilstein, vezi sa nu ai inaltatoare la arcuri sau la amortizoare


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 20 Aug 2010, 08:12
Post #7


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




nu am inaltatoare. tot timpul dacia mea a fost standard din pct. asta de vedere.

am 2 amortizoare bunede spare de compa sibiu, adica billstein. sunt din 94, luate de l un coleg de aici, dar toti care le-au vazut au zis ca-s f bune, au presiune

e cam barca de spate, bine si de fata, dar asta e din cauza amortizoarelor, corect? nu e lasata masina, deci arcurile ar fi bune. Gresesc?
se inclina f tare in curbe si la frane face balans mare catre fata.

tendoanele pe spate le pot schimba usor, sau e problematic din cauza suspensiei, trebuie comprimate arcurile, ceva?


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 20 Aug 2010, 08:23
Post #8


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




amortizoarele au rolul de a absorbi socurile- practic trebuie sa se comprime si decomprime -putin mai greu,.. daca sta masina lasata- e de la arcuri

is curios cum testeaza raristi amortizoarele masini... poate doar ca apasa si vede de cate ori face balans wacko.gif


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 20 Aug 2010, 08:40
Post #9


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




stiu ce fac amortizoarele, dar am spus, masina nu sta lasata, deci nu e din arcuri. clar amortizoarele. de acu 2 ani de la itp stiu ca amortizoarele erau ude de ulei.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 20 Aug 2010, 09:38
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




si a mea e barca dar la itp nu a zis nimic despre asta
eu o sa schimb si arcuri si amortizoare, sa fie tacamul complet


fa rost de o presa de arcuri, sa nu ai probleme


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 23 Aug 2010, 08:31
Post #11


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Luat ITP la RAR.


Dubios e altceva, cu 1 zi inainte de itp am aerisit franele. Tineau f bine, nu fugea masina de fund, semn ca limitatorul functiona.

Fost la itp, facut testele, trecut testele, a doua zi ioc frane pe spate. Fata tine f bine, la calcarea mai puternica chiar le si blocheaza. spatele ciuciu. Sa fie de la janghinele de saboti ASAM? Pe fata am FERODO SL placutele.

Precizez ca nu pierd lichid si nici n-am vazut bule de aer la aerisire. Aerisirea s-a facut cu furtun si vas, ca la carte. La ultima inspectie toate garniturile erau uscate, neciupite.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 23 Aug 2010, 08:41
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.629
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




A crapat limitatorul... sau in cel mai simplu caz garniturile de la vreun pistonas.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 23 Aug 2010, 09:14
Post #13


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




daca nu functiona limitatorul spatele nu frana. limitatorul functioneaza, se vede la apasarea franei cum lucreaza, lichid curge pe la purje. trebuie desfacuti tamburii si vazuti


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2025 - 22:28
Forum Renault