Consuma foarte mult
![]() ![]() ![]() |
Consuma foarte mult
unikat45 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|||
georgecny |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 25 May 10 ![]() |
SALUT PAULOROSSI,MA SCUZI CA TE DERANJEZ IARASI DAR SUNT DISPERAT IN LEGATURA CU CONSUMUL DE BENZINA AL DACIEI MELE.ASEARAS AM FACUT UN DRUM DESTUL DE SCURT CAM 7 KM SI MI-A CONSUMAT 1 L BENZINA.EXAGERAT DE MULT CRED EU.NU STIU DIN CE CAUZA DAR DUPA CE AM OPRIT MOTORUL SI AMPUS MANA PE FILTRU DE AER ACESTA ERA CALD.E NORMAL?TOT CALDA ERA SI BOBINA DE INDUCTIE.APROAPE FRIGEA(BOBINA).VREAU SA MAI SPUN CA IN MOMENTUL CAND AM SCOS GATUL DE LEBADA DE LA FILTRU ,ERA CEVA FUM IN FILTRU.MULTUMESC MULT
|
--------------------
dacia1310 berlina
berlina
1996
- bz.o5.any
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#63
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Uita-te la filtru de aer,la intrarea aerului in el sa nu fie pus pe pozitia iarna si sa traga aer de sub galerie.Filtru cat e de curat?Daca e jegos,schimba-l.Ai schimbat fisele?
S-ar putea ca bobina sa se incalzeasca datorita reglajului prost al platinei.Trebuie sa fie 0,4 mm reglat cu lera.Daca fisele au fost schimbate si distanta la platina e buna,recomand sa schimbi bobina. Ai rezolvat problema consumului la relanti?Ai schimbat jiclerul de relanti? |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
georgecny |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 25 May 10 ![]() |
multumesc paulorossi ptr toate sfaturile.cred ca orice as incerca nu voi obtine un consum cat de cat normal.nu vreu 6% cum mai vad pe aici dar macar sa o fac sa consume ca atunci cand am cumparato.acum 1 an.imi consuma cam maxim 9% .dar acum cred ca consuma dublu.fa si tu socoteala.daca cu un litru de benzina merg abia 6km,e jale.chiar sa-mi consume asa mult din cauza segmentilor dusi.de cand am cumparato nu am mers cu ea mai mult de 200km.asa ca nu se pune problema ca s-au uzat segmentii mai mult fata de acum 1 an.am observat ceva la carburator:acel jigler (cel de langa jiglerul principal de benzina)cu bila trebuie sa aiba un orificiu in lateral.al meu nu are.conteaza asta?MULTUMESC
|
--------------------
dacia1310 berlina
berlina
1996
- bz.o5.any
|
|
G I M |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Nu de la gaurica aia ti consuma tie mult, ala e de la pompa de sprit.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#66
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(georgecny @ 10 Jun 2010, 13:58) multumesc paulorossi ptr toate sfaturile.cred ca orice as incerca nu voi obtine un consum cat de cat normal.nu vreu 6% cum mai vad pe aici dar macar sa o fac sa consume ca atunci cand am cumparato.acum 1 an.imi consuma cam maxim 9% .dar acum cred ca consuma dublu.fa si tu socoteala.daca cu un litru de benzina merg abia 6km,e jale.chiar sa-mi consume asa mult din cauza segmentilor dusi.de cand am cumparato nu am mers cu ea mai mult de 200km.asa ca nu se pune problema ca s-au uzat segmentii mai mult fata de acum 1 an.am observat ceva la carburator:acel jigler (cel de langa jiglerul principal de benzina)cu bila trebuie sa aiba un orificiu in lateral.al meu nu are.conteaza asta?MULTUMESC Acel jicler,impropriu spus este supapa de descarcare a pompei de benzina.Orificiul lateral respactiv face ca la accelerari mai lente benzina din pompa de spritz sa fie pompata inapoi in CNC si nu ajunge in carburator.In cazul tau benzenul nu mai ajunge in CNC deoarece se blocheaza supapa si benzenu intra in carburator facand risipa considerabila,deoarece pompa de spritz trebuie sa dozeze benzina doar la accelerari bruste.In cazul tau acea supapa te baga in gaura cu aprox 30% benzen in plus,la fel si jiclerul de relanti.Per total ai minim 60% consum in plus fata de situatia normala.Recomand sa schimbi supapa,jiclerul de relanti si cel mai important sa verifici sectiunea jiclerelor principal si de franare aer. PS: Tot nu ai spus daca ai schimbat fisele.Vezi ca ele isi cresc considerabil rezistenta si stand in magazin pe raft intr-un timp scurt,la tine pe masina probabil creste mai repede. This post has been edited by Paulorossi: 10 Jun 2010, 18:05 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
G I M |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Paulorossi eu am avut supapa cu orificul ala dar am schimbat-o pentru ca avea bila de metal si uneori ramanea blocata; acum am pus cu bila de plastic fara orificiu. Nu am simtit niciun fel de marire a consumului doar o schimbare in bine la accelerari bruste.
Mai mult de atat, din cate am inteles omul spune ca masina a cumparat-o acum un an si avea un consum decent. De atunci a facut doar 200km si dintr-o data ii consuma mult; nu cred ca s-a astupat gaura aia din supapa in timpul asta. Eu mai repede l-as sfatui sa verifice returul sa nu fie infundat (furtunul crapat) sau clapeta de soc sa nu ramana blocata. This post has been edited by Neagu Ionut: 10 Jun 2010, 18:55 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#68
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Prietene,supapa trebuie sa aiba acea gaura laterala pentru descarcarea pompei de benzen.Totul se rezuma la a avea spritz doar la acceleratii bruste.Daca la acceleratii lente curge pe ciocul de papagal benzen,atunci trebuie verificat tot traseul pompei de spritz.
Problema lui georgecny e ca ii consuma excesiv la relanti,ar fi trebuit sa schimbe el cateva piese alfel nu e rost de imbunatatire. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
georgecny |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 25 May 10 ![]() |
SALUT PAULOROSSI.AM SA CAUT UN JIGLER DIN ACELA CU ORIFICIU.DE SCHIMBAT FISELE NU AM REUSIT SA LE SCHIMB.CRED CA AU O REZISTENTA F MARE DUPA CUM SPUNEAI SI TU.FOLOSIND METODA CU BECUL NICI NU SE APRINDE BECUL.AS INCERCA SA-I FAC O SEGMENTARE DAR MA TEM CA ODATA DESFACUT MOTORUL CINE STIE CE MAI DESCOPAR PE ACOLO.NU-MI PERMIT SA-I FAC TOT SETUL MOTOR.DACA REUSESC SA SCHIMB ACEL JIGLER SI OBTIN VREO SCHIMBARE TE ANUNT.AM MAI INTREBAT AICI DAR NU MI-A RASPUNS NIMENI.O BOBINA DE INDUCTIE DE LA UN TRABANT ESTE BUNA SI LA DACIE.DACA VREI SA MAI VB ITI LAS I-DUL MEU.georgecny43 oricum iti multumesc f mult ptr sfaturi.
|
--------------------
dacia1310 berlina
berlina
1996
- bz.o5.any
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#70
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
deschide yahoo mess
id meu e marianraul83,da add sa vorbim |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
G I M |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Nu mai bine vorbiti aici, ca daia este forum...poate mai are si altcineva problema asta; sau aveti secrete?
![]() QUOTE(Paulorossi @ 11 Jun 2010, 00:03) Problema lui georgecny e ca ii consuma excesiv la relanti,ar fi trebuit sa schimbe el cateva piese alfel nu e rost de imbunatatire. georgecny spune ca merge cu 1 litru de benzina 6 km, nu stiu cat sta masina aia la relanti pentru a ajunge la consumul ala. Nu ne-a spus daca a umblat la motor inainte sa aibe consumul asta sau daca a aparut din senin; daca nu a umblat te gandesti la altceva gen retur infundat, bujii care nu lucreaza, fise care isi pierd proprietatile, capac delcou crapat si asa mai departe. This post has been edited by Neagu Ionut: 11 Jun 2010, 11:13 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#72
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Neagu Ionut,daca citeai toate paginile topicului te lamureai,vezi postul 47 ce zice georgecny:
QUOTE(georgecny @ 3 Jun 2010, 15:44) ...numai ca imi consuma f mult.daca il tin la relanti imi papa 500grame de benzina in maxim 15 minute ... georgecny,nu are rost sa desfaci motorul,in kilometrii care i-a facut masina de anu trecut cand aveai consum "cinstit" motorul nu s-a uzat.Am spus problema ta vine din faptul ca trebuie schimbate anumite piese,in special fisele,care sunt convins ca au o rezistenta f.mare si scanteia e anemica iar benzenu nu arde in totalitate.Pe langa astea trebuie schimbat cum am spus jiclerul de relanti sau micsorata sectiunea lui de trecere+reglat nivel benzen in CNC dupa care faci iar testul la relanti.Filtru de aer sunt convins ca e jegos,unu nou costa 3 ron,da merita toti banii.Deasemenea ciocul de papagal trebuie sa spritzuiasca doar la accelerari bruste,alfel faci risipa. This post has been edited by Paulorossi: 11 Jun 2010, 12:05 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
georgecny |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 25 May 10 ![]() |
imi pare rau daca creez unele discutii intre membrii acestui forum.nu am secrete de discutat cu nimeni(cel putin ce tine de domeniul auto).de umblat la motor nu am umblat prea mult.doar ca am schimbat bujiile,am reglat jocul la tacheti,ptr ca aveam un joc f mare.aveam aproape 0,40 la evacuare.oricum consumul excesiv nu are legatura cu tachetii.am mai unblat la delcou.(l-am curatat ca era f murdar.altceva nu am facut.am mai schimbat jiglerul de relanti ptr ca eu cred ca era ceva in neregula cu el.nu cred ca etansa capatul acela conic pe carburator.am sa atasez o poza cu jiglerul care l-am avut.fisele sunt f vechi.mansonul acela care acopera bujiile este f crapat.iat fisa de la bobina este f rascoapta(ADICA ESTE F RIGIDA )
|
--------------------
dacia1310 berlina
berlina
1996
- bz.o5.any
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
pt unikat 45, desfa singur vaporizatorul, eu am gasit discul de tabla indoit, dupa indreptare merge mult mai bine, poate e asta si latine
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#75
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
georgecny,schimba fisele cat mai repede posibil.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
georgecny |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 25 May 10 ![]() |
SALUT TUTUROR MEMBRILOR.AM SI EU O NELAMURIRE:CAND PUN BENZINA IN REZERVOR ESTE LIMPEDE ADICA CULOAREA EI SPECIFICA.DUPA O PERIOADA DE MERS CU MASINA DACA SCOT BENZINA DIN REZERVOR NU MAI ARE ACEEASI CULOARE.ESTE GALBENA ADICA CA SI CUM AR FI AMESTECATA CU ULEI.CARE SA FIE CAUZA? ASTEPT UN RASPUNS.
|
--------------------
dacia1310 berlina
berlina
1996
- bz.o5.any
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ai depuneri in rezervor, in conducte, furtune, filtre; spunea cineva ca se poate pune putin decarbusolv in benzina, nu am incercat
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
georgecny |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 25 May 10 ![]() |
salut Paulorossi.azi am facut un drum cu masina.dupa ce am schimbat jiglerul de relanti si pe cel al pompei de acceleratie parca e o schimbare.am mers 20km si mi-a consumat 2l de benzina.dupa calculul meu cam 10%.acasa am observat ca rotile din fata frigeau f tare.cred ca imi merge cam infranata.dar mai e o problema in treapta a 4-a nu mai se accelereaza mai mult de 2000 de ture .ce sa fie.si cand plec de pe loc cam da in nas.trebuie sa accelerez mai lent.nu stiu ce are.astept un sfat.daca poti intra pe mess.
|
--------------------
dacia1310 berlina
berlina
1996
- bz.o5.any
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#79
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Vezi ca ai nivelul in CNC prea mic,ridica-l cu 1-2 mm.
Rezolva problema cu rotile,neaparat,si de acolo creste consumul.Mai intai rezolva problema cu rotile si daca da in nas la fel la accelerare ridica nivelul de benzen cum am spus. Ai uitat sa ne spui unde ai facut km acestia,in oras sau extraurban si in ce treapta de viteza? Spor. PS:ai uitat sa ne spui,fisele le-ai schimbat?Daca nu,schimba-le repede,o sa vezi o imbunatatire si mai mare. This post has been edited by Paulorossi: 13 Jun 2010, 14:07 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
georgecny |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 25 May 10 ![]() |
salut.am ramas dator sa spun undeam parcurs acei 20 de km de care vorbeam.i-am facut extraurban cu vit 3 si 4 ca a 5-a nu putem sa i-o dau deoarece cum am spus nu-mi urca mai sus de 200 de ture.am uitat sa va spun ca am unblat la jiglerul principal de benzina,adica pe orificiu i-am mai bagat o sirmulita ,astfel i-am micsorat diametru(sarmulita i-am lasato acolo)poate o sa radeti dar aceasta metoda am mai facuto si la scutere ptr a le micsora consumul.oare din cauza asta nu se mai accelereaza cum trebuie?e posibil ca la turatii mari sa nu mai primeasca benzina cata ii trebuie?ce ma sfatuiti?sa las jiglerul asa cum era?si inca ceva:acel orificiu de progresiune unde trebuie sa fie cand clapeta de acceleratie este complet inchisa?din cate am inteles eu trebuie sa fie sub clapete cand aceasta este inchisa.este adevarat?la mine acea clapeta nu prea inchide bine.cam freaca de corpul carburatorului.,astfel nu etanseaza bine .inchisa la refuz tot se mai vede putin lumina pprintre ea si corpul carburatorului.adica la relanti tot mai trage ceva aer pe acolo,ceeace nu cred ca este bine.cred ca tocmai de aceea nu pot sa scad relantiul sub 100 de ture.daca o fortez se incchide mai bine iar atunci si relantiul scade sub 100.dar acel arc nu are puterea sa o inchida in totalitate deoarece cum am spus freaca de peretele carburatorului.in legatura cu acel surub de reglare amestec .arevreo influienta asupra consumului?adica daca il desfac mai mult imi consuma in exces.astept cateva lamuriri.MULTUMESC.paulorossi ai uitat sa-mi spui daca pot folosi la dacie o bobina de inductie de la un trabant.
|
--------------------
dacia1310 berlina
berlina
1996
- bz.o5.any
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#81
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Consumul de 10% in treptele 3,4 ar fi unul cinstit la uzura motorului.Tu ai redus sectiunea de trecere a jiclerului de benzina prea mult,de aceea nu se accelereaza in treptele superioare.Incearca sa pui o litza mai subtire sau un jicler mai mic.Si mai simplu ar fi sa masori cu scobitoarea jiclerul principal,cel original si in functie de valoarea masurata sa sa maresti sectiunea de trecere a jiclerului de franare aer asfel incat sa mentii amestecul optim.
Orificiile de progresiune sunt 3,ele se situiaza deasupra clapetei de acceleratie cand clapeta e in pozitia total inchisa.Ideal ar fi ca ultima gaura,cea de jos sa fie acoperita de clapeta de acceleratie cand e complet inchisa asfel incat la o accelerare mice se va deschide clapeta si pe acolo va curge benzen si masina se va accelera.Daca orificiile respective stau sub clapeta,desi teoretic nu e posibil,inseamna ca clapeta a scobit mult in corpul carburatorului ceea ce nu e bine.Clapeta nu are voie sa etanseze perfect pe corpul carburatorului ramanand o fanta cat de mica tocmai sa nu uzeze clapeta corpul carburatorului.Tu trebuie sa vezi daca a scobit clapeta.Daca nu a scobit ci doar strange vezi daca freaca clapteta,ea e prinsa pe tija axului de acceleratie in doua suruburi,desfa-le si vezi daca nu poti regla clapeta asfel incat sa nu mai frece.Daca totusi freaca recomand sa o pilesti sau sa o schimbi.Deasemenea vezi sa nu ai frecare pe axul clapetei,s-ar putea sa-ti stranga acolo sau poate ai arcul slabit,se mai poate tensiona.Problerma relantiului prea mare vine din faptul ca ori ai sectiunea jiclerului de relanti prea mare,ori nu inchide clapeta suficient si tu nu poti deschide surubul de reglaj al clapetei de acc si marina ramane mai turata.Un test cu consumul la relanti te-ar lamuri. Referitor la bobina de inductie de pe trabant cred ca aceasta e alimentata la 6 V,deci ar trebui 2 bobine legate in serie deoarece tu ai 12 V,in plus rezistenta totala a infasurarii primare ar trebui sa fie in jur de 3 ohm. Prin surubul de amestec te referi sa surubul de reglat amestec aer/benzina la relanti sau surubul de reglat clapeta de acceleratie?Daca te referi la primul acesta se destrange progresiv pama ce masina ajunge la o anumita turatie,dupa accea oricat l-ai destrange tot nu creste turatia motorului.Deci il destrangi doar pana atingi acea turatie dorita,nu mai mult. PS: de fise n-ai zis nimic,le-ai schimbat? This post has been edited by Paulorossi: 14 Jun 2010, 09:47 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Bobina de Trabant DE 12V are practic aceleasi caracteristici ca aceea de Dacia,cea de 6 V trebuie inseriata cu o rezistenta de 1...1,3 ohm/20...25W.Regimul termic va fi mai ridicat la Dacia pentru ca timpul mediu de conductie este de 66% fata de circa 1/3 la Trabant cu aprindere clasica si cam 50% la aprindere electronica(are final etaj Darlington).
Faptul ca ralantiul sta la 1000 creste intr-o masura consumul in acest regim si in frana de motor,dar nu la drum intins.Surubul de reglaj amestec influenteaza consumul cu exceptia situatiei cand are jiclorul de ralanti debitul la limita inferioara. Poti incerca sa centrezi clapeta de acceleratie slabind suruburile care o strang pe ax si lasind-o sa se aseze singura la inchiderea clapetei,apoi strangi la loc suruburile. Metoda cu sarmulita da rezultate daca nu e prea groasa si se pare ca acesta e cazul la tine.Dar e mai elegant sa se puna unul cu debit ceva mai mic,de ex. 135 in loc de 140. Iar cu rotile din fata care frig,nu pot fi pretentii la consum si nici la viteza.Plus alte probleme mai serioase care pot aparea. |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
georgecny |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 25 May 10 ![]() |
SALUT PAULOROSSI.AM REUSIT SA REZOLV CATUSI DE PUTIN PROBLEMA CU CONSUMUL.DAR ACUM AM O ALTA PROBLEMA.ASEARA AM OBSERVAT CA ATUNCI CAND O DAU PE LIBER DIN MERS MOTORUL SE OPRESTE.CARE SA FIE CAUZA? MULTUMESC
|
--------------------
dacia1310 berlina
berlina
1996
- bz.o5.any
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#84
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
te referi ca o scoti din viteza cand esti in mers,inseamna ca nu sta la relanti motorul,trage pe dreapta si porneste masina sa vezi daca sta la relanti.Daca nu sta probabil ca va trebui sa cureti jiclerul de relanti,probabil ca ti-a intrat ceva mizerie acolo.Fa un efort si iti pune un filtru inainte de pompa de benzina.
This post has been edited by Paulorossi: 16 Jun 2010, 20:33 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 14:01 |