Help, Nu lucreaza o bujie
![]() ![]() ![]() |
Help, Nu lucreaza o bujie
dan2009_89 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 October 09 From: Deva ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1974
|
|||
Mirciulik |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
Scoate bujia, sprijina corpul ei de masa masinii si vezi daca da scanteie.
Daca da, inseamna ca problemele sunt pe la supape, tacheti. |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
dan2009_89 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 October 09 From: Deva ![]() |
Treaba asta am facut-o, bujia da scanteie foarte bine!!!
|
--------------------
Dacia
1300
1974
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Nu e de la bujie,iti trage aer fals pe la servo,depresiunea pt servo se formeaza tocmai la pistonul nr 2,de aceea nu se simte nici o modificare in mersul motorului cand scoti fisa.
Gatuieste furtunul servo cu un patent,ai grija sa fie gatuit bine,fisele la loc,pune pe cineva sa porneasa masina si vezi cum merge la relanti. Desigur ar putea fi si probleme mecanice la pistonul nr 2,cele de care ai amintit tu. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
axy89 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 15 April 05 ![]() |
bujia nr 2 (de la stanga la dreapta) ????? Privind din care parte,cea cu delcoul sau cea cu carburatorul ?
|
--------------------
dacia1310
model 1994
- cs89axy Cine intreaba este prost pentru cinci minute, dar cine nu intreaba ramine prost o viata.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
tot bujia 2 e din orice parte ai privi
e a 2-a de la cutia de viteze spre ventilator... si mie imi face la fel si bujia e alba...deci lucreaza...daca scot fisa si o turez balbaie, cand pun fisa la loc se accelereaza bine, dar cand o scot la ralanti de abia se simte.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
dan2009_89 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 October 09 From: Deva ![]() |
axy: e bujia nr 2, din partea cu delcoul. Am uitat sa precizez ceva: pornirea (in special la rece) e destul de greoaie, nu mai trage ca inainte (pana am urcat niste pante aici, la Deva, mi-am rugat moarte, apa se incalzise foarte mult), si mi-a scazut consumul de GPL (asta din cauza ca motorul lucreaza numai in 3 pistoane, cred). Am zis ca o duc totusi la mecanic (cat de curand) sa desfaca motorul sa vada care e problema. Daca ma duc cu ea asa (nu prea mult) sunt ceva riscuri??? Daca mergeam cu ea pe benzina exista riscul sa-mi bage benzina in baia de ulei, asa, mergand pe GPL se poate intampla ceva???
|
--------------------
Dacia
1300
1974
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#8
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
In principiu si pistonul pe care il suspectezi tu ca fiind defect absoarbe gaz in conditii normale, dar nu arde daca partea mecanica e ok,deci normal ar trebui sa ai consum si mai mare fata de situatia normala.Vezi sa nu ai strangulat debitul de gaz si sa pierzi din puterea masinii.Se poate circula cu ea pe distante scurte dar se cere o rezolvare cat mai repede inainte sa distrugi ceva si mai grav.
This post has been edited by Paulorossi: 4 May 2010, 13:18 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
fa un test de compresie pe pistonul respectiv si vezi daca mai exista asa ceva....
daca scoti fisa si o accelerezi balbaie? sau se accelereaza la fel? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
dan2009_89 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 October 09 From: Deva ![]() |
se accelereaza la fel, nu e nicio diferenta!!!
|
--------------------
Dacia
1300
1974
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#11
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Mergi la mecanic cu ea,cel mai probabil ai pb mecanice,supape deleglate,culbutori,etc
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Daca a scăzut consumul,nu e bujia.Cu bujia defectă,cum a mai spus cineva pe aici,consumul crestea zdravăn.Și creștea și dacă erau probleme de supapă.E amestecul prea sarac acolo,poate trebuie reglat.Îmbogățește-l și cred că mersul se va îmbunătăți.Iar încălzirea poate fi și de la amestec prea sărac sau avans dereglat.Știu mașini care nu merg prea bine cu gazul la poluare minimă.ia încearcă cu CO la 0,5 sau 1% la ralanti.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(dan2009_89 @ 4 May 2010, 21:18) trebuia sa se simta ceva....daca lucra catusi de putin scoate capacul de la culbutori si verifica sa existe jocurile la culbutori...sa nu se fi tocat supapele si sa se fi strans culbutorii si sa ramana deschisa vreo supapa...desi se toaca aia de evacuare....dar tot deschisa ramane |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
dan2009_89 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 October 09 From: Deva ![]() |
Vineri duc masina la mecanic sa vad exact ce are!!! Sunt foarte curios
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1974
|
|
el_marcu |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 13 June 07 ![]() |
siii...........?
|
--------------------
dacia 1310
berlina
97-cn3
|
|
dan2009_89 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 October 09 From: Deva ![]() |
Problema s-a rezolvat. Din cate ma pricep eu la mecanica si am auzit de la cel care mi-a reparat masina, treaba a stat in felul urmator: Supapa de evacuare era blocata (de aceea GPL-ul nu mi-l mai ardea complet si mi-l arunca pe esapament -simtisem miros puternic in ultimul timp ). Singurul lucru care mi l-a facut la masina a fost sa-mi regleze tachetii (adica sa le dea putin joc, pt ca erau blocati complet). Si mecanicul s-a mirat cum de mi-a mai mers masina!!! Dupa reglajul tachetilor masina merge foarte bine (pornire foarte usoara, tinuta de drum impecabila).
|
--------------------
Dacia
1300
1974
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 09:51 |