DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Montare carburator dublu corp papuc 1.6

GeoMarele
post 12 May 2010, 00:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 11 May 10




Ajutor!!! Am cumparat un papuc motor 1.6 si la ITP mi-a cerut carburatorul original si nu stiu cum vin prinse toate furtunele la el?Ma poate ajuta cineva cu niste poze sau macar niste indicatii?


--------------------
Dacia Papuc 1999 / 1304
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 12 May 2010, 00:20
Post #2


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Vezi ca au mai fost discutii pe tema asta. Ataseaza o poza cu carburatorul si iti spun eu cum se monteaza.

This post has been edited by Neagu Ionut: 12 May 2010, 00:20


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeoMarele
post 12 May 2010, 00:45
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 11 May 10




Nu am o poza acum dar carburatorul este identic cu cel de oltcit doar ca are acceleratia pe parte bateriei si socul pe parte radiatorului.Pe mine ma intereseaza furtunul de la apa daca se mai leaga la el si daca da unde , iar a doua futunul din capacul de la culbutori unde se prinde.


--------------------
Dacia Papuc 1999 / 1304
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 12 May 2010, 04:24
Post #4


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Daca zici de furtunul de la actuala pata calda, nu se mai leaga nicaieri; furtunul ce pleaca din capacul culbutorilor se ramifica, unul mai subtire intra in fata carburatorului in tevuta de langa cea a avansului vacumatic, iar unul mai gros intra in carcasa filtrului de aer. Atasez mai tarziu niste poze sa-ti explic mai bine.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 12 May 2010, 05:55
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




am montat si eu la loc carburatorul dublu pe dacia mea de 1.6


ai de legat cam asa:

1. Furtunul de retur benzina. aici nu stiu cum ai pompa. eu am astupat returul din pompa, turul intra in carburator si conducta de retur am legat-o la returul din carburator.

2. Firul de la electrovalva carburatorului l-am pus pe + la bobina de inductie.

3. am schimbat cablul de acceleratie pt ca la 1.6 e altfel ca la 1.4.

4. Furtunul ala care vine la pata calda se inlocuieste cu totul pt ca e alt model si vine direct in T-ul de aerisire a instalatiei.

5. Neaparat trebuie montat distantierul de ebonita de sub carburator. mare atentie cum il montezi ca are o singura pozitie in care e ok. altfel obtureaza partial ambele corpuri de carburator (motorul se va balbai la relanti) si nici vacuum la delcou nu ai. are o gaura in el, mai mica care trebuie pusa in asa fel incat sa ai vacuum la delcou.

6. Carburatorul are vreo 3 stuturi de vacuum. doua sunt alaturate, unul pe partea celalalta. din cele doua alaturate, unul trebuie astupat.

cam atat imi aduc aminte. daca mai e ceva, intreaba.

This post has been edited by payty: 12 May 2010, 05:58


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 12 May 2010, 09:32
Post #6


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




payty nu stiu ce ai astupat tu..cele 3 stuturi vin cam asa:
1 cel din spate se leaga la capsula de dezinecare
2 cel din fata stanga in care vine furtunul de la capacul culbutorilor ( banuiesc ca pe asta l-ai astupat)
3 cel din fata dreapta in care intra furtunul de la vacum.

Attached thumbnail(s)
normal_DSC00905.jpg ( Size: 92.05k ) Number of downloads: 988


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 12 May 2010, 20:09
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




pai furtunul de la capacul de culbutori vine printr-un T in capacul care vine de la filtrul de aer si apoi in stutul de galerie (eu am berlina, poate la nova e altfel).

cel de-al treilea stut, de care vorbesc, era deja astupat cu un dop de plastic.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeoMarele
post 12 May 2010, 23:19
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 11 May 10




Ionut merci merge asa cum ai zis ... rupe asfaltul smile.gif nu stiu cum o fi cu consumul dar cred ca nu o sa il mai dau jos:D


--------------------
Dacia Papuc 1999 / 1304
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 13 May 2010, 06:10
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




eu am scos 9.5% in bucuresti si 7.4% pe autostrada. diferente foarte mici fata de cel monocorp.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 13 May 2010, 11:29
Post #10


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Bine ca ai rezolvat, sa ne zici si noua ce consum ai.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 10:06
Forum Renault