Pierdere antigel
Pierdere antigel
b6ae23 |
21 May 2010, 09:54
Post
#31
|
||
fan Bula Daciotului Group: Members Posts: 53 Joined: 25 May 08 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Logan
Laureat Gpl
2008
- Provizoriu
|
|||
nucu68 |
21 May 2010, 10:53
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 |
Da, m-au sunat de la VC si culmea, mai intai mau laut ca de ce nu am mai trecut de atat timp prin service (6 luni ) Am incercat sa le expic ca la Caremil Iasi in afara de strangrea colierelor nu fac altceva. Ce sa caut pe la ei? Acum m-au pus in legatura cu ... bosul cel mare si mi-au zis sa mai trec o data pe la ei sa mai verifice ce si cum. Am sa va tin la curent
La multi ani pt toate Elenele si toti ...Costicii |
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
nucu68 |
28 May 2010, 15:08
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 |
Astazi am fost la service u pentre remedierea defectiunii. Dupa o verificare prealabila mi-au spus ca trebuie schimbate T-urile (iarasi ) si kitul de la pulmon. Surpriza a fost ca imi cerea sa platesc aceste piese desi eu am semnalat aceasta defectiune tocmai de cand masina era in garantie.
Preturile sunt. Un t-u bronz ~40 leix2 buc, cleme cu autostrangere ~9leix6 buc, kit pulmon ~100 lei. Am sunat la VC si eu har, si ei har, pana la urma am dat-o la jumatate. Eu am platit kitul si manopera ei restul. Au ramas de inlocuit furtunele. Nu aveau pe stoc, Au rams cele vechi si urmeaza sa ma cheme ei cand vor primi. Toata operatia a durat 4 ore. Am sa pun si cateva poze. Sunt si eu curios cum se va composrta masina de acum. Va voi tine la curent daca vor mai fi (phuuu ) sau nu pierderi. |
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
b6ae23 |
31 May 2010, 02:54
Post
#34
|
fan Bula Daciotului Group: Members Posts: 53 Joined: 25 May 08 From: Bucuresti |
Nucu,
Spune te rog care erau textele pe care le spuneau mecanicii din service. Ei spuneau ca e din kitul de la pulmon? Spuneau o chestie logica sau traditionalul " Asa face toate?. Intrebare: Mai face probleme? |
--------------------
Logan
Laureat Gpl
2008
- Provizoriu
|
|
nucu68 |
31 May 2010, 19:15
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 |
Cei din service mi-au zis asa simplu ca trebuie schimbate, iarasi, t-urile, desi erau de bronz, si kitul de la pulmon. Ba, ca sa traga cumva totul pe turta lor, au zis ca ma si borcanul crapat si de aceea imi scapa antigel si pe acolo. Vroiau sa il schimbe ei dar am zis pas cand mi-au spus ca face numai ... 65 roni Cand am ajuns acasa, cu riscul de a pierrde un pic de antigel ( oricum aveam provizii, dat fiind problema mea ), am dat jos borcanul, l-am dus in casa si l-am umplut cu apa si l-am lasat o nopate intreaga pe o hartie de filtru. Nici un strop. Ce smecheri domle'.
b6ae23 nu iti pot spune care e rezultatul. Deocamdata. Sa mai merg un pic cu masina. Ce am observat, neplacut, din pacate ca zgomotul tachetilor e mult mai puternic acum, chiar deranjant. Oricum trebuia sa merg la un mecanic pentru reglare, deoarece am ajuns la termen, dar nu era asa zor. Acu insa zgomotil ma obliga sa fac asta cat mai repede. Pun mai jos si pozele cu ceea ce au scjimbat ei la pulmon Attached thumbnail(s) SANY0217.JPG ( Size: 39.11k ) Number of downloads: 703 SANY0218.JPG ( Size: 38.07k ) Number of downloads: 677 SANY0219.JPG ( Size: 28.98k ) Number of downloads: 683 SANY0220.JPG ( Size: 26.94k ) Number of downloads: 701 SANY0221.JPG ( Size: 28.42k ) Number of downloads: 696 |
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
b6ae23 |
1 Jun 2010, 04:57
Post
#36
|
fan Bula Daciotului Group: Members Posts: 53 Joined: 25 May 08 From: Bucuresti |
Asteptam cu interes rezolvarea.
Sper sa ne dai amanunte si despre reglaj. Multumim anticipat. |
--------------------
Logan
Laureat Gpl
2008
- Provizoriu
|
|
nucu68 |
14 Jun 2010, 13:02
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 |
Da, am asteptat sa fac ceva kilometri pentru a putea vorbi in cunostinta de cauza. Am facut deci in jur de 300 km din care 80 in afara. Pana acum totul e bine. Nu au mai aparut scurgeri si depuneri pe la t-uri sau pe la vaporizator. Si nici pe la borcan care ,chipurile, era spart asa cum sustinea mecanicul de la Caremil Iasi.. Nivelul in vas e constant. Nu am mai fost nevoit sa completez cu antigel.
Pe 25 iunie plec la Mamaia, deci un drum de ~900 km dus intors. Abia dupa aceea voi putea spune cu adevarat daca problemna e rezolvata sau nu. Am sa revin atunci cu noi detalii. Pentru cei care nu au citit de la inceput, repet ca s-au inlocuit t-urile cu unele de bronz si membrana de la vaporizator. Mai sus sunt si poze. O vara frumoasa si .... calduroasa |
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
nucu68 |
4 Jul 2010, 07:04
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 |
Revin acum cu detalii dupa ce am facut un drum mai lung. Iasi - Mamaia si retur 900 km. Totul e OK. Nu au mai aparut scurgeri sau depuneri. Nici pe la T-uri , nici pe la vaporizator. Concluzia: daca aveti aceasta problema schimbati t-urile cu unele de bronz, clemele de strangere si membrana de la vaporizator.
Acum, chiar cu riscul de a "dranja" moderatorii vreau sa semnalez un fapt destul de curios. Nu stiu daca are sau nu legatura cu schimbarea membranei. Am plecat din Iasi si am mers pe ploaie mocanesca pana aproape de Mamaia. Nu am depasit 120 km/h si fara AC. Conform CB viteza medie a fost de 75km/h iar consumul, tot conform CB de 5.4 % . E posibil asa ceva chiar si pentru benzina? Daca mai adaug cam 1% pentru GPL rezulta 6.4%. La intoarcere, din cauza inundatiilor a trebuit sa traversez de-a lungul Braila si Galatiul (cam 1 ora, nu au indicatoare mai deloc ) Viteza medie a fost de 65 km/h iar consumul 6.2% cu AC cam 75% din drum. Repet intrebarea. Sa aiba membrana vreo influenta? Inca o data scuze moderatorilor pentru acest ... off topic |
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
nucu68 |
10 Jul 2010, 05:41
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 |
|
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
bibi79 |
23 Jul 2010, 14:35
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 |
salutare
nu tiu daca mai intereseaza, dar pierderea de antigel o am siu. am vorbit la dacia, se schimba T, I, ce or mai fi, pe gratis, dat fiind ca e defect de fabricatie.. Auto Europa timisoara mia spus chestia asta, asa ca ma duc la ei sa le schimbe |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
myhay1208 |
23 Jul 2010, 19:45
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 15 August 07 |
QUOTE(nucu68 @ 4 Jul 2010, 07:04) Revin acum cu detalii dupa ce am facut un drum mai lung. Iasi - Mamaia si retur 900 km. Totul e OK. Nu au mai aparut scurgeri sau depuneri. Nici pe la T-uri , nici pe la vaporizator. Concluzia: daca aveti aceasta problema schimbati t-urile cu unele de bronz, clemele de strangere si membrana de la vaporizator. Acum, chiar cu riscul de a "dranja" moderatorii vreau sa semnalez un fapt destul de curios. Nu stiu daca are sau nu legatura cu schimbarea membranei. Am plecat din Iasi si am mers pe ploaie mocanesca pana aproape de Mamaia. Nu am depasit 120 km/h si fara AC. Conform CB viteza medie a fost de 75km/h iar consumul, tot conform CB de 5.4 % . E posibil asa ceva chiar si pentru benzina? Daca mai adaug cam 1% pentru GPL rezulta 6.4%. La intoarcere, din cauza inundatiilor a trebuit sa traversez de-a lungul Braila si Galatiul (cam 1 ora, nu au indicatoare mai deloc ) Viteza medie a fost de 65 km/h iar consumul 6.2% cu AC cam 75% din drum. Repet intrebarea. Sa aiba membrana vreo influenta? Inca o data scuze moderatorilor pentru acest ... off topic CB inregistreaza airea mersul pe GPL. Si mie tot in jurul acestei valori imi tine consumul indiferent de mers (AC + 120 km/h sau una din ele ). Incearca sa-ti faci consumul in functie de cat ai bagat in rezervor si cat ai consumat. Si mie mi se parea un consum extrem de mic in aceste conditii. |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
nucu68 |
25 Jul 2010, 11:05
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 |
pt bibi
Daca nu schimbi si membrana si colierele nu ai facut nimic. Si mie mi-au schimbat gratis t-urile, dar membrana a trebuit sa o platesc. Oricum, sunt bucuros ca am scapat de belea. Bafta. |
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
rtBK |
3 Oct 2010, 18:11
Post
#43
|
Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti |
am inceput si eu sa pierd antigel si singurul loc in care am putut sa observ ceva diferit a fost la cele 2 tevi. Nici nu stiu daca sunt pentru racire cele 2... poate cineva sa ma lamureasca daca pe acolo e posibil sa pierd antingel si cam ce costuri presupune reparatia?
Attached thumbnail(s) 03102010_001_.jpg ( Size: 412.07k ) Number of downloads: 204 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
boobybooby23 |
3 Oct 2010, 19:36
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 |
daca te referi la cel de aluminiu nu au treaba cu antigelu,alea is conductele de la instalatia de AC,furtunele sunt de la instalatia de incalzire habitaclu face parte tot din instalatia de racire
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
ady76 |
25 Oct 2010, 18:50
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 February 10 |
salut
aceeasi problema o am si eu la un logan 1.4 cu gpl montat after marcket am scos termostatul ,la cel care a si montat instalatia, in servisul lui, pe motiv ca am probleme la sistemul de racire. dar spre toamna , cindera rece afara, eu aveam cel mult 2 linii in bord si apa calduta in radiator, dar aveam pierderi in sistemul de racire, pe la aproapr toate colierele si la vas la buson, si o presiune f mare . atunci cind desfaceam capacul vasului de exp., se marea brusc nivelul apei si bolborosea si uneori dadea pe afara.astfel ca am ajuns la concluzia , in urma unor discutii cu "meseriasi"ca ar putea fi de vina garnitura de chiulasa. o intrebare: -presiunea gazului este mai mare in camera de ardere decit a benzinei? daca da,atunci este posibila piedera presiunii pe undeva pe la garnitura, la presiune mare zic asta ,pentru ca am fost la cel care a montat inst gpl, am demontat plaminul, si am vazut ca ,in plamin, nu poate ajunge gaz in apa pentru ca ele sunt despartite de paretrele din aluminiu , nu de o membrana, iar in urma testarii cu o presiune de 7 atmosfere, nu a iesit bule de are in apa pusa in plamin. cind va fi timpul ceva mai bun, voi schimba garnitura de chiulasa. s-auzim de bine |
--------------------
dacia
logan
2005/1.4
|
|
adisan |
17 Mar 2012, 14:20
Post
#46
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 19 December 04 From: ORADEA |
Rog cei in masura sa ma ajute cu rezolvarea urmatoarei probleme ... care sincer imi da batai de cap , mai bine zis raspuns la concluziile mele
iata povestea In martie 2011 am facut ITP, totul ok, nivelul apei in vasul de expansiune la 1/2 (in dreptul acelei linii verzi trasate pe vas intre max si min) In iunie 2011 am schimbat DOAR cureaua de distrubutie la 60K (masina e din 2005) fara sa schimb si pompa de apa la indemnul mecamicului. Normal am comis o greseala Temperaturile in vara 2011 le stie toata lumea. In februarie 2012 , temperaturi de -17 grade, am pornit intr-o dimineata masina din prima cheie , si dupa ce am iesit din parcare am simtit :aggressive: ca si o blocare a rotilorl, o lipsa de putere mai bine zis a motorului. Am crezut ca e ceva zapada inghetata in zona rotilor si de aceea merge asa, si mi-am, continuat drumul insa am simtit ca merg in 3 cilindrii , iar in spate aveam un fum alb : Dupa 3 kilometrii am oprit motorul, am dat jos zapada strinsa din zona rotilor, am deschis capota am simtit un miros de ars si am stat 5 minute apoi am mers mai departe. Nu bine am pornit si am turat motorul ca masina a inceput sa isi de-a drumul, ca apoi sa se aprinda martorul "sonda lamda" .Am redus turatiile, acel martor a inceput sa pilpiie si apoi sa se stinga ca apoi....sa isi de-a drumul motorul si sa mearga fara probleme masina. Dupa 2 zile dupa ce am tot stat si analizat am schimbat bujiile (normal ca erau cam mincate de activitate ) si am fost la un electrician pentru tester. Rezultatul: "anomalie la cilindrul 3". Am explicat intreaga problema, mi-a resetat bordul...a pus iar testetul si....totul e oK pe partea de electronica. Acum de 3 zile am verificat cu motorul pornit nivelul apei in vasul de expansiune era la minim si cu tentativa de a fierbe apa.(erau niste miscari ca si cum si cum ar tisni apa spre suprafata din adinc: Ciudat faptul ca martorul temperatura NU s-a aprins. A doua zi la rece (cu motorul oprit) am verificat din noun nivelul si era sub minim. Am completat cu apa distilata si GLACEOL RX tip D , raport 1/1 in total 450ml pina la linia verde de pe vas. Nu am sesizat nici o pata undeva pe jos sau pe motor ori nu m-am uitat unde trebuie. Concluzii : 1. E posibil ca intr-un an (masina o am de 7 ani) sa scada nivelul cu 450 ml? 2. Fumulalb sa fie de la garnitura de chiuloasa? 3. Faptul ca nu am schimbat pompa de apa sa aiba acest efect, adica sa fie acum probleme cu ea? 4. Aceea tentativa de fierbere era de la lipsa apei sau de la o problema cu garnitura de chiuloasa. 5. Oare aceea anomalie de la tester la cilindtrul 3 sa fie din lipsa apei sau de la bujie? 6. Cind pornesc masina pare un fum alb dens ... iar apoi (probabil dupa ce se inchide shock-ul) dispare si e fum normal. 7. Am lasat masina nepornita o zi si o noaptei si nu s-a vazut nici o scadere a apei din vas. Va multumesc. This post has been edited by adisan: 17 Mar 2012, 14:23 |
--------------------
DACIA LOGAN
Preferance 1.4 MPI
- BH - xx - xxx salutari din Ardeal....
|
|
cata89ro2000 |
19 Mar 2012, 13:06
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 March 12 |
acum 1 an mi-am pus GPL pe 1 6 16v si ma disperat de atunci cu lichidul, am fost la un prieten la service si mi-a spus ca singura modalitate de a scapa de scurgerii ar fi sa schimb acel T si sa schimb acele furtune in tevi pentru a nu mai avea scurgeri, sunt foarte proaste colierele care sunt stranse pe furtune.......
|
--------------------
Dacia
Logan
2008
|
|
adisan |
26 Mar 2012, 20:41
Post
#48
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 19 December 04 From: ORADEA |
Ciudat ca nu a primit nici un raspuns la postarea de mai sus si azi am fost la mecanic sa se uite daca sint ceva scurgeri de antigel sau ceva probleme la pompa de apa.
NU se vede nici o scurgere de antigel dar cind a facut proba sa vada cum functioneaza pompa de apa, a desfacut cu SURUBELNITA aceasta piesa, surub din plastic cu cap in cruce (cea indicate de sageata rosie), apa a tisnit ca la un geizer si a stris inapoi acel surub, cu mentiunea POMPA functioneza bine. INTREBARE: E corect ce a facut, adica are o influenta pe viitor faptul ca a desfacut si a strins inapoi acel surub cu cap in cruce? This post has been edited by adisan: 26 Mar 2012, 20:43 Attached thumbnail(s) o_problema.jpg ( Size: 188.98k ) Number of downloads: 138 |
--------------------
DACIA LOGAN
Preferance 1.4 MPI
- BH - xx - xxx salutari din Ardeal....
|
|
vladut88 |
26 Mar 2012, 21:47
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor |
Pe vitor nu are nimica ,practic ala e un dop pt aerisirea circuitului
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
adisan |
27 Mar 2012, 16:47
Post
#50
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 19 December 04 From: ORADEA |
mersi mult pentru raspuns sint mai linistit
|
--------------------
DACIA LOGAN
Preferance 1.4 MPI
- BH - xx - xxx salutari din Ardeal....
|
|
mamba |
3 Jul 2012, 07:09
Post
#51
|
Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 20 November 06 From: București |
Buna dimineata.Nu am vrut sa mai deschid un nou topic asa ca il folosesc pe acesta oarecum asemanator.Cam de o luna ma confrunt cu o mare dilema.Am fost cam pe 1 iunie sa schimb uleiul in cutie intrun service dacia si mecanicul de acolo mi-a aratat ca pompa de apa a inceput sa curga.De atunci am urmarit constant si nu a mai curs 2 saptamani nici o picatura.Dupa 2 saptamani am gasit iar cateva picaturi,apoi iar nimic 2 saptamani.Aseara iar am gasit un pic de antigel sub capacul de la distributie.Stiu ca trebuie schimbata dar voiam sa va intreb daca e posibil sa ma mai tina cam 3000 de km....saptamana viitoare plec la mare iar dupa aceea trebuie sa fac 3 drumuri la Moldova.Masina are 100.000 km,distributia facuta acum 2 ani la 60.000km.pompa e cea originala.Va multumesc
|
--------------------
Dacia
Logan - Ambiance
2005
|
|
sorin1983 |
3 Jul 2012, 08:04
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.598 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
Poate sa tina sau poate nu... asta nu iti poate spune nimeni la sigur... depinde si de noroc Gandeste-te ca problema nu ar fi neaparat ca pierzi antigel ci daca se rupe cureaua...
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
mamba |
3 Jul 2012, 08:15
Post
#53
|
Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 20 November 06 From: București |
Stiu....asta e problema.....oare chiar cureaua e afectata daca pica oarele antigel pe ea?o corodeaza,o largeste?eu voiam sa mai trag de timp doar vreo 2 luni
|
--------------------
Dacia
Logan - Ambiance
2005
|
|
mamba |
5 Jul 2012, 11:19
Post
#54
|
Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 20 November 06 From: București |
Gata,am rezolvat.Am schimbat pompa de apa si kitul de distributie cu altele de origine luate la preturi chiar mici.Pompa de apa 150 ron,kitul 140 ron ambele de origine.va multumesc
|
--------------------
Dacia
Logan - Ambiance
2005
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st June 2024 - 15:15 |