Turbina pe papuc diesel, s-ar putea monta turbina pe 1.9 D?
![]() ![]() ![]() |
Turbina pe papuc diesel, s-ar putea monta turbina pe 1.9 D?
para06 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 898 Joined: 14 March 10 From: CONSTANTA ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003
- CT92PAR
|
|||
bv-08-fgm |
![]()
Post
#32
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
mai bine zis ,daca calculatorul nu ii permite,sau ma insel,la golf si alte masini straine aerul il regleaza un debitmetru de aer,asa ca poti sai bagi aer cat vrei daca nu modifici si altele pe acolo.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#33
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
pompa inj mecanica,cu regulator de debit,controlat de presiunea din admisie, si pa calculator
materiale: pompa inj, turbo-ul, si injectoare de turbo care deschid la o presiune mai mare This post has been edited by ct-03-tvy: 24 Jul 2010, 09:52 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#34
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#35
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
pai teoretic si capu la pistin are alta forma la cele turbo,da asta nu ar fi o problema da cu injectoarele ar putea sa fie una
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#36
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
pistoanele is la fel.. numai ca la unele .suprafata de contact,cu aerul&stuff..e tratat , pentru a nu se topi..
injectoarele de turbo.deschid la o presiune mai mare., gen cele de aspirat la 130bari.cele de turbo 150-160 bari pistoanele difera ..intre ele .de la o generatie la alta, adica, cele cu precamera in chiuloasa, nu au gaura in piston,sau au dar e foarte mica, iar la cele MTDI au gaura in piston..camera e defapt in piston, la mtd-iuri, injectoarele. nu is pa filet,au niste cleme cu surub..gen cum se prinde delcou la 1310 This post has been edited by ct-03-tvy: 25 Jul 2010, 12:01 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
XMihai |
![]()
Post
#37
|
![]() Carcotasu' de Serviciu Group: Members Posts: 1.785 Joined: 31 January 06 From: Dr Tr Severin ![]() |
Am dat papuc din 1999, 1.6 benzina si gpl, cu carburator de 1.4 si tractiune spate pe 1.9D, 4x4, 2005, vreau sa spun ca faceam intoarcere cu fluierat de cauciucuri pe GPL, de se uita lumea la mine ca la BMW, cu 1.9, nici cel mai mic fluierat nu se aude....ce-i drept nu luasem masina pt cerculete sau alte nebunii, dar din cand in cand ma distram super bine, acum singura imbunatatire ce vreau sa o fac la 1.9D este sa-i pui troliu si jante de aliaj, astept sa vina iarna sa ma distrez
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
luciman |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 March 10 ![]() |
Poate sunt eu batut...in cap.o autoutilitara E FACUTA SA CARE, si daca cara, are costuri de intretinere mici si nici nu consuma prea mult, atunci e ideala.La o autoutilitara ne intereseaza tractiunea, capacitatea de incarcare, nu viteza sau puterea.Poti sa-i pui si mama turbinei, daca calculatorul limiteaza turatia la x rpm,viteza nu va creste.Poti sa-i pui si tatal turbinei,la plecarea de pe loc, cate rpm ai?? Care este puterea motorului dezvoltata la acea turatie?? poate gresesc eu, dar nu cred ca este mai mare de 25cp.Parerea mea e ca asta e lipsa de ocupatie.Turbina inseamna consum mai mare la o masina ca papucul si pentru mai multi bani lasati la peco, timp pierdut cu modificarile, masina pe butuci,multe probleme viitoare legate de modificare si un minim de putere adaugata motorului,nu cred ca merita.
|
--------------------
Dacia
1310 Cli break
2003
- TR 03 XXX
|
|
aalinte |
![]()
Post
#39
|
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
Nu vreau sa supar sau sa jignesc pe nimeni, dar nu aveti nici cea mai mica idee despre cum functioneaza un MAC(motor cu aprindere prin comprimare). Cel mai bine ar fi sa incercati sa intelegeti principiul de functionare, apoi sa incepeti sa va ganditi la modificari.
In bezna mintii nu reusiti decat sa runcati banii, fara a face nimic constructiv. Lamurire: Debitmetrul, nu limiteaza admisia de aer. Rolul sau este de a masura cantitatea de aer admisa, iar in functie de aceasta cantitate, ECU stie cata motorina sa injecteze pe ciclu. |
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
besche |
![]()
Post
#40
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Decat sa dai 1000 de euro pe turbina si restul acareturilor mai bine pui gpl pe motorul ala diesel
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#41
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
wow
![]() Totusi decat sa il modifici pe ala de dacie mai bine cauti un motor care are turbo si merge mai bine ca ala de dacie si poate iesi si mai ieftin si mai bine |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
StefanT |
![]()
Post
#42
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
A trecut vreun an de cand s-a pus GPL pe diesel
![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
sobolan |
![]()
Post
#43
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(aalinte @ 26 Aug 2010, 11:06) Nu vreau sa supar sau sa jignesc pe nimeni, dar nu aveti nici cea mai mica idee despre cum functioneaza un MAC(motor cu aprindere prin comprimare). Cel mai bine ar fi sa incercati sa intelegeti principiul de functionare, apoi sa incepeti sa va ganditi la modificari..... corect ! mai honda ca sa-i pui turbo trebuie decomprimat un pic...cat ? pai calculeaza ca se poate daca tot te bagi la turbine... argoane:poate o turbata de 1,9 dti dar si setul motor si chiuloasa parami-se ![]() This post has been edited by sobolan: 26 Aug 2010, 23:12 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
valirfo |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 March 12 ![]() |
Salut. S-a mai facut ceva cu papucu ala turbo? Am si eu un papuc diesel, 4x4, pe care il folosesc iarna la vanatoare, sau cand drumul e prea masol pentru o masina la care tin. Problema e urmatoarea. Vrand s-o inalt cat mai mult, i-am luat niste roti mai mari in diametru. Asta a dus la scadere a puterii masinii. Sau mai degraba a fortei. Sunt momente, cand vrei sa urci o panta mai abrupta sau cad intrii in zapada mai mare sau noroi, sa iti moara pur si simplu motorul. E frustrant sa ai aderenta, dar sa nu poti inainta ca nu ai forta. Si se trag 2 concluzii. Ori micsorez prima treapta sau montez reductor, care cred ca e imposibil, ori maresc puterea motorului, sau mai bine zis forta. E acum reincepe discutia despre turbo pe papucul diesel. Sau un compresor ceva. Deci nu vreau mai multa putere neaparat. Doar cevamai mult cuplu pe zona de ture 1500-2500. Buget pentru operatiunea asta : 1000+
|
--------------------
BMW
X3 3.0sd
2007 BMW X3 2.0i 2007 / UAZ 469 1982 / Dacia Papuc 4x4 2004 / KTM 450 exc 2005
|
|
anecula_08 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.871 Joined: 3 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Se poate monta turbina, vezi la sectiunea Imbunatatiri Solenza, ca a montat cineva pe 1.9D
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3067111 This post has been edited by anecula_08: 15 Mar 2012, 21:21 |
--------------------
Dacia Solenza
Europa cu AC - 1.4 MPI / Renault Laguna 2
Facelift - 1.6 16v / Dacia Logan Stepway - 1.0 TCE
|
|
valirfo |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 15 March 12 ![]() |
Multumes
|
--------------------
BMW
X3 3.0sd
2007 BMW X3 2.0i 2007 / UAZ 469 1982 / Dacia Papuc 4x4 2004 / KTM 450 exc 2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 18:06 |