DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme aprindere, "Moare" motorul in mers....

house13
post 26 May 2010, 12:53
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 January 10




Salut! Am o dacie break din 97 si de ceva vreme, mai precis 3 saptamani la turatie mica si la relanti moare motorul. Am precizat turatie mica pentru ca motorul moare si in mers dar numai cand sunt in viteza 1 sau 2. Problema apare fara sa ma anunte adica fara sa dea in nas, fara socuri. Ma exasperat, am ramas de 4 ori cu ea in strada fara nici o explicatie dupa care tot cand vrea ea porneste de parca nu s-ar fi intamplat nimic, dupa 5 - 10 minute de incercari de pornire. Precizez ca nu se intampla mereu. Am schimbat platina ( reglata bine ), capacul delcou, bobina. Pompa de benzina este verificata si functioneaza bine. Va rog ajutati-ma ca ma exasperat. huh.gif unsure.gif


--------------------
Dacia Breack 97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 26 May 2010, 15:51
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




vezi sa nu fie nivelu mic in CNC


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 26 May 2010, 16:06
Post #3


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Verifica firul care pleaca de la platina si se duce la bobina. Eu am patit sa mi se rupa de 2 ori firul ala (chiar de la papuc).


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 26 May 2010, 16:31
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




si mie imi face asa cateodata desi merg pe gaz mai tot timpul...problema se manifesta dupa accelerari brute sau, mai rar dupa o frana mai serioasa..nu am gasit alta solutie decat sa maresc un pic relantiul... si debitul de gaz...consuma mai mult in oras ce e drept dar nu mai am surprize prin intersectii...


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 26 May 2010, 20:47
Post #5


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




house13,masina sta la relanti fara sa se balbaie?


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
house13
post 28 May 2010, 09:55
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 January 10




QUOTE(Paulorossi @ 26 May 2010, 20:47)
house13,masina sta la relanti fara sa se balbaie?
*


Da , masina sta la relanti fara probleme, repet, nu intotdeauna moare motorul, dar cam la 2 zile se intamplasa raman cu ea in drum. E reglata bine, ca la carte. Sincer nu am schimbat fisele pentru ca au cateva luni si sunt cele mai scumpe de pe piata, parca sarbesti, bujiile la fel dintre cele mai scumpe, dar nu asta este cauza ca ar merge in trei, nu? deci eu exclud aceasta posibilitate a fiselor si bujiilor chiar daca nu sunt mecanic.


--------------------
Dacia Breack 97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 28 May 2010, 11:09
Post #7


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Masina merge in 3 pistoane sau ii moare motoru?
Verifica ce au zis colegii mai sus,nivelul in CNC,respectiv alimentarea bobinei de inductie,s-ar putea sa nu faca bine contact.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
house13
post 28 May 2010, 13:04
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 January 10




Cred ca o vina imi apartine si mie pentru ca masina nu a mers bine dinainte si mi-a trecut prin cap sa spal carburatorul si sa schimb toate jiglerele. Am citit topicurile referitoare la nivel in CNC si sincer nu am mai facut iciodata astfel de reglaje, si degeaba am citit topicurile ca nu am inteles nimic. Imi cunosc bine masina si mereu ma anunta dinainte daca nu ii convenea ceva dar acum pir si simplu nu mai inteleg nimic. problema cu muritul morotului in mers sau la relanti este de dinainte de a spala carburatorul, la fel facea si atunci si acum. Probabil ca voi fi nevoit sa o duc la un "specialist". Mai rau ma oftic ca inafara de acesta problema masina merge foarte bine.

This post has been edited by house13: 28 May 2010, 13:04


--------------------
Dacia Breack 97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 28 May 2010, 17:27
Post #9


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.232
Joined: 24 June 07




Mda, editez ca n-am citit atent.
Schimba capsula vacumatica de pe delcou. Spor!

This post has been edited by Merced: 28 May 2010, 17:34


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
house13
post 3 Jun 2010, 11:13
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 January 10




QUOTE(Neagu Ionut @ 26 May 2010, 16:06)
Verifica firul care pleaca de la platina si se duce la bobina. Eu am patit sa mi se rupa de 2 ori firul ala (chiar de la papuc).
*


Se pare ca asta a fost problema, nu mai moare motorul; considerati inchis subiectul. Multumesc tuturor . rolleyes.gif victorie.gif


--------------------
Dacia Breack 97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriandavidescu
post 3 Jun 2010, 12:34
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 18 January 10




dupa ce am refacut toata aprinderea a mers perfect vreo 2 sapt dupa care mi-a apraut o problema asemanatoare cand accelerez moare motoru sta la relantii,doar cand apas pedala de acceleratie moare motoru..


--------------------
dacia 1310 1987 berlina
membru de partid
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 3 Jun 2010, 12:40
Post #12


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Nivel mic in CNC sau pompa de spritz cu ciocul de papagal defect


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th May 2024 - 06:31
Forum Renault