garda la sol, amortizoare sport, arcuri mai tari, suspensii
![]() ![]() ![]() |
garda la sol, amortizoare sport, arcuri mai tari, suspensii
AR-18-MOS |
![]()
Post
#511
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
brvictors |
![]()
Post
#512
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 2 August 05 From: Brăila ![]() |
|
--------------------
VW
PASSAT TRENDLINE 2003
1.9 TDI AVF
|
|
Dsign |
![]()
Post
#513
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
"garda la sol, amortizoare sport, arcuri mai tari" - asta e titlul topicului , dragilor. Va rugam, duceti discutiile voastre despre posturi in alta parte
![]() |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
W3f |
![]()
Post
#514
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 07 ![]() |
|
--------------------
Dacia
LGN ABS +
2008 (D)aca (A)i (C)ap (I)a-ti (A)lta
|
|
al!n |
![]()
Post
#515
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 30 November 08 ![]() |
Eu am avut arcuri FK pe logan....nu as mai cumpara a2a oara o suspensie facuta de FK,sunt prea rigide.Am auzit si la altii cu golf,bmw si alte masini cu suspensii reglabile de la FK ca sunt foarte rigide.Posesorii de suspensie reglabila KW pentru logan ziceau ca e chiar ok in privina rigiditatii.
|
--------------------
Dacia
Logan -
1.4MPI
- AG 16 Y M A
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#516
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Un kit de suspensie cuprinzand arcuri cat si amortizoare sport, va fii intotdeuna mult mai rigid decat simplele arcuri montate.
In privinta rigiditatii, cele mai putin rigide sunt arcurile fabricate de Weitec care coboara 35mm. Urmatoarele sunt cele produse(sau distribuite) de RacingNick si Vogtland si cele mai rigide fiind H&R. In comparatie, pe circuit masina dotata cu Weitec(aici includ si Eibach) a parca a fost barca fata de H&R. Iar masina echipata, apoi cu amortizoare Bilstein si arcuri Eibach, si-a imbunatit radical comportamentul dar senzatie a fost ca si cum ai merge cu tramvaiul. |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
al!n |
![]()
Post
#517
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 30 November 08 ![]() |
Eu aveam si amortizoarele scurtate si intarite.Doar cu arcurile tot era rigida rau..cu amortizoarele era rupere.La mine nu se mai lasa masina cand puneam greutate, daca te apasai 2 insi pe ea dabi se misca.
|
--------------------
Dacia
Logan -
1.4MPI
- AG 16 Y M A
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#518
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Mie doar cu arcuri sport, nu mi se pare rigida, atata timp cat drumul e bun. E adevarat, la trecerile pe nivel cu cale ferata, trebuie sa incetinesti mai mult dar oricum, si la masina fara arcuri sport tot asa de mult incetinesc.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
andreispeed40 |
![]()
Post
#519
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 17 May 08 ![]() |
Salut pe toata lumea!
Ma bate gandul de ceva vreme sa modific suspensia la Logan. nu m-am decis inca exact asupra combinatiei de arcuri/amortizoare pe care o voi alege. Aici as avea o mare rugaminte fata de colegii din Craiova care au adoptat deja aceste modificari, daca se poate o demonstratie "live" a imbunatatirii comportamentului masinii dupa schimbare , indiferent de tipul de arcuri adoptat. Oricum, o idee generala mi-am facut citind atent pe forum, dar as prefera sa vad si rezultatele concrete, daca se poate . Multumesc! Numai bine! |
--------------------
dacia
logan
2007 laureate
|
|
ety |
![]()
Post
#520
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 24 January 07 ![]() |
poti sa stai linistit in privinta arcurilor, schimba radical comportamentul masini, si eu am avut aceasi problema cand le-am schimbat nu stiam cum se va comporta, dar dupa primele 10 min de condus masina am fost super multumit .
daca vrei sa le schimbi gandeste-te cat de mult vrei sa o cobori, mie imi pare rau acum ca mi-am luat Einbach si nu H&R, dar dupa cum vrei tu sa o cobori |
--------------------
dacia
logan
2006 laureat +
- B 53 ETY
|
|
cconstantin |
![]()
Post
#521
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 28 March 06 From: IASI ![]() |
De unde ai luat Eibach-urile?
Si la ce pret ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006 - Laureate Plus (1.4 MPI, ABS)
- IS-xx-yyy
|
|
ety |
![]()
Post
#522
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 24 January 07 ![]() |
de la Racing Nick, nu mai stiu exact cat am dat pe ele parca tot atat nu mai tin minte ca le am de vreo 6-7 luni
|
--------------------
dacia
logan
2006 laureat +
- B 53 ETY
|
|
Dsign |
![]()
Post
#523
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
si 150e pe un set de arcuri e mult? WTF?!
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
cconstantin |
![]()
Post
#524
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 28 March 06 From: IASI ![]() |
N-am zis ca-i mult.
Deocamdata caut... H&R sunt se pare cele mai bune, dar le-am eliminat din optiuni (cica sunt prea dure) - ar stricat amortizoarele stock foarte repede, in plus nu merg singur in masina ![]() Alternativele ramase: Eibach (149Euro) si Weitec (117Euro - dar cica sunt foarte moi - totusi recomandate familistilor;) ). |
--------------------
Dacia
Logan
2006 - Laureate Plus (1.4 MPI, ABS)
- IS-xx-yyy
|
|
VanHellsing |
![]()
Post
#525
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 11 October 04 From: Arad ![]() |
Confirm ca , arcurile Weitec cu amortizoare stock sunt o buna combinatie , adica nu scutura prea tare dar nu sunt nici moi. Curbe luate cu scartiituri de roti si masina nici nu se inclina.
|
--------------------
Dacia
LOGAN
1.6 mpi
|
|
tescarau |
![]()
Post
#526
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 9 September 09 From: bucuresti ![]() |
daca vrei sa fie si tare si moale,arcuri H&R cu amortizoare originale dar scurtate,si va fi mult mai moale fata de arc si amortizor sport
eu am H&R pe arcuri de origine nescurtate si e chiar foarte foarte ok pt mine si dsign stie cata omul sunt(ma refer la kg) ![]() apropo dsign sunt AGENTUL de dincolo ![]() This post has been edited by tescarau: 22 Oct 2009, 15:59 Attached thumbnail(s) 03102009207.jpg ( Size: 1.11mb ) Number of downloads: 1927 |
--------------------
DACIA
LOGAN
2006 1,5 dci ambiance
- B 74 NYT Nu conteaza cat de bogat sau faimos esti. La inmormantarea ta va conta doar starea vremii
|
|
W3f |
![]()
Post
#527
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 07 ![]() |
h&r rullzz. va zic la sigur le am montate din iulie!
arcuri sport cu amortizoare stock deocamdata, numa bani sa fie ca pasiune este destula! |
--------------------
Dacia
LGN ABS +
2008 (D)aca (A)i (C)ap (I)a-ti (A)lta
|
|
B71KOX |
![]()
Post
#528
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 16 July 07 From: Bucuresti _ Bucurestii Noi ![]() |
Concret cam asa coboara garda la sol H&R_urile, mai mult cu un centimetru pentru cele cu roti stock, deoarece rotile celei cu H&R sunt pe 17 (215/45/17) adica mai inalte cu acel centimetru, avand si bucsele repozitionate.
This post has been edited by B71KOX: 12 May 2010, 20:52 Attached thumbnail(s) 03042010395.jpg ( Size: 880.11k ) Number of downloads: 1794 |
--------------------
Dacia
1300 / 1971
Logan laureate 1.6 MPI / 2009
|
|
alienu2006 |
![]()
Post
#529
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 28 February 06 ![]() |
o intrebare am si eu ...cum se repozitioneaza bucsile ???
|
--------------------
dacia
logan
- bv-61-vde
|
|
ciush |
![]()
Post
#530
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 April 08 From: Timisoara, Bocsa ![]() |
Salut, azi mi-am pus arcuri sport weitec galbene (am vrut verzi dar au venit galbene)
Am si eu o intrebare: trebuie facut unghiul de fuga dupa inlocuire? la mintea mea ma gandesc ca ar trebui, fiind alta garda la sol...voi ce ziceti? |
--------------------
dacia
logan 1.4 Mpi
2005 laureate
- TM 10 *** Cand ai incercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
B71KOX |
![]()
Post
#531
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 16 July 07 From: Bucuresti _ Bucurestii Noi ![]() |
QUOTE(alienu2006 @ 25 Jul 2010, 20:19) Bucsile se repozitioneaza atunci cand le strangi dupa ce roata atinge pamantul sau ma rog atunci cand roata sta in pozitia ei normala, nu in aer, asta o faci bineinteles dupa ce umblii la suspensie. Bucsile cu o suspensie mai inalta sunt in tensiune atunci cand se modifica pozitia basculei punandu-se o suspensie mai joasa, si invers. QUOTE(ciush @ 7 Oct 2010, 18:27) Salut, azi mi-am pus arcuri sport weitec galbene (am vrut verzi dar au venit galbene) Am si eu o intrebare: trebuie facut unghiul de fuga dupa inlocuire? la mintea mea ma gandesc ca ar trebui, fiind alta garda la sol...voi ce ziceti? In mod sigur trebuie facuta, 100%. |
--------------------
Dacia
1300 / 1971
Logan laureate 1.6 MPI / 2009
|
|
alienu2006 |
![]()
Post
#532
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 28 February 06 ![]() |
aha am inteles ...
ieri am pus arcurile pe spate si azi pe fata... ca lumea vorbea ca imi trebuie presa pentru fata ...dar nu era nevoie ... am dat o tura asa cu ele iar maine vreau sa repozitionez bucsile si sa las mai jos cu 20mm cursa la repartitor sa fie la acelasi nivel ca acum el "crede" ca masina e incarcata fiind mai jos ... la prima vedere se comporta bine ...arcurile stock clar le pastrez ... ca sunt foarte curios la primavara daca imi ating iarasi jantele de 16" cu 8j ![]() si bineinteles prima problema ![]() ![]() This post has been edited by alienu2006: 11 Nov 2010, 23:52 Attached thumbnail(s) DSC08064.JPG ( Size: 2.59mb ) Number of downloads: 1302 P111110_14.38.jpg ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 1184 P111110_15.31__01_.jpg ( Size: 733.71k ) Number of downloads: 1203 DSC08060.JPG ( Size: 2.71mb ) Number of downloads: 508 |
--------------------
dacia
logan
- bv-61-vde
|
|
B71KOX |
![]()
Post
#533
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 16 July 07 From: Bucuresti _ Bucurestii Noi ![]() |
Legat de suspensia sport la Logan, eu sincer nu am citit nimic despre K&Wuri, poate ma lumineaza cineva care are montat pe masina, de exemplu cat de tare e, cat de sus si cat de jos se poate regla.
|
--------------------
Dacia
1300 / 1971
Logan laureate 1.6 MPI / 2009
|
|
alienu2006 |
![]()
Post
#534
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 28 February 06 ![]() |
ca tot veni vorba, am repozitionat bucsile si am ridicat repartitorul cu doar 5 mm nu cu 20 cum am zis anterior ... ieri pe stand forta de franare era de 180mn ...mult prea mult decat e normal... 110-120nm... iar astazi dupa modificari 130nm...
multumesc colegului pentru sfat cum sa repozitionez bucsile... credeam ca e mare inginerie ![]() ![]() |
--------------------
dacia
logan
- bv-61-vde
|
|
GBi |
![]() ![]()
Post
#535
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 12 August 06 ![]() |
si cunfortul pe drumurile patriei cum este acuma cu noile arcuri ? "scutura" mai rau?
|
--------------------
Daciaaa
Golan :))
KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04 Tot ce e bun tre' sa dispara !
|
|
alienu2006 |
![]()
Post
#536
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 28 February 06 ![]() |
scutura mai tare... mai trebuie sa lucrez eu un pic la partea ce tine de viteza prin gropi
![]() dar nu se compara in viraje... a disparut "efectul" de "barca"... si am reusit sa o introduc in garaj ![]() |
--------------------
dacia
logan
- bv-61-vde
|
|
alienu2006 |
![]()
Post
#537
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 28 February 06 ![]() |
cat ati bagat in masina cel mai mult dupa ce ati schimbat arcurile ???
ma refer la greutatea carata... de curiozitate ... |
--------------------
dacia
logan
- bv-61-vde
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#538
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
O juma' de porc, doi saci cu cartofi, 4 gaini perpelite, 1 curcan, o damigeana de vin, 2 kile de tuica, gratar din fonta pentru cefe, 4 dvd-uri cu guta live si-un CD cu salam, 2 subufăre si benzina de 5 lei.
Nu de alta, da' nu prea-s carausi p-aci. This post has been edited by AR-18-MOS: 1 Dec 2010, 16:32 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
alienu2006 |
![]()
Post
#539
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 28 February 06 ![]() |
ha ha ha very funny >:P
esti tare ...tu si omu de zapada vara ... daca pe tine nu te intereseaza problema ta ... pe mine ma intereseaza ... nu toti tin masina ca tine bibelou... sau poate esti norocos si ai cate una pentru fiecare deplasare... This post has been edited by alienu2006: 1 Dec 2010, 18:20 |
--------------------
dacia
logan
- bv-61-vde
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#540
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Da, ai dreptate. Nu toti si-au luat masina sa faca carausie cu ea, altii transporta maxim 5 persoane si ceva bagaje. Lucru care nu-i greu de calculat...cel putin aparent.
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 07:04 |