DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan cu tendinte de dreapta

driverx
post 5 Jan 2007, 16:40
Post #1


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Mda

Cu ocazia sarbatorilor mi-am frecat loganul prin tara vreo 2500 km. A fost frumos, a mers bine, cu o singura exceptie. O ia la dreapta. Orice i-ai face. Am mers chiar pe drum national cu inclinare destul de mare, am mers si pe contrasens pe acel drum, loganu meu tot la dreapta o ia. Mi se pare ca aceste tendinte sinucigase ale lui se intensifica daca masina este incarcata, dar nu stiu cata greutate sa dau la aceasta "senzatie".

Asa ca, azi m-am dus frumos la servis sa imi testeze hardughia. Mai jos am raportul printat si pozat. Omul de acolo parea cam stupefiat cum de ma plang eu de masina, ca totul este OK la ea. M-as mira eu sa fie chiar asa..... dar o sa va rog sa va uitati pe raportul acesta: DSCF3505_small.JPG ( Size: 256k ) Number of downloads: 1153


Tipul, stupefiat fiind mi-a recomandat sa inversez cel 2 roti de iarna puse pe fata si sa vad dupa aceea.

Voi ce credeti? Stiti careva cum se interpreteaza ca lumea acest raport? Ca eu raman stupefiat cand vad chiar in primul rand unghiul de fuga la roata stanga fata Final: 3 30' cand maxim ar fi 3 12', dar nenea zice ca masina e in parametri? Ce sa mai cred?

Multumesc anticipat.

This post has been edited by driverx: 5 Jan 2007, 16:41


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
camesibiu
post 5 Jan 2007, 21:13
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 28 July 06
From: Sibiu




Citeste topicul postat la ora 21.07 " Cauciucuri noi de iarna, Trage dreapta "


--------------------
ex Dacia Logan 1,5 dCi 2006-Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 5 Jan 2007, 21:46
Post #3


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Sunt echilibrate, presiunile sunt ok de asemenea la toate rotile.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 6 Jan 2007, 18:05
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




este posibil sa ai o roata mai grea. daca geometria este ok ... vad ca ai postat rezultatul
aceeasi problema o am si eu. cand pun gumele de vara imi trage dreapta ( pe drum cu sectiune dreapta ). acum le am pe cele de iarna si e ok, dar se simte o diferenta totusi. cand virez in stanga are mai multa rezistenta decat atunci cand virez in dreapta. am cantarit rotile si par ok, dar nu am un cantar foarte exact. La geometrie convergenta e ok, dar unghiul de cadere din dreapta e putin peste valoarea maxima admisa, si nu e reglabil la suspensia Mc Person. Cei de le geometrie mi-au spus ca il pot face stas, dar trebuie largita putin gaura amortizorului ( reglajul asta exista la golf 4 ) dar nu am acceptat.
O solutie mai neortodoxa e sa ai o diferenta mica de presiune in pneuri ca sa compenseze diferenta.

acum vad ... vezi ca valorile din tabel care au cate o steluta nu se incadreaza in cele admise....

This post has been edited by david79: 6 Jan 2007, 18:07


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 6 Jan 2007, 18:26
Post #5


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




c-am multe are in neregula acolo,sunt destule care nu se incadreaza


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 6 Jan 2007, 18:29
Post #6


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cele cu * evident nu sunt in limite...iar maimuta a zis ca e in regula...romania...

Verifica totusi la un drum mai lung poate una din rotile de pe dreapta merge putin infranata...poate e ceva mai calda janta...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lau_swat
post 6 Jan 2007, 20:47
Post #7


Membru si atat


Group: Members
Posts: 405
Joined: 7 September 05
From: Timisoara




Si eu am sesizat ca imi cam trage dreapta dupa cateva mii facute saptamanile astea, dar trage numai cand e incarcata, azi de ex am venit de la Satu Mare la Timisoara, eram 4 in masina + portbagajul plin de bagaje, am simtit ca trage putin dreapta dar numai pe anumite portiuni de drum, chestia a fost ca cei 2 din spate stateau mai pe dreapta masinii, fiind bagaje si pe bancheta. Am mai fost 4 in masina si inainte de asta si am simtit tot asa, tatal meu a zis ca e de la sosea, am verificat si presiunea si plumburile. Acuma m-as duce la un test drive singur sa vad cum merge, sper sa nu fie cazul de service sau alte chestii, masina are doar 16K.

This post has been edited by lau_swat: 6 Jan 2007, 20:49


--------------------
Renault Megane III dynamique 1,6 16V
Ce tie nu-ti place altuia nu-i face
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
donraulo
post 6 Jan 2007, 21:28
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 24 November 04
From: B




drivex

bag mana in foc ca este din cauza cauciucului de pe dreapta.
schimba-l cu unul de pe spate nu cu cel de pe fata stanga

am patit si eu aceeasi problema la clio-ul meu si am ajuns de am schimbat bascula, pivori, capat de bara, flansa amortizor si intr-un final, cauciucul avea o "bolfa" care nu se observa, insertia de metal se inmuiase.

asadar, garantez ca asta e cauza.

daca se dovedeste a fi asa, cand vin pe acasa, prin turda, imi dai un vin fiert.


--------------------
Sandero 1.6 MPI 2009 / Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Como
post 25 Jun 2007, 13:54
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Si masina mea trage dreapta, adica daca iau mainile de pe volan vad ca se roteste spre dreapta si masina se duce in aceeasi directie. Problema a aparut in urma unui accident, soldat cu schimbarea elementelor de directie si pe stanga si pe dreapta (fuzeta, portfuzeta, bascula, planetara etc.; practic rotile fata au fost 'rupte'; masina a fost lovita in roata din stanga fata de coltul din dreapta fata al unui taximetrist si urcata pe bordura, nu a fost deformat cadrul motor, nici lonjeroanele).

Asigurarea a dat si geometrie roti, iar dupa reparatii am facut si ITP-ul, doar ca s-au ocupat cei din service de tot, eu nu am fost prezent.

Este exclus sa fie de la cauciucuri, pentru ca am schimbat setul de cauciuri si face la fel. Iar la setul schimbat am pus pe fata cauciurile care erau pe spate, echilibrate la service, toate rotile cu 2 atmosfere.

E posibil sa fi fost vreo problema la geometrie si la ITP pe care s-o fi trecut baietii cu vederea? Cineva mi-a mai spus ca e posibil ca masina sa fi trecut de ITP fara probleme, ca nu se verifica directia, iar solutia problemei sa fie doar un reglaj al directiei. Masina a fost reparata la un service autorizat Dacia de care nu prea se plange lumea pe aici; oamenii mi-au parut profesionisti, pentru ca au cerut de 3 ori reconstatare, declarand ca au montat si demontat masina pana cand le-a iesit geometria bine.

Ce ar mai trebui sa verific la masina ca sa ma asigur ca totul e ok dupa reparatii? Am verificat franele, m-am dus pe DN1 pana la 120 km/h, am urcat pe drumuri desfundate pe Valea Doftanei, dar nu aud nici un fel de zgomot, frana tine bine.

This post has been edited by thecagero: 25 Jun 2007, 14:12


--------------------
Ford Focus 1.6 Ti-VCT, Ex-Logan
“In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 25 Jun 2007, 16:32
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Geometria rotilor sau bracajul trebuiesc verificate caci sigur au sarit peste cei din service.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Jun 2007, 16:50
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu stiu cum e la Logan, dar mie imi tragea dreapta din cauza cuplajului(nuca) + inclinatia drumului.

Pentru Driverx: te faceai ca ploua cu trasul dreapta pe CLT cand aveam eu problema...eu zic ca problema ta e exact ce ai constatat tu despre mine naughty.gif :

QUOTE(driverx @ 1 Jun 2007, 10:36)
argon, caroseria e stramba biggrin.gif
*





--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 25 Jun 2007, 16:55
Post #12


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




radmasa.gif radmasa.gif

Cauciucurile au fost de vina. Au fost inversate si fenomenul a disparut aproape in totalitate. Intre timp am incaltat-o inapoi cu cauciucurile de vara si merge excelent.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Jun 2007, 16:55
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




deci nu e stramba tongue.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzutzu
post 26 Jun 2007, 12:49
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 26 June 07




QUOTE(driverx @ 25 Jun 2007, 16:55)
radmasa.gif radmasa.gif

Cauciucurile au fost de vina. Au fost inversate si fenomenul a disparut aproape in totalitate. Intre timp am incaltat-o inapoi cu cauciucurile de vara si merge excelent.
*


DA sireturile i le-ai legat batrane?


--------------------
Clio III gris-platine 2007 - top secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshu_59
post 12 Jul 2007, 22:24
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 21 May 05





Pe mine ma uimeste faptul ca ai intrat cu unghiul de fuga stg. in intervalul de valori admise si ai iesit, dupa reglaj, (sau dereglaj) in afara lui. Ca sa nu mai spun de mirarea celui din service de cat de buna este directia, cand cca jumatate din valori sunt in afara specificatiilor constructorului (valorile cu steluta sunt in afara intervalelor admise).


--------------------
Dacia Logan - VS 04 LCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 10 May 2010, 19:58
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




bu8na seara!
postez si eu aici, deoarece este cel mai apropiat topic de probolema mea!


am o usoara tendinta de a ma duce in dreapta fara vointa mea!

m au aburit in 2 service uri,unii ca e amortizorul, ca are joc in ax,unii ca e flansa de la amortizor, altii ca sunt bucsele de bascula duse pe ambele parti,ci capu de bara din dreapta(ce i drept pare a avea un mic cloncanit)

evident ca avand suspiciuni de piese uzate, nu am facut inca o verificare a unghiurilor.
masina are 130 k km, nu s a aschimbat nimic,de curand a luat itp ul pe bune.


intrebari:
1.din care din elementele suspicionate mai sus credeti ca poate veni "tendinta "de dreapta?eu zic ca se cam exclud amortizorul(nu e curs) si chiar flansa.
2.bucsele de bascula...mi au dat un pret de 75 roni/bucata cica originale.dar am inteles ca nu exista asa ceva original.in vitan se gasesc de la 12 la 40 roni,iar bascule de la 110 roni.bascula de la reprezentanta de 300 roni +200 manopera nu prea ma tenteaza.CE MA SFATUITI CU BUCSELE ASTEA?


va multumesc!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 10 May 2010, 20:18
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




prima data schimba cauciucurile fata intre ele si vezi de trage in partea opusa. E un test simplu de facut.


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 10 May 2010, 20:20
Post #18


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Sa nu fie cumva roata blocata.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 10 May 2010, 20:57
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




nu e roata blocata.si masina merge cu cauciucurile astea de km buni.
nu cred ca s a ingreunat brusc unu din ele.

raspunde ti mi va rog la intrebarile puse legate de piese.
ce si cum e cu bucsele, se gasesc de astea originale sau nu, ce incredere sa am in alea din vitan, etc!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 10 May 2010, 21:06
Post #20


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




E posibil sa fie capul de bara, dar inteleg ca jocul nu-i prea accentuat asa ca e greu.
Amortizorul il excludem, la fel si flansa. Poate doar combinat cu un arc slabit, care sa dea o incinatie spre partea dreapta a intregii caroserii... nedumerire.gif


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 10 May 2010, 22:30
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




dar bucsele?daca au devenit ceva mai elastice,si la viteza mai mare se "lasa"cumva roata?

arc slabit chiar nu stiu cum s ar putea diagnostica!

ce ma sfatuiti cu bucsele?se gasesc originale?sa iau din targ?sa iau bascula cu totul?


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 11 May 2010, 08:10
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Pot sa confirm ca anvelopele au influenta mare. Directia brici pe computer, pe stand si, cand mergeam pe drum... tragea. Respectiv mi-a mancat exteriorul chiar.
De vina erau cauciucurile. Le-am schimbat, facut directia inca o data, totul ok.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 May 2010, 08:51
Post #23


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(horsewhisperer27 @ 10 May 2010, 20:57)
si masina merge cu cauciucurile astea de km buni.
nu cred ca s a ingreunat brusc unu din ele.
*




nu trebuie sa se ingreuneze brusc nimic, ajunge sa se uzeze mai mult unul din cauza calitatii exceptionale, si in timp va trage intr-o parte, pana parlamentam aici le schimbai intre ele si eliminai o cauza.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 11 May 2010, 09:15
Post #24


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(roland @ 11 May 2010, 09:10)
Pot sa confirm ca anvelopele au influenta mare. Directia brici pe computer, pe stand si, cand mergeam pe drum... tragea. Respectiv mi-a mancat exteriorul chiar.
De vina erau cauciucurile. Le-am schimbat, facut directia inca o data, totul ok.
*



Daca "mi-a mancat exteriorul" inseamna ca s-a tocit cauciucul pe exterior, eu nu as da vina pe caucic.
Mai mult ca sigur directia nu a fost brici daca s-a tocit cauciucul.

Ca sa-ti traga intr-o parte din cauza cauciucului, doar daca ai cauciucuri diferite sau ai unul dezumflat, altfel eu as suspecta directia.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 11 May 2010, 11:52
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




mai oameni buni, am intrebat si eu ceva de bucsele alea!
stie careva??

acuma iar o dam pe discutii retroactive?
argoane,cu bagatu tau in seama degeaba sunt obisnuit!
(cauciucurile sunt uzate perfect pana acu,nu au cateva mii de km, iar in oras nu mi dau seama daca trage masina.le am schimbat intre ele,insa abia maine ies din oras. cu bucsele oricum am o problemuta,si nu stiu cum sa o rezolv.asa ca daca ai un raspuns,bine,daca nu,iarasi bine,in ambele cazuri vom evita parlamentarea degeaba!!)


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 May 2010, 11:54
Post #26


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




deci in oras nu trage? vezi ca soselele au prostul obicei de a se baga in seama degeaba cu o inclinatie constructiva spre dreapta. Ia treci pe contrasens sa vezi daca nu cumva trage stanga.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 11 May 2010, 13:16
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




frateee,spune ti mi de bucse!!!

de unde,de care,pe original sau nu!!!
pt ca eu suspectez ca datorita faptului ca s au slabit nitel,masina se cracaneaza cumva la viteze mari.

argoane,of, am experienta la volan fratele meu.
am umflat si cauciucurile diferit,am mers cu mai multe masini pe aceleasi drumuri,stiu cand e soseaua inclinata si cand nu e!
n auzi ca masina a inceput sa cam traga de curand?!pana acu nu erau sosesele inclinate?

am nevoie de mai mult decat sfaturi elementare!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 May 2010, 13:21
Post #28


-


Group: Members
Posts: 22.683
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(horsewhisperer27 @ 11 May 2010, 14:16)
argoane,of, am experienta la volan fratele meu[...]am nevoie de mai mult decat sfaturi elementare!
*
Doua lucruri care nu se potrivesc. Iar bucsele de la bascula nu se gasesc separat.

This post has been edited by IRONICK: 11 May 2010, 13:25


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 11 May 2010, 13:23
Post #29


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.559
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Fa si tu o treaba ca lumea si schimba basculele. Asa ai si pivoti proaspeti, fati si directia o singura data... fata de alte masini oricum e ieftin.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 May 2010, 13:28
Post #30


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(horsewhisperer27 @ 10 May 2010, 19:58)
evident ca avand suspiciuni de piese uzate, nu am facut inca o verificare a unghiurilor.
*


da stiu ca ai niste idei preconcepute...mergi la un centru de directie pentru o verificare si o sa-ti spuna ei daca ai ceva necorespunzator si trebuie schimbat mai bine decat membri forumului prin telepatie.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 12:52
Forum Renault