DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu sare de 120 km/h, Dacia 1300 - 1975

kitzsteinhorn91
post 20 May 2010, 09:02
Post #31


KCY Garage


Group: Members
Posts: 919
Joined: 15 October 06
From: Ploiesti




Da, argon, cel cu un arc de vine prins pe peretele dintre compartimentul motor si interior. E asa o chestie rotunda cu un arc. Posibil sa nu mearga cum trebuie pentru ca acel dop cu arc nu mai intra in gaura aceea ?


--------------------
Dacia 1300/1410 Sport 1975/1991 - PH 75/91 KCY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 20 May 2010, 09:48
Post #32


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Da, si asta poate fi motiv... daca tu utilizezi parte din cursa pedalei ca sa se rearanjeze cablul pe traseu, mai greu de crezut ca ai cursa completa biggrin.gif

Si gulerul ala trebuie doar montat cu un pic de grija... ma indoiesc ca nu intra. Adica no... eu l-am schimbat pe ploaie si am scapat destul de uscat.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 20 May 2010, 10:11
Post #33


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




scoate gatul de la carburator, pune pe cineva sa apese din masina pedala la maxim, si vezi daca clapeta de aer din carburator se pune perfect vertical.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 May 2010, 10:29
Post #34


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




atata timp cat e prinsa ferm camasa in suportul de pe capacul culbutorilor, nu ar avea legatura prinderea aia din perete.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 20 May 2010, 14:29
Post #35


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Toata problema (ca nu trece de 120km/h) eu o rezolvasem dand avansul (static) mai mare (atat cat sa nu detoneze in nici o conditie - cel putin eu n-am auzit nici un ciricait din cabina sau langa masina, cand mergea la ralanti).

Dar, solutia asta avea doua dezavantaje:

1. ralantiul era un pic neregulat (mai mic de 870rpm - in jur de 700-750rpm - ceea ce ma face sa cred ca poate era un pic prea mare avansul - dar macar nu se auzeau detonatii, ci numai vreo 2 rateuri la 3 secunde pe esapament);

2. consumul a crescut de la aprox. 8% la 11,5-12% blush.gif

DAR, cu avansul asta marit, prindeam usor 140-145km/h, iar in continuare - pana la 155km/h accelera mai greu. Nu mai stiu ce rpm aveam la 145, dar cred ca in jur de 5000. Deci viteza maxima prinsa cu motor de 1,3L si cutie in 4 tr a fost de 155km/h icon_mrgreen.gif , dar, cum am mai zis - cu cele 2 dezavantaje. Ah, ba nu, era sa uit, mai este inca un unul:

3. dupa 3-4-5km de alergat in ritmul asta, uleiul se incinge FOARTE TARE si apoi la ralanti se apinde martorul de presiune din cauza ca s-a subtiat uleiul (Aral 10W40 la aprox 5-10 gr.C temperatura ambianta).

Si, intr-adevar, la vitezele astea franele daciei sunt subdimensionate - se simte nevoia unei instalatii de franare mai puternice. Apoi, mai trebuie sa mentionez ca si ruliul puntii fata este mai evident la stilul asta de alergatura - de unde necesitatea unei alte bare antirului, mai solida, pe fata.

Iti da fiori senzatia pe care o ai cand te apropii cu 140-150 de o curba - nu periculoasa - incepi sa virezi - simti ca masina se lasa pe o parte in fata si ai impresia ca vei iesi in decor, dar... scapi; de aici inveti o lectie: evaluarea curbelor si adaptarea vitezei in consecinta - mai bine franezi mai mult inainte de curba si accelerezi pe urma. a scapat.gif

Eu, intre timp, m-am cumintit - mi-am trait aventura - si acum mi-am repus avansul pe normal, iar viteza maxima pe care o prind este de 120-125km/h - oarecum suficient, iar consumul a scazut la 8%.

Happy tuning!


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 20 May 2010, 14:33
Post #36


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(dacia_slk @ 20 May 2010, 15:29)
DAR, cu avansul asta marit, prindeam usor 140-145km/h, iar in continuare - pana la 155km/h accelera mai greu. Nu mai stiu ce rpm aveam la 145, dar cred ca in jur de 5000. Deci viteza maxima prinsa cu motor de 1,3L si cutie in 4 tr a fost de 155km/h icon_mrgreen.gif
*



Si imediat dupa aia, te-ai ridicat din pat plin de sudori, nu?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 20 May 2010, 14:36
Post #37


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




QUOTE(bucatzel @ 20 May 2010, 14:33)
Si imediat dupa aia, te-ai ridicat din pat plin de sudori, nu?
*


Nici n-ar trebui sa ma obesesc sa-ti raspund, dar iti spun totusi ca daca rabla ta nu-i ingrijita bine, nu inseamna ca Mimi kiss.gif (rabla mea) e la fel ca a ta.

Sau ca eu sunt lenes ca tine si nu prea invat nimic de pe daciaclub. Sau ca n-am curajul, indrazneala, indemanarea si priceperea sa aplic cunostintele dobandite aici. icon_mrgreen.gif silly1.gif

This post has been edited by dacia_slk: 20 May 2010, 14:47


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 20 May 2010, 14:41
Post #38


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.278
Joined: 24 June 07




Si eu iti spun ca daca iei un GPS mai mult de 140km/h nu prinzi. Ce arata ceasul e partea a doua, eu te duc cu rabla mea care se dezintegreaza cu 150km/h dupa ceas. Crezi ca e viteza reala?


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 20 May 2010, 14:45
Post #39


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




QUOTE(Merced @ 20 May 2010, 14:41)
Si eu iti spun ca daca iei un GPS mai mult de 140km/h nu prinzi. Ce arata ceasul e partea a doua, eu te duc cu rabla mea care se dezintegreaza cu 150km/h dupa ceas. Crezi ca e viteza reala?
*


N-am GPS, m-am luat dupa kilometrajul standard al daciei si dupa un turometru digital.


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 20 May 2010, 14:51
Post #40


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(dacia_slk @ 20 May 2010, 15:36)
Nici n-ar trebui sa ma obesesc sa-ti raspund, dar iti spun totusi ca daca rabla ta nu-i ingrijita bine, nu inseamna ca Mimi (rabla mea) e la fel ca a ta.

Sau ca eu sunt lenes ca tine si nu prea invat nimic de pe daciaclub sau n-am curajul, indrazneala, indemanarea si priceperea sa aplic cunostintele dobandite aici. icon_mrgreen.gif
*



rofl1.gif rofl1.gif rofl1.gif

Vrei sa zici ca tu i-ai zgandarit avansul lui Mimi si a fugit precum o fata mare?

rofl1.gif rofl1.gif rofl1.gif

mda... se explica...
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=172287&hl=

Si mai are tupeul sa ma faca pe mine lenes...

This post has been edited by bucatzel: 20 May 2010, 14:52


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 20 May 2010, 14:58
Post #41


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




QUOTE(bucatzel @ 20 May 2010, 14:51)
rofl1.gif  rofl1.gif  rofl1.gif

Vrei sa zici ca tu i-ai zgandarit avansul la Mimi si a fugit precum o fata mare?

rofl1.gif  rofl1.gif  rofl1.gif


plange.gif nono.gif Ma gandesc ca poate-ti da fiori o fata mare... biggrin.gif

QUOTE


bla bla bla.gif Pai, da, ca din 7 februarie 2010, un cablu de kilometraj costa cat o casa...

QUOTE
Si mai are tupeul sa ma faca pe mine lenes...
*



Mai bine iti spuneam Toma. tongue.gif peacefingers.gif

This post has been edited by dacia_slk: 20 May 2010, 15:02


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kitzsteinhorn91
post 20 May 2010, 16:12
Post #42


KCY Garage


Group: Members
Posts: 919
Joined: 15 October 06
From: Ploiesti




Azi: 130 @ 5000 !


--------------------
Dacia 1300/1410 Sport 1975/1991 - PH 75/91 KCY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 20 May 2010, 16:31
Post #43


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




1) Iti bati joc de bani (stiu, nu-s ai tai, da' tot iti bati joc). Rodajul dureaza 3000km, nu 700.
2) Viteza o masori cu GPS-ul.
__________________________

In speranta ca vei repeta incercarile DUPA rodaj, trebuie sa te asiguri ca:
- avansul e la limita detonatiei;
- afara e racoare si aer uscat;
- ai benzina buna (asta o verifici simtind masina, poate sa difere de la plin la plin, chiar daca alimentezi de la aceeasi pompa);
- mai sunt si alte chestii, gen filtru de aer de exemplu, dar in cazul tau nu se aplica.

PS: destul de important, ca esti tanar si fara experienta - incearca pe cat posibil sa faci chestiile astea pe autostrada. Ori macar p-un drum cat de cat sigur si mai ales liber.

This post has been edited by Muttley: 20 May 2010, 16:35


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kitzsteinhorn91
post 20 May 2010, 16:36
Post #44


KCY Garage


Group: Members
Posts: 919
Joined: 15 October 06
From: Ploiesti




OK. De acord cu tine Muttley. O sa o las mai incet. Maxim 90. Am probat-o pe centura.


--------------------
Dacia 1300/1410 Sport 1975/1991 - PH 75/91 KCY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 21 May 2010, 23:04
Post #45


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




hai c-ati luat-o pe aratura
dupa rodaj imi dai PM sau REPORT si redeschid topicul


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th June 2025 - 15:51
Forum Renault