Nu sare de 120 km/h, Dacia 1300 - 1975
![]() ![]() ![]() |
Nu sare de 120 km/h, Dacia 1300 - 1975
kitzsteinhorn91 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() KCY Garage Group: Members Posts: 919 Joined: 15 October 06 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300/1410 Sport
1975/1991
- PH 75/91 KCY
|
|||
bucatzel |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Da, si asta poate fi motiv... daca tu utilizezi parte din cursa pedalei ca sa se rearanjeze cablul pe traseu, mai greu de crezut ca ai cursa completa
![]() Si gulerul ala trebuie doar montat cu un pic de grija... ma indoiesc ca nu intra. Adica no... eu l-am schimbat pe ploaie si am scapat destul de uscat. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ov |
![]()
Post
#33
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
scoate gatul de la carburator, pune pe cineva sa apese din masina pedala la maxim, si vezi daca clapeta de aer din carburator se pune perfect vertical.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
argon |
![]()
Post
#34
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
atata timp cat e prinsa ferm camasa in suportul de pe capacul culbutorilor, nu ar avea legatura prinderea aia din perete.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#35
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
Toata problema (ca nu trece de 120km/h) eu o rezolvasem dand avansul (static) mai mare (atat cat sa nu detoneze in nici o conditie - cel putin eu n-am auzit nici un ciricait din cabina sau langa masina, cand mergea la ralanti).
Dar, solutia asta avea doua dezavantaje: 1. ralantiul era un pic neregulat (mai mic de 870rpm - in jur de 700-750rpm - ceea ce ma face sa cred ca poate era un pic prea mare avansul - dar macar nu se auzeau detonatii, ci numai vreo 2 rateuri la 3 secunde pe esapament); 2. consumul a crescut de la aprox. 8% la 11,5-12% ![]() DAR, cu avansul asta marit, prindeam usor 140-145km/h, iar in continuare - pana la 155km/h accelera mai greu. Nu mai stiu ce rpm aveam la 145, dar cred ca in jur de 5000. Deci viteza maxima prinsa cu motor de 1,3L si cutie in 4 tr a fost de 155km/h ![]() 3. dupa 3-4-5km de alergat in ritmul asta, uleiul se incinge FOARTE TARE si apoi la ralanti se apinde martorul de presiune din cauza ca s-a subtiat uleiul (Aral 10W40 la aprox 5-10 gr.C temperatura ambianta). Si, intr-adevar, la vitezele astea franele daciei sunt subdimensionate - se simte nevoia unei instalatii de franare mai puternice. Apoi, mai trebuie sa mentionez ca si ruliul puntii fata este mai evident la stilul asta de alergatura - de unde necesitatea unei alte bare antirului, mai solida, pe fata. Iti da fiori senzatia pe care o ai cand te apropii cu 140-150 de o curba - nu periculoasa - incepi sa virezi - simti ca masina se lasa pe o parte in fata si ai impresia ca vei iesi in decor, dar... scapi; de aici inveti o lectie: evaluarea curbelor si adaptarea vitezei in consecinta - mai bine franezi mai mult inainte de curba si accelerezi pe urma. ![]() Eu, intre timp, m-am cumintit - mi-am trait aventura - si acum mi-am repus avansul pe normal, iar viteza maxima pe care o prind este de 120-125km/h - oarecum suficient, iar consumul a scazut la 8%. Happy tuning! |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(dacia_slk @ 20 May 2010, 15:29) DAR, cu avansul asta marit, prindeam usor 140-145km/h, iar in continuare - pana la 155km/h accelera mai greu. Nu mai stiu ce rpm aveam la 145, dar cred ca in jur de 5000. Deci viteza maxima prinsa cu motor de 1,3L si cutie in 4 tr a fost de 155km/h ![]() Si imediat dupa aia, te-ai ridicat din pat plin de sudori, nu? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#37
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 20 May 2010, 14:33) Nici n-ar trebui sa ma obesesc sa-ti raspund, dar iti spun totusi ca daca rabla ta nu-i ingrijita bine, nu inseamna ca Mimi ![]() Sau ca eu sunt lenes ca tine si nu prea invat nimic de pe daciaclub. Sau ca n-am curajul, indrazneala, indemanarea si priceperea sa aplic cunostintele dobandite aici. ![]() ![]() This post has been edited by dacia_slk: 20 May 2010, 14:47 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
Merced |
![]()
Post
#38
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Si eu iti spun ca daca iei un GPS mai mult de 140km/h nu prinzi. Ce arata ceasul e partea a doua, eu te duc cu rabla mea care se dezintegreaza cu 150km/h dupa ceas. Crezi ca e viteza reala?
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#39
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
QUOTE(Merced @ 20 May 2010, 14:41) Si eu iti spun ca daca iei un GPS mai mult de 140km/h nu prinzi. Ce arata ceasul e partea a doua, eu te duc cu rabla mea care se dezintegreaza cu 150km/h dupa ceas. Crezi ca e viteza reala? N-am GPS, m-am luat dupa kilometrajul standard al daciei si dupa un turometru digital. |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(dacia_slk @ 20 May 2010, 15:36) Nici n-ar trebui sa ma obesesc sa-ti raspund, dar iti spun totusi ca daca rabla ta nu-i ingrijita bine, nu inseamna ca Mimi (rabla mea) e la fel ca a ta. Sau ca eu sunt lenes ca tine si nu prea invat nimic de pe daciaclub sau n-am curajul, indrazneala, indemanarea si priceperea sa aplic cunostintele dobandite aici. ![]() ![]() ![]() ![]() Vrei sa zici ca tu i-ai zgandarit avansul lui Mimi si a fugit precum o fata mare? ![]() ![]() ![]() mda... se explica... http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=172287&hl= Si mai are tupeul sa ma faca pe mine lenes... This post has been edited by bucatzel: 20 May 2010, 14:52 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#41
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 20 May 2010, 14:51) ![]() ![]() ![]() Vrei sa zici ca tu i-ai zgandarit avansul la Mimi si a fugit precum o fata mare? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() QUOTE ![]() QUOTE Mai bine iti spuneam Toma. ![]() ![]() This post has been edited by dacia_slk: 20 May 2010, 15:02 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
kitzsteinhorn91 |
![]()
Post
#42
|
![]() KCY Garage Group: Members Posts: 919 Joined: 15 October 06 From: Ploiesti ![]() |
Azi: 130 @ 5000 !
|
--------------------
Dacia
1300/1410 Sport
1975/1991
- PH 75/91 KCY
|
|
Muttley |
![]()
Post
#43
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
1) Iti bati joc de bani (stiu, nu-s ai tai, da' tot iti bati joc). Rodajul dureaza 3000km, nu 700.
2) Viteza o masori cu GPS-ul. __________________________ In speranta ca vei repeta incercarile DUPA rodaj, trebuie sa te asiguri ca: - avansul e la limita detonatiei; - afara e racoare si aer uscat; - ai benzina buna (asta o verifici simtind masina, poate sa difere de la plin la plin, chiar daca alimentezi de la aceeasi pompa); - mai sunt si alte chestii, gen filtru de aer de exemplu, dar in cazul tau nu se aplica. PS: destul de important, ca esti tanar si fara experienta - incearca pe cat posibil sa faci chestiile astea pe autostrada. Ori macar p-un drum cat de cat sigur si mai ales liber. This post has been edited by Muttley: 20 May 2010, 16:35 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
kitzsteinhorn91 |
![]()
Post
#44
|
![]() KCY Garage Group: Members Posts: 919 Joined: 15 October 06 From: Ploiesti ![]() |
OK. De acord cu tine Muttley. O sa o las mai incet. Maxim 90. Am probat-o pe centura.
|
--------------------
Dacia
1300/1410 Sport
1975/1991
- PH 75/91 KCY
|
|
Ov |
![]()
Post
#45
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
hai c-ati luat-o pe aratura
dupa rodaj imi dai PM sau REPORT si redeschid topicul |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th June 2025 - 15:51 |