DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Saiba jiglor relanti

mecano
post 21 May 2010, 14:12
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 14 July 09




Am fost la un mecanic care mi-a pus o saiba la jglorul de relanti si mi-a crescut consmul foarte multe. Am scos singur saiba dar nu pot regla relantiul. Ma poate ajuta cineva ?
Carburatorul a fost tinut in decarbusol si suflat insitent cu compresorul prin toate orificiile.


--------------------
dacia 1310 1993, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 21 May 2010, 15:13
Post #2


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Relantiul se regleaza din jiclerul de emulsie aer/benzina relanti si din surubul clapetei de acceleratie,pe forum gasesti informatii cum se regleaza.Problema ta e din cauza ca sectiunea jiclerului tau de relanti nu este buna,ea va trebui marita sau inlocuit jiclerul deoarece in momentul de fata jiclerul nu mai etanseaza in varf,in corpul carburatorului,datorita saibei,si curge benzina suplimentara prin locul unde ar trebui sa etanseze,adica are amestec foarte bogat la relanti.

This post has been edited by Paulorossi: 21 May 2010, 15:17


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 21 May 2010, 15:25
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(mecano @ 21 May 2010, 13:12)
Am fost la un mecanic care mi-a pus o saiba la jglorul de relanti ...

... suflat insitent cu compresorul prin toate orificiile.
*



Ai fost la un ce ?
Dacä pune saibä acolo, sigur mecanic nu e .
Oricum saiba influenteazä consumul DOAR la relanti , cam cît timp merge de medie motorul täu la relanti la un drum ? ( prin relanti se întelege normal mersul motorului cu clapeta de acceleratie închisä si färä sä atingi pedala ).
Eu personal eliberez pedala de acceleratie doar cînd frînez si la semafor , asa cä influenta relantiului în consum e minimä - dacä nu vorbim de "relanti" de 1200 rpm cum scria cineva ( asa demareazä färä sä atingä acceleratia huh.gif )

Suflarea "prin toate orificiile" nu e suficientä dacä nu ai probat cä s-au si desfundat wink.gif
Verificä dacä mai ai duza pe furtun si dacä nu trage aer fals pe la servo ( sau pe la furtunele de la reglajul clapetelor de dirijare a aerului dacä le ai cu vacuum ).


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 21 May 2010, 20:01
Post #4


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Daca e infundat jiclerul de relanti si la 2000 rot/min masina merge prost,iti da in nas,masina inca isi mai foloseste acel circuit pana la sarcini mici.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 10:40
Forum Renault