DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cand nu bagam bine in viteza

Marius_Jay
post 27 May 2010, 12:44
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 8 February 10
From: Galati




QUOTE(Xpander @ 9 May 2005, 17:02)
La schimbarea din a I-a in a II-a, pe la 2200 rpm, apare un tangaj al caroseriei - o zvacnire. Fenomenul nu are loc daca turez mai mult sau daca ridic picorul foarte usor de pe pedala de ambreiaj; dar la un mers normal, fara sa ma gandesc la pedale apare acel tangaj. Credeti ca e un defect al masinii sau al meu ? Discul, placa ? ca parca la inceput nu facea asa si n-are inca nici un an.
*



In primul rand imi cer scuze ca ridic acest topic dupa 5 ani de zile.

De vreo 2 luni masina mea, o Solenza Scala din 2003, are aceeasi problema ca cea spusa de Xpander. A rezolvat careva aceasta problema? Am un amic care lucreaza la un service si mi-a dat 3 variante:
1. tamponul de tangaj
2. o planetara (imi bate in curbe o planetare, dar se aude in general cand dau cu spatele si rotile spre dreapta)
3. grupul din cutie (cel cu pinioane)

Careva a intampinat o problema asemenatoare si a rezolvat-o?

Am facut-o greseala in condus, once.. am bagat intr-a 2 la vreo 70 km/h din neatentie, dar a fost de ceva timp in urma(6-7 luni).

This post has been edited by Marius_Jay: 27 May 2010, 12:47


--------------------
Dacia Solenza 2003-Scala
Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 30 May 2010, 19:18
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




care este acel tampon de tangaj?

ai reglat ambreiajul sa tina cam la jumatate?...si eu pateam sa ciupeasca ceva prin cutie cand schimbam si smucea o data...dar am reglat ambreiajul si nu mai patesc asa ceva

referitor la diferential nu stiu ce sa zic...eu am de 6 luni niste smucituri inexplicabile...am tampoane motor si cutie bune, zgomotul produs de diferential pe loc in viteza e similar altor solenze...cu problema asta ma confrunt si eu


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius_Jay
post 31 May 2010, 11:26
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 8 February 10
From: Galati




1. tamponul de tangaj => bieleta antibasculare. Tampon de tangaj ii spunea cel de la service, dar in manualul de solenza apare sub denumirea de bieleta antibasculare.

momentan nu dispun de bani, dar pe 15 o voi schimba garantat, poate mi se rezolva problema de zgomot. Ambreiajul zic ca e reglat, poate un pic mai jos l-as mai lasa, dar o sa mai vad.


--------------------
Dacia Solenza 2003-Scala
Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan89
post 31 May 2010, 11:29
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 20 April 10
From: Bucuresti




Si a mea mai smuceste uneori la cuplarea ambreiajului in a 2 a, totusi nefiind ceva permanent incep sa cred ca este vorba de stilul meu de a conduce, incearca un stil diferit de a conduce vezi daca ajuta, incearca sa vezi daca turand motorul inainte sa ridici ambreiajul mai face asa (cum fac incepatorii la plecarea de pe loc).


--------------------
Dacia Solenza / Scala 2003 - B 136 DAN
Drumuri bune!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 31 May 2010, 12:29
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




stie careva daca exista vreun cuplaj intre cutie si motor?...atentie...nu ma refer la vreun tampon motor sau cutie....ci la ceva care face legatura cutiei cu motorul...undeva in zona ambreiajului mi-a spus cineva ca ar fi un cuplaj din bronz care se uzeaza


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 31 May 2010, 12:51
Post #36


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




da...este acea bucsa de bronz...daca asta este uzata atunci s-a mers cu piciorul pe ambreiaj


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan89
post 31 May 2010, 12:54
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 20 April 10
From: Bucuresti




La Dacia 1310 era o bucsa unde axul c.v. intra in arborele cotit, totusi trebuie sa ai ceva km sa uzezi bucsa aia, asta in cazul in care Solenza are asa ceva, mai mult de atat axul C.V. ar trebuii sa aiba ceva joc, asta insemand ca simeringul de la C.V. ar fi uzat si ar lasa uleiul sa curga deci un asemena defect nu ar fi greu de depistat o data ce ai separat c.v. de motor. Dar iti reamintesc ca vb teoretic nu am separat c.v. de motor la Solenza sa stiu exact ce e acolo.


--------------------
Dacia Solenza / Scala 2003 - B 136 DAN
Drumuri bune!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 31 May 2010, 13:38
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




masina am luat-o pe cand avea 35000 km...acum are 57500 km...eu unul nu am mers deloc cu piciorul pe ambreiaj...chiar si pe loc cand stau evit cat pot sa stau cu piciorul pe frana!

smuciturile pe care le am nu ar putea fi cauzate de o uzura a bucsei de bronz alaturi de axul de care zici tu?...la mine cand smuceste se aude un clanck metalic alaturi de miscare brusca a schimbatorului

apoi numai fapte "bune" a facut vechiul proprietar

nu am vazut nici o scurgere...e drept masina momentan sta pe dreapta in parcare...dar pana plec arunc un ochi sub ea

EDIT: la mine schimbatorul fie ca se afla la punctul mort,fie ca este in orice viteza are un mic joc de juma de cm fats-spate...este normal?

adica sa zicem ca e in treapta III si masina ruleaza sau sta pe loc eu pot sa misc fata-spate juma de cm de schimbator fara ca acesta sa sara din viteza...e valabil la toate vitezele treapta III a fost un exemplu

This post has been edited by canea_dragos: 31 May 2010, 16:10


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius_Jay
post 31 May 2010, 17:01
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 8 February 10
From: Galati




QUOTE(Dan89 @ 31 May 2010, 11:29)
Si a mea mai smuceste uneori la cuplarea ambreiajului in a 2 a, totusi nefiind ceva permanent incep sa cred ca este vorba de stilul meu de a conduce, incearca un stil diferit de a conduce vezi daca ajuta, incearca sa vezi daca turand motorul inainte sa ridici ambreiajul mai face asa (cum fac incepatorii la plecarea de pe loc).
*



daca turez mai tare motorul, smuncitura este si mai mare si implicit zgomotul. ca sa evit zgomotul trebuie sa dau drumul incet incet la ambreiaj.. si sa plec de pe loc ca un incepator (intr-un minut). Zgomotul se aude la mine si daca merg la 2000 de ture si apoi calc acceleratia brusc... inainte de accelera se aude acel zgomot, si nu stiu sigur daca se aude si in frana de motor..

Zgomotul se aude in fiecare treapta... daca turez ceva motorul se poate auzi si in treapta a-4a. depinde de diferenta intre viteza masinii si viteza la care trebuie sa ajung cand e cuplata cutia. cu cat e mai mare cu atat zgomotul e mai puternic....
Acum mi-am adus aminte ca acum vreo 3 luni in urma am avut neplacerea de a lovi un caine mort deja cu scutul. si stau sa ma gandesc sa nu fie scutul problema... o sa ma uit sub ea in acest week-end, ca altcandva nu am timp.


--------------------
Dacia Solenza 2003-Scala
Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan89
post 1 Jun 2010, 11:57
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 20 April 10
From: Bucuresti




Dragos, o uzura a bucsei de bronz, iti poate ingreuna introducerea in viteze si cam atat, in cel mai rau caz (cand bucsa este foarte uzata sau nu mai e deloc) poate sa iti indoaie axul de la c.v. si sa iti largeasca intrarea in arbore. Cat despre scurgere nu ar fi vizibila decat in momentul in care separi c.v. de motor. Zgomotul metalic de care zici asociat cu miscarea schimbatorului, poate fi ceva slab (scut, carcasa filtrului de aer etc, care in momentul in care demarezi sa se miste, o problema la transmisie (fie chiar tampon de motor/c.v.) s-ar simtii mai violent nu doar s-ar auzii. Verifica suportii care sunt atasati motorului, scutul, tampoanele de motor, tampoanele de C.V. si bucsile. Jocul in schimbator de care zici e normal, poate fi cauzat de uzura obisnuita in legatura dintre schimbator si c.v. atat timp cat nu este dificil sa bagi in viteaza care vrei (adica in loc de a 1 a ii dai a 3 a) nu ai motive sa iti faci griji. Marius nu prea imi dau seama de ce natura e zgomotul, e metalic, e infundat, se aude doar o data, e insotit de vibratie? si eu am lovit un caine mort o data, ma uitam dupa loc de parcare, cand am auzit bubuitura si am simtit sa se salta masina de fata eram la un pas sa ud scaunul:))


--------------------
Dacia Solenza / Scala 2003 - B 136 DAN
Drumuri bune!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius_Jay
post 1 Jun 2010, 12:33
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 8 February 10
From: Galati




ieri am ridicat capota.. si l-am rugat pe tata sa incerce sa pelce de pe loc cu frana de mana trasa, si am observat faptul ca motorul se misca foarte mult, o sa verific la alta solenza sa vad daca face la fel (cea a parintilor), nu am avut timp ieri. Zgomotul este insotit de o vibratie, si e metalic.. se adue in toata caroseria. iti poti da seama ca vine din fata. Thanks.


--------------------
Dacia Solenza 2003-Scala
Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan89
post 1 Jun 2010, 12:43
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 20 April 10
From: Bucuresti




Ar fi posibil sa fie vorba de un tampon.


--------------------
Dacia Solenza / Scala 2003 - B 136 DAN
Drumuri bune!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 1 Jun 2010, 17:22
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




Dan tampoanele motor si cutie sunt bune...bieleta e nou nouta...nu mai repet asta...astea ies din discutie

scutul nu atinge e verificat...carcasa filtrului de aer e stransa bine...chiar am adaugat 2 seibi la suruburile din fata ca se misca...verificata si ea...toate suruburile sunt stranse pe masina de mine personal

eu cand incep sa dau drumul la ambreiaj exact la jumatatea cursei cand acesta cupleaza se aude clanck...in acel moment masina pleaca de pe loc...in mers cand apas pe acceleratie masina smuceste o data in acelasi timp schimbatorul facand o cursa rapida de 2-3 cm fata-spate...de asemenea cand iau picorul de pe acceleratie masina face o frana de motor mult mai pronuntata,iar cand se apropie de 1500 rot/min pe frana de motor smuceste inca o data si apoi coboara lin la relanti

mi s-a intamplat o data eram pe DN1 veneam la Bucuresti eram la 90 km/h in treapta 5 pe banda 1 asteptam un prieten cu un astra 1.9 sport sa vina si el si cand a trecut pe langa mine am dat-o pe a IV-a ca sa am demaraj ca sa-l ajung(el avea 130 km/h)...proasta alegere...cand sa dau drumul la ambreiaj in treapta IV am zis ca sare motorul din caroserie...a smucit masina o data de nu mi-a venit sa cred...e drept ca am schimbat rapid si cam calcat-o...dupa ce a smucit e drept s-a infipt si a demarat

cand smuceste se simte ca si cum ar avea o mica cursa moarta pana prind planetarele...si cand prinde smuceste...cred ca de la vreo planetara e

am vorbit cu un mecanic bun recomandat de un prieten si din ce i-am descris mi-a zis ca nu a auzit sa aiba probleme solentele cu, cutiile si ca la mine mai mult ca sigur e o planetara...daca ar fi din grup ar vibra...ar face urat...vineri a ramas sa trec pe la el sa dea o tura cu masina si sa o verifice

la viraj stanga maxim in forta se aude un cloncanit de planetara...teoretic dreapta ar face...plus ca mai zicea un coleg aici ca si el a avut simptome asemanatoare cu ale mele si a fost planetara dreapta de vina

This post has been edited by canea_dragos: 1 Jun 2010, 17:33


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan89
post 2 Jun 2010, 09:06
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 20 April 10
From: Bucuresti




Cand am zis de tampon ma refeream la post-ul lui Marius, cat despre problema ta sunt convins ca ti-a scos peri albi, e destul de greu sa imi dau seama despre ce e vb doar din ce imi descrii, mai ales ca posibilele cauze cele mai la indemana le-ai verificat, poate este vorba de planetare, du-te la mecanic cu ea si tine-ne si pe noi la curent, sunt chiar curios ce are. Iti urez succes pentru ziua vineri!


--------------------
Dacia Solenza / Scala 2003 - B 136 DAN
Drumuri bune!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius_Jay
post 5 Jun 2010, 14:13
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 8 February 10
From: Galati




Verdict, pfff:

planetara stanga varza + bieleta antibasculare varza. masina trasa pe dreapta pana cand fac rost de bani.
Motorul joaca atat de tare inca mi-a lasat urme si pe scut destul de adanci.


--------------------
Dacia Solenza 2003-Scala
Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 5 Jun 2010, 21:00
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




am fost la acel mecanic....

m-a pus sa salt capota motor...s-a uitat dupa muste pe acolo....i-am explicat ce e schimbat,simptomele care le are...s-a urcat la volan si am dat o tura cu el....in mers mi-a zis ca simte putin in podea planetara stanga....acum nu stiu daca a zis asa sa scape ieftin deoarece i-am zis eu inainte ca am avut burduful de la planetara stanga de la roata spart si am mers vreo 250 km cu el asa....ma rog....dar cand a facut viraj stanga strans s-a simtit intr-adevar planetara....am simtit-o eu care eram in dreapta...a confirmat si el lucrul asta

se da jos....si pe motiv ca nu ar avea unde sa o salte pe un elevator(erau numai case unde era el...n-am vazut vreun elevator plus ca era un satuc...ma rog) sau canal m-a pus sa iau viraj stanga maxim....masina in treapta 1 si frana de mana lasata...si cu o mana pe planetara si cu una impingea fata-spate in masina...mi-a zis ca se simte la mana ca planetara bate la roata...acelasi lucru si la roata dreapta...acolo mi-a zis ca nu bate deloc

acuma am 2 variante: sa o rectific sau alta noua...eu optez pentru alta noua din 2 considerente: deja are 6 ani planetara asta si rectificatul mai mult de 1 an nu duce....asa cu banii de la rectificare mai pun restul si-mi iau una de origine

am curatat MPP+corpul clapeta...astfel am scapat de fluctuatiile de turatie de la relanti si cand venea la relanti uneori motorul dadea sa moara chiar si in mers...astfel s-au diminuat smuciturile...cam 40% din cazuri nu mai smuceste...dar si cand apuca smuceste de-mi vine sa dau cu ceva in ea

This post has been edited by canea_dragos: 5 Jun 2010, 23:10


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanel88
post 6 Jun 2010, 12:15
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 17 October 09




dragos ti-am spus ca eu cand o accelerez am niste batai.doar la accelerare si viraj stanga.am descoperit ca tripoda de la planetara dreapta cea cum intra in cutie era varza.am schimbat-o de la alta planetara si acu s-a facut liniste........deci crede-ma ca e planetara.


--------------------
dacia solenza/scala 2003 noiembrie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 6 Jun 2010, 12:25
Post #48


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




e planetara,daca face la solicitari dastea gen plecat dupa loc,frana accelerari.stiu ca io am la tico capu de planetara,care face asa.
trebuie sa-l schimb e asa de 1 an

la mers normal constant e normal sa nu se auda nimic,ca nu soliciti nimic,

This post has been edited by C@talin: 6 Jun 2010, 12:27


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius_Jay
post 6 Jun 2010, 13:42
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 8 February 10
From: Galati




In cazul meu smunciturile sunt atat de mari incat tremura masina cu totul. la relanti cu roata stanga ridicata si virata dreapta se aude tronc tronc tronc foarte tare. Jocul ei este atat de mare incat imi joaca si partea cealalta a planetarei, partea care intra in cutia de viteze. Banuiesc ca problema mare este in burduful de langa disc, pentru ca am observat ca este intepat si cam a dat toata vaselina afara.

si tot din cauza planetarei.. motorul din cand in cand se smunceste, ca raspuns la momentul in care bate planetara... deci o planetara stricata poate face zgomote mari, nu am crezut pana ieri ca ea ar fi de vina de zgomotele acelea si smuncituri. Si tot planetara o banuiesc si pentru faptul ca bieleta antiruliu(antibasculare) este varza.

Iar la plecarea de pe loc.. motorul tremura de zici ca ar vrea sa sara de pe caroserie. si feeling-ul in masina e superb.. tremura toata..


--------------------
Dacia Solenza 2003-Scala
Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgePitesteanu
post 6 Jun 2010, 15:08
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 18 October 09




sal1 o intrebare pt daedalus...aceea dn poza e masina ta? de unde ti-ai luat filtruala de aer?...chestia aceea din capat!?


--------------------
dacia solenza 2003 ,confort - ag 08 rne
norocos de mic...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 6 Jun 2010, 16:01
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




in viraj stanga mai strans se aude poc-poc-poc...zgomot specific planetarei uzate...de asemenea acele poc-uri se simt in podea ca niste busituri

in linie dreapta si in viraje(exclus viraje stranse) cand dau sa accelerez sau iau picorul de pe accelereatie si apoi vreau sa accelerez iara smuceste o data masina tare si se simte cam si cum accelerez in suturi...am sa schimb planetara cu totul si sper sa scap de problema


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius_Jay
post 6 Jun 2010, 22:22
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 8 February 10
From: Galati




QUOTE(canea_dragos @ 6 Jun 2010, 16:01)
in viraj stanga mai strans se aude poc-poc-poc...zgomot specific planetarei uzate...de asemenea acele poc-uri se simt in podea ca niste busituri

in linie dreapta si in viraje(exclus viraje stranse) cand dau sa accelerez sau iau picorul de pe accelereatie si apoi vreau sa accelerez iara smuceste o data masina tare si se simte cam si cum accelerez in suturi...am sa schimb planetara cu totul si sper sa scap de problema
*



Ai aceasi problema ca mine, planetara garantat.

Ca sa fie atat de grava ar trebuii sa se vada cu ochiul liber care este planetara. Suspend-o de cate o roata, baga in viteza si da drumul la ambreiaj(cu frana de mana trasa), nu te speria, nu pleaca de pe loc.. se misca doar roata care este suspendata. Si ascult-o in timp ce merge... trebuie sa faca poc poc intruna... sau incearca sa calci acceleratia si sa asculti, ar trebuii sa se petreaca acelasi lucru ca in mers doar cu un zgomot mai mic.
Apoi vireaza stanga/dreapta de roti. In acest caz zgomotul ar trebuii sa creasca. Scuza-ma daca nu am fost prea concis... acest procedeu il poti aplica pentru a vedea care planerata iti bate.


--------------------
Dacia Solenza 2003-Scala
Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 6 Jun 2010, 22:31
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 3.440
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




cu masina suspendata si roata invartindu`se eu nu as roti de volan...
eu am emotii si cand o ridic pana bag o buturuga sub ea dupa ce am citit multe cazuri de cric cu piulita pleznita...


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
Legea lui Ohm: Esti Om cu mine, sunt Om cu tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius_Jay
post 6 Jun 2010, 22:37
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 8 February 10
From: Galati




imi cer scuze... ai dreptate psychoo, eu am folosit un cric hidraulic, nu cel al masinii. De pe cel orignal mi-a cazut masina odata. Sunt foarte PROASTE.

Dar se poate folosi si o capra (nu va ganditi la prostii oameni buni).

This post has been edited by Marius_Jay: 6 Jun 2010, 22:38


--------------------
Dacia Solenza 2003-Scala
Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 7 Jun 2010, 14:08
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




multumesc pentru pont-uri baieti;)

stiu ca nu pleaca cu o roata in aer,doar asa am eliminat gravura de pe discuri...numai ca eu am bagat o bordura cu un lemn peste ea...era si cricul pus dar nu aveam mare baza in el..

am sa incerc cu prima ocazie aceasta varianta


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan89
post 10 Jun 2010, 10:17
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 20 April 10
From: Bucuresti




Cricul masinii este pentru schimbat roti (teoretic) pentru astfel de operatii se foloseste ori elevatorul ori cricul de canal.


--------------------
Dacia Solenza / Scala 2003 - B 136 DAN
Drumuri bune!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius_Jay
post 10 Jun 2010, 11:29
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 8 February 10
From: Galati




QUOTE(Dan89 @ 10 Jun 2010, 10:17)
Cricul masinii este pentru schimbat roti (teoretic) pentru astfel de operatii se foloseste ori elevatorul ori cricul de canal.
*



mie mi-a cazut in timp ce o ridicam pentru a pune CAPRA, pentru ca nu umblu niciodata la masina fara capra/sau cric hidraulic, doar doamne fereste de ma apuca vreo pana departe de casa.
MOTIVUL: mi s-au distantat marginile cricului acolo unde este prinsa acea piulita fenomenala..

SPOR.


--------------------
Dacia Solenza 2003-Scala
Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan89
post 14 Jun 2010, 10:54
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 20 April 10
From: Bucuresti




Adevarul este ca sunt si "bune" rau.


--------------------
Dacia Solenza / Scala 2003 - B 136 DAN
Drumuri bune!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dc_copilu
post 7 Jan 2011, 16:46
Post #59


Dornic de cunoastere...


Group: Members
Posts: 240
Joined: 31 May 10
From: Timisoara




Salut tuturor,

Am si eu o intrebare legata de cutia de viteze. Am observat ca de fiecare data cand schimb vtezele incepand cu a 2-a cand dau drumul la ambreaj se aude un '' clanc ''. Este normal? Sau eu dau prea repede drumul la ambreaj?

Eu banuiesc ca acesta se aude cand cupleaza rotile dintate.

Mersi anticipat si o zi buna!
Cu respect,
dc_copilu


--------------------
Solenza Rapsodie 2003 - TM xx XXX
I love my car....:)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 7 Jan 2011, 22:32
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




Si la mine face la fel. Numai ca mai si smuceste pe langa acel clanc cand schimb vitezele si in mers cand accelerez si decelerez. Am problema asta de mai bine de 1 an jumate. Nu s-a agravat deloc in tot acest timp, insa e foarte enervant.

E intr-adevar o chestie de cuplaj ca eu am schimbat toate tampoanele, am verificat planetarele si toate sunt ok.

Banuiesc ambreiajul, dar pana la vara cand dau cutia jos raman doar cu banuiala si speranta ca nu crapa ceva pana atunci si sa raman in drum.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th June 2024 - 18:16
Forum Renault