DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme dacia 1310, Bateria?sau altceva...

MariusRZR
post 22 May 2010, 20:32
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




De curand am schimbat bateria la masina.Indicatorul de pe bord,chiar si dupa ce am schimbat bateria sta la aproape jumatate...putin inclinat spre partea cu minus.
Daca bateria era noua,nu trebuia sa stea la +?

Cand pornesc masina bateria este la - si cand accelerez putin motorul urca.


Acum problema:D

Puterea farurilor este mai scazuta atunci cand motorul este la o turatie mai mica.
Iar daca dau drumu la aeroterma indicatorul bateriei nici macar la jumatate numai sta,iar farurile sunt slabe...

De la ce poate sa fie?de la baterie?


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
recinalcol
post 22 May 2010, 21:30
Post #2


Membru : Amputat


Group: Members
Posts: 686
Joined: 19 November 09




Asta e dacioara noastra.
Indicatorul trebuie sa-ti stea pe la jumate,asa e normal,si normal e sa scada atunci cand aprinzi farurile si aeroterma.
Cred ca problema asta se poate rezolva punand un alternator mai mare.
Acest lucru o sa-l fac si eu si sper sa scap de problema asta.
Sa ma contrazica cineva daca gresesc.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - VS-22-REC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 22 May 2010, 21:36
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




da ai dreptate de la alternator se trage iar cu indicatorul din bord sa nu te iei dupa el ca e pus de forma acolo,asa era la mine:in bord era spre minus cu farurile aprinse si la ralanti si ma gandeam ca nu incarca dar cand am pus aparatul era ff buna incarcarea undeva la 14.1,deci nu va luati dupa indicator ca e aiurea rau


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 22 May 2010, 21:44
Post #4


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




masina e pe injectie?

Indicatorul ala de tensiune din bord emai mult orientativ. Daca functioneaza bine ar trebui sa stea la mijloc. La turatie mica/relanti intotdeauna faruruile vor lumina mai slab, si incarcarea va fi mai slaba deoarece alternatorul "se invarte" mai putin si da mai putin curent. Dacamai pornesti si alti consumatori cum ar fi aeroterma, dezaburire, etc, consumul va fi si mai mare


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 May 2010, 22:01
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




e ca si cum ai masura tensiunea de la priza cu becul ras hohote.gif


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tichondrius95
post 23 May 2010, 10:20
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 21 February 09
From: Onesti , Bacau




E bine asa, nu iti face probleme daca sta aproape de mijloc e ok. Asa trebuie sa stea nu la + \ - .


--------------------
2 x DACIA 1310 2 x Berlina 1310 1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1 - BC02XXX / BC07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 24 May 2010, 20:14
Post #7


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Ca sa-l lamurim complet pe om:
-da, indicatorul ala e cam nesigur. Are sistemul de actionare din vremea preistoriei: o lamela bimetalica cu un fir infasurat pe ea. Cand trece curent, se incalzeste, lamela fiind bimetalica se indoaie, indoindu-se actioneaza acul, obligandu-l sa se miste pe scala. In timp, se decalibreaza (se impusca unul din materiale de pe lamela) si nu mai indica bine - adica indica de obicei mai putin decat in realitate
-cand indicatorul si incarcarea sunt bune, acul trebuie sa iti stea in turatie cam vertical, sau mai exact pe plaja alba a ceasului, NU are voie sa stea pe plaja rosie cu - (incarcare insuficienta) si cu atat mai mult nu are voie sa stea pe plaja rosie cu + (incarcare prea multa, fierbi bateria si o termini rapid). Cel mai nasoala problema de incarcare pe care o poti avea e sa-ti stea acul pe rosu cu + (zice-s-ar ca exista riscul chiar sa explodeze bateria, cu toate ca sunt destul de rare cazurile)
-la relanti, si mai ales cu faruri si aeroterma pornite, se accepta ca acul sa stea pe zona hasurata (gri)
-alternatorul de Dacie fiind cam ...plapand...e normal sa lumineze mai chior cand e in relanti.
Deci, din descrierea ta, lucrurile is inca bune. Ceasul inca indica (aproximativ) corect, incarcare ai...don't worry, man.

This post has been edited by ATM: 24 May 2010, 20:18


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2024 - 08:13
Forum Renault