dacia care merge si cu apa, dispare lichidul de racire din vas
![]() ![]() ![]() |
dacia care merge si cu apa, dispare lichidul de racire din vas
axel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 603 Joined: 20 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
renault clio
1.4
2007
|
|||
disaster |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu detector de radar Group: Members Posts: 367 Joined: 31 May 04 From: UE - Bucharest ![]() |
radiator spart,pompa de apa fisurata,furtun crapat................altceva nu prea vad ce ar putea fi.
|
--------------------
Renault
Latitude
2011 Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da. |
|
axel |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 603 Joined: 20 November 04 ![]() |
|
--------------------
renault clio
1.4
2007
|
|
C.C. |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 10 April 05 ![]() |
face bule de aer in borcan? temperatura la apa- la drum? cum e? scade, creste? ai termostat? intreb pt. ca daca motorul se incalzeste prea tare (catre 95 sau peste) ai problema cu garnitura de chiulasa cel mai probabil (asta pres. ca ai sist.de racire bine aerisit). lichidul in vas cum e? curat, tulbure? si asta-i un indiciu. sau poate fi spart radiatorul pur si simplu. nu intotdeauna se vede pierderea usor. de cele mai multe ori, apa curge din sist. de racire doar cand se incalzeste motorul suficient de mult. si cum atunci esti la volan.. oricum,daca zici ca umbli cu ea, se poate pierde.. totusi chiar atat.. io as pune totusi pariu ca o pierzi pe evacuare. garnitura? sa nufie ceva crapat pe-acolo daca zici ca ai tot schimbat-o.. adevarul e ca pot fi multe motive pt.care pierzi apa
|
--------------------
opel
vectra a
1990, ex. dacia 1310
- abxxxx scopul NU scuza mijloacele!
|
|
to_the_limit |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
Innebunesc, aceasi problema o am si eu cam la 100km 1 litru..
apa nu urca in mers ..deci de chiuloasa nu e..dar..am sesizat umezeala in drepta sub borcan la farul din drepta..si la baza radiatorului unde intra furtunul ala gros in el.. tot timpul e umed acolo.. mai uitat in stanga si e uscat in aceasi zona... poate fi furtunul ala? sau chiar radiatorul? va multumesc |
-------------------- |
|
DodoBird |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(axel @ 14 Apr 2005, 19:23) am o mare problema!imi dispare cam 1 litru la 100km.vreau sa precizez ca nu este de la inelele de hartie,deoarece nu creste nivelul in baia de ulei si oricum au fost schimbate.nu este nici de la garnitura de chiuloasa,nici de la blocul motor deoarece a fost si acesta inlocuit,chiuloasa este planata.maine ma duc iar la service sa desfac motorul pentru a treia oara si mai vreau neaparat niste sfaturi.nu ma interesa dar este o masina care face 200km zilnic si este evidenta pierderea.multumiri anticipate pentru sfaturi. Posibil ca apa sa curga usor intr-o zona unde se evapora instantaneu si nu ramane urma !!!! De exemplu pe la stuturile din talpica carburatorului , cade pe tabla incinsa si pa urme ! Probeaza si asta, or fi si ale zone dar momentan nu imida prin cap . |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
StefanT |
![]()
Post
#7
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DodoBird @ 15 Apr 2005, 14:42) Posibil ca apa sa curga usor intr-o zona unde se evapora instantaneu si nu ramane urma !!!! De exemplu pe la stuturile din talpica carburatorului , cade pe tabla incinsa si pa urme ! Probeaza si asta, or fi si ale zone dar momentan nu imida prin cap . unde vine vorba de curs antigel si evaporat, ramane o urma ffff clara, alba. nu e ca apa. |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
axel |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 603 Joined: 20 November 04 ![]() |
QUOTE(C.C. @ 15 Apr 2005, 01:10) face bule de aer in borcan? temperatura la apa- la drum? cum e? scade, creste? ai termostat? intreb pt. ca daca motorul se incalzeste prea tare (catre 95 sau peste) ai problema cu garnitura de chiulasa cel mai probabil (asta pres. ca ai sist.de racire bine aerisit). lichidul in vas cum e? curat, tulbure? si asta-i un indiciu. sau poate fi spart radiatorul pur si simplu. nu intotdeauna se vede pierderea usor. de cele mai multe ori, apa curge din sist. de racire doar cand se incalzeste motorul suficient de mult. si cum atunci esti la volan.. oricum,daca zici ca umbli cu ea, se poate pierde.. totusi chiar atat.. io as pune totusi pariu ca o pierzi pe evacuare. garnitura? sa nufie ceva crapat pe-acolo daca zici ca ai tot schimbat-o.. adevarul e ca pot fi multe motive pt.care pierzi apa am fost la service!dupa scandalul de rigoare o sa o faca pe garantie.deocamdata o sa imi schimbe chiuloasa cu alta de la ei de probe.daca nu e nici de la chiuloasa e la domeniu sf. se pare ca marti o desfac.va anunt ce am facut.si ca sa si raspund.apa nu se incalzeste.nu face bule.nu e radiatoru spart.cica ar fi chiuloasa sparta si o arunca direct pe evacuare.sal si numai bine |
--------------------
renault clio
1.4
2007
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#9
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
daca nu se vad pierderi in exterior poate fi vorba de un por in chiuloasa sau bloc!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#10
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Cum mai zicea cineva pe aici, trebuie sa o vada un preot
![]() |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
axel |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 603 Joined: 20 November 04 ![]() |
QUOTE(axel @ 14 Apr 2005, 21:11) imi cer scuze!am uitat sa mentionez-nu pierde pe nicaieri.apa pur si simplu dispare.si nu are cum sa se evapore atata. revin cu noi informatii.la nici 100 km a disparut tot lichidul de racire din borcan.dabia astept marti la service.fisura in bloc nu e deoarece lam schimbat si pe ala. |
--------------------
renault clio
1.4
2007
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#12
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ma vezi cumva poate are vreo fisurica undeva in fata radiatorului si nu se vede?da stand se pierde lichid?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
axel |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 603 Joined: 20 November 04 ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 16 Apr 2005, 20:15) ma vezi cumva poate are vreo fisurica undeva in fata radiatorului si nu se vede?da stand se pierde lichid? daca sta nu pierde lichid.cred k este intradevar de la chiuloasa deoarece teava de esapament sa deschis la culoare din negru spre un gri deschis.vad eu marti si va tin la curent. |
--------------------
renault clio
1.4
2007
|
|
monolith |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 11 January 05 ![]() |
Dupa cate stiu eu, daca intra antigel in baia de ulei, se face o spuma alba, vizibila pe joja de ulei. Concomitent creste si nivelul uleiului din baia de ulei. Chiar sunt curios ce o sa gasesti la pierderea de lichid. Eu am si acum o pierdere de lichid de racire, dar sesizabila doar la distanta destul de mare.
inca nu am depistat pierderea. Am gasit odata o fisura la T-ul de la pompa de apa prin care lichidul curgea pe motorul incalzit si nu se cunostea pierderea de lichid pe acolo. |
--------------------
Dacia
Lastun
- GL-96-DLG
|
|
axel |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 603 Joined: 20 November 04 ![]() |
QUOTE(monolith @ 18 Apr 2005, 13:06) Dupa cate stiu eu, daca intra antigel in baia de ulei, se face o spuma alba, vizibila pe joja de ulei. Concomitent creste si nivelul uleiului din baia de ulei. Chiar sunt curios ce o sa gasesti la pierderea de lichid. Eu am si acum o pierdere de lichid de racire, dar sesizabila doar la distanta destul de mare. inca nu am depistat pierderea. Am gasit odata o fisura la T-ul de la pompa de apa prin care lichidul curgea pe motorul incalzit si nu se cunostea pierderea de lichid pe acolo. nu creste nivelul in baia de ulei.dabia astept si eu maine. ![]() |
--------------------
renault clio
1.4
2007
|
|
axel |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 603 Joined: 20 November 04 ![]() |
QUOTE(axel @ 17 Apr 2005, 23:04) daca sta nu pierde lichid.cred k este intradevar de la chiuloasa deoarece teava de esapament sa deschis la culoare din negru spre un gri deschis.vad eu marti si va tin la curent. am fost la service si mi-au testat chiuloasa!si surpriza.are o fisura de 4 cm.deja mi-am luat alta chiuloasa si maine ma duc sa o monteze baietii.va tin la curent sa vedem daca mai pierde apa.salve si numai bine |
--------------------
renault clio
1.4
2007
|
|
axel |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 603 Joined: 20 November 04 ![]() |
am schimbat chiuloasa azi!sa vad pana maine poimaine daca mai scade.p.s acum stiu cum se testeaza chiuloasa.numai bine
|
--------------------
renault clio
1.4
2007
|
|
CiprianPJM |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Avertizat Group: Members Posts: 197 Joined: 17 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Fum alb (abur, defapt) nu scotea? Daca e de la "chiloasa"
![]() |
--------------------
Opel
Omega 2.0i
1997
- B 33 EZW Zic si io, nu dau cu paru!
|
|
axel |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 603 Joined: 20 November 04 ![]() |
|
--------------------
renault clio
1.4
2007
|
|
C.C. |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 10 April 05 ![]() |
si acum? s-a rezolvat? sunt curios. a! si vreau sa intreb, daca e chiuloasa crapata, are por, etc.. se poate rezolva altfel decat schimbata? adica sa n-o dai jos de pe motor. poate ca-i naiva intrebarea mea, dar sunt tare curios. nu de alta, dar cred ca am aceeasi problema si mi-i groaza sa cumpar alta chl. nici mie nu-mi baga apa in ulei da` sufla in borcan la greu. am schimba6t si garnitura:( dupa pasti ma duc la atelier si.. ori camasa ori chiuloasa crapata (zice mecanicul). chiar n-as putea rezolva altfel decat s-o schimb? stie cineva? vorbea cineva aici de "tub de pilitura!?" la ce se referea?
|
--------------------
opel
vectra a
1990, ex. dacia 1310
- abxxxx scopul NU scuza mijloacele!
|
|
onyx-20 |
![]()
Post
#21
|
![]() Onyx-20 Group: Members Posts: 431 Joined: 10 March 05 From: Suceava ![]() |
sunt in comert la ~ 70.000 niste tuburi de ~50 g cu un praf care se adauga in radiator! n-am folosit pt. ca sunt pareri impartite despre efectele produsului!
|
--------------------
Dacia
1300
1976
- SV 03 TMC
|
|
axel |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 603 Joined: 20 November 04 ![]() |
QUOTE(C.C. @ 27 Apr 2005, 00:26) si acum? s-a rezolvat? sunt curios. a! si vreau sa intreb, daca e chiuloasa crapata, are por, etc.. se poate rezolva altfel decat schimbata? adica sa n-o dai jos de pe motor. poate ca-i naiva intrebarea mea, dar sunt tare curios. nu de alta, dar cred ca am aceeasi problema si mi-i groaza sa cumpar alta chl. nici mie nu-mi baga apa in ulei da` sufla in borcan la greu. am schimba6t si garnitura:( dupa pasti ma duc la atelier si.. ori camasa ori chiuloasa crapata (zice mecanicul). chiar n-as putea rezolva altfel decat s-o schimb? stie cineva? vorbea cineva aici de "tub de pilitura!?" la ce se referea? daca e chiuloasa sparta nu ai ce face.eu am schimbat-o. |
--------------------
renault clio
1.4
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 19:26 |