DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme la sistemul elctric

mecanick_maverick
post 2 Jun 2010, 16:02
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




Cînd spui "semnalizarea" te referi strict la salturile acelor din bord cìnd pui semnalizarea sau salturi continue cu motorul pornit färä a semnaliza însotit de pîlpîirea farurilor ?


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cruela
post 2 Jun 2010, 16:10
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 31 July 09
From: Tarnaveni/Mures




si-si. ambele fenomene sunt vizibile. primul, salturile acelor din bord cand pun semnalizarea cel mai bine se poate observa doar cu contactul pus.


--------------------
Volkswagen Golf IV 2006 - MS 53 SEB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 2 Jun 2010, 18:22
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Salturile acelor din bord sunt in plus sau in minus?


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cruela
post 2 Jun 2010, 18:35
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 31 July 09
From: Tarnaveni/Mures




pai oscileaza intre valorile indicate, atat de tare incat nu imi indica valoarea corecta.
ex. la temp. apei oscileaza intr 80 si 120


--------------------
Volkswagen Golf IV 2006 - MS 53 SEB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Jun 2010, 21:51
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




1 fara aparat de masura nu rezolvi nimic
2 singura piesa care de pilpiire (cam 90%) este releul de incarcare si 10% alternatorul

*ca sa faci o proba , in locul releului pune un bec de far daca tot pilpiie e de la alternator

defecul nu il poti gasi pe ghicite si este in zona alternatorului si pieseloer de pe linga el
dar pentru depistare iti trebuie un aparat de masura altfel cauti pina miine


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 3 Jun 2010, 03:49
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(cruela @ 2 Jun 2010, 17:35)
pai oscileaza intre valorile indicate, atat de tare incat nu imi indica valoarea corecta.
ex. la temp. apei oscileaza intr 80 si 120
*



... ai conectat firul äla la masä ? sau îl pästrezi tot cu izolier-band ...

Dacä oscileazä cu semnalizare si contact pus färä a porni motorul e masa bord de vinä ( dar asta afecteazä doar ceasuri-becuri bord, nu si farurile ).

Dacä, în schimb se manifestä doar cu motor pornit se aplicä indicatiile din postul anterior .
Mai exact, la oscilatii constante - care cresc în frecventä odatä cu cresterea turatiei ( presupunînd cä ai releu "mecanic") simtoma e de rezistentä de limitare arsä - releul are pe partea inferioarä 2 sau 3 rezistente de nichelinä bobinate, depinde de model .
Una dintre acestea este de limitare intermediarä si dacä se arde, bobina cupleazä direct pe punere la masä a DF-ului - efectul fiind un frumos brad de Cräciun pe roti .
Rotor cu colector puscat sau cärbune blocat-epuizat , dau întreruperi neregulate .
Oricum se recomandä verificarea periodicä a stärii cärbunilor - iar în caz de blocare a unuia-ambilor , schimbarea întregului subansamblu - repararea celui topit e doar iluzorie si produce defecte mult mai costisitoare .


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cruela
post 6 Jul 2010, 15:50
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 31 July 09
From: Tarnaveni/Mures




Treaba rezolvata in sfarsit dupa cateva relee incercate si becuri schimbate (si und radio-casetofon distrus). Incarcarea n-a fost reglata calumea, mai precis releul nu incarca nimic. Acum a disparut de tot efectul de palpaire.
Multumesc baieti de ajutor!


--------------------
Volkswagen Golf IV 2006 - MS 53 SEB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cruela
post 22 Sep 2012, 18:08
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 31 July 09
From: Tarnaveni/Mures




Buna baieti!

Redeschid topicul, deoarece iarasi a revenit fenomenul de palpaiala la faruri cand turez motorul. Am masurat incarcarea, care imi oscileaza foarte puternic intre 13,5 si 14,9. Am schimbat alternatorul, deoarece am observat ca are o dioda dusa, dar si cu alternatorul actual face la fel. Imi recomandati sa schimb si releul? Sa pun unul electronic?

Va multumesc anticipat pt. ajutor.

P.S. Problemele acestea au reaparut dupa ce am montat becuri mai mari in faruri decat cele actuale... Prostia mea, am vrut sa am "lumina" mai multa.


--------------------
Volkswagen Golf IV 2006 - MS 53 SEB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 22 Sep 2012, 18:13
Post #39


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




releu de incarcare electronic si verifica sa fie buna masa de la alternator


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cruela
post 14 Mar 2013, 10:17
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 31 July 09
From: Tarnaveni/Mures




QUOTE(kog @ 22 Sep 2012, 18:13)
releu de incarcare electronic si verifica sa fie buna masa de la alternator
*



Scuzati-ma ca scriu atat de tarziu, dar nu am prea avut timp de forum si de masina. Facultatea si serviciul imi mananca tot timpul din lume.

Am rezolvat "palpaiala" din faruri, era de vina o dioda din alternator care era puscata. Am schimbat-o si acum merge perfect.


--------------------
Volkswagen Golf IV 2006 - MS 53 SEB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 06:00
Forum Renault