Probleme la sistemul elctric
![]() ![]() ![]() |
Probleme la sistemul elctric
mecanick_maverick |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
|
||
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|||
cruela |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 31 July 09 From: Tarnaveni/Mures ![]() |
si-si. ambele fenomene sunt vizibile. primul, salturile acelor din bord cand pun semnalizarea cel mai bine se poate observa doar cu contactul pus.
|
--------------------
Volkswagen
Golf IV
2006
- MS 53 SEB
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Salturile acelor din bord sunt in plus sau in minus?
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
cruela |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 31 July 09 From: Tarnaveni/Mures ![]() |
pai oscileaza intre valorile indicate, atat de tare incat nu imi indica valoarea corecta.
ex. la temp. apei oscileaza intr 80 si 120 |
--------------------
Volkswagen
Golf IV
2006
- MS 53 SEB
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
1 fara aparat de masura nu rezolvi nimic
2 singura piesa care de pilpiire (cam 90%) este releul de incarcare si 10% alternatorul *ca sa faci o proba , in locul releului pune un bec de far daca tot pilpiie e de la alternator defecul nu il poti gasi pe ghicite si este in zona alternatorului si pieseloer de pe linga el dar pentru depistare iti trebuie un aparat de masura altfel cauti pina miine |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(cruela @ 2 Jun 2010, 17:35) pai oscileaza intre valorile indicate, atat de tare incat nu imi indica valoarea corecta. ex. la temp. apei oscileaza intr 80 si 120 ... ai conectat firul äla la masä ? sau îl pästrezi tot cu izolier-band ... Dacä oscileazä cu semnalizare si contact pus färä a porni motorul e masa bord de vinä ( dar asta afecteazä doar ceasuri-becuri bord, nu si farurile ). Dacä, în schimb se manifestä doar cu motor pornit se aplicä indicatiile din postul anterior . Mai exact, la oscilatii constante - care cresc în frecventä odatä cu cresterea turatiei ( presupunînd cä ai releu "mecanic") simtoma e de rezistentä de limitare arsä - releul are pe partea inferioarä 2 sau 3 rezistente de nichelinä bobinate, depinde de model . Una dintre acestea este de limitare intermediarä si dacä se arde, bobina cupleazä direct pe punere la masä a DF-ului - efectul fiind un frumos brad de Cräciun pe roti . Rotor cu colector puscat sau cärbune blocat-epuizat , dau întreruperi neregulate . Oricum se recomandä verificarea periodicä a stärii cärbunilor - iar în caz de blocare a unuia-ambilor , schimbarea întregului subansamblu - repararea celui topit e doar iluzorie si produce defecte mult mai costisitoare . |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
cruela |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 31 July 09 From: Tarnaveni/Mures ![]() |
Treaba rezolvata in sfarsit dupa cateva relee incercate si becuri schimbate (si und radio-casetofon distrus). Incarcarea n-a fost reglata calumea, mai precis releul nu incarca nimic. Acum a disparut de tot efectul de palpaire.
Multumesc baieti de ajutor! |
--------------------
Volkswagen
Golf IV
2006
- MS 53 SEB
|
|
cruela |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 31 July 09 From: Tarnaveni/Mures ![]() |
Buna baieti!
Redeschid topicul, deoarece iarasi a revenit fenomenul de palpaiala la faruri cand turez motorul. Am masurat incarcarea, care imi oscileaza foarte puternic intre 13,5 si 14,9. Am schimbat alternatorul, deoarece am observat ca are o dioda dusa, dar si cu alternatorul actual face la fel. Imi recomandati sa schimb si releul? Sa pun unul electronic? Va multumesc anticipat pt. ajutor. P.S. Problemele acestea au reaparut dupa ce am montat becuri mai mari in faruri decat cele actuale... Prostia mea, am vrut sa am "lumina" mai multa. |
--------------------
Volkswagen
Golf IV
2006
- MS 53 SEB
|
|
kog |
![]()
Post
#39
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
releu de incarcare electronic si verifica sa fie buna masa de la alternator
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
cruela |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 31 July 09 From: Tarnaveni/Mures ![]() |
QUOTE(kog @ 22 Sep 2012, 18:13) Scuzati-ma ca scriu atat de tarziu, dar nu am prea avut timp de forum si de masina. Facultatea si serviciul imi mananca tot timpul din lume. Am rezolvat "palpaiala" din faruri, era de vina o dioda din alternator care era puscata. Am schimbat-o si acum merge perfect. |
--------------------
Volkswagen
Golf IV
2006
- MS 53 SEB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 06:00 |