Sistemul de racire, Se cam incalzeste imediat
![]() ![]() ![]() |
Sistemul de racire, Se cam incalzeste imediat
mecanick_maverick |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
|
||
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|||
ciufulitul |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 5 January 10 ![]() |
da da da colegu' la ADR 80/h, restul 90 nu? si cei cu 110/120 ... exista acele "butoane" doar nu?dar ce te faci daca vine un coleg din spate cu un camion si incepe cu flashuri si tromboane ca deh...sunt foarte multe portiuni de autostrada unde stim cu totii ca depasirea este interzisa pentru camioane....sau nu e asa?
![]() ah...la madrid asa se circula?cu 120?????????? ![]() This post has been edited by ciufulitul: 10 Jun 2010, 16:57 |
--------------------
dacia
1310
1999 berlina
- hd-07-tkn
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Nu la Madrid - pe M40 e 100 si pe M30 - 90 si 70 în tunele, eu circul prin toatä Spania si fac des si Franta si Germania ,peste tot se merge cu 120 ( Franta are si 130 ) dar EU personal stiam doar limitator la 80 ptr. ADR , nu si 90 .
Cît despre buton , nu mä intereseazä , tahograful înregistreazä viteza în orice moment si dacä ti-a citit diagrama îti iese cam scump "butonul" . Si dacä vine cu "flashuri si tromboane" - ce ? Sá treacä în fatä , limita de vitezä e MAXIMUL , nu esti obligat sä mergi cu 120 în permanentä ( dar esti obligat sä-l lasi sä treacä , adicä sä nu-l împiedici ). |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
vdaniel |
![]()
Post
#34
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
Eu am schimbat termostatul dar promlema nu s-a rezolvat, tot sta acul sus. Problema e ca acum scoate si bule in borcan-- deci e garnitura de chiuloasa.
Marca Fermit e OK?? |
--------------------
dacia
1310
1999
- bt-www respir deci traiesc
|
|
ciufulitul |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 5 January 10 ![]() |
deci eu afara nu am mers,la noi stiu sigur ca e limita la 90 pe autostrada la camioane,exclud ADR-ul care are limita la 80dar deja am ocolit subiectul...
sory! |
--------------------
dacia
1310
1999 berlina
- hd-07-tkn
|
|
kog |
![]()
Post
#36
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
stie careva cum se monteaza comanda manuala la GMV?
m-am lamurit e foarte simplu ![]() This post has been edited by kog: 12 Jun 2010, 10:49 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
olariu_ciprian_ionut |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 09 From: Botosani ![]() |
buna ziua domnilor....se pare ca si eu am aproximativ aceeasi problema ca si colegul de forum care a inceput discutia...in cazul meu dupa 1-2 km nivelul apei urca sus pana la marginea liniei rosie [nu am bord cn, am din ala "zambetu lu' iliescu"(dacia 1310 L - 1998)] si se mentine acolo... foarte foarte rar, scade nivelul 2-3 mm sub linia rosie de sus...si in plus, mai face si bulbuci in borcan. bulbuci face atunci cand este antigel in borcan, si spun asta deoarece vad ca si antigelu dispare din borcan de acolo (nivelul antigelului este imediat sub nivelul de maxim si daca parcurg cam 50-60 km, gata nu mai este - dispare si nu reusesc sa imi explic unde anume).. va rog daca se poate sa va dati cu parerea din ce cauza pateste dacioara mea asa
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- BT 66 CBE "Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare...:)..."
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
99% e garnitura de chiulasa arsa
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca nu se vede curgind dispare pe esapament , asa am patit si eu acum mult timp
solutia , planat chiulasa + inlocuire garnitura |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
olariu_ciprian_ionut |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 09 From: Botosani ![]() |
si aceasta "ducere" a garniturii de chiuloasa se poate vedea cu ochiul liber? adica se vede ceva ulei curgand sau pur si simplu?..ceva costuri aproximative
![]() ![]() This post has been edited by olariu_ciprian_ionut: 13 Jun 2010, 18:42 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- BT 66 CBE "Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare...:)..."
|
|
vdaniel |
![]()
Post
#41
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
problema mea a fost rezolvata prin schimbarea garniturii de chiuloasa. Am scapat de problema( cam costisitor dar asta e)
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bt-www respir deci traiesc
|
|
Dan89 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 20 April 10 From: Bucuresti ![]() |
Ciufulitul, suspectez ca la tine e vorba de radiator murdar, iti recomand sa cureti radiatorul. Ai apa sau antigel in motor? Obisnuiesti periodic sa inlocuiesti antigelul cu apa sau apa cu antigel? Ca nu e bine deloc daca faci asa.
14 Jun 2010, 10:33: Scz pt. inca un post, Olariu, "ciupitura" garniturii de chiulasa ar trebuii sa se vada intre cilindrii daca ma intelegi, adica dai jos chiulasa, si te uiti la garnitura unde e spatiul dintre cilindrii. This post has been edited by Dan89: 14 Jun 2010, 10:33 |
--------------------
Dacia
Solenza / Scala
2003
- B 136 DAN Drumuri bune!
|
|
olariu_ciprian_ionut |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 09 From: Botosani ![]() |
@dan89.....am apa in motor...nu obisnuiesc sa fac schimbul asta...numai ca atunci cand nu mai am apa distilata si trebuie sa plec la drum urgent ii pun apa normala(stiu ca nu e bine deloc)...ah...si venind vorba, chiar daca curat borcanul cu lichid, dupa mai multi kilometri apa din el are niste impuritati maronii. de la ce sa fie oare?....mentionez ca inainte am mai patit asa la un drum (problema cu incalzitul), dar o lasam la vale scoasa din viteza ca sa traga aer sa raceasca motoru si se mai rezolva un pic...dar acum nu mai merge solutia asta, ci doar foarte foarte putin scade nivelul apei...multumesc de raspunsuri
![]() This post has been edited by olariu_ciprian_ionut: 14 Jun 2010, 20:08 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- BT 66 CBE "Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare...:)..."
|
|
Dan89 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 20 April 10 From: Bucuresti ![]() |
Ionut, eu zic asa, da jos chiulasa si verifica-i planeitatea, vezi garnitura de chiulasa cum e, oricum schimb-o pt. ca e cateva zeci de RON, pe urma da jos radiatorul curata-l, curata instalatia de racire, verifica termostatul, verifica capacul la pompa de apa, la final baga-i antigel, aeriseste-o si dupa ce ai facut toate astea mergi 500km si pe urma strange din nou chiulasa. Daca nu iti baga bule in vasul de expansiune nu e nevoie sa dai chiulasa jos, verifica termostatul, curata radiatorul + instalatia de racire, verifica capacul la pompa de apa si la final baga-i antigel.
|
--------------------
Dacia
Solenza / Scala
2003
- B 136 DAN Drumuri bune!
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Amestecul antigel e mult mai penetrant decat apa si de aceea e posibila situatia in care apa nu se prea pierde,iar antigelul se duce.Personal nu sunt de acord cu umblatul intai la garnitura de chiulasa afara de verificarea strangerii,ocazie cu care se regleaza si culbutorii.Primul verificat e radiatorul,sa nu fie infundat cu muste si e simplu sa se curete in sens invers cu jet sub presiune de la un furtun.Sigur ca si termostatul.Dar stiu caz cand a fost suficient sa se stranga corect chiulasa pentru ca la demontarea anterioara nu se facuse restrangerea dupa cateva sute de km.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Dan89 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 20 April 10 From: Bucuresti ![]() |
Da Tudor asa este, eu ii ziceam sa umble acolo doar daca ii da bule in vas, oricum daca nu a facut restrangerea la chiulasa are toate sansele sa nu mai aiba planeitate. Oricum chestia e ca arderea garniturii de chiulasa e un efect, primul lucru ar fi sa identifice si sa indeparteze cauza.
|
--------------------
Dacia
Solenza / Scala
2003
- B 136 DAN Drumuri bune!
|
|
olariu_ciprian_ionut |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 09 From: Botosani ![]() |
eu am vb cu mecanicul meu astazi la telefon si mi-a zis ca e posibil or sa fie de la termostat or sa fie de la garnitura de chiuloasa. cam intr-o saptamana ma duc la el(acuma am examene si nu sunt in localitate) si vad ce imi zice....dar ca sa nu mai am probleme pe viitor ma bate un gand sa imi schimb radiatorul, termostatul si garnitura de chiuloasa. cred ca asa e cel mai bine. va multumesc inca o data pentru raspunsuri
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- BT 66 CBE "Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare...:)..."
|
|
Dan89 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 20 April 10 From: Bucuresti ![]() |
Spor la examene si tine-ne si pe noi la curent cu masina.
|
--------------------
Dacia
Solenza / Scala
2003
- B 136 DAN Drumuri bune!
|
|
vdaniel |
![]()
Post
#49
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
Am rezolvat cu garnitura dar acum alta problema: curge radiatorul, picura, e cam ruginit putin. Oare se rezolva cu prafuri din alea de pus in radiator? Al meu e din aluminiu.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bt-www respir deci traiesc
|
|
al1n |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
salut,
am si eu o problema asemanatoare...cam fuge lichidul de racire din borcan, dupa un drum de 500 de km m-am trezit fara lichid in borcan.garnitura de chiuloasa si termostatul sunt schimbate de vara trecuta.dupa ce merg si ma opresc,cu motorul in functiune, cand desfac capacul de la vas ies cateva bule, anul trecut cand era gata garnitura imi scotea bulbuci in continuu in vas, acum scoate doar cativa .indicatorul din bord legat de temperatura nu imi functioneaza asa ca nu imi dau seama daca se incalzeste sau nu motorul.aveti idee daca e motiv de ingrijorare aparitia acelor bule in borcan sau ar putea fi de la o fisura in sistem si sa traga de acolo? |
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
GPV |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 18 June 10 ![]() |
<span class='edit'>7 Jul 2010, 23:15:</span> am si eu o problema in legatura cu sistemul de racire. acuma umblu cu masina(1.4 95) fara termostat. acul sta cu 1/2 mm mai jos d mijloc, in oras la mijloc. am observat ca cand ma duc in afara orasului la 80/90 km/h acul sta in mijloc , iar cand ii dau 100km/h sau peste, acul incet incet merge in sus , nu am asteptat sa vad pana unde merge fiind ca acuma am schimbat a 3-a garnitura de chiuloasa. am oare probleme la chiuloasa, ii stramb? sau radiatorul nui bun? radiatorul ii stare buna, ii din fabrica da pot sa zic ca arata ca un nou. noah ce o fi? ![]() This post has been edited by GPV: 7 Jul 2010, 23:15 |
--------------------
Dacia / Fiat
1400/Punto 1.2 16V
1995 / 2003
|
|
Hacker |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
QUOTE Jura-te ca termosatul mentine la 80 grade? Daca esti din bucuresti gasim o zi si iti arat eu Dacie tinuta in 3000 RPM in oras la ora 12 cand e temperatura cea mai nenorocita si daca atinge cu mai putin de 2 mm linia din mijloc (uitandu0te de jos in sus) eu o dau la REMAT. Pai daca folosesti termostat normal si temperatura ta e mai mica de 80grade e nasol pentru tine. ideea e ca motorul sa functioneze in 80-95 grade. Sti pe mine unul nu ma intereseaza ce i-ai facut si de dat la remat poti sa o dai, oricum tot acolo ajunge acum sau mai tarziu daca mergi cu motorul rece. Pentru cei care au probleme cu incalzitul in exces adica iti depaseste temperatura de 95 grade, schimbati radiatoarele cu unele mai mari, curatati toata instalatia cu solutie speciala, puneti un termostat vernet. Daca puneti electroventilator nu o sa rezolvati mare lucru, decat o sa aveti un ventilator care va merge in continua. ( aici imbunatatirea asta se va simti iarna cand motorul se va incalzi mai repede) Totusi in vreme caniculara poti sa ii faci orice, motorul de dacie nu a fost conceput pentru temperaturile extrame de acum, in concluzie pe canicula orice i-ai face tot se incalzeste prea tare, atunci dai drumu la caldura ( te vei cloci putin, dar asta e ) si eventual si la aeroterma, va scade obligatoriu temperatura. Succes.. |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
G I M |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Ca tot veni vorba, m-a lasat capacul de la pompa de apa asa ca am fost sa-mi cumpar altul. Nu am gasit decat Asam, Master Sport, Klaxcar, S.E.P iar de Scornicesti doar pe comanda sau din stoc dar cu tot cu pompa. Asa ca am luat S.E.P la prima vedere pare ok, e bine lucrat dar e suspect pretul de 50 de lei. Stie cineva ceva de firma asta?
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
elvis&ionut |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 27 August 10 ![]() |
eu am mers fara termostat 600 km si nici-o uzura la motor.
|
--------------------
dacia
dacia 1310L
1999
- MH 85 FIN
|
|
george 07 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
QUOTE(elvis&ionut @ 29 Dec 2010, 01:04) "Uzura la motor" nu se vede pe contraaripi sau pe blocul motor , idea este ca; se uzeaza setul motor mai repede decat trebuie (uzura prematura) si asa piesele de schimb lasa de dorit... (calitate 0 +) This post has been edited by george 07: 29 Dec 2010, 08:09 |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Capacu SEP e chinezesc sau turcesc. Eu am autospeed pe masina
![]() |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 23:07 |