La franare scade intensitatea in faruri!, Vreo dioda arsa sau altceva?
![]() ![]() ![]() |
La franare scade intensitatea in faruri!, Vreo dioda arsa sau altceva?
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|||
adaniel69 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
adica ai pus alt alternator?(strain)
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#63
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
buna si ideea cu releul...
deja am sa mai pun unu... incalzirea in scaune imi e prin contact... si vreau sa ii pun releu... ce modificare ai adus la alternator? |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
nu am pus alt alternator ,l-am rebobinat statorul cu conductor de cupru emailat mai mare in sectiune,porma emailat si copt la cuptor,si puntea redresore e de pe alternator de tractor
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 21 Jan 2011, 17:42 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#65
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
asta inseamna indemanare... stiinta... si timp
bravo tie |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
dar si vine partea a2-a stiti cum e cind esti croitor nu ai pantaloni bun in fund
cind esti mecanic nu iti merge masina si tot asa numai ca pe a mea o neglijez de ceva timp eu repar pe ale altora si noroc cu tata ca ma urla o sa iti dau bani sa o repari si pe asta:) |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#67
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
stiu cum e... eu sunt electrician de meserie... fac si resoftari pe PC si acasa ma corentez peste tot si am compu plin de virusi
![]() |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
daca erai din cta rezolvam problema ca eu sint tehnician electrotehnist de putere de meserie si altele dar mecanica e o pasiune separata din copilarie ma rog si alte aventuri de la ucenic la alt stadiu ps am lasat id de mesinger la date sau sint dispus sa ti raspuns si pe mesinger magnum_baracuda
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 21 Jan 2011, 18:11 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
roakru |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
si la mine scade intensitatea in faruri, dar nu mereu. am curatat toate contactele, unse cu vaselina si tot face. incarcarea este buna.
intrebare: dupa ce masina pot sa iau alternatorul si sa il montez pe dacie, fara multe modificari? |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
de raba glumesc cauta de bosh
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
kxz |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
De pe golf 1, 2 sau am inteles ca si pasat 2 sau 3. Merg fara modificari.
In vara am luat masina cu o baterie varza. Cum era cald, am lasat-o asa si se comporta la fel. Cand franam scadea lumina farurilor. Cand a venit frigul si am schimbat bateria cu bateria mea buna, am scapat de problema. |
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
sin atatea topicuri dezbatute si inebunite de la atatea dezbateri folositi va rugam search
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(Magnum_Baracuda @ 21 Jan 2011, 18:09) daca erai din cta rezolvam problema ca eu sint tehnician electrotehnist de putere de meserie si altele dar mecanica e o pasiune separata din copilarie ma rog si alte aventuri de la ucenic la alt stadiu ps am lasat id de mesinger la date sau sint dispus sa ti raspuns si pe mesinger magnum_baracuda si acum ce lucrezi? ![]() nu de alta dar cunosc destul de bine functionarea generatoarelor de curent This post has been edited by bygy007: 22 Jan 2011, 11:20 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#74
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
corect...
magnum-baracuda am gasit un model de alternator care zic sa-l pun pe masina 12 V - 80.0 A - 1.20 kW Turatia maxima: 12000 rpm Regulator: Incorporat a fost montat pe DACIA - Nova RENAULT - R4; R6; R12; R15; R18 facut de electro precizia saptamana viitoare am sa plec la vinatoare pe la dezmembrari ![]() PS: ai un cadou in atasament ![]() Attached thumbnail(s) echivalente_1180.jpg ( Size: 27.12k ) Number of downloads: 290 200_gordini.jpg ( Size: 353.98k ) Number of downloads: 315 |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu zic sa te orientezi spre ceva strain , astea rominesti nu prea sint stralucite , in special puntea cu diode
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#76
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
automat ca daca imi pica ceva strain si de putere in mana iau...
fara sa stau pe ganduri |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
ms de cadou frumos,pai ai gasit si practic alternatorul in carne si oase? ???
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#78
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
nu.. doar teoretic..
si maine stau la serviciu... de marti incolo plec in cautare... |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
De ce nu puneti diode de 350A/1700V, ca sunt sigure.Eu sudez cu ele de ani, si n-au nici radiatoare.
Nu face fata alternatorul de Dacie? Ma indoiesc. Diodele sunt de 36A, cate doua pe faza, dupa Kircof ar fi tot 70A maxim. Si cum sunt 3 faze... Problema e alta. V-am mai spus, ca o cheie data la pornire, necesita 60km de parcurs, pentru a se regenera bateria. O baterie se descarca singura cu 2% pe zi. La zero grade are jumatate din capacitate iar la minus 20 are un sfert. Vreti curent? De aceea mai nou, i se face plapuma bateriei. Eu am imbracat-o cu 4 straturi de poliflex toata, mai putin deasupra unde are doar unul. La minus 15 grade dimineata, invarte ca vara. Daca bateria e slaba sau neincarcata, e normal sa scada lumina la franare, ca doar se franeaza la relanti, unde alternatorul coboara tensiunea de incarcare, sub cea care era la 3000 sa zicem, apropiind-o de cea a bateriei. La turare, alternatorul preia din nou sarcina consumatorilor. O baterie buna, are 13,2V. Alternatorul baga 14,2. Acel 1V, mareste lumina cand creste turatiapeste 1000.La relanti ramane iar pe baterie. Daca mai e si slaba de are numai 12V, e si mai vizibil. Apoi releul nu-si face treaba bine. Un releu electromecanic face treaba excelent, in comparatie cu aiurelile electronice. Primul, se poate regla sa incarce aceeasi tensiune indiferent de turatie. Cine n-a reusit, n-a facut ce trebuie. Electronicul, face ce vrea. Am mers 12 ani cu mecanic si intr-un an am schimbat 4 electronice, si nici asta nu e bun. Poti sa pui sarma si de 5 in diametru, daca miezul nu-i asigura puterea, degeaba. Puterea e data de patratul sectiunii miezului inmultit cu 1,44. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu am avut unul electronic peste 10 ani fara probleme , schema este postata pe forum , si mai este si reglabil
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
aici ne exprimam opiniile atat in calitate de experimentati din pataniile noastre cat si din experienta noastra ,sint opinii si sugestii,ca fara sa vezi live cu ochii tai nu poti pune diagnostic,iti spui parerea vis-a-vis de problema respectiva si depinde de expunerea si interpretarea acestuia de cel ce povesteste,cu totii sintem pasionati propietari de dacii
This post has been edited by Magnum_Baracuda: 22 Jan 2011, 23:48 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
@PH-06-BOA: ce fel de diode sunt alea 350A/1700V? poti sa ne spui modelul? mersi!
sau faci misto? vad ca sunt extrem de scumpe... This post has been edited by adaniel69: 23 Jan 2011, 11:50 |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
cam mari diodele alea nu credeti?de ce nu va zis pe 27000V si la 1KA hai sa fim seriosi,o metoda e mai sus expusa de Dorul3t
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#84
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
din cate imi amintesc din ceva dezbateri anterioare... nu stiu exact care
mi s-a spus ca degeaba schimb diodele daca statorul atata poate e corect? |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
daca el atata debiteaza 50 de amperi are rost sa ii se puna aiurea diode de 1000A 1KA:))
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da , dar daca diodele sint cam la capacitatea maxima a alternatorului se vor incalzi si posibilitatea de defectare este mai mare
cam cu 50% curentul suportat de diode fata de cel de altenator adica pentru 50A sint suficiente cele de 25A 50:3=17A ca sint 3 faze , un 20A sint cam la limita This post has been edited by bygy007: 23 Jan 2011, 13:23 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
stimabil stiu si eu car electronist si tehnician electro tehnist
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da , eu nu am scoli inalte , doar liceu industrial pe vremea lu ceasca
![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
M.C. |
![]()
Post
#89
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Verificati si conductorul acela flexibil de masa dintre alternator si caroserie,s-ar putea sa fie intrerupt,subdimensionat sau pur si simplu papucii sa nu faca contact cum trebuie la alternator sau la caroserie.
Aceeasi problema am avut-o si eu,si s-a rezolvat prin inlocuirea acestui conductor,pe care l-am gasit rupt in partea care se prindea la caroserie. |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
vad ca sunt extrem de scumpe...
Crezi? Cat dai pe una? Am vreo cateva, dar nu pentru auto. Sunt diode de putere mare tp TU XXX. In curte, la aparate de sudura pentru a suda in CC, motoare mari in CC. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 00:15 |