DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum Urban Logan 1.4 MPI Laureate, (eventual si la extra urban)

slider2
post 3 Jun 2010, 15:58
Post #31


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




cred ca ai inteles gresit. el nu face plecarile de pe loc asa. ci in treapta 1 accelereaza pana la 3000rpm, apoi schimba intr- a 2a...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 3 Jun 2010, 16:00
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




Am inteles bine. Si am spus ca mi se pare un pic cam mult sa urce pana in 3000 rot in tr. 1 pentru un condus ce se vrea economic.


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 3 Jun 2010, 16:02
Post #33


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




scuze atunci, am inteles eu gesit cand ai spus plecare in forta. nu stiu ce sa zic daca e mult sau putin. si eu tot asa fac... cu treapta 1 ma duc pana aproape de 3000rpm, de fapt cu fiecare treapta in parte fac asta. la 1.6 16v pe care l-am avut nu prea ma duceam pana acolo ca treapta intai era destul de scurta si n-avea rost...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 3 Jun 2010, 16:03
Post #34


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.488
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(DanG. @ 3 Jun 2010, 02:44)
EXACT ASTA simt si eu ... adica ... las masina pe liber si-mi merge inca 300m sau mai mult cu viteza care sa NU incomodeze ceilalti participanti la trafic (comparativ cu limita legala de 50) adica abia dupa cateva sute de merti ajunge la 45 ~ 50 Km/h.

Pe cand, daca las motorul cuplat, in 100m masina ajunge la 40 Km/hsau mai incet si deja trebuie sa apas iar acceleratia.
*



Fa un mic exercitiu de gandire.

Cheltui o anume energie ca sa duci masina la 50 la ora.

Cheltui o alta energie (mult mai mica) pentru a o mentine la 50.

Dupa care, cand vine vremea sa opresti, poti alege sa faci frana de motor (consum 0) sau cum faci tu (consum de relantiu)



In plus, frana de motor e cea mai eficienta frana pe gheata (singura care asigura franare egala pe stanga si pe dreapta), asa ca e bine sa stii s-o folosesti. S-o folosesti bine, nu doar sa stii ca exista.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 3 Jun 2010, 16:38
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




QUOTE(slider2 @ 3 Jun 2010, 17:02)
scuze atunci, am inteles eu gesit cand ai spus plecare in forta. nu stiu ce sa zic daca e mult sau putin. si eu tot asa fac... cu treapta 1 ma duc pana aproape de 3000rpm,
*



Si eu fac la fel, dar nu am pretentia ca conduc economic.


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 3 Jun 2010, 16:48
Post #36


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Da, la 3000 rpm e o adevarata aventura.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 3 Jun 2010, 16:49
Post #37


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




nici eu. chiar nu sunt genul care sta in drum de o diferenta de 1L/100km, dar totusi cb-ul focusului indica la ora actuala consum mediu 5.3% (viteza medie ~ 40km/h), cu acest stil de schimbat viteza...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 3 Jun 2010, 19:51
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




3000rpm este foarte rezonabil. E mai convenabila o accelerare mai ferma(nu cu pedala la fund....) pana la viteza de croaziera, pentru a reduce perioada alocata regimului de tranzitie. Subturand in demaraj cresti consumul.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Jun 2010, 20:12
Post #39


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




lasati-l sa consume ce naiba benzina e din belsug biggrin.gif cu face el cu scosul din viteza nu o sa atinga 9 % nici cand o sa cada basescu biggrin.gif
Eu unu ma gandesc sa scad sub 1000 de ture taierea injectiei si alti tot ne bat pe noi la cap ca nu nene o scoatem din viteza bla bla .
Halal soferi , unii sufera de sindromul 1300 si la aia tot mergeam in frana de motor fiindca avem clapeta de acceleratie sub primul orificiu de progresiune si ma scoteam plus alte invarteli dar alti o scoteau din viteza pentru un consum decent .
Asa mai am pe unii colegi de servici au bafta la rable straine ai da in guse si o scoate din viteza biggrin.gif ma si bufnete rasul cica are consum mic desi rabla e pe motorina , le-am tot explicat ba cand ai luat piciorul de pe acceleratie injectia se taie si te scoti mai mult la consum el nu nene nu e adevarat .
Daca banu va da afara din casa pe unii nu le poti scoate din cap o idee fixa.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 3 Jun 2010, 20:17
Post #40


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




eu unul numai pentru ajutorul la franare si tot as folosi frana de motor...
@asule tovarasul meu de care am povestit mai sus care tot asa scoate masina din viteza, stie faza cu consum 0 in frana de motor ca are symbol de la munca si ala are consum instant, dar tot nu o foloseste...

This post has been edited by slider2: 3 Jun 2010, 20:21


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 3 Jun 2010, 20:48
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Corect, si ca ajutor la franare numai si tot merita. Asule, unora nu le scoti ideile fixe nici cu pickhammer-ul... Nu stii ca romanul s-a nascut sofer? Am intalnit o gramada carora am incercat sa le sugerez sa corecteze niste lucruri pe care le faceau gresit(grosolan) si aproape sa se supere pe mine... Eu daca imi demonstreaza cineva ca e gresit modul in care fac un lucru ii multumesc. biggrin.gif Ca doar imi face un bine.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Jun 2010, 20:57
Post #42


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




inteleg ca uni nu folosesc frana de motor fiindca vor sa consume placutele de frana si in caz de ceva iesit in fata e pasibil sigur de accident.
Nu poti lasa o masina sa merga asa din inertie cu motorul decuplat nu sti ce necunoscute apar pe traseu mai ales in munti , dealuri .
Pe transfagarasan daca cobori fara frana de motor treapta 2-2000 de ture cam pe acolo se stabilizeaza iti intra ceva in anus plus consumi la benzen pe coborare cu motorul decuplat de cutie .
Parca vad ca apare colegul nostrufrate am scos consum sub 9 cu 1.4mpi fara frana de motor biggrin.gif sunt curios ..


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 3 Jun 2010, 21:08
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Utilizarea franei de motor si nerularea cu transmisia decuplata de motor tin mult de siguranta rutiera.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 3 Jun 2010, 21:26
Post #44


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Si chiar e un lucru "penalizat" de codul rutier.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Jun 2010, 21:28
Post #45


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




bzn la tine la tico cum taie carburatia ? din cate stiu are carburatorul alte orificii in frana de motor de baga benzen oricum cred ca mergi cu un rezervor 2 luni tongue.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 3 Jun 2010, 21:35
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Daca s-ar mai fabrica Tico... maine mi-as lua unul. Foarte reusite masinute... wub.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 3 Jun 2010, 21:44
Post #47


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




QUOTE(djasu82 @ 3 Jun 2010, 22:28)
bzn la tine la tico cum taie carburatia ? din cate stiu are carburatorul alte orificii in frana de motor de baga benzen oricum cred ca mergi cu un rezervor 2 luni tongue.gif
*


Dracu' stie nu l-am desfacut niciodata ca n-a fost nevoie. laugh.gif Unui prieten posesor de Tico i-am zis (cand si-a montat instalatie GPL) ca vrea sa mearga pe gratis...
Scuze de off.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 4 Jun 2010, 20:54
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Mai sa fie , la loganul lui tata nu am dat de consumul instant , am incercat de mi-a venit acru .In cartea tehnica scrie ca peste 30 km/h trebuie sa fie afisat si consumul instant , ei bine la mine nu afiseaza decat pe cel mediu .E vorba de un Logan 1.4 Laureate 2009 , e vre-o defectiune sau acest model nu are ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 4 Jun 2010, 20:59
Post #49


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Ehee, s-a renuntat de mult la aceasta facilitate, nu mai cauta degeaba ca nu mai exista pe nicio versiune.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 4 Jun 2010, 21:05
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Si eu am inebunit butonul ala , am vrut sa vad si eu cum e cu frana asta de motor , daca arata zero , eu in afara localitatii cand ma apropii de o localitate de la 105 km/h iau piciorul de pe acceleratie si franez usor pana pe la 60 km/h cand bag in a patra , atunci ari fi trebuit sa-mi arate si mie consum zero . Tot e bine ca nu are nimic masina smile.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 4 Jun 2010, 21:38
Post #51


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




consumul instant a fost "omis" din dotarile cb-ului de la dacia din cauza (in)culturii auto a unor clienti. acestia comutau cb-ul pe indicatia de consum instant si se speriau cand vedeau la plecarile de pe loc si la accelerari consumuri si de 30%. unii chiar s-au plans pe la dealeri ca au mintit la consumul declarat al masinii sau ca masinile sunt stricate...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 4 Jun 2010, 21:56
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Da au omis sa-l stearga si din manualul de utilizare , poate or mai fi ca mine care butoneaza sa-l gaseasca radmasa.gif . Eu unul nu prea il utilizez (mai conduc si alte masini care au) , tin CB-ul pe cat mai am de mers pana la peco , sa nu cumva sa raman in pana .
Acum o intrebare : cum vi se pare un consum mediu de 11,1% in 500 km (masina are 1500km rulati) cu o viteza medie de 17,4 km/h , kilometri parcursi numai in oras(Buzau) , si cu AC-ul pornit cam jumatate din acesti kilometri (Logan 1.4) , mers normal (nu subturat , nu sportiv , nu accelerat si apoi scos din viteza ).


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 4 Jun 2010, 21:59
Post #53


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




destul de ok pentru rulajul masinii. dupa 5000km va avea consumul apropiat de cel declarat de dacia. oricum acel consum urban declarat de dacia de 9.2% (nu mai stiu exact cat este) este obtinut intr-o simulare a unui trafic mult mai lejer si fara ac...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 4 Jun 2010, 22:12
Post #54


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Culmea e ca eu in primii 1000km aveam un consum de 6,6 l/100km. Acum , dupa 9000 n-am mai scazut sub 7,2...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 4 Jun 2010, 22:16
Post #55


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




da dar in primii 1000km o "ardeai" ca si acum?? tongue.gif


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 4 Jun 2010, 22:23
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Masina e a lui tata , eu merg rar cu ea iar el merge mai mult in oras , peste 80% din kilometri , l-am batut o gramada la cap sa-si ia 1.2 , dar l-au convins altii ca e motor mic , ca nu trage ca parca 1.4 trage cine stie ce .Eu cred ca era mult mai potrivit 1.2 pentru el , alt consum ar fi avut dupa 500 km numai in oras (cel putin asa cred eu) .Daca mergi mai mult in afara obtii astfel de consumuri (in jur de 7).


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Jun 2010, 22:26
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la mine cel din semnatura la 7000Km parcursi , neresetat de cam 1500Km consumul de 9,4 90% in bucuresti (bine benzina cit sa incalzeasca motorul , restul GPL ) consum calculat in oras la gpl 11-12 si in afara 9-10 bine cu racoare AC pornit

vad ca in general 1,4 are consum destul de mare comparabil cu 1,6

This post has been edited by bygy007: 4 Jun 2010, 22:27


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 4 Jun 2010, 22:31
Post #58


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




QUOTE(slider2 @ 4 Jun 2010, 23:16)
da dar in primii 1000km o "ardeai" ca si acum??  tongue.gif
*


Sincer? Eu am mers tare din primii km. Consider ca e mai bine asa. Cum o inveti, asa o ai. Si pana acum nu m-am inselat , toate masinile mele au avut motoare zdravene.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 4 Jun 2010, 22:53
Post #59


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(CGDBZ @ 4 Jun 2010, 22:23)
l-am batut o gramada la cap sa-si ia 1.2 , dar l-au convins altii ca e motor mic , ca nu trage ca parca 1.4 trage cine stie ce .Eu cred ca era mult mai potrivit 1.2 pentru el , alt consum ar fi avut dupa 500 km numai in oras (cel putin asa cred eu)
*



nu vreau sa ne contrazicem iar, dar nu ai fi avut un consum mult mai mic. probabil cu cel mult 1L/100km mai redus...

@bzn sa fie filtrul de aer de vina?? adica sa se fi imbacsit?? huh.gif

This post has been edited by slider2: 4 Jun 2010, 22:53


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 4 Jun 2010, 23:03
Post #60


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Putin probabil. Eu suspectez temperatura ambientala scazuta la care a functionat. Toata iarna am mers numai cu el.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 09:16
Forum Renault