Consum Urban Logan 1.4 MPI Laureate, (eventual si la extra urban)
![]() ![]() ![]() |
Consum Urban Logan 1.4 MPI Laureate, (eventual si la extra urban)
slider2 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|||
Steel Tormentor |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Am inteles bine. Si am spus ca mi se pare un pic cam mult sa urce pana in 3000 rot in tr. 1 pentru un condus ce se vrea economic.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
slider2 |
![]()
Post
#33
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
scuze atunci, am inteles eu gesit cand ai spus plecare in forta. nu stiu ce sa zic daca e mult sau putin. si eu tot asa fac... cu treapta 1 ma duc pana aproape de 3000rpm, de fapt cu fiecare treapta in parte fac asta. la 1.6 16v pe care l-am avut nu prea ma duceam pana acolo ca treapta intai era destul de scurta si n-avea rost...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.488 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(DanG. @ 3 Jun 2010, 02:44) EXACT ASTA simt si eu ... adica ... las masina pe liber si-mi merge inca 300m sau mai mult cu viteza care sa NU incomodeze ceilalti participanti la trafic (comparativ cu limita legala de 50) adica abia dupa cateva sute de merti ajunge la 45 ~ 50 Km/h. Pe cand, daca las motorul cuplat, in 100m masina ajunge la 40 Km/hsau mai incet si deja trebuie sa apas iar acceleratia. Fa un mic exercitiu de gandire. Cheltui o anume energie ca sa duci masina la 50 la ora. Cheltui o alta energie (mult mai mica) pentru a o mentine la 50. Dupa care, cand vine vremea sa opresti, poti alege sa faci frana de motor (consum 0) sau cum faci tu (consum de relantiu) In plus, frana de motor e cea mai eficienta frana pe gheata (singura care asigura franare egala pe stanga si pe dreapta), asa ca e bine sa stii s-o folosesti. S-o folosesti bine, nu doar sa stii ca exista. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
vijelie |
![]()
Post
#36
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, la 3000 rpm e o adevarata aventura.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
slider2 |
![]()
Post
#37
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
nici eu. chiar nu sunt genul care sta in drum de o diferenta de 1L/100km, dar totusi cb-ul focusului indica la ora actuala consum mediu 5.3% (viteza medie ~ 40km/h), cu acest stil de schimbat viteza...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
3000rpm este foarte rezonabil. E mai convenabila o accelerare mai ferma(nu cu pedala la fund....) pana la viteza de croaziera, pentru a reduce perioada alocata regimului de tranzitie. Subturand in demaraj cresti consumul.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#39
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
lasati-l sa consume ce naiba benzina e din belsug
![]() ![]() Eu unu ma gandesc sa scad sub 1000 de ture taierea injectiei si alti tot ne bat pe noi la cap ca nu nene o scoatem din viteza bla bla . Halal soferi , unii sufera de sindromul 1300 si la aia tot mergeam in frana de motor fiindca avem clapeta de acceleratie sub primul orificiu de progresiune si ma scoteam plus alte invarteli dar alti o scoteau din viteza pentru un consum decent . Asa mai am pe unii colegi de servici au bafta la rable straine ai da in guse si o scoate din viteza ![]() Daca banu va da afara din casa pe unii nu le poti scoate din cap o idee fixa. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
slider2 |
![]()
Post
#40
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
eu unul numai pentru ajutorul la franare si tot as folosi frana de motor...
@asule tovarasul meu de care am povestit mai sus care tot asa scoate masina din viteza, stie faza cu consum 0 in frana de motor ca are symbol de la munca si ala are consum instant, dar tot nu o foloseste... This post has been edited by slider2: 3 Jun 2010, 20:21 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Corect, si ca ajutor la franare numai si tot merita. Asule, unora nu le scoti ideile fixe nici cu pickhammer-ul... Nu stii ca romanul s-a nascut sofer? Am intalnit o gramada carora am incercat sa le sugerez sa corecteze niste lucruri pe care le faceau gresit(grosolan) si aproape sa se supere pe mine... Eu daca imi demonstreaza cineva ca e gresit modul in care fac un lucru ii multumesc.
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#42
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
inteleg ca uni nu folosesc frana de motor fiindca vor sa consume placutele de frana si in caz de ceva iesit in fata e pasibil sigur de accident.
Nu poti lasa o masina sa merga asa din inertie cu motorul decuplat nu sti ce necunoscute apar pe traseu mai ales in munti , dealuri . Pe transfagarasan daca cobori fara frana de motor treapta 2-2000 de ture cam pe acolo se stabilizeaza iti intra ceva in anus plus consumi la benzen pe coborare cu motorul decuplat de cutie . Parca vad ca apare colegul nostrufrate am scos consum sub 9 cu 1.4mpi fara frana de motor ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
PaulT |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Utilizarea franei de motor si nerularea cu transmisia decuplata de motor tin mult de siguranta rutiera.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
BZN |
![]()
Post
#44
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Si chiar e un lucru "penalizat" de codul rutier.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#45
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
bzn la tine la tico cum taie carburatia ? din cate stiu are carburatorul alte orificii in frana de motor de baga benzen oricum cred ca mergi cu un rezervor 2 luni
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
PaulT |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca s-ar mai fabrica Tico... maine mi-as lua unul. Foarte reusite masinute...
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
BZN |
![]()
Post
#47
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 3 Jun 2010, 22:28) bzn la tine la tico cum taie carburatia ? din cate stiu are carburatorul alte orificii in frana de motor de baga benzen oricum cred ca mergi cu un rezervor 2 luni ![]() Dracu' stie nu l-am desfacut niciodata ca n-a fost nevoie. ![]() Scuze de off. |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Mai sa fie , la loganul lui tata nu am dat de consumul instant , am incercat de mi-a venit acru .In cartea tehnica scrie ca peste 30 km/h trebuie sa fie afisat si consumul instant , ei bine la mine nu afiseaza decat pe cel mediu .E vorba de un Logan 1.4 Laureate 2009 , e vre-o defectiune sau acest model nu are ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
BZN |
![]()
Post
#49
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Ehee, s-a renuntat de mult la aceasta facilitate, nu mai cauta degeaba ca nu mai exista pe nicio versiune.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Si eu am inebunit butonul ala , am vrut sa vad si eu cum e cu frana asta de motor , daca arata zero , eu in afara localitatii cand ma apropii de o localitate de la 105 km/h iau piciorul de pe acceleratie si franez usor pana pe la 60 km/h cand bag in a patra , atunci ari fi trebuit sa-mi arate si mie consum zero . Tot e bine ca nu are nimic masina
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
slider2 |
![]()
Post
#51
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
consumul instant a fost "omis" din dotarile cb-ului de la dacia din cauza (in)culturii auto a unor clienti. acestia comutau cb-ul pe indicatia de consum instant si se speriau cand vedeau la plecarile de pe loc si la accelerari consumuri si de 30%. unii chiar s-au plans pe la dealeri ca au mintit la consumul declarat al masinii sau ca masinile sunt stricate...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Da au omis sa-l stearga si din manualul de utilizare , poate or mai fi ca mine care butoneaza sa-l gaseasca
![]() Acum o intrebare : cum vi se pare un consum mediu de 11,1% in 500 km (masina are 1500km rulati) cu o viteza medie de 17,4 km/h , kilometri parcursi numai in oras(Buzau) , si cu AC-ul pornit cam jumatate din acesti kilometri (Logan 1.4) , mers normal (nu subturat , nu sportiv , nu accelerat si apoi scos din viteza ). |
--------------------
-
-
-
|
|
slider2 |
![]()
Post
#53
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
destul de ok pentru rulajul masinii. dupa 5000km va avea consumul apropiat de cel declarat de dacia. oricum acel consum urban declarat de dacia de 9.2% (nu mai stiu exact cat este) este obtinut intr-o simulare a unui trafic mult mai lejer si fara ac...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
BZN |
![]()
Post
#54
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Culmea e ca eu in primii 1000km aveam un consum de 6,6 l/100km. Acum , dupa 9000 n-am mai scazut sub 7,2...
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
slider2 |
![]()
Post
#55
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
da dar in primii 1000km o "ardeai" ca si acum??
![]() |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Masina e a lui tata , eu merg rar cu ea iar el merge mai mult in oras , peste 80% din kilometri , l-am batut o gramada la cap sa-si ia 1.2 , dar l-au convins altii ca e motor mic , ca nu trage ca parca 1.4 trage cine stie ce .Eu cred ca era mult mai potrivit 1.2 pentru el , alt consum ar fi avut dupa 500 km numai in oras (cel putin asa cred eu) .Daca mergi mai mult in afara obtii astfel de consumuri (in jur de 7).
|
--------------------
-
-
-
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la mine cel din semnatura la 7000Km parcursi , neresetat de cam 1500Km consumul de 9,4 90% in bucuresti (bine benzina cit sa incalzeasca motorul , restul GPL ) consum calculat in oras la gpl 11-12 si in afara 9-10 bine cu racoare AC pornit
vad ca in general 1,4 are consum destul de mare comparabil cu 1,6 This post has been edited by bygy007: 4 Jun 2010, 22:27 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
BZN |
![]()
Post
#58
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
slider2 |
![]()
Post
#59
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(CGDBZ @ 4 Jun 2010, 22:23) l-am batut o gramada la cap sa-si ia 1.2 , dar l-au convins altii ca e motor mic , ca nu trage ca parca 1.4 trage cine stie ce .Eu cred ca era mult mai potrivit 1.2 pentru el , alt consum ar fi avut dupa 500 km numai in oras (cel putin asa cred eu) nu vreau sa ne contrazicem iar, dar nu ai fi avut un consum mult mai mic. probabil cu cel mult 1L/100km mai redus... @bzn sa fie filtrul de aer de vina?? adica sa se fi imbacsit?? ![]() This post has been edited by slider2: 4 Jun 2010, 22:53 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
BZN |
![]()
Post
#60
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Putin probabil. Eu suspectez temperatura ambientala scazuta la care a functionat. Toata iarna am mers numai cu el.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 09:16 |