DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

52 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ulei recomandat

marius80_eugen
post 22 Mar 2006, 13:31
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Uite in sfartit am schimbat uleiul astazi dimineata . Va anunt ca am schimbat si filtrul de ulei cu unul original Renault . Am pus 2,5 L ulei , urmand ca , dupa vre-o 100 - 200 mk sa completez cu aditiv . Dupa schimbare am mers aproximativ 40 km in Bucuresti . Dupa 3 ore am controlat si nivelul era exact la mijlocul semnelor . Vechiul ulei s-a schimbat conform cartii , inclusiv filtrul de ulei vechi , s-a lasat sa se scurga ... deci cu 2.5 L faci un schimb . Am pus din bidonul de 5L intr-o sticla PET de 2,5 L si apoi cu palnia in motor am golit sticla , deci eroarea mai mare de 50 ml nu avea cum sa fie . Cine pune fix 3 L fie si cu schimbarea filtrului de ulei deja pune prea mult , iar daca nu inlocuieste filtrul de ulei cu siguranta va fi peste semn . Eu tin minte ca scrie 2.7-2.9 L ulei , dar mai sunt si specificatii ... fara schimbarea filtrului , cu schimbarea lui sau la desfacerea si curatarea motorului . E belea schimbarea filtrului de ulei canu e loc ( la Scala sau Clima , sa care mai aveti A/C ) si am reusit numai prin desfacerea scutului de la serpisori .
In noul filtru de ulei inainte de montare s-a turnat putin ulei pentru amorsare si ungerea garniturii . La prima pornire a stat jumate de secunda secunda becul de ulei aprins dupa care imediat s-a stins .
Motorul merge mai lin , nu troncane deloc si abia astept sa pun si aditivul Liqui Moly + MOS2 , dupa cateva sute de km . Se simte parca putina elasticitate in acceleratii si vibratii ( ca despre zgomot la mine nu se mai pune problema ) .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
attesz
post 22 Mar 2006, 13:41
Post #212


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 19 November 04




ce ueli ai pus in solnita smile.gif


--------------------
Solenza Confort - 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 22 Mar 2006, 13:44
Post #213


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




QUOTE(marius80_eugen @ 22 Mar 2006, 12:39)
1. ulei Liqui Moly 10w40 5L -> 1.150.000 ( folosit 2.5 L )
2. aditiv Liqui Moly 300 ml + MOS2 -> 200.000
*




--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
attesz
post 22 Mar 2006, 22:17
Post #214


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 19 November 04




Mersi

cum se comporta motorul cu el ii place uleiu ??


--------------------
Solenza Confort - 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 23 Mar 2006, 14:08
Post #215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Merge bine ! O f mica imbunatatire deocamdata ( fata de Elf + 50 ml aditiv MOS2 ) , dar am inteles ca dureaza cateva sute de km pana actioneaza aditivii din ulei si abia apoi il voi pune si pe cel suplimentar . Fostul ulei l-am tinut cam 8.300 km si am fost destul de multumit de el . De pe la vre-o 6000 km incepuse sa se simta miros de benzina si fum in el , dar putin . In rest toate bunesi frumoase , ma bucur ca mai am inca 2,5 L tot din asta si mai am asigurat inca un schimb . In cel mai rau caz in viitor voi pune tot Elf , daca nu voi mai gasi Liqui Moly sau daca va fi la un pret mai astronomic . Pe net scrie ca Liqui Moly ajuta si la economia de benzina si tot tacamul si se apre ca varianta de 10w40 cu MOS2 este cel mai de top din aceasta gama , ca mai erau doua variante fara MOS2 , putin mai ieftine . Uleiul se pare ca rezista peste 3 ani si peste 20.000 km , dar nu a de gand sa-l tin atat . Culoarea lui este spre gri si nu spre galben , iar aditivul este negru-negru .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
attesz
post 23 Mar 2006, 14:24
Post #216


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 19 November 04




mersi o sal incerc si eu


--------------------
Solenza Confort - 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fun-e23
post 23 Mar 2006, 23:41
Post #217


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 5 February 06
From: Bucuresti




Daca pui ulei sintetic nu ai nevoie de aditiv .
Aditivul e un fel de frectie la picior de lemn (rau nu face dar nici bine). Chestie spusa de specialisti nu inventata de mine. Aditivul se foloseste doar la uleiurile minerale.


--------------------
Renault Megane 1.5 80cp 2003
SOLENZA = CEA MAI BUNA DACIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 24 Mar 2006, 10:28
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Eu am spus ca am folosit in loc de Elf 10w40 , Liqui Moly 10w40 cu MOS2 ! Ambele sunt uleiuri semi-sintetice , deci aditivii chiar isi mai fac treaba acolo . Daca nu as fi incercat si pe alte masini aditivii , as fi spus ca nu se merita si ar fi fost dor un efect placebo ... dar sunt multumit de rezultat . Nu am de gand sa pun ulei sintetic , pentru ca eu sunt de parere ca aceste uleiuri sunt facute pentru motoare puternice si de turatii mari ( pentru curse , viteza mare , liniute si altele ) . Bineanteles ca nu fac rau nici motorului meu , dar costa mai mult si nu am de gand sa dau atat , cat timp eu am rezultate mai bune cu ulei semisitetic cu specificatiile fabricantului si chiar putin imbunatatit .
Offtopic : Tinand cont ca vb despre ulei , atunci va spun ca de exemplu Dura Lube este recomandat tuturor motoarelor , iar acea protectie asigurata de el ( pelicula ) face bine indiferent daca uleiul este sintetic sau nu . Nu mai stiu de anul trecut cat de bune mai sunt Dura Lube-urile , dar acum 4 ani si acum 2 ani au fost bune . Anul trecut deja se prostisera si de atunci m-am hotarat sa nu mai iau acesta marca .
Daca nu doriti sa folositi , e totul ok , nu folositi , nimeni nu va ogbliga , dar nu spuneti ceva care sa-l considerati universal valabil . Sunt de acord ca nu toti aditivii sunt de calitate ... dar pana la aceste afirmatii e cale lunga si parca suna ... a struguri acri pe aici ...

This post has been edited by marius80_eugen: 24 Mar 2006, 10:29


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fun-e23
post 24 Mar 2006, 15:59
Post #219


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 5 February 06
From: Bucuresti




Ma rog asta e parerea ta si ti-o respect. Eu prefer un ulei mai bun(bineinteles respectand standardul DACIA 10W40) fara aditiv.


--------------------
Renault Megane 1.5 80cp 2003
SOLENZA = CEA MAI BUNA DACIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosad
post 24 Mar 2006, 19:35
Post #220


service advice


Group: Members
Posts: 137
Joined: 21 August 05




( Tinand cont ca vb despre ulei , atunci va spun ca de exemplu Dura Lube este recomandat tuturor motoarelor)................... pe bune ????????
Pe ce bidon de ulei ai vazut ca scrie asta ????
Eventual in ce carte de masina ????


--------------------
dacia solenza - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 24 Mar 2006, 23:24
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Offtopic : Nu ma refer doar la reclame ... si nici macar la cele vechi in care se scoate uleiul din motor si tot mai merge nu stiu cat timp . Eu am folosit de 4 ori la berlina , de doua ori Dura Lube si de doua ori alte marci de aditivi ( Slick 50 si Xeramic ) si am fost multumit de rezultat . Eu aici nu incerc sa va conving pe voi sa folositi nimic , pentru ca eu nu fac reclama la nimic si nici nu castig nimic . Eu am testat pe propria piele efectele uneor aditivi , am avut si martori ( ca in zilele noastre trebuie ca sunt multi pescari si vanatori ) si toate persoanele care au vazut si testat au fost de acord ca anumiti aditivi isi merita banii , iar altii sunt numai reclama .
Eu v-am spus ce am folosit si ca sunt foarte multumit de rezultat . Va voi tine la curent daca la fel de multumit voi mai fi si dupa vre-o 2-3.000 km sau pana la urmatorul schimb .

Apropos , stiati ca , cu cat filtrul de aer este mai bun si este pastrat mai curat , cu atat si uleiul isi pastreaza "puritatea" mai multi km ? Zilele astea a fost un documentar pe Discovery despre motoare ... oricum interesante experimentele cu aerul curat sau cu praf si alte mizerii ... cum ajungeau in cateva ore in compozitia uleiului , desi te gandesti ca sunt semeringuri si ungere si ... atatea tehnologii ... mizeriile ajungeau in ulei in timp ce motorul mergea ... Deja ma gandesc sa schimb filtrul de aer mai des .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Mar 2006, 00:37
Post #222


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(marius80_eugen @ 24 Mar 2006, 23:24)
Eu v-am spus ce am folosit si ca sunt foarte multumit de rezultat .
*
Si cand nu ai folosit, de ce nu ai fost multumit de rezultate?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 27 Mar 2006, 13:03
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




In momentul in care ai o masina ii inveti zgomotele si reactiile . Nu am spus ca nu eram multumit de Elf si chiar am spus ca il cel mai rau caz , tot Elf voi pune in viitor , dar dupa acest schimb s-a modificat putin in bine mersul motorului , zgomotele s-au mai atenuat si motorul se comporta mai bine la turatii mai mari . Stii cum se aude acel troncanit enervant al motorului de tacheti ... ( parca aia fac asa ) si acum nu mai este atat de enervant ... ( deocamdata nu pot spune nimic despre un consum mai mic si nici nu cred ca se poate calcula asa ceva , desi pe bidon si in documentatia tehnica de pe net scrie de asa ceva ) Asta e tot ! Minuni nu se intampla si nici nu s-a transformat intr-un motor electric ( din punct de vedere al zgomotului icon_mrgreen.gif ).

This post has been edited by marius80_eugen: 27 Mar 2006, 13:06


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 2 Apr 2006, 17:09
Post #224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




intrebare intrebatoare ... cum se stabileste , in functie de tipul de ulei, la cati km se schimba acesta?? de ex daca ma dau pe ulei 5w40 inseamna ca il pot schimba la 15 000 km ? Din cate am inteles SL e clasa superioara SJ-ului de la dacia oil. Sa inteleg ca ar fi mai bun un ulei din aceasta clasa pt motorul meu sau si clasa asta se potriveste mai bine unui anumit tip de motor?

Legat de discutia de vreo 8 pagini (pana acum) despre uleiurile tari si mari vroiam sa remarc ca stiu o masina de firma calarita de vreo 4 oameni pe parcursul a 180 000 km si care desi a folosit numa` dacia oil, merge si in prezent f bine.


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
seba3621
post 6 Apr 2006, 19:05
Post #225


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 11 October 05
From: Timisoara




A folosit cineva ELF Excellium 5w40? Merita sa trec pe asta de la Aral BlueTronic 10W40, avand in vedere ca Elf e sintetic si doar cu 10 RON mai scump la bidon de 4 litri?


--------------------
Dacia Solenza 1.4mpi Clima 2004 - TM 36 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolau.cosmin
post 6 Apr 2006, 21:06
Post #226


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 15 August 03
From: Galati




QUOTE(seba3621 @ 6 Apr 2006, 21:05)
A folosit cineva ELF Excellium 5w40? Merita sa trec pe asta de la Aral BlueTronic 10W40, avand in vedere ca Elf e sintetic si doar cu 10 RON mai scump la bidon de 4 litri?
*



Exact asta am facut eu, am trecut de la Aral 10W40 la Elf Excellium 5w40 la sfarsitul toamnei ca sa n-am probleme in iarna si parerea mea este ca e bun. Cand au fost gerurile de -21 de grade, a pornit motorul lejer iar in rest vad ca motorul merge mai "rotund" cand am porniti toti consumatorii(lumini+aer conditionat+dezaburire). A, am mai observat o chestie: motorul se incalzeste mai greu decat cand aveam Aral-ul, deci consider ca se face ungerea mai bine. Sa vad pe zapuseala cum se va comporta, sper ca mai bine, pentru ca asta-vara deja ma bagase in sperieti indicatorul de temperatura de la motor. In vara lui 2004 nu am avut emotiica in vara trecuta desi si atunci aveam Aral in motor, dar cred ca Aral-ul pe care l-am pus asta-primavara nu era original(desi daca te uitai la bidon ai fi jurat ca-i original).
Concluzie: am sa pun acum in Mai tot Elf dar as vrea un 10W50 sau 10W60 daca exista.


--------------------
Dacia Solenza Scala - GL-05-UJR
Life Is A Shit And I Want My Money Back !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dominic
post 8 Apr 2006, 00:02
Post #227


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 5 June 04
From: Ramnicu Valcea




eu nu stiu ce ulei am (cred ca mobile 10w40) insa si mie mi-a pornit la prima cheie la -22 in iarna asta. cred ca diferentele intre uleiurile de marca sunt nesemnificative la aceleasi caracteristici


--------------------
renault megane manager 1.5 dci 85 cp RNA bleu extreme 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 26 Apr 2006, 10:34
Post #228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Nu este indicat sa pui 10w50 sau 60 pentru ca este mai vascos vara . O vascozitate mai mare nu inseamna neaparat si o ungere mai buna ! Dar poti sa ai surpriza sa iti consume putin mai mult si pornirea mai ales iarna sa fie mai greoaie . Daca ai mai putin de 70.000 nu cred ca e bine sa-i pui mai vascos . Eventual incearca un aditiv impreuna cu un ulei mai bun ( cel putin Elf 10w40 ) .
In Bucuresti nu cred ca merita sa te risti cu nici un fel de ulei sa-l tii 15.000 de km ! Daca in specificatii scrie ca merge la 10.000 eu il tin 8.500 , iar daca ar scrie ca tine 15.000 mai mult de 12.000 nu m-as risca .
Iarna , uleiul ar ajuta sa nu mai troncane si sa ajunga la turatia optima de lucru mai repede . Faptul ca a pornit la prima cheie este absolut normal daca ai bujii bune si benzina buna .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wwilly
post 5 May 2006, 16:54
Post #229


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 14 September 03
From: Arad




Intreb aici... Pt cutia de viteze ce marca si ce indicativ ati pus? 75w80 nu am gasit dacat Dacia OIL, altceva nu este? sau ati pus careva 80w90 ? Trebuie sa cumpar ceva si parca as evita Dacia oil...


--------------------
SLZ Comfort - AR-XX-PTP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 May 2006, 17:00
Post #230


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pentru cutiile JH Renault baga ulei Elf Tranself TRJ 75W80 API GL5. (~20RON/litru)

This post has been edited by IRONICK: 5 May 2006, 17:02


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 7 May 2006, 22:20
Post #231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




la solnita se mai schimba uleiul din cutie ca eu unul am auzit ca nu. Si revin cu intrebarea CE anume determina nr de kilometri la care se schimba uleiul: tipul motorului sau felul uleiuli 20,10,2 respectiv 0 W ... ??


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 7 May 2006, 23:35
Post #232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




EU merg dupa principul urmator :
1. uleiul din motor se schimba la maxim 6 luni sau intre 8.500 si 10.000 km ( depinzand de regimul de mers )
2. uleiul din cutie se schimba la 60.000 sau 2 ani ( care intervine prima ) , altfel doar se completeaza ( eu sunt convins ca uleiul este cel cu care vine cutia asamblata de pe banc si nimeni nu mai schimba acel ulei .. dar ... lenea e maaare )
3. antigelul se schimba la 2 ani ( sau 60.000 km ) , altfel doar se completeaza ( cu precizarea ca trebuie adus la gradul corect iarna )
4. lichidul de frana se schimba la 2 ani , altfel se completeaza
5. lichidul de la servo-directie se schimba la 2 ani , altfel se completeaza
Majoritatea depasim km specificari in cartea tehnica si ajungem la alte probleme ca probleme la servodirectie , motor murdar , ungere necorespunzatoare , racire sau incalzire precara , frane necorespunzatoare , cutie de viteze cu toane ...
Asta este parerea mea , nu este lege , dar la masina mea eu asa fac !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 10 May 2006, 21:15
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




mama lui de ulei ca mor prost


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_axn
post 10 May 2006, 22:35
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 639
Joined: 30 December 04
From: Bucuresti




e vreo problema daca am cu vre-un (1) mm peste nivelul max, pe joja? forteaza ceva?
asa e de cand am schimbat uleiul, cred ca am pus 3 litri fix, in loc de 2,9, ca am scurs bine bidoanele alea.. nivelul nu a mai crescut, nici nu a mai scazut de atunci- vreo 4 mii de km..
cum as mai putea scoate putin din el?


--------------------
vw passat 2009 - B __ ___
"putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreic
post 10 May 2006, 23:14
Post #235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 18 January 05
From: Bucuresti




Cu un furtunas subtire si o seringa introduse in locul jojei de ulei??


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 mpi - B-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_axn
post 11 May 2006, 14:14
Post #236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 639
Joined: 30 December 04
From: Bucuresti




ai incercat tu? merge? da-mi o idee de furtunas ce as putea folosi, ca nu-mi trece nimic prin cap, avand in vedere ca diametrul tre sa fie fosrte mic..


--------------------
vw passat 2009 - B __ ___
"putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 11 May 2006, 17:16
Post #237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




daca depaseste doar cu un mm. nivelul de maxim nu se intimpla nimica. Daca depaseste cu mai mult o sa se scurga ceva ulei pe la simeringul de la distributie. Sunt si tuburi subtiri (~3mm) din PTE ce pot fi folosite la o seringa de 20-500ml dar la tine nu e cazul.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_axn
post 11 May 2006, 20:14
Post #238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 639
Joined: 30 December 04
From: Bucuresti




ba sa stii ca s-ar putea sa fie.. ca tocmai am schimbat semeringul asa pe "neasteptate".. o fi fost de la asta.
spune-mi te rog frumos daca stii unde as putea gasi un asemenea tub dintr-ala. multumesc


--------------------
vw passat 2009 - B __ ___
"putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 11 May 2006, 21:40
Post #239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




iei si masori nivelul de ulei din 5 in 5 minute si inainte de fiecare masurare stergi bine joja. cand obosesti cred ca o sa fie si treaba gata smile.gif) ceva gen scos apa din cada cu siretul dar ceva mai evoluat . Ulei mult duce la pocnire de garnituri desi zice o parte din lume ca asta de fapt se consuma. Cunosc eu un stan patitu care a luat ulei la 4 l de la service (deh, bidon mare .. promotie ... efteneala.. provizii pt la iarna) si s-a dus la service sa ii faca schimbarea si baietii de car`ter de acolo i l-au pus pe tot in dsn ca deh , mai mult ulei lubrifiere mai buna smile.gif. Noroc ca de acolo aplecat direct acasa si pe deviz scria inlocuit ulei 4 l dsn de i-a picat fata.


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_axn
post 11 May 2006, 22:01
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 639
Joined: 30 December 04
From: Bucuresti




merci.. astept totusi si alte sugestii

ma gandeam sa desfac putin busonul ala de la ulei, sa pun un recipient jos (in cazul in care fac vreo greseala si imi cade busonul de tot, macar sa curga la adapost uleiul si sa-l pun la loc dupa) si sa desurubez usor busonul si sa las sa curga un pic de ulei.
oare o merge metoda asta?

apropo, parca am citit pe aici, ca pe post de cheie pot folosi o clanta obisnuita? dupa ce desfac, cam cat de tare sa strang busonul ala?


--------------------
vw passat 2009 - B __ ___
"putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
52 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 05:16
Forum Renault