DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

52 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ulei recomandat

Stefan_B
post 12 Apr 2007, 09:28
Post #421


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




QUOTE(i96nds @ 5 Mar 2007, 10:57)
In Carrefour de obicei gasesti ELF 10W40 Competition ST cam cu 60 lei /  4 litri sau cu 70 lei/5 litri.
La Metro insa era mai scump.



La Metro in Bucuresti uleiul Elf Excellium LDX era mai ieftin ca in Carrefour - am luat cu 98 Ron 4 L in CF era 120 Ron. FYI, LDX nu e full sintetic, dar e un ulei ok. Pacat de OMV full syn ca a disparut - am mers numai cu OMV 4 ani, acum am trecut la Elf.




--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 12 Apr 2007, 09:30
Post #422


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Sa-mi spui o parere referitoare la cum iti merge pe Elf dupa o sapt de la schimb sau 1000 km , ca sa-mi fac o idee despre uleiul OMV ! Mercic !

This post has been edited by marius80_eugen: 12 Apr 2007, 09:33


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROK
post 12 Apr 2007, 09:38
Post #423


Membru incoruptibil


Group: Members
Posts: 226
Joined: 10 November 06
From: Bucuresti




ROK .... NU ! Nu stiu unde ai citit tu asta , dar eu nu cred acest lucru , mai ales ca nu este un ulei recomandat pt Dacia , ci pt VAG-uri .

- am citit tot aici pe forum .

- de ce nu este ulei recomandat de dacia atata timp cat are indicativul 10w-40 ?

multumesc pentru raspunsuri.


--------------------
dacia solenza 2004 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 12 Apr 2007, 11:05
Post #424


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(Stefan_B @ 12 Apr 2007, 09:28)
FYI, LDX nu e full sintetic, dar e un ulei ok. Pacat de OMV full syn ca a disparut - am mers numai cu OMV 4 ani, acum am trecut la Elf.


5w40 LDX nu e full syn? Nici asta?!? Atunci mai bine revin la 10W40 ca si asta e semisintetic.

Bixxol 10w40 la OMV este la 40RON bidonul de 1l si culmea e ca pe el scrie ca e sintetic (asta la 10W40 ... nu prea cred). Cat costa ala full syn la OMV cand il aveau?


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 12 Apr 2007, 14:10
Post #425


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Uleiurile sintetice se pot fabrica intr-o plaja larga de viscozitati.
Recomandarea pt Solenza E 10W-40 INDIFERENT ca e semisintetic (SJ/SL) sau sintetic (SM).
Magnatecul 10w-40 e fff ok pt SLZ dar nu stiu daca are o mare influenta asupra tachetilor, mai degraba ar merge o reglare a acestora.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 12 Apr 2007, 16:37
Post #426


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




Da, LDX nu e full synth - de aia scrie pe bidon "elf synthetic technology"... si de aia e si 5W-40. Excellium simplu (fara LDX sau altceva e full synth).

API grade nu are treaba cu faptul ca e synth. Cele mai multe full synth sunt SJ, nu SM, si sunt uleiuri partial synth care sunt SM. SM are proprietati antiuzura mai proaste ZN sub 0.10%, pe cand SJ are pana in 0.16%. SM e mai bun pentru catalizator. Eu prefer un SJ fata de un SM, dar daca ai filtru de particule (Diesel E4) atunci SM scrie pe tine... eu unul prefer excellium fata de magnatec 10w-40 in orice ora din zi sau noapte.

Uleiurile synth (sau cele inalt rafinate GR III, IV, V) au in general indici de viscozitate peste 170 (tipic 180 sau peste) si ca atare nu se aditiveaza cu corectori de viscozitate (lanturi lungi care se rup in timp). Acesta (+ adeziunea moleculara) sunt cele 2 avantaje pentru care nu vreau altceva in motor. 5W-40 e un ulei cu 50-60% (W/W) synth, 10W-40 are cam 30% synth iar 0W-40 (sau mai rar 10W-50/10W-60) este full synth. De obicei insa 10W-50 si 10W-60 sunt aditivate.

Cat despre cum imi merge masina cu Elf, diferente nu am simtit biggrin.gif Eu zic ca diferentele sunt pur pavloviene smile.gif S-a demonstrat ca testul cu bile (ASTM) e ne-relevant pentru uleiuri de motor, cum oare sa simti la ureche?

Ultima chestie e ca au aparut "suplimente pt ulei" - nu se cheama aditivi ca sa fereasca de prostul renume - care de fapt sunt pachetul de aditivi antiuzura ce a fost eliminat din uleiurile SM. La noi nu am vazut inca...

This post has been edited by Stefan_B: 12 Apr 2007, 16:47


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 12 Apr 2007, 17:35
Post #427


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




QUOTE(marius80_eugen @ 12 Apr 2007, 09:25)
Daca tot e vb de ulei si pe langa el ... aveti grija cu ce filtru cumparati ca noile filtre de la Renault nu mai sunt Mann , ci Puroflux ( parca ) , nu mai sunt negre , ci albastre si sunt o MARE porcarie . Zici ca sunt lipite filtrele interioare cu prenadez !
*


Nu stiu daca-i chiar asa, pentru ca filtre d-astea am vazut si pe Megane 1.6 16v 115/110 CP. Sau, ... poftim, intreb altfel ... ce inseamna "MARE porcarie" ? Nu mai filtreaza cum trebuie ? Sau ce ? Se desprinde ceva din el ? Sau ... ?


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 12 Apr 2007, 19:03
Post #428


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




Subscriu - purflux e marca buna. Nu am auzit de PUROFLUX, dar PURFLUX recomand din toata inima.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 12 Apr 2007, 21:07
Post #429


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Uleiurile sintetice pot avea cam ce gama de viscozitate se doreste pt ca procesul de formare a poli alfa olefinelor poate fi condus catre destinatii precise (sau aproape).
Aditivarea uleiurilor se face la TOATA gama de uleiuri pt ca hidrocarburile singure NU au proprietati antioxidante, reducatoare, antispumante...etc. necesare pentru rezistenta la conditiile de functionare a motorului. Nu dezvolt aici ce substante si in ce cantitati sunt adaugate uleiurilor dar precizez doar ca standardul API SM e cel mai nou si a aparut in 1998 si are subdiviziunile CH4, CI4 si CJ4 dintre care doar ultima are referiri la motoarele cu filtru de particule si a aparut in 2006 cu aplicabilitate din 2007.
In rest , cit de sintetice sunt uleiurile "sintetice" si cit de bune sunt depine cel mai mult de ...pret pt. ca nu-i asa: cit dai atita face. Parerea mea.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 13 Apr 2007, 09:20
Post #430


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




Domnu' Reed,
Va rog sa cititi cu atentie inainte de a da cu piatra smile.gif

QUOTE(Stefan_B @ 12 Apr 2007, 18:37)
Uleiurile synth (sau cele inalt rafinate GR III, IV, V) au in general indici de viscozitate peste 170 (tipic 180 sau peste) si ca atare nu se aditiveaza cu corectori de viscozitate (lanturi lungi care se rup in timp).
*


Eu vorbeam de aditivi de corectie a viscozitatii, si nu de altceva - pt. ca vorbeam de viscozitati.

In legatura cu:

QUOTE(Reed)
Nu dezvolt aici ce substante si in ce cantitati sunt adaugate uleiurilor dar precizez doar ca standardul API SM e cel mai nou si a aparut in 1998 si are subdiviziunile CH4, CI4 si CJ4 dintre care doar ultima are referiri la motoarele cu filtru de particule si a aparut in 2006 cu aplicabilitate din 2007.


Aici ai facut o confuzie;
Chestia cu filtrul de particule e functie de concentratia de Zn si P, si asta e comuna la toate uleiurile SM (bine, acum o sa zici ca filtrele sunt pt diesel - mda, numai ca API leaga concentratiile de norma S - vezi mai jos - si mai mult, specificatiile S implica si o clasificare C, insa S este master)

Phosphorus limits of 0.08 max and 0.06 min apply to API SM SAE 0W-20, 0W-30, 5W-20, 5W-30 and 10W-30 oils.

Si in final:
QUOTE(Reed)
Uleiurile sintetice pot avea cam ce gama de viscozitate se doreste pt ca procesul de formare a poli alfa olefinelor poate fi condus catre destinatii precise (sau aproape).


Nu prea e asa - viscozitatea variaza intre anumite limite bine definite - in plus, vezi ca sintetic poate fi lant sintetizat de olefine sau ulei inalt rafinat. Sigur ca exista lubrifianti speciali, cu viscozitati mult mai mari sau mici ca uleiurile de motor - DAR ACESTIA NU SUNT OLEFINICI - se folosesc siliconi, etc. In plus, nu am nevoie de ulei de giroscop in motor smile.gif

Cat despre ultima remarca - calitatea depinde de pret - e in general falsa - asta vrea marketingul sa ne faca sa credem... pretul depinde de multi factori - cat de convingatoare e reclama, etc smile.gif

Calitatea depinde de scrisul ala mic de pe bidon (ala cu VW 505.01/502.00/505.00, Porsche, etc). Chestia cu approved and recommended by renault e tot marketing, pt ca renault NU are standard de calitate, cum au MB, VW, Ford. Daca aveau, era listat ca si altii sa poata sa faca uleiuri certificate Renault tongue.gif


Am obosit sa ma tot contrazic cu lume care stie. Daca e sa vorbim, hai sa spunem pe bune, ca teoria e frumoasa, se face la facultate, dar practica ne omoara smile.gif

Daca vrei sa citesti mai multe despre API, uite de unde cumperi documentul:
ASTM D4485

In final mai spun inca o data ce-am mai zis: certificarile proprietar sunt mai dure decat cele generice. API are alta metodologie decat ACEA (mie mi se pare mai moderna ACEA).

This post has been edited by Stefan_B: 13 Apr 2007, 09:46


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 13 Apr 2007, 20:24
Post #431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




smile.gif sunt 2 siteuri simpatice ce se ocupa cu uleiurile : carbibles-oils si BITOG. In acestea sunt explicate pe larg ce e si cu ce se maninca uleiurile de motor. Intr-adevar daca se doresc informatii mai exacte se consulta standardele de referinta dar mai precis datele tehnice (de producator) referitoare la fiecare ulei in parte. Enjoy.

This post has been edited by Reed: 13 Apr 2007, 20:25


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 15 Apr 2007, 17:39
Post #432


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Chiar daca e off-topic, tin sa ii felicit pe cei doi colegi ai nostri, reed si Stefan_B pentru modul civilizat in care au inteles sa poarte aceasta discutie si sa impartaseasca cu altii ceea ce stiu.

Multumim !


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 22 Apr 2007, 21:23
Post #433


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Elf Excellium 5W40 LDX este un ulei full syntetic nu semi-syntetic. Stefan_B poate fi felicitat doar pentru dezinformare. Va lamuriti usor pe site la Elf sau printr-un mail la ei.

This post has been edited by ThunderRa: 22 Apr 2007, 21:25


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 22 Apr 2007, 22:26
Post #434


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




Domnu' Thunder,

Esti matale dragut sa imi explici si mie de ce oare o fi cum spui tu? Ca eu am verificat si la ELF pe site si Excellium 0W-40 (fara DID, LDX, etc) este "100% synthetic" iar LDX este "Elf Synthetic Technology".

Putem sa vorbim pe bune, tehnic, dar stiu eu daca are rost? Ia spune, cine ti-a zis ca e full synth la banii astia? Si cum se face oare ca toti competitorii au Full Synth la cel putin 30% in plus fata de pretul de la Excellium?





--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 22 Apr 2007, 22:35
Post #435


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Daca e sa ma intrebi pe mine, citind safety data sheetul de la 5W40 LDX ( http://www.quickfds.com/out/stamp_4zpava.pdf ) si apoi data sheetul de la 0W40 ( http://www.quickfds.com/out/stamp_Axvgoc.pdf ) as observa ca la 5w40 scrie "Petroleum-derived severely refined mineral-base product", iar la 0w40 scrie "The product is made from synthetic base oils (Polyalfaolefins)"
Iar daca e sa citim dintr-un alt datasheet de la un ulei syntetic (de la 10W50 de ex): "The product is made from synthetic base oils (Polyalfaolefins)"
Si acum ce scrie la un semisintetic (STI 10W40 - http://www.quickfds.com/out/stamp_mr7CX2.pdf ): "made from refined mineral base oils and synthetic oils (Polyalphaolefins)"

Nu stiu de ce da eu am impresia ca "Petroleum-derived severely refined mineral-base product" nu prea pare la fel de sintetic precum "made from synthetic base oils (Polyalfaolefins)", si nici macar cu "made from refined mineral base oils and synthetic oils (Polyalphaolefins)"
Parerea mea.
Pe baza datelor de pe site-ul ELF.
Pentru cine vrea sa mai caute, poate gasi la
http://recherche.quickfds.com/cmt_bin/wfds...&CCli=&Session=


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 23 Apr 2007, 20:10
Post #436


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Ca sa nu va mai certati aici gasiti toate produsele (uleiuri) Elf in format pdf. cu caracteristicile si tehnologia de obtinere.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 24 Apr 2007, 23:58
Post #437


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Parerea mea despre filtrul de ulei de la Purflux / Puroflux o am dupa ce am desfacut vre-o 5 cutii si nici un filtru nu arata corespunzator , cursese substanta care lipea elementele filtrante din interior , un filtru era chiar si putin ruginit pe margine ( in cutie fiind ... probabil de la vre-o lovitura + condens ) si apoi daca inainte au fost MANN si scria pe ele Renault si acelea arata impecabil si merg la fel , ma gandesc ca uzina a facut rost de astea mai ieftin si de astea au bagat . Eu am cautat la 5 magazine si abia am mai gasit unul negru , Mann cum era pana acum cateva luni .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 25 Apr 2007, 00:04
Post #438


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




QUOTE(marius80_eugen @ 25 Apr 2007, 00:58)
cursese substanta care lipea elementele filtrante din interior
*


Da, asa e, am vazut si io! mad.gif


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 25 Apr 2007, 00:21
Post #439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Eh , atunci e bine , nu sunt singurul care a observat asta ! cool.gif , deci scap fara analize psihologice . icon_mrgreen.gif


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 11 Jul 2007, 23:13
Post #440


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




Se pare ca am facut-o de oaie !! Am schimbat uleiul, am cumparat Mobil 10W40, toate bune si frumoase dar ... wacko.gif dupa 3600 km mi-au picat ochii din intamplare pe una din cutiile in care a fost uleiul si am vazut ca scrie pe ea Turbo Diesel. Mama lor de vanzatori, daca nu esti atent cand cumperi, asta e. Flacoanele sunt identice si n-am observat specificatia Turbo Diesel. Am dat fuga la mecanic (dupa ce am cumparat uleiul potrivit) pentru a face din nou schimbul dar tipul m-a linistit si mi-a zis ca nu e nevoie, ca merge si asa daca nu face spume... , ca difera doar foarte putin, ceva aditivi pe-acolo.
Ce parere aveti, sa schimb urgent uleiul sau sa-l mai las ? Mi-e frica sa nu uzez motorul inutil pentru 3 litri de ulei si un filtru.
Multumesc.


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 12 Jul 2007, 08:12
Post #441


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Cu 10-15 lei faci schimbul de ulei la un service de cartier. Simplu si repede. Eu zic sa cumperi alt ulei. E ceva adevar si in ce zice mecanicul, insa asta numai daca mergi in limite rezonabile, fara sa ajungi la turatii dubioase. Totusi motoarele Diesel sunt altfel gandite si temperatura in ele difera. De aia eu nu m-as risca in locul tau.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciank
post 12 Jul 2007, 09:16
Post #442


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




Uleiul si filtrul noi le am cumparate. Azi am fost iar pe la mecanic pentru schimb planetara si din nou m-a asigurat ca nu e nevoie sa schimb uleiul. Cred ca totusi am sa-l schimb, mai bine nu risc, vorba ta i96nds .


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 12 Jul 2007, 17:51
Post #443


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




NU e vorba de risc, pina acum uleiul de diesel ti-a facut un bine pt. ca ti-a spalat motorul dar... daca ai obiceiul sa treci mai des peste 5000rpm atunci schimba-l pt ca nu e facut pentru turatii mari.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 12 Jul 2007, 20:31
Post #444


Membru autentic


Group: Members
Posts: 580
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




NU MAI BAGATI M O B I L in Solenza.Aral sau Elf


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 12 Jul 2007, 20:34
Post #445


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Pe ce te bazezi cand spui lucrul asta?


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 12 Jul 2007, 22:05
Post #446


Membru autentic


Group: Members
Posts: 580
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




pina acum 3 vecini de aici spun ca au diesel in loc de benzinar din cauza uleiului Mobil

12 Jul 2007, 22:08:
le-am auzit si eu,plus ca la nici un magazin din oras nu mi s-a recomandat asa ceva.am ARAL si merge super dupa Daciaoil cu care imi tacanea motorul.conditia e sa mergi pe un singur tip de ulei

This post has been edited by daniM: 12 Jul 2007, 22:08


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 12 Jul 2007, 22:16
Post #447


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Relax. Uleiul tre sa fie 10W40 API SJ A3(or better) (pentru MPI). In rest dieselul e sunetul Dacia (fie MPI , fie Dci, 1.9D)..smile.gif

This post has been edited by nh1980ro: 12 Jul 2007, 22:17


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 13 Jul 2007, 10:49
Post #448


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(nh1980ro @ 12 Jul 2007, 22:16)
Relax. Uleiul tre sa fie 10W40 API SJ A3(or better) (pentru MPI). In rest dieselul e sunetul Dacia (fie MPI , fie Dci, 1.9D)..smile.gif
*



Dupa ce mai spui de cateva ori poate ajungi sa crezi si tu ! Un ulei bun isi face treaba in orice conditii si da , contribuie si el la zgomotul motorului ( pozitiv sau negativ ) . Nu va mai agitati sa schimbati uleiul numai dupa zgomot , ca motorul este de generatie mai veche si asa face el , apoi acel zgomot de diesel apare si de la acea problama cu ambreiajul . Daca la voi se mai aude si va deranjeaza , insonorizati-va masina !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 13 Jul 2007, 11:56
Post #449


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Daca se aude sunetul de diesel e semn ca motorul merge bine... tongue.gif Daca s-ar auzi un sunet dubios si neregulat, abia atunci mi-as face griji.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 13 Jul 2007, 12:24
Post #450


Membru autentic


Group: Members
Posts: 580
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




uleiurile care ajung prin magazinele noastre sint de aceeasi calitate ca orice marfa produsa pt Europa de Est,iar Mobil chiar daca este un ulei bun in sine nu prea e compatibil cu Renault.incercati un ulei adus de afara.eu am Aral adus din Viena e ceva diferenta


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
52 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 07:24
Forum Renault