DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

52 Pages « < 18 19 20 21 22 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ulei recomandat

ilgo
post 28 Mar 2008, 19:02
Post #571


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 23 March 08




La fise tehnice ma uit intotdeauna. Am My Docs plin cu fise tehnice de la uleiuri wink.gif Recunosc ca am luat 5w-50 "la plezneala" si m-am hotarat sa bag de acum inainte doar Mobil [1] 0W-40. Despre asta ce parere aveti? Si aici ma refer evident la fisa tehnica. Nu cer de la un ulei decat curatenia absoluta a motorului. Imi aduc aminte la vechea Dacie pasta aia neagra (black sludge of death) pe care o vedeam la culbutori, care abia dupa ce am citit carbibles am inteles ca era cauzata de mineralele din... uleiul mineral. De-asta nu mai vreau in motor asa ceva, indiferent ce recomanda producatoru'. Din cate am inteles, uleiul semi-sintetic e 70% ulei mineral, deci... care ar fi "avantajele" in afara de pret fata de un ulei 100% sintetic? Repet, nu ma gandesc la snobism sau raliuri ci doar la sanatatea si longevitatea motorului.

This post has been edited by ilgo: 28 Mar 2008, 19:10


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 28 Mar 2008, 19:13
Post #572


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Stai tu linistit ca un ulei semisintetic schimbat la timp isi face treaba foarte bine. Treaba e sa respecte specificatiile de vascozitate ale producatorului motorului (10W40 in cazul nostru), pentru ca ungerea sa se faca cum trebuie.
"Sludge" apare si de la benzina proasta utilizata, de la probleme de aprindere si de ungere etc.

This post has been edited by nh1980ro: 28 Mar 2008, 19:14


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 29 Mar 2008, 20:00
Post #573


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Ilgo, MAJORITATEA masinilor ce au folosit (si folosesc) uleiuri minerale sau semisintetice au ajuns la sute de mii de km., asta in cazul unei intretineri corecte. Intr-adevar, cand "uiti" sa schimbi uleiul vreo 50.000km, circuli turand motorul in draci si mai ai si o racire vai s'amar atunci te mai gandesti si oare ce o mai fi pe sub capac. Altfel, sa pui 0W-40 (chiar, de ce nu pui 0W-20 ca e mai subtire si curata TOT) in speranta unor miracole inseamna sa nu prea ai habar de cum functioneaza uleiurile si sa actionezi mai mult dupa reclame, ca de, Mobil 1 da bine la public (NASCAR nu?).


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinbum
post 6 Apr 2008, 05:49
Post #574


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 9 February 08




elf 10w40 conpetition st este bun de ceva sau care ar merge pentru solenza sleep.gif


--------------------
dacia solenza 1.4 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sabinmq
post 6 Apr 2008, 09:25
Post #575


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 22 March 07




Salut!
cu riscul de a fi post-336-1110552475.gif
A venit vremea schimbarii uleiului de motor. Am contactat doi cunoscuti, de incredere, care au magazine auto. I-am intrebat ce uleiuri au pt solenza si atentionarea lor m-a lasat masca: "Vezi sa nu fie uleiuri contafacute pt ca acestea sunt mai subtiri si trebuie schimbate sub 10000 km si poti avea probleme".
Initial am mers doua schimburi cu Dacia Oil. Dupa care am pus Texaco si motorul era mai zgomotos la turatii peste 2500 de ture. Am pus apoi Efl si motorul era mai putin zgomotos decat cu Texaco dar peste Daxia Oil. De luat aminte ca niciodata nu am schimbat uleiul de motor la mai mult de 9000 km. Acum sunt intr-o mare dilema. Am vazut preturile pentru diverse tipuri de ulei 10W40 in diverse magazine: Mobil 1 mai ieftin decat Elf, Castrol aproape egal cu Dacia Oil, Total 5W40 (pretins original?) la pret de Castrol 10 W40 si exemplele pot continua.....Cum pot sa stiu care este ulei contrafacut si care nu? Cum se poate deosebi uleiul facut in tara de origine de cele fabricate cu licenta?


--------------------
dacia solenza clima 2003
exista teorii infirmate de experimente dar niciodata experimentele nu pot fi infirmatate de teorie
"Atitudinea conteaza!!!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 7 Apr 2008, 06:31
Post #576


Membru


Group: Members
Posts: 3.682
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




eu tocmai am facut schimbul de ulei si am pus Liqui Moly MOS2 cu bisulfura de molibden pentru ca stiu ca magazinul respectiv il aduce de afara. dupa schimbare motorul merge mai silentios si parca urca mai repede in ture (comparativ cu daciaoil sau elf). din cate am vazut pe ambalajul cutiei de ulei nu este NIMIC scris in romana! scrie nemteste peste tot. nu pot sa zic ca dacia oil (cu care a fost hranit motorul timp de 106.000 km, de vreo 2 ori si elf) a facut rau motorului. m`am uitat la culbutori si totul e curat, nu exista nimic negru si nici o depunere, dar dupa cum suna dupa schimbare...pot sa zic ca raman client fidel Liqui Moly smile.gif


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 Apr 2008, 07:17
Post #577


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.356
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Daca vrei ulei original, mergi prin magazine moto si cauta niste marci mai exotice gen Motul, Ipone, Yacco ca alea nu prea se oboseste nimeni sa le copieze, si in general sunt aduse de afara, nu imbuteliate la noi.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 8 Apr 2008, 10:40
Post #578


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




A incercat cineva Metabond 10w40 ? Ei fac si aditivi si uleiuri si am vazut la cateva expozitii chiar si demonstratii cu acest ulei si m-ar tenta pe viitor , desi inca nu sunt hotarat sa renunt la Liqui Moly 10w40 cu MOS2 , acesta oferindu-mi tot ce am nevoie .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poeluci
post 8 Apr 2008, 11:50
Post #579


Membru fan Renault


Group: Members
Posts: 112
Joined: 1 August 06
From: Iasi




Eu raman la Arall Blue Tronic 10W-40 full sintetic ! Am facut aceasta de anul trecut si am peste 10.000 de KM si culoarea uleiului e inca maro deschis.
Cred ca o sa-l mai tin vreo 3-4 mii de KM pana vin caldurile dupa care tot ARAL ii pun !

Ce parere aveti sa il mai las sau sa-l schimb acum la 10.500 KM ?
excl.gif Am inteles ca uleiul ARAL full sintetic poate fi folosit 15-20 de mii de KM fara probleme ! cool.gif excl.gif


--------------------
Renault Arkana 2021/ETECH full hibrid 1.6 - IS 04 WNW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 Apr 2008, 12:45
Post #580


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.356
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Asta nu depinde numai de calitatea uleiului, ci si de motor. daca aveai vreun VW cu norma Long Life puteai sa-l tii si 30 000. Cum nu ai si ti-ai luat dacia, schimba-l la 10 000.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poeluci
post 8 Apr 2008, 13:19
Post #581


Membru fan Renault


Group: Members
Posts: 112
Joined: 1 August 06
From: Iasi




Totusi Motorul e de Renault care (am pretentia ) face macar jumatate cat unul de VW ! wink.gif Daca era de Dacie stiam ca la pe la 8-10 mii treebuie dat jos ca era deja ars !

Attached thumbnail(s)
DSC00050.JPG ( Size: 141.7k ) Number of downloads: 376


--------------------
Renault Arkana 2021/ETECH full hibrid 1.6 - IS 04 WNW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 Apr 2008, 14:13
Post #582


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.356
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eu zic sa te uiti in semnatura daca nu stii ce masina ai. Sau in talon. Nu de alta dar masinile VW cu specificatiile astea sunt de vreo 2 ori mai scumpe decat a ta. Motorul ala de Solenza e gandit acum vreo 15 ani, cand nici o masina nu avea 30 000 km intervalul de schimb de ulei. E chiar asa scump sa-l schimbi la 10 000 km? Ca daca e, poti cumpara un semisintetic de la Valvoline de exemplu si protejezi la fel de bine motorul.

8 Apr 2008, 15:30:
QUOTE(ilgo @ 28 Mar 2008, 20:02)
La fise tehnice ma uit intotdeauna. Am My Docs plin cu fise tehnice de la uleiuri  wink.gif  Recunosc ca am luat 5w-50 "la plezneala" si m-am hotarat sa bag de acum inainte doar Mobil [1] 0W-40. Despre asta ce parere aveti? Si aici ma refer evident la fisa tehnica. Nu cer de la un ulei decat curatenia absoluta a motorului. Imi aduc aminte la vechea Dacie pasta aia neagra (black sludge of death) pe care o vedeam la culbutori, care abia dupa ce am citit carbibles am inteles ca era cauzata de mineralele din... uleiul mineral. De-asta nu mai vreau in motor asa ceva, indiferent ce recomanda producatoru'. Din cate am inteles, uleiul semi-sintetic e 70% ulei mineral, deci... care ar fi "avantajele" in afara de pret fata de un ulei 100% sintetic? Repet, nu ma gandesc la snobism sau raliuri ci doar la sanatatea si longevitatea motorului.
*


Singurul ulei cu adevart sintetic ar fi un dubluesteric de la Motul, dar nu vrei sa dai 200 de lei pe un schimb.

This post has been edited by einstein1984: 8 Apr 2008, 14:30


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poeluci
post 9 Apr 2008, 08:45
Post #583


Membru fan Renault


Group: Members
Posts: 112
Joined: 1 August 06
From: Iasi




Ok ! O sa fac saptamana asta schimbul de ulei dupa 10500 KM (Arall blue tronic 10w-40), a filtrului de ulei (Texaco), filtru de aer si filtru de polen (ambele Renault de origine care, am inteles ca sunt potrivite si pentru Logan 1,4- ca doar e acelasi motor smile.gif


--------------------
Renault Arkana 2021/ETECH full hibrid 1.6 - IS 04 WNW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 9 Apr 2008, 14:45
Post #584


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




poeluci, tu faci ce vrei. E recomandat sa schimbi la 1 an sau 10000km dar NU e obligatoriu.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 9 Apr 2008, 15:09
Post #585


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.356
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Evident ca nu e obligatoriu, poti sa-l schimbi si mai devreme. E masina ta, schimbi cand vrei si cu ce vrei.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinbum
post 12 Apr 2008, 19:27
Post #586


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 9 February 08




ce fel de ulei este mai bun? sintetic sau semisintetic sau nu prea conteaza???? si care dintre elf si castrol sunt mai bine pentru solenza???

This post has been edited by alinbum: 12 Apr 2008, 19:28


--------------------
dacia solenza 1.4 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 14 Apr 2008, 19:21
Post #587


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




alinbum, tu ai citit ceva din posturile anterioare?


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_marika22@yahoo.com
post 25 Apr 2008, 18:20
Post #588


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 16 February 08
From: Deva




Elf ST 10w40 merge super masinuta si nu e scump deloc.


--------------------
Dacia Solenza Confort 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_marika22@yahoo.com
post 27 Apr 2008, 14:28
Post #589


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 16 February 08
From: Deva




Dc a mea e pe Gpl ce tip de ulei as putea folosi?am vazut uleiuri special create ptr. motoare care folosesc gpl?a folosit cineva?are vreun efect?mentionez ca merg mai mult pe gpl decat pe benzina.ms anticipate


--------------------
Dacia Solenza Confort 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 27 Apr 2008, 19:52
Post #590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




eu am folosit ulei special pt gaz dar pe dacie papuc cu motor de dacie pe injectie.am facut cu ea 125.000 de km pana cand am vandut o si nici atunci la un interval de schimb de 10 000 de km nu completam ulei deloc.am vandut o pt ca reglam f des culbutorii.in privinta uleiului pt gaz nu am avut nici o obiectie.era un ulei la cutie de 1 l de metal,de culoare verde,vs gaz scria pe el.parca sa zic 10 w 40 sau 15w 40

This post has been edited by mar10may: 27 Apr 2008, 19:53


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 27 Apr 2008, 21:27
Post #591


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Foloseste un ulei semisintetic sau sintetic bun.Nu are importanta ca mergi pe gpl....


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
benkenobi
post 29 Apr 2008, 18:41
Post #592


benkenobi


Group: Members
Posts: 842
Joined: 13 April 06
From: bucuresti




de ce nu folositi uleiul recomandat de dacia renault? si inca o intrebare- de ce uleiul se schimba la logan (1.4 l ) la 15.000 km, la renault symbol (1.4 l) tot la 15.000 km iar la solenza la 10.000 km desi au acelasi tip de motor?


--------------------
solenza solenza rapsodie rapsodie 2003-august
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 29 Apr 2008, 19:05
Post #593


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Pentru ca uleiul "recomandat"(adica vandut in reteaua de service-uri autorizate) de Dacia este mai slab decat multe alte uleiuri de pe piata.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
benkenobi
post 29 Apr 2008, 19:38
Post #594


benkenobi


Group: Members
Posts: 842
Joined: 13 April 06
From: bucuresti




taximetristii din bucuresti au 300000 km cu ele facuti majoritatea in oras. cu ulei elf schimbat la service la garajul lor. noi daca rulam cca 15000 km pe an ne trebuie 20 de ani sa ducem motoarele la aceste uzuri,si nu cred ca cineva dintre noi vrea sa tina masina atitia ani.
uleiurile de care vorbesti tu paulT sunt pentru masini cu pretentii gen pasat FSI. stii ce ulei foloseste acea masina? si stii cat costa litrul? si stii de ce nu foloseste ulei normal?
hai sa ramanem tot la elf ca este foarte bun pentru masinile noastre si nu este cazul sa aruncam banii pe ulei cand ii putem folosi pentru benzina de exemplu.


--------------------
solenza solenza rapsodie rapsodie 2003-august
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 29 Apr 2008, 21:58
Post #595


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




FSI-urile au nevoie de uleiuri care sa respecte norma VW 501.01 sau VW 502.00 .Nu sunt uleiuri "speciale" de FSI....Ia cauta tu putin uleiuri care indeplinesc normele respective.Vei avea surprize...Sunt uleiuri normale,din toata gama de preturi.Majoritatea au preturi apropiate de Dacia Oil.Aproape toate sunt mai ieftine decat Castrol-ul Magnatec 5w40 pe care il am eu in Logan.Deci,stiu ce ulei trebuie pus intr-un fsi de la VW,stiu si cat costa,iar de ce-ul nu isi are rostul,fiind vorba de uleiuri absolut normale.Daca intrebai de uleiuri ptr dieselurile pd de vw era altceva.Si nu compara km facuti de taxiuri in oras cu km facuti de un posesor particular de autoturism.In primul rand deoarece 95% din rulajul taxiului este facut la "cald",adica masinuta aceea merge cam tot timpul.Nu are parte de porniri prea multe la rece,adica dupa repaos de 4-5 ore,cat sa se scurga tot uleiul in baie,motorul merge aproape permanent la temperatura normala de lucru.Erau si f multe berline care ajungeau la 200000 km pe taxi si mergeau inca bine(daca aveau parte de soferi normali,bineinteles).Cea mai mare parte din uzura unui motor apare in timpul pornirilor "la rece" si al rulajului la temperaturi intermediare ale motorului.Adica exact atunci cand un ulei mai bun face diferenta..Masina proprietate personala are un alt regim de exploatare,destul de diferit,unde calitatea uleiului are mai mare importanta.
Poti ramane linistit la Elf,care nu e deloc un ulei prost,dar nu invoca diferenta "exorbitanta" de pret.Elf-ul Excellium ldx 5w40 care este semisintetic are un pret de 135 ron 4l,in timp ce Castrol 5w40 Magnatec,full sintetic,are un pret de 178 ron.Diferenta de calitate dintre ele exista si nu e chiar neglijabila.

This post has been edited by PaulT: 29 Apr 2008, 22:00


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinbum
post 30 Apr 2008, 16:08
Post #596


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 9 February 08




Ce cheie trebuie pentru a desface busonul pentru golirea uleiului de motor la solenza?


--------------------
dacia solenza 1.4 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
benkenobi
post 30 Apr 2008, 16:17
Post #597


benkenobi


Group: Members
Posts: 842
Joined: 13 April 06
From: bucuresti




da paulT ai dreptate eroarea este a mea, era vorba de pasat diesel care foloseste ulei tip pompe duze sintetic. Si scump. eroarea provine din confundarea celor doua tipuri de masini ale unor colegi. Scuze.
Despre uzura initiala, normala si critica pot discuta o saptamana intreaga ( la baza sunt inginer TCM- promotie 89) asa ca nu trebuie sa-mi zici despre regimul de utilizare a masinii personale vis a vis de cea de taxi. Si hai sa nu spunem ca toti inginerii e la dacia renault sunt idioti si au prevazut pentru motoarele ce echippeaza solenza, lagan, symbol, clio si poate mai multe masini, un ulei prost ce duce la uzura prematura a motoarelor.
in definitiv fiecare este liber sa puna in propria masina ce ulei doreste, eu spuneam doar ca pentru acest tip de motor este suficient uleiul elf.


--------------------
solenza solenza rapsodie rapsodie 2003-august
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 30 Apr 2008, 18:30
Post #598


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Uleiurile pentru pd-uri au preturi identice cu celelalte uleiuri.Si nu sunt doar full sintetic ci si semisintetice.Sunt uleiuri pentru pd ,adica uleiuri ce indeplinesc norma VW 505.01,produse si de Elf si de MOL si de Esso si de Sunoco.Asa ca uleiul ptr pd nu e ceva scos din filmele sf,si nici ceva la care sa ne inchinam...Chestia cu "scump " nu e decat un mit.Au preturi cam intre 135 ron 5L Valvoline,si,bineinteles pana la 180-200ron daca vorbim de Castrol Edge sau TXT si Aral.Prietenul tau a optat pentru un ulei full sintetic si scump(desi putea lua un ulei mult mai ieftin...).Si foarte bine a facut.Asa cum si eu am optat ptr Logan,si chiar pentru berlina,unde am Castrol Magnatec 10w40.Si nu e vorba ca inginerii de la Dacia ar fi idioti...Recomandarea unei anumite marci de ulei nu este facuta de catre ingineri(care recomanda doar normele minime pe care uleiul trebuie sa le respecte) ci de catre marketing,in functie de avantajele financiare aduse de colaborarea cu un anumit producator de lubrifianti.Iar motoarele oricum nu ar ceda in perioada de garantie nici daca ai merge cu Prista sau alte pocnitori de uleiuri,asa ca dpdv al producatorului nu e nici o problema.Nu am spus ca elf e un ulei prost(si eu l-am folosit un timp in berlina),ci doar ca altele sunt mai bune.Dar inginer fiind nu poti sa ma contrazici daca spun ca un ulei mai bun(care isi pastreaza mai mult timp proprietatile initiale,care se comporta excelent si la temp f scazute si la temp f inalte,..etc) asigura o ungere mai buna INDIFERENT in ce motor este(nu ca motoarele renault ar fi din epoca de piatra iar cele produse de vag de undeva din viitor...ptr ca practic,configuratia interna a motoarelor-zonele unde uleiul isi face treaba-sunt neschimbate de f mult timp...).Iar ungere mai buna inseamna durata de viata mai lunga,rulaj mai silentios ,toleranta mai mare la excese(de pedala ) si nu in ultimul rand intervale mai mari de schimb.

This post has been edited by PaulT: 1 May 2008, 12:57


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 3 May 2008, 21:17
Post #599


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Si totusi nu a zis nimeni inca de ce se cere schimbarea uleiului la solenza la 10000 km si la logan doar la 15000 km? motorul fiind acelasi, nu conteaza ce ulei, ma intereseaza de ce se cere asa?


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 4 May 2008, 10:45
Post #600


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




In primul rand, nu este acelasi tip de motor.
Solenza are E7J iar clio/logan au K7J. Porniti de la aceasta premiza in studiu,


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
52 Pages « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 15:55
Forum Renault