DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> PUTERE MOTOR

Adrian
post 24 Aug 2003, 20:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 7 March 03
From: Brasov




CE AR TREBUI SA VERIFIC LA MOTOR DACA LA TURATII JOASE <2500 NU TRAGE MAI DELOC SI DACA ACCELEREZ MAI TARE TREMURA SI MA ZGALTAIE? MENTIONEZ CA INJECTOARELE LE-AM CURATAT SI NU AM SIMTIT NICI O IMBUNATATIRE. AM AUZIT CEVA DE UN MOTORAS DE SUB FILTRUL DE AER!? CARE ESTE ALA ?
DE ASEMENEA DACA ACCELEREZ PE LOC SI CALC DE ODATA ACCELERATIA ARE O INTARZAIERE DESTUL DE MARE PANA CA MOTORUL SA INCEAPA SA SE TUREZE.
MA DERANJEAZA FOARTE TARE PENTRU CA DACA VREAU SA PLEC MAI TARE DE PE LOC TREBUIE SA ACCELEREZ PANA PE LA 2500-3000 RPM , CA DACA O LAS SA ZICEM LA RELANTI IN TREAPTA 1,MASINA ESTE IN MISCARE SI ACCELEREZ DA IMEDIAT SA SE OPREASCA SI DEABEA DUPA VREO 2 SECUNDE INCEPE SA URCE IN TURATIE! :?: :?: :?:


--------------------
Renault Megane Sedan 1,6 16v 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 24 Aug 2003, 20:46
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




E posibil sa fie si de la buji.....Cati km ai cu ea? Poate filtru de aer...


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 24 Aug 2003, 23:20
Post #3


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




QUOTE

MA DERANJEAZA FOARTE TARE PENTRU CA DACA VREAU SA PLEC MAI TARE DE PE LOC TREBUIE SA ACCELEREZ PANA PE LA 2500-3000 RPM , CA DACA O LAS SA ZICEM LA RELANTI IN TREAPTA 1,MASINA ESTE IN MISCARE SI ACCELEREZ DA IMEDIAT SA SE OPREASCA SI DEABEA DUPA VREO 2 SECUNDE INCEPE SA URCE IN TURATIE!  :?:  :?:  :?:


Eu cred ca nu este nimic in neregula cu motorul tau ...
La motoarele astea de pe DSN obtii ceva putere de abia PESTE 2000 rot/min... asa ca nu te impancienta ...

Gandeste-te ca cuplul maxim se obtine pe la 2800 rot/min.

Asa ca nu mai merge subturat (adica sub 2000 rot/min) si ai sa vezi ce bine o sa mearga !

2. .. de unde naiba vrei tu putere la relanti ??? chiar si in tr I ???


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex aka
post 25 Aug 2003, 00:41
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 13 August 03
From: Bucuresti




da cam are dreptate al nostru liviu, este pe injectie multipunct, nu pe carburator, asa ca puterea motorului se cam vede dupa 3000-4000 rpm! asta e, oricum nu stiu de ce nu schimbi treapta pe la 3000 rpm, nu uzezi sau "rupi" motorul smile.gif !
nota: oricum daca ai ceva probleme du-te urgent la service, rapid!


--------------------
FIAT mic, negru si star de T.V. pe deasupra!:)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 25 Aug 2003, 07:45
Post #5


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE

DE ASEMENEA DACA ACCELEREZ PE LOC SI CALC DE ODATA ACCELERATIA ARE O INTARZAIERE DESTUL DE MARE PANA CA MOTORUL SA INCEAPA SA SE TUREZE.
........MASINA ESTE IN MISCARE SI ACCELEREZ DA IMEDIAT SA SE OPREASCA SI DEABEA DUPA VREO 2 SECUNDE INCEPE SA URCE IN TURATIE!  :?:  :?:  :?:

N-ai nici o treaba cu motorasul pas cu pas! Scoti mataluta tulumba filtrului de aer si te uiti linga clapeta, unde ar trebui sa ai un senzor care se misca odata cu clapeta. Asta se afla pe undeva pe linga axul clapetei, pe dinafara corpului si ies niste fire din el (habar n-am unde e exact pozitionat si ce culoare are la DSN. la R21 e rosu). Mantocaria aia e prinsa in doua surubele si daca se misca un pic de la punctul lui (2 microni e de ajuns), merge masina ca ultimul rahat! Vezi ca aia se regleaza numai la service, pe computer. Si eu am patit acelasi lucru, numai ca la mine il miscase un idiot, adica eu. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian
post 25 Aug 2003, 12:34
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 7 March 03
From: Brasov




vreau sa va spun ca masina mea mergea mult mai bine acum vreo 2000km si ca este cu siguranta ceva care nu functioneaza la parametrii normali.
va mai spun ca de obicei nu schimb sub 3500-4000 rpm dar ma enerveaza plecarea de pe loc ,trebuie sa accelerez calumea ca sa plece fara sa se balbaie! asta e buba si trbuie sa ii dau eu de cap mai ales cu ajutorul vostru. tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 1,6 16v 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aless
post 25 Aug 2003, 12:45
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 27 May 03
From: Ploiesti




Eu zic sa incerci un test de diagnoza in service. Doar asa poti afla cu certitudine ce nu-ti mai functioneaza corect.


--------------------
KIA CEE'D 2008 - PH-09-ADN
Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian
post 25 Aug 2003, 12:54
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 7 March 03
From: Brasov




am uitat sa spun ca dsn e din dec 2002 si am 48000 km si ca pe la 30000km cei care mi-au curatat injectoarele au introdus un injector putin stramb si au bulit un oring pe care ulterior l-am inlocuit,dar am mers vreo 800km cu ea asa si tragea aer fals pe langa el de nu stiam ce tot sfaraie in special cand opream motorul.Totusi nu cred ca are vreo legatura cu lipsa de putere din prezent. 8)


--------------------
Renault Megane Sedan 1,6 16v 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aless
post 25 Aug 2003, 13:52
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 27 May 03
From: Ploiesti




Decembrie 2002 - 48.000Km.
Dar ai alergat-o ceva!!!


--------------------
KIA CEE'D 2008 - PH-09-ADN
Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fanelaru
post 25 Aug 2003, 16:15
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 February 03
From: Bucuresti




QUOTE
...cei care mi-au curatat injectoarele au introdus un injector putin stramb si au bulit un oring pe care ulterior l-am inlocuit,dar am mers vreo 800km cu ea asa si tragea aer fals pe langa el de nu stiam ce tot sfaraie in special cand opream motorul...


Ma sperie ce ai scris mai sus. Am fost si eu in service simbata cu masina (dobitocii mi-au umblat la injectoare, desi nu avea nici o problema acolo!) si vreau sa zic ca motorul nu mai suna ca inainte. In plus, la oprire, daca esti afara din masina, auzi cum motorul "ofteaza" cind i se ia contactul. Deci, mai da-mi, te rog, niste detalii despre ce ai scris mai sus: ce-i ala oring? injectorul pe care l-au bagat strimb a trebuit si el inlocuit?


--------------------
Renault Megane 2005 Influence 1.5 dCi
Fanelaru Stelar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian
post 26 Aug 2003, 14:52
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 7 March 03
From: Brasov




nu e cazul sa iti faci probleme ca ar trebui inlocuit injectorul pt ca el nu are nimic,trebuie sa inlocuiest doar oringul adica un fel de garnitura rotunda si mica din cauciuc . oringul se ruleaza pe injector iar in momentul in care introduci injectorul in locasul lui trebuie uns cu ffputin ulei.vezi ca sunt 2 unul superior si unul inferior unul intra in locasul acela de care spuneam iar celalalt (superior)intra in rampa comuna.
daca se aude ca si cum ar trage aer e sigur ca nu l-au pus bine. si la mine se auzea cel mai tare in momentul in care opream motorul,dar se auzea si in timpul functionarii un fel de zumzet. BAFTA!!! laugh.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 1,6 16v 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin_it
post 2 Sep 2003, 12:27
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 27 August 03
From: Bucuresti




Neata' Adrian
Chestia pe care a patito adrian cred ca tocmai am patit-o si eu (se tureaza la putin timp dupa ce bag piciorul in ea, o mica trepidatie pe la 1000 si ceva de ture , parca nu are putere). Mi s-a spus ca ar fi un injector infundat, poate bujiile si cineva ca ar putea fi de la catalizator (toti cei intrebati fiind din serviceuri diferite) dar nu am curatat inject ca ma costa 1.5 mil si nu eram 'pregatit'.
Catalizatorul se verifica scotind sonda Landa.
Sa ne spui cum ai rezolvat 'problema' pana la urma.


--------------------
'you can do it'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fanelaru
post 2 Sep 2003, 13:36
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 February 03
From: Bucuresti




QUOTE
nu e cazul sa iti faci probleme ca ar trebui inlocuit injectorul pt ca el nu are nimic,trebuie sa inlocuiest doar oringul adica un fel de garnitura rotunda si mica din cauciuc . oringul se ruleaza pe injector iar in momentul in care introduci injectorul in locasul lui trebuie uns cu ffputin ulei.vezi ca sunt 2 unul superior si unul inferior unul intra in locasul acela de care spuneam iar celalalt (superior)intra in rampa comuna.
daca se aude ca si cum ar trage aer e sigur ca nu l-au pus bine. si la mine se auzea cel mai tare in momentul in care opream motorul,dar se auzea si in timpul functionarii un fel de zumzet. BAFTA!!! laugh.gif


Fost la service. Intradevar era bulit un oring (ciupit) si tragea aer pe linga el. ATENTIE! Nu se unge cu ulei, ci cu o solutie speciala! Verificat injectia pe calculator. Masina zumzaie, din nou, ca la inceput. Fanelaru happy smile.gif


--------------------
Renault Megane 2005 Influence 1.5 dCi
Fanelaru Stelar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian
post 2 Sep 2003, 19:41
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 7 March 03
From: Brasov




am fost la service cu ea si au cautat defectiunea peste tot dar nu s-au prins de ce nu are reprize bune.
au curatat injectoarele,au verificat bujiile,au verificat motorasul pas cu pas,au facut probe cu un alt set de fise,au verificat presiunea uleiului,au facut test pe calculator dar "toate functioneaza la parametrii optimi" totusi spun ca ar putea fi pompa de benzina pentru ca la verificarea ei s-a dovedit ca baga doar 2.8atm. spun ei ca ar trebui sa bage 3atm dar sincer nu cred ca doar 0.2 atm ar putea influenta atat de tare mersul motorului la turatii joase.mentionez ca are o intarzaiere mmmmare din momentul in care se actioneaza clapeta si pana ce motorul sa inceapa o crestere in ture pe care de altfel cand o face,o face cu intreruperi.
ce ziceti voi despre treaba asta ,sa fie pompa de benzina?


--------------------
Renault Megane Sedan 1,6 16v 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 2 Sep 2003, 22:13
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




NU cred ca este de la pompa de benzina, poate motorul nu face compresie buna ... sau poate face, dar atunci ce ar mai putea fi :?:


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 3 Sep 2003, 08:03
Post #16


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
am fost la service cu ea si au cautat defectiunea peste tot dar nu s-au prins de ce nu are reprize bune.
ce ziceti voi despre treaba asta ,sa fie pompa de benzina?


pompa: poate DA poate NU.... ar putea fi regulatorul de presiune

ar mai trebui verificata intinderea curelei de distributie


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 3 Sep 2003, 11:38
Post #17





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Pai: aportul de aer e comandat direct (mecanic) de pedala de acceleratie, dar aportul de benzina e comandat electric pe baza pozitiei clapetei. Acolo e un potentiometru care da info calculatorului, care poate s-a murdarit/uzat si nu da info corecte. Poate doar contactul... Asta ar explica si de de tramura si da in bot, ca nu-i corect amestecul.

Ce ziceti?


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
madalin_it
post 3 Sep 2003, 13:38
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 27 August 03
From: Bucuresti




Uite cum am rezolvat problema mea cu turatul intarziat si putin tremuratul cand o acceleram si cu lipsa de putere.... mi-a zis un tip ,care a avut multe nove (patron taxi), sa verif filtru aer si intradevar il aveam putin prins intr-o parte, de capacul de sus. El mi-a zis asa "novele astea sunt destepte, normal trebuia sa mearga prost de la filtru dar calculatorul masinii s-a setat ca buna pe defectul de la filtru, iar acum ia un filtru bun ca putin 'defect' .deci pune-i un filtru bun si reseteaza calculatorul (desfa bateria) apoi monteaza bateria porneste-o si lasa-o pornita cam 2 minute fara sa-i faci nimic ca sa se poata regle calculatorul cum trebuie.
Sper sa mearga siu la tine. :idea:


--------------------
'you can do it'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 4 Sep 2003, 09:53
Post #19





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Sfatul meu este sa ne facem rost de carti de reparatie si cei care avem scule si indeminare sa evitam service-urile cit mai mult. Mergem la service pentru o diagnosticare a injectiei de exemplu, sa-mi spuna ala ce defect comunica calculatorul si-mi cumpar eu piesa si o pun nu sa-mi strice cine stie ce bou o-ringul de la injector ca am vazut multe cazuri cind astia din service-uri nici acum nu stiu sa bage un injector fara sa rupa o-ringul. Daca as pune mina pe un soft de diagnosticare injectie si un cablu serial de conectare la mufa aia din torpedou, m-as imbata de fericire ...


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Adrian
post 11 Sep 2003, 19:28
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 7 March 03
From: Brasov




am descoperit problema pe care o aveam si nu stiu daca o sa va vina sa credeti dar de vina era corpul clapeta.l-am inlocuit cu altul de la o alta super nova si vreau sa va spun ca merge tare bine,parca nu a mers asa bine nici cand era noua.ma gandesc ca piesa asta nu a mers la capacitate maxima niciodata.
singura problema ar fi acum ca va trebui sa inapoiez piesa cu pricina si va trbui sa cumpar alta de undeva. unde credeti ca as putea gasi? la ce pret o fi oare ca am auzit de undeva ca ar costa aproximativ 8 milioane!!?


--------------------
Renault Megane Sedan 1,6 16v 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 12 Sep 2003, 08:12
Post #21


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
am descoperit problema pe care o aveam si nu stiu daca o sa va vina sa credeti dar de vina era corpul clapeta.l-am inlocuit cu altul de la o alta super nova si vreau sa va spun ca merge tare bine,parca nu a mers asa bine nici cand era noua.ma gandesc ca piesa asta nu a mers la capacitate maxima niciodata.
singura problema ar fi acum ca va trebui sa inapoiez piesa cu pricina si va trbui sa cumpar alta de undeva. unde credeti ca as putea gasi? la ce pret o fi oare ca am auzit de undeva ca ar costa aproximativ 8 milioane!!?


nu cred ca trebuie sa cumperi altul... incearca mai intai sa vezi ce anume nu functioneaza corect... si poate trebuie doar curatat (motorasul pas cu pas si parghia de actionare si potentiometrul care transmite calculatorului pozitia clapetei...


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 21:25
Forum Renault