DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> segmenti& cuzineti biele(R1) 1300, ceva detalii puteti sami dati?

mishujkl
post 18 Jun 2010, 15:33
Post #31


posts: 0,25


Group: Members
Posts: 231
Joined: 25 June 07
From: sv




ori pune o jumatate de garnitura.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 18 Jun 2010, 18:08
Post #32


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




=)) voi chiar nu intelegeti,nu ma intereseaza daca voi ati testat sau vati nascut asa destepti incat stiti fara sa testati,da mie imi place sa pierd timpul si bani decat sa citesc o carte cum zicea colegu,de oameni cu teorie in ei cunosc destui,da numa vorbe.

Auzi alta idee,sa incarci pistoanele cu sudura,asa nam prea auzit sa faca cineva,ma rog daca tu zici,asa sa faci.

Totusi cum am mai zis am cerut mai sus niste raspunsuri care din fericire sunt si colegi de treaba pe forum si m-au ajutat,respect pentru ei,nu am deschis acest topic sa fac cum zicea unu ca sa demonstrez ca patratul e rotund,fiecare cu fixurile lui si cu asta topic inchis pentru mine.Am aflat ce vroiam si in rest nu ma intereseaza de comentariile altora .


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 18 Jun 2010, 18:24
Post #33


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(bv-08-fgm @ 18 Jun 2010, 19:08)
Auzi alta idee,sa incarci pistoanele cu sudura,asa nam prea auzit sa faca cineva,ma rog daca tu zici,asa sa faci.
*



Eh, asta era sfat ca pentru 'csperimentatori de nivel mondial-judetean-satesc care frezeaza pistoanele si pun doua garnituri de chiulasa, si de restul vad ei dupa aia din "mici reglaje".





--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 18 Jun 2010, 18:29
Post #34


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




asta e,am timp in vara asta de teste,pe langa munca am timp sa testez lucruri"imposibile"pentru unii,din 5 motoare cate am poate o sa fac unu sa mearga pe placu meu.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 19 Jun 2010, 00:00
Post #35


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
,nu e primu test de genu in care toti ziceau ca sunt prost si chestii de genu

Chiar nu ai stat pe ganduri macar un pic?
Cine stie, poate asa e...

Te vaiti ca nu ai bani sa repari un motor, nici nu stii sa umbli intr-un motor, nu ai nici o notiune teoretica despre cum functioneaza un motor, dar tu vrei sa ai MOTOR TURBO !!!
Chiar esti incapatanat!

Oricum, mult succes pentru ambitia de care dai dovada! Se vede ca esti hotarat sa iti atingi telul!
Multa bafta !!!


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 19 Jun 2010, 20:15
Post #36


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Nu am zis ca Nu am bani(nu am bani de investit numa in asta) sunt multe chestii pe care se duc banii,la faza ca nici nu stiu sa umblu intr-un motor nu e chiar asa,am demontat destule motoare si ma pot lauda fata de alti "colegi" de pe forum ca cunosc mai multa practica decat au invatat din carti ei vreodata teorie despre motoare,pentru ca lucrezi in domneiu de masini insemnand de la mecanica-electrica pana la vopsitorie,da nu mia placut sa vin pe fosum sa ma laud ca altii care habar nu au despre ce e vb (ca practica vorbin)numa sa ma aflu in vorba,prefer sa fiu mai prost cum zici multi pe aici pe forum,si sa reusesc sa realizez cemi doresc.Si lucru asta il doresc fiecaruia.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 19 Jun 2010, 21:53
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Hm, pai daca ai demontat atatea motoare de ce mai ai nevoie de mecanic? Eu imi fac motorul singur la berlina(ma rog, il faceam, ca sigur nu il voi mai face inca o data...). Nici unul din cei ce ti-am dat sfaturi aici nu suntem dintre cei care au doar cunostinte teoretice... Am mai facut cate un motor, acolo... sa punem teoria'n practica.. Ideea e ca pe calea pe care ai pornit NU vei realiza ce iti doresti(doar daca telul propus e obtinerea de performante net inferioare celor initiale).


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 21 Jun 2010, 19:05
Post #38


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




pai am nevoie,deeoarece nu am tip sal fac singur intr-o zi,io am liber o ora-2 pe zi si asta e treaba.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 26 Jun 2010, 12:22
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




bv-08-fgm,unde ai cantarit pistoanele si cu ce cantar,ca as vrea si eu sa cantaresc un set.Vad ca esti din BV.
Te pot ajuta cu un set de segmenti de PREMS ,un set de pistoane, sau set motor daca vrei,de ce capacitate doresti si parca mai am pe acasa un set de cuzineti palier normal R2 daca nu ma insel.
Acum,lasand teoreticienii deoparte,te intreb pe tine,daca zici ca ai desfacut 5 motoare,cate ai mai montat inapoi si au mai pornit apoi?
Te ambalezi prea repede si esti foarte incapatanat!
Din batrani,era o vorba:Desteptul invata din greselile altora,Mediocrul dintr-ale lui si ......atat.
De ce nu vrei sa fii destept?


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 26 Jun 2010, 15:39
Post #40


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




pai cel pe care il am acuma pe masina merge bien zic io si are deja 20.000 km de cand lam facut,bine lam facut standar fara nici o modificare.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyVIP
post 2 Jul 2010, 14:17
Post #41


5Cm La Sol


Group: Members
Posts: 49
Joined: 17 February 09
From: Bucuresti sector 5




nenea fgm, cu toata stima dar asta este noua tehnica a dumitale? de a face motorul batranei dacii puternic?Daca da inseamna ca ai luat informatiile in ordine inversa normalului, nu de alta dar daca intra userii noi si vad ce ai aberat mai pe sus cred ca fac din dacie trabant!,sa ne zici si noua ce iese si eu cred ca mai trebuie sa frezezi pistoanele cu vreo 3 milimetrii ca stii tu are compresie mare si pune si vreo 3 garnituri de chiulasa cu inele de cupru! sa tina compresie, dar e posibil sa ai dreptate pe undeva ca pe criza asta tu faci noul proiect la motor: Cum sa mergi cu spirt! oricum ai grija si spor acolo!


--------------------
DACIA 1310 L 96 - B-12-EVN
Niciodata nu spune NICIODATA !

Cand crezi ca esti imparat ajungi in cenzurat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 5 Jul 2010, 12:33
Post #42


Forumist


Group: Members
Posts: 3.010
Joined: 23 July 09




Eu nu inteleg ce va trebuie voua sa modificati motoare gandite de ingineri, motoare ce au fost optimizate din stadiul de proiect, pentru ca altfel n-ar fi fost pretabile pt. productia de serie. Si faza cu luatul de 1 mm din capul pistonului arata ca nu prea ai cunostinte despre ceea ce da puterea unui motor. Marimea camerei de ardere nu e totul. Oricum sa faci asa ceva fara calcule de specialitate... n-are cum sa iasa bine! Fara notiuni de baza... doar ca asa a facut un prieten. sleep.gif


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz1310
post 10 Dec 2010, 19:03
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 October 10
From: Bucuresti




Eu stiu de la nasimiu care prepara Dacii pe vremuri pentru raliu,ca ii aleza din chiuloasa ca sa comprime camera de ardere,asa ii maresti putere motorului,nicidecum sa il decomprimi(dupa cum a spus si colegu).


--------------------
DACIA SOLENZA 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 06:29
Forum Renault