segmenti& cuzineti biele(R1) 1300, ceva detalii puteti sami dati?
![]() ![]() ![]() |
segmenti& cuzineti biele(R1) 1300, ceva detalii puteti sami dati?
mishujkl |
![]()
Post
#31
|
||
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
- -
|
|||
bv-08-fgm |
![]()
Post
#32
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
=)) voi chiar nu intelegeti,nu ma intereseaza daca voi ati testat sau vati nascut asa destepti incat stiti fara sa testati,da mie imi place sa pierd timpul si bani decat sa citesc o carte cum zicea colegu,de oameni cu teorie in ei cunosc destui,da numa vorbe.
Auzi alta idee,sa incarci pistoanele cu sudura,asa nam prea auzit sa faca cineva,ma rog daca tu zici,asa sa faci. Totusi cum am mai zis am cerut mai sus niste raspunsuri care din fericire sunt si colegi de treaba pe forum si m-au ajutat,respect pentru ei,nu am deschis acest topic sa fac cum zicea unu ca sa demonstrez ca patratul e rotund,fiecare cu fixurile lui si cu asta topic inchis pentru mine.Am aflat ce vroiam si in rest nu ma intereseaza de comentariile altora . |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
bucatzel |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(bv-08-fgm @ 18 Jun 2010, 19:08) Auzi alta idee,sa incarci pistoanele cu sudura,asa nam prea auzit sa faca cineva,ma rog daca tu zici,asa sa faci. Eh, asta era sfat ca pentru 'csperimentatori de nivel mondial-judetean-satesc care frezeaza pistoanele si pun doua garnituri de chiulasa, si de restul vad ei dupa aia din "mici reglaje". |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#34
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
asta e,am timp in vara asta de teste,pe langa munca am timp sa testez lucruri"imposibile"pentru unii,din 5 motoare cate am poate o sa fac unu sa mearga pe placu meu.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
SiloS |
![]()
Post
#35
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE ,nu e primu test de genu in care toti ziceau ca sunt prost si chestii de genu Chiar nu ai stat pe ganduri macar un pic? Cine stie, poate asa e... Te vaiti ca nu ai bani sa repari un motor, nici nu stii sa umbli intr-un motor, nu ai nici o notiune teoretica despre cum functioneaza un motor, dar tu vrei sa ai MOTOR TURBO !!! Chiar esti incapatanat! Oricum, mult succes pentru ambitia de care dai dovada! Se vede ca esti hotarat sa iti atingi telul! Multa bafta !!! |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#36
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Nu am zis ca Nu am bani(nu am bani de investit numa in asta) sunt multe chestii pe care se duc banii,la faza ca nici nu stiu sa umblu intr-un motor nu e chiar asa,am demontat destule motoare si ma pot lauda fata de alti "colegi" de pe forum ca cunosc mai multa practica decat au invatat din carti ei vreodata teorie despre motoare,pentru ca lucrezi in domneiu de masini insemnand de la mecanica-electrica pana la vopsitorie,da nu mia placut sa vin pe fosum sa ma laud ca altii care habar nu au despre ce e vb (ca practica vorbin)numa sa ma aflu in vorba,prefer sa fiu mai prost cum zici multi pe aici pe forum,si sa reusesc sa realizez cemi doresc.Si lucru asta il doresc fiecaruia.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
PaulT |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Hm, pai daca ai demontat atatea motoare de ce mai ai nevoie de mecanic? Eu imi fac motorul singur la berlina(ma rog, il faceam, ca sigur nu il voi mai face inca o data...). Nici unul din cei ce ti-am dat sfaturi aici nu suntem dintre cei care au doar cunostinte teoretice... Am mai facut cate un motor, acolo... sa punem teoria'n practica.. Ideea e ca pe calea pe care ai pornit NU vei realiza ce iti doresti(doar daca telul propus e obtinerea de performante net inferioare celor initiale).
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#38
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
pai am nevoie,deeoarece nu am tip sal fac singur intr-o zi,io am liber o ora-2 pe zi si asta e treaba.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
bv-08-fgm,unde ai cantarit pistoanele si cu ce cantar,ca as vrea si eu sa cantaresc un set.Vad ca esti din BV.
Te pot ajuta cu un set de segmenti de PREMS ,un set de pistoane, sau set motor daca vrei,de ce capacitate doresti si parca mai am pe acasa un set de cuzineti palier normal R2 daca nu ma insel. Acum,lasand teoreticienii deoparte,te intreb pe tine,daca zici ca ai desfacut 5 motoare,cate ai mai montat inapoi si au mai pornit apoi? Te ambalezi prea repede si esti foarte incapatanat! Din batrani,era o vorba:Desteptul invata din greselile altora,Mediocrul dintr-ale lui si ......atat. De ce nu vrei sa fii destept? |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#40
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
pai cel pe care il am acuma pe masina merge bien zic io si are deja 20.000 km de cand lam facut,bine lam facut standar fara nici o modificare.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
GabyVIP |
![]()
Post
#41
|
![]() 5Cm La Sol Group: Members Posts: 49 Joined: 17 February 09 From: Bucuresti sector 5 ![]() |
nenea fgm, cu toata stima dar asta este noua tehnica a dumitale? de a face motorul batranei dacii puternic?Daca da inseamna ca ai luat informatiile in ordine inversa normalului, nu de alta dar daca intra userii noi si vad ce ai aberat mai pe sus cred ca fac din dacie trabant!,sa ne zici si noua ce iese si eu cred ca mai trebuie sa frezezi pistoanele cu vreo 3 milimetrii ca stii tu are compresie mare si pune si vreo 3 garnituri de chiulasa cu inele de cupru! sa tina compresie, dar e posibil sa ai dreptate pe undeva ca pe criza asta tu faci noul proiect la motor: Cum sa mergi cu spirt! oricum ai grija si spor acolo!
|
--------------------
DACIA 1310
L
96
- B-12-EVN Niciodata nu spune NICIODATA !
Cand crezi ca esti imparat ajungi in cenzurat ! |
|
Filip |
![]()
Post
#42
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Eu nu inteleg ce va trebuie voua sa modificati motoare gandite de ingineri, motoare ce au fost optimizate din stadiul de proiect, pentru ca altfel n-ar fi fost pretabile pt. productia de serie. Si faza cu luatul de 1 mm din capul pistonului arata ca nu prea ai cunostinte despre ceea ce da puterea unui motor. Marimea camerei de ardere nu e totul. Oricum sa faci asa ceva fara calcule de specialitate... n-are cum sa iasa bine! Fara notiuni de baza... doar ca asa a facut un prieten.
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
danutz1310 |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 October 10 From: Bucuresti ![]() |
Eu stiu de la nasimiu care prepara Dacii pe vremuri pentru raliu,ca ii aleza din chiuloasa ca sa comprime camera de ardere,asa ii maresti putere motorului,nicidecum sa il decomprimi(dupa cum a spus si colegu).
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:29 |