Diferente intre Dacia 1310 carburatie, si varianta pe injectie
![]() ![]() ![]() |
Diferente intre Dacia 1310 carburatie, si varianta pe injectie
augustin87r |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|||
vic24 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
dupa mine injectia e mai convenabila ca motor. are consum putin mai mic, porneste muuuult mai bine, nu tremura motorul cand e rece. poate cele pe injectie nu au fost reusite ca tabla, in sensul ca pe zambetul lui iliescu este evident mai multa rugina decat pe cele de dinainte de 1999. acuma daca ai socul pus la punct si inveti sa lucrezi corect cu el, si una pe carburatie este ok, dar ramane consumul.
p.s. - sper ca nu iti imaginezi injectia de pe berlina ca fiind gen logan (multipunct). e mai degraba un soi de carburator asistat electronic. This post has been edited by vic24: 30 Apr 2010, 10:49 |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
Nu stiam ca au tabla mai proasta. Dar table se gasesc si se pot intretine. Ideea e ca motorul sa fie fiabil. Auzisem ca pompa de benzina din rezervor face probleme si aia te poate lasa in drum. Celelalte frici ( de ex ca se strica calculatorul in drum si nu mai ai ce face, pe cand la cel normal il mai carpesti) nu ma intereseaza pt ca sunt retrograde, anti-modernizare. Asa avem noi, un scepticism pt tot ce e nou...credem ca e mai prost decat ce e vechi...De aia multi au cumparat masini fara servo-directie ca cine stie ce li se strica....
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Nu stiu cum e una pe carburator, dar din 2001, 1310 pe injectie pe care o am eu in familie, a pornit la prima cheie de fiecare data, vara iarna, si nu a avut nicio problema de reglaj etc.
La tabla nu pot sa spun cum e, pt ca a fost lovita, zgariata, cu burta pe jos de la prea multa incarcatura samd. This post has been edited by eXtenSion: 30 Apr 2010, 17:47 |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Ia injectie,e diferenta ca intre cer si pamant.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
dandee |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
vic24 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
socul automat, avansul reglat dupa nevoie, adica porneste ca o masina normala, la prima cheie, indiferent de conditii. nu se ineaca, nu da in nas, nu se balbaie. despre de-astea e vorba.
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
socul automat e la carburator, la injectie nu exista asa ceva, si de fapt Dacia 1310 e pe stramosul injectiei, un singur injector pentru toti cilindri care se comporta ca un carburator reglat perfect si care nu se infunda, dar aprinderea face diferenta, se de aia Dacia injectata e superioara celei pe carburator.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Alexio |
![]()
Post
#9
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Dar ca si performante este diferenta? demaraj, sprintena, viteza, cp? 1998/carburatie are cam 62-63 cp.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#10
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
lumea zice ca trage mai bine cea pe carburatie, eu insa am facut scoala pe dacie pe injectie si mi s-a parut foarte bun demarajul, mult peste dacia pe carburatie pe care o aveam eu atunci (era 1.3 ce-i drept)
pe hartie puterea stiu ca e la fel si la 1.4 injectie si la 1.4 carb This post has been edited by ArtVandelay: 8 May 2010, 14:08 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
maryus_83 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov ![]() |
Da, sunt diferente. Aia pe injectie e nitel mai lesinata. Desigur, vorbim de cazul ideal in care carburatorul are reglaje perfecte si injectata inca mai detine catalizatorul.
on topic: zi-ii sa ia pe injectie daca nu ii place sa faca intruna pe mecanicul. Eu utiam sa mai ridic capota.. odata la cateva luni mai aruncam o privire. This post has been edited by maryus_83: 8 May 2010, 14:13 |
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
alea pe injectie de obicei au cutia scurta, trage mai bine in oras, demaraj mai bun, dar extraurban are o turtaie mai mare la aceasi viteza.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cristianrobert |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.146 Joined: 12 February 09 From: bucuresti-berceni ![]() |
eu o am de 2 ani si nu mi s-a stricat nici pompa de benzina nici calculatorul,nu m-a lasat niciodata in drum,eu zic sa-si i-a pe injectie este mult superioara, de exemplu cand ai multi consumatori la carburatie scade turatia si se slabeste lumina la faruri pe cand la injectie calc mentine turatia constanta,daca ai benzina proasta sau cu apa in ea la carb se opreste motorul,la injectie se vede pe turometru ca atunci cand vrea motorul sa moara calc creste turatia si mentine motorul in functiune.
This post has been edited by cristianrobert: 8 May 2010, 15:49 |
--------------------
dacia
solenza scala
2004
- b
|
|
maryus_83 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov ![]() |
mie imi scadea puterea farurilor un pic la ralanti da poate era a mea stricata.
|
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
cristianrobert |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.146 Joined: 12 February 09 From: bucuresti-berceni ![]() |
poate nu incarca alternatorul bine sau poate era bateria putin slabuta,in rest nu vad sa fi avut ceva stricat
|
--------------------
dacia
solenza scala
2004
- b
|
|
maryus_83 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov ![]() |
dracu s-o ia ca i-am schimbat bateria si nea ala de la piese auto boscorodea ca incarca alternatorul bine cand mi-a facut actele de garantie.
|
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
vic24 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
injectia este mai buna. lesinate sunt oricum ambele.
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
QUOTE(maryus_83 @ 8 May 2010, 16:39) dracu s-o ia ca i-am schimbat bateria si nea ala de la piese auto boscorodea ca incarca alternatorul bine cand mi-a facut actele de garantie. Da, sigur, asa i-a zis mecanicul si tatalui meu si el schimba bateriile anual aproape. Se face ca releele electronice sunt de rahat- cele mai groase sunt cele mai proaste, adica cele care se gasesc din abudenta. Eu am incercat 3 din-alea, toate reglau prost incarcarea, dar pentru mecanici erau ok, ca probabil stiau ca se gaseste cam greu unul bun si nu le convenea sa tot le returneze la magazin. Mi-au zis chiar ca acul din bord se strica dupa o vreme si nu mai arata bine, ca sa ma convinga ca e normal sa stea acul aproape pe rosu de la pozitii, la relanti. Totusi, am deschis un topic aici unde mi-au recomandat alt releu, facut de altcineva, nu mai stiu exact de care -malvina sau asa ceva-, care incarca bine in 90% din cazuri... Acul sta cam la 4 mm de zona rosie si cu farurile aprinse si cu aeroterma pe treapta 1, la relanti. Mai sunt 10% din cazuri cand face ca si cel vechi si nu merge bine, dar in mare e foarte bun fata de cel vechi. This post has been edited by eXtenSion: 8 May 2010, 23:03 |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Am avut si pe carburator si acum am pe injectie si pot spune din propia experienta ca cea pe injectie este mai mult mai fiabila .Singura problema ce am avut cu a mea a fost arderea unui releu de protectie al instalatiei GPL (si asta s-a ars datorita proatei montari a instalatiei GPL-contact imperfect) si schimbarea motorasului de relanti care cred eu ca dupa 215.000 km din care cred ca 80% au fost facuti in oras , deci porniri foarte multe, si-a facut datoria .Sfatul meu , ia injectie , eu unul nu mi-as mai lua pe carburator .
|
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
![]()
Post
#20
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
dar cel mai bine injectie adevarata, multipunct, nu antica, la preturile de azi iei SUpernova in aceasi bani ca o berlina.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cristianrobert |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.146 Joined: 12 February 09 From: bucuresti-berceni ![]() |
ai dreptate cu releul de incarcare cind am luat masina mi se parea ca nu incarca bine din cauza ca acul nu statea pe mijloc am fost la un service si electricianul ma trimis sa cumpar un releu si am luat electronic ma gindeam eu ce meserie e,dar cu asta statea acul si mai jos,sa mor de ciuda ca releul vechi l-a aruncat electricianul la gunoi,am luat un releu model vechi si cineva mi-a spus sa nu ma uit la acel ac ca nu are precizie,concluzia :incarca foarte bine daca eu de 2 ani iarna o tineam nepornita 2 sapatmani si pornea foarte bine.
This post has been edited by cristianrobert: 9 May 2010, 10:07 |
--------------------
dacia
solenza scala
2004
- b
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Eu nu am ceas cu ac
![]() This post has been edited by CGDBZ: 9 May 2010, 10:10 |
--------------------
-
-
-
|
|
catalliin |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 8 April 10 ![]() |
scuze de off-topic!..dar nu gasec nicaieri imformatii despre carburatoare modificate serios,intrebarea mea este daca stie cineva vreun topic cu tema asta sau un user care se pricepe la modificat carburatoarelor de dacie...mai concret ma intereseaza comverisa unui carb de dacie monocorp in unul pentru admisie fortata pentru turbo...auzisem ca ar f un user pe aicea care a facut asa ceva dar nu stiu exact
|
--------------------
dacia
bun de dus la remat
1980
- B27ewn
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#24
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Injectia e din totate punctele mai fiabila.Dozeaza benzenul exact,pulverizare mai buna a amestcului,calculeaza exact curba de avans,corecteaza mersul la rece,consum rezonabi,mai putina poluatie.Carburatia poate fi mai violenta doar cu un carburator mai bun,care consuma evident mai mult benzen la aceleasi performante ca si injectia,nu poti regla niciodata amestecul perfect,iarna socu lasa de dorit,daca functioneaza cu siguranta da benzen mai mult pt o functionare optima,tot timplul trebuie facute reglaje la carburator, aprindere, avans pt a mentine parametrii optimi.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vdaniel |
![]()
Post
#26
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
Dar daca ar fi de ales intre o DAcie berlina pe injectie si o Super Nova injectata, ce ati alege?
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bt-www respir deci traiesc
|
|
argon |
![]()
Post
#27
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
citeste topicul, nu e aceasi injectie, Supernova are 4 injectoare fata de 1 al berlinei, motor mai eficient cu un consum mai redus. La tabla sunt cam la fel de proaste ambele.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vic24 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 18:31 |