DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> presiune ulei, presiune ulei

adriandavidescu
post 20 Jun 2010, 13:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 18 January 10




salutari tuturor,scuzati ca deschid un topic nou pe tema asta am vazut ca sant mai multe asemanatoare cu problema mea,dar nimic care sa ma ajute.
problema mea o am cam de mult ...imi iese unlei pe la pompa de benzina si pe la capacu de deasupra motorului cand pornesc masina presiunea e ok dupa cateva sute de metri,scade tot scade pana ajunge aproape jos iar cand ma opresc la un semafor dau sa pornesc se aprind martorii ,ledurile alea rosii,dupa care se sting.oare din cauza
asta scade presiunea?sau e ceva mai grav?

<span class='edit'>20 Jun 2010, 19:39:</span>
am sa cumpar silicon si garnituri noi sa nu-mi mai iasa unlei iar in felul acesta imi raspund singur la intrebare...mersi oricum

This post has been edited by Ov: 24 Jun 2010, 14:22


--------------------
dacia 1310 1987 berlina
membru de partid
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 20 Jun 2010, 19:44
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




pentru ca se scurge un pic de ulei de la motor nu ar trebui sa scada presiunea.

ulei ai destul?

ce ulei e? cat de vechi? filtrul?

eu as tinde sa cred ca uleiul e de vina.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriandavidescu
post 20 Jun 2010, 19:51
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 18 January 10




filtrul de unlei nu la-m schimbat da cand am luat masina niciodata eu o am din decembrie anu trecut deci nu stiu cat de vachi poate fi unlei eu adaug cam la fiecare deplasare de aprox 100 km adaug cam jumate de litru.de iesit iese destul de serios unlei afara

20 Jun 2010, 20:05:
am duso la un mecanic cand am avut probleme cu aprinderia,a vazut ca pierd unlei dar a zis ca nui asa mare problema ,si ca problema vine de la vibrochen si nu mai merita reparat.acuma eu nu stiu as incepator si nu ma pricep de aceia vin mereu pe forum,si intreb soferii cu mai multa experienta si sincer nu prea cred in acel mecanic

This post has been edited by adriandavidescu: 20 Jun 2010, 20:05


--------------------
dacia 1310 1987 berlina
membru de partid
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aalinte
post 20 Jun 2010, 20:23
Post #4


membru pasionat de daciute vechi


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 January 07




Cu siguranta nu de la pierderile de ulei e problema. Incearca in prima faza sa schimbi uleiul cu unul 20W40 si cu el si filtrul. Poti eventual sa adaugi in ulei si un aditiv. Mergi cu ea asa si vezi daca mai face.Daca problema persista cauzele pot fi:
- sorbul pompei infundat;
-pinionul de antrenare al pompei poate avea dantura tocita;
-sorbul pompei infundat;
-pompa cu uzura prea mare;
-si cel mai costisitor ar fi uzura prea mare la nivelul arborelui cotit, lucru ce ar necesita inlocuirea de semicuzineti si in prealabil o rectificare a arborelui la o cota de reparatie.


--------------------
dacia,opel 1304,astra G 1998 izoterma,2004 1,7CDTI - il-03-tzt; il-03-mhr
papucar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin1310
post 20 Jun 2010, 20:38
Post #5


maserati lover


Group: Members
Posts: 214
Joined: 1 August 09
From: Bucuresti




blink.gif ....tu cuvantul "unlei" l-ai receptionat ca pe o balada.....din auzite....de la o generatie la alta ?! :| nu l-ai vazut niciodata scris ? huh.gif in fine....

eu zic sa schimbi uleiul, sa schimbi garniturile de care pomeneai mai devreme si mai gandeste-te ca poate nici ceasurile nu mai sunt cum au fost odata...adica bune(in sensul sa indice bine)

bafta wink.gif

This post has been edited by florin1310: 20 Jun 2010, 20:40


--------------------
Dacia 1310 Renault Megane 1996 / 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctoru1980
post 20 Jun 2010, 20:46
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




Daca ii adaugi jumatate de litru de ulei la 100km, sfatul meu este sa faci o reparatie capitala a motorului.


--------------------
-8861 Logan/1300 2006/1972 - CharlesioNig
https://vgruk.com/ - visit vgruk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriandavidescu
post 20 Jun 2010, 20:55
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 18 January 10




am sa schimb garniturile asta urgent...da nici ciasurile nu sant ce au fost...dar dupa parerea mea merg bine nu au oscilatii in fine nu ma pricep oricum un lucru pot spune sigur:prima oara imi curgea doar pe la pompa de benzina,iar presiunea ami scadea mai greu acum de cand mia schimbat mecanicu capacu de deasupra cica era indoit imi curge si pe la capac si scade presiunea mai repede unleiu la fel la schimbat tot mecanicu habar nu am de care o pus...totusi parerea mea e ca pierd uleiul si e normal sa sa mi se aprinda martorii cind nu mai am suficient ulei


--------------------
dacia 1310 1987 berlina
membru de partid
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 20 Jun 2010, 21:15
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




1 litru la 200km?
motorul ala e varza. de la ulei nu cred ca e, la tine nici nu are timp sa se invecheasca.
completeaza si tu cat de des poti, nu depasi maximul de pe joja si cand ai bani fa motorul. sau mai bine cauta un motor la dezmembrari sau fier vechi.

tu cu ce fel de ulei completezi?

This post has been edited by slaiciprian: 20 Jun 2010, 21:16


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriandavidescu
post 21 Jun 2010, 10:31
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 18 January 10




folosesc,formula super 15w40 22lei litru,acuma inainte am pus dinala ieftin romanesc,,am sa schimb totusi garniturile sa vad cum ai treba,de ars uleiul nu cred ca il arde pe doba de esapament nu se vede daca lasi la relantii abia vezi ca iese ceva fum pe toba,posibil sa fie filtru pompa de ulei poate fi multe cauze dar prima oara cred ca ar fi bine sa schimb garniturile si elimin in felu asta o prblema,dupa aceia mai bine asi face motorul ca la fier vechi nu sti ce gasesti dau o rabla pe alta rabla


--------------------
dacia 1310 1987 berlina
membru de partid
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 21 Jun 2010, 12:19
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Cu un consum de ulei de 0,5 l/100km masina trebuia sa lase dupa ea nor de fum.E clar ca sunt si pierderi mari. La ulei incearca unul cu a doua cifra 50,e mai vascos la cald.Vezi Lubrifin Versus sau Prista Leader ca sunt mai ieftine si totusi foarte performante.Iar la vascozitatea din categoria 50 tine mai bine presiunea si se reduce nitel si consumul.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriandavidescu
post 22 Jun 2010, 09:42
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 18 January 10




am lipit garniturile ,presiunea ai ceva mai buna inainte sa le lipesc preiunea era la 2 acuma oscileaza scade creste oricum daca merg un drum mai lung ajunge la 4 presiunea inainte nu trecia de 2 ba chiar sub . oricum eu cred ca nici uleiul nu e bun e prea suptire inainte la rece aveam presiune buna dupa ce se incalzea motoru nu mai aveam presiune.as schimba uleiul dar nu stiu care e mai bun adica are o vascozitate ceva mai ridicata


--------------------
dacia 1310 1987 berlina
membru de partid
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 22 Jun 2010, 17:12
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




exemplu: 10w 40.
prima e vascozitatea la rece, a doua vascozitatea la cald. cauta un ulei cu cifra a doua mai mare pentru motorul tau.

mai este o indicatie pe bidon, API Sx, unde x e o litera, incepand cu litera a pana la m. acea litera trebuie sa fie cat mai spre sfarsitul seriei. e un indicator de calitate a uleiului.

http://www.incepator.ro/tehnice/ulei_auto.asp


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 22 Jun 2010, 17:24
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




asa-i, dar, cum s-a mai spus, sa nu confundam presiunea cu ungerea
presiunea mare o face un ulei vascos gen 50, dar pt. calitati bune de ungere macar SH (suntem siguri de realitatea indicelui?)
off:de ce scrii unlei ?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luci_ss
post 23 Jun 2010, 11:54
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 18 May 10




ce garnitura ai lipit? adriandavidescu ,pai daca iti iese ullei de la pompa de benzina trebe inlocuita garnitura de la pompa de benzina !!! is doua garnituri , daca se rupe aia de sus iese benzina pe acolo , daca se rupe aia de jos iese ulei


--------------------
Dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriandavidescu
post 24 Jun 2010, 13:00
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 18 January 10




eu am lipit garnitura de jos nu am treaba cu benzina,benzina nu ami iesea .oricum partea cu pierderile am rezolvato,nu mai am pierderi de ulei..problema este atunci cand se incalzeste motoru dupa vreo 50km presiunea ami scade cei derept nu mai scade chiar asa tare ca si inainte sa lipesc garniturile dar scade se apropie de 2 .se simte la motor trage mai greoi.eu cred ca uleiul nu are vascozitate suficienta pt motorul meu.. sau e altceva habar nu am, dar presimt ca uleiul e de vina pt ca la rece presiunea e ok motorul merge perfect abia dupa 50 km incepe sa scada presiunea


--------------------
dacia 1310 1987 berlina
membru de partid
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 24 Jun 2010, 18:35
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Pentru initiatorul topicului, Uleiul cel mai potrivit pentru motorasul tau e 20W50 ( il recomand sa mergi cu el in anotimpul cald ) iarna poti incerca un 15w40.
Presiunea la ulei poate fi lipsa si din cauza la pinionul delcoului ( e usor de schimbat ) si cel mai des intalnita.
Schimba uleiul, etanseaza toate pierderile, schimba si filtru, schimba si pinionul delcou, baga un aditiv.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 20:47
Forum Renault