presiune ulei, presiune ulei
![]() ![]() ![]() |
presiune ulei, presiune ulei
adriandavidescu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 18 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1987 berlina membru de partid
|
|||
slaiciprian |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
pentru ca se scurge un pic de ulei de la motor nu ar trebui sa scada presiunea.
ulei ai destul? ce ulei e? cat de vechi? filtrul? eu as tinde sa cred ca uleiul e de vina. |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
adriandavidescu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 18 January 10 ![]() |
filtrul de unlei nu la-m schimbat da cand am luat masina niciodata eu o am din decembrie anu trecut deci nu stiu cat de vachi poate fi unlei eu adaug cam la fiecare deplasare de aprox 100 km adaug cam jumate de litru.de iesit iese destul de serios unlei afara
20 Jun 2010, 20:05: am duso la un mecanic cand am avut probleme cu aprinderia,a vazut ca pierd unlei dar a zis ca nui asa mare problema ,si ca problema vine de la vibrochen si nu mai merita reparat.acuma eu nu stiu as incepator si nu ma pricep de aceia vin mereu pe forum,si intreb soferii cu mai multa experienta si sincer nu prea cred in acel mecanic This post has been edited by adriandavidescu: 20 Jun 2010, 20:05 |
--------------------
dacia
1310
1987 berlina membru de partid
|
|
aalinte |
![]()
Post
#4
|
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
Cu siguranta nu de la pierderile de ulei e problema. Incearca in prima faza sa schimbi uleiul cu unul 20W40 si cu el si filtrul. Poti eventual sa adaugi in ulei si un aditiv. Mergi cu ea asa si vezi daca mai face.Daca problema persista cauzele pot fi:
- sorbul pompei infundat; -pinionul de antrenare al pompei poate avea dantura tocita; -sorbul pompei infundat; -pompa cu uzura prea mare; -si cel mai costisitor ar fi uzura prea mare la nivelul arborelui cotit, lucru ce ar necesita inlocuirea de semicuzineti si in prealabil o rectificare a arborelui la o cota de reparatie. |
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
florin1310 |
![]()
Post
#5
|
![]() maserati lover Group: Members Posts: 214 Joined: 1 August 09 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() eu zic sa schimbi uleiul, sa schimbi garniturile de care pomeneai mai devreme si mai gandeste-te ca poate nici ceasurile nu mai sunt cum au fost odata...adica bune(in sensul sa indice bine) bafta ![]() This post has been edited by florin1310: 20 Jun 2010, 20:40 |
--------------------
Dacia 1310
Renault Megane
1996 / 2008
|
|
doctoru1980 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca ii adaugi jumatate de litru de ulei la 100km, sfatul meu este sa faci o reparatie capitala a motorului.
|
--------------------
-8861
Logan/1300
2006/1972
- CharlesioNig https://vgruk.com/ - visit vgruk
|
|
adriandavidescu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 18 January 10 ![]() |
am sa schimb garniturile asta urgent...da nici ciasurile nu sant ce au fost...dar dupa parerea mea merg bine nu au oscilatii in fine nu ma pricep oricum un lucru pot spune sigur:prima oara imi curgea doar pe la pompa de benzina,iar presiunea ami scadea mai greu acum de cand mia schimbat mecanicu capacu de deasupra cica era indoit imi curge si pe la capac si scade presiunea mai repede unleiu la fel la schimbat tot mecanicu habar nu am de care o pus...totusi parerea mea e ca pierd uleiul si e normal sa sa mi se aprinda martorii cind nu mai am suficient ulei
|
--------------------
dacia
1310
1987 berlina membru de partid
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
1 litru la 200km?
motorul ala e varza. de la ulei nu cred ca e, la tine nici nu are timp sa se invecheasca. completeaza si tu cat de des poti, nu depasi maximul de pe joja si cand ai bani fa motorul. sau mai bine cauta un motor la dezmembrari sau fier vechi. tu cu ce fel de ulei completezi? This post has been edited by slaiciprian: 20 Jun 2010, 21:16 |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
adriandavidescu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 18 January 10 ![]() |
folosesc,formula super 15w40 22lei litru,acuma inainte am pus dinala ieftin romanesc,,am sa schimb totusi garniturile sa vad cum ai treba,de ars uleiul nu cred ca il arde pe doba de esapament nu se vede daca lasi la relantii abia vezi ca iese ceva fum pe toba,posibil sa fie filtru pompa de ulei poate fi multe cauze dar prima oara cred ca ar fi bine sa schimb garniturile si elimin in felu asta o prblema,dupa aceia mai bine asi face motorul ca la fier vechi nu sti ce gasesti dau o rabla pe alta rabla
|
--------------------
dacia
1310
1987 berlina membru de partid
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Cu un consum de ulei de 0,5 l/100km masina trebuia sa lase dupa ea nor de fum.E clar ca sunt si pierderi mari. La ulei incearca unul cu a doua cifra 50,e mai vascos la cald.Vezi Lubrifin Versus sau Prista Leader ca sunt mai ieftine si totusi foarte performante.Iar la vascozitatea din categoria 50 tine mai bine presiunea si se reduce nitel si consumul.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
adriandavidescu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 18 January 10 ![]() |
am lipit garniturile ,presiunea ai ceva mai buna inainte sa le lipesc preiunea era la 2 acuma oscileaza scade creste oricum daca merg un drum mai lung ajunge la 4 presiunea inainte nu trecia de 2 ba chiar sub . oricum eu cred ca nici uleiul nu e bun e prea suptire inainte la rece aveam presiune buna dupa ce se incalzea motoru nu mai aveam presiune.as schimba uleiul dar nu stiu care e mai bun adica are o vascozitate ceva mai ridicata
|
--------------------
dacia
1310
1987 berlina membru de partid
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
exemplu: 10w 40.
prima e vascozitatea la rece, a doua vascozitatea la cald. cauta un ulei cu cifra a doua mai mare pentru motorul tau. mai este o indicatie pe bidon, API Sx, unde x e o litera, incepand cu litera a pana la m. acea litera trebuie sa fie cat mai spre sfarsitul seriei. e un indicator de calitate a uleiului. http://www.incepator.ro/tehnice/ulei_auto.asp |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
asa-i, dar, cum s-a mai spus, sa nu confundam presiunea cu ungerea
presiunea mare o face un ulei vascos gen 50, dar pt. calitati bune de ungere macar SH (suntem siguri de realitatea indicelui?) off:de ce scrii unlei ? |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
luci_ss |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 18 May 10 ![]() |
ce garnitura ai lipit? adriandavidescu ,pai daca iti iese ullei de la pompa de benzina trebe inlocuita garnitura de la pompa de benzina !!! is doua garnituri , daca se rupe aia de sus iese benzina pe acolo , daca se rupe aia de jos iese ulei
|
--------------------
Dacia
1300
1979
|
|
adriandavidescu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 18 January 10 ![]() |
eu am lipit garnitura de jos nu am treaba cu benzina,benzina nu ami iesea .oricum partea cu pierderile am rezolvato,nu mai am pierderi de ulei..problema este atunci cand se incalzeste motoru dupa vreo 50km presiunea ami scade cei derept nu mai scade chiar asa tare ca si inainte sa lipesc garniturile dar scade se apropie de 2 .se simte la motor trage mai greoi.eu cred ca uleiul nu are vascozitate suficienta pt motorul meu.. sau e altceva habar nu am, dar presimt ca uleiul e de vina pt ca la rece presiunea e ok motorul merge perfect abia dupa 50 km incepe sa scada presiunea
|
--------------------
dacia
1310
1987 berlina membru de partid
|
|
Hacker |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Pentru initiatorul topicului, Uleiul cel mai potrivit pentru motorasul tau e 20W50 ( il recomand sa mergi cu el in anotimpul cald ) iarna poti incerca un 15w40.
Presiunea la ulei poate fi lipsa si din cauza la pinionul delcoului ( e usor de schimbat ) si cel mai des intalnita. Schimba uleiul, etanseaza toate pierderile, schimba si filtru, schimba si pinionul delcou, baga un aditiv. |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 20:47 |