Motor trepideaza tare, la relanti tremura tare la 800 de rotatii.
![]() ![]() ![]() |
Motor trepideaza tare, la relanti tremura tare la 800 de rotatii.
comi16108 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
dar daca ii maresti putin relantiul tot asa face ?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
La aia la care nu se intampla nimic, de acolo e. Daca ai schimbat bujiile si tot face, e de la culbutori, nu deschide suficient. Da jos capacul de metal (ala negru de la motor) si treci la treaba, adica apuca-te de reglat. Ca sa reglezi platina, trebuie doar ca piciorul de reazem al partii mobile a platinei sa stea pe unul din cele 4 colturi ale axului delcoului.
This post has been edited by ionutctn: 10 Jun 2010, 15:28 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
ciufulitul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 5 January 10 ![]() |
schimba servofrana si ai scapat de problema , am avut aceeiasi problema acum 2 ani, am pus noua si merge bn
This post has been edited by ciufulitul: 10 Jun 2010, 17:00 |
--------------------
dacia
1310
1999 berlina
- hd-07-tkn
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(comi16108 @ 10 Jun 2010, 13:17) am si eu o problema cu o dacie clasica din 98. la relanti motorul tremura f tare si nu are o miscare lina cat de cat.acum la ceas ramane constant insa tremura f tare.am schimbat bujii si cu fise insa....daca scot cate o fisa...la toate se observa o schimbare...adica o scadere in turatie...insa la a doua de la dreapta la stg...nu se intampla nimic.am crezut ca e de la bujie insa....nu este...sa fie capac delco...platina? Problema ta poate fi din mai multe cauze: -trage aer fals pe la servo sau pe la pata calda.Sa verifici incearca sa strangulezi furtunul servo in timp ce masina merge la relanti.Daca e de acolo ar trebui sa se schimbe in bine mersul motorului.Pe la pata calda se poate pulveriza cu spraysa vezi daca trage aer,ar trebui sa se schimbe mersul motorului deasemenea. -relanti reglat prost,pt asta incearca sa destrangi initial surubul de emulsie aer/benzina la relanti sau sa insurubezi surubul clapetei de acceleratie marind relantiul - bujie defecta,incearca sa schimbi bujia pe care ai depistat-o defecta cu una care este buna de pe alt piston,asa iti vei da seama daca e de la bujie.Daca situatia ramane la fel inseamna ca ori ai probleme mecanice la pistonul respectiv,supape,tacheti ori ai fisa intrerupta,poti sa o schimbi cu alta si sa vezi. -avans prost reglat,cauta pe forum sa vezi cum se regleaza corect. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
paulik |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu Dacie Break Group: Members Posts: 31 Joined: 8 December 07 From: Iasi ![]() |
eu zic ca e avansul lasat prea jos, iar turometrul indica gresit, incearca sa ridici avansul
|
--------------------
Dacia
1310 CL Break
1996
- IS 02 SXD
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
ai gaz? vezi sa nu se fi strans culbutorii...
o alta idee: stranguleaza furtunul de servo, si cu el strangulat vezi daca face ceva cand scoti fisa de la bujia afectata(ca ai spus ca e pistonul 2)..daca da..trage aer fals...daca nu..scoate capacul de la culbutori si vezi daca au joc culbutorii de la 2(trebuie sa aiba..s-a discutat pe forum cum se regleaza)... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Alexio |
![]()
Post
#8
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Asa a inceput sa imi faca mie ieri. Parca aveam dragster
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
omu spune ca le-a schimbat
deci ori trage aer in draci...desi totusi ar trebui sa se simta catusi de putin si bujia 2...ori nu lucreaza bujia aia(capac delco-fisa-bujie)...ori sunt stransi culbutorii.....ori nu are compresie |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Alexio |
![]()
Post
#10
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Tocmai i-ai spus indirect sa schimbe motorul...
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#11
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
prieteni... si eu am o problema de genul asta..
mie imi intrerupe 1 data la 3-4 secunde.. timp in care merge rotund motorul.. si chiar daca merge rotund totusi la relanti am un trepidat... care ma gandesc eu ar fii si de la tampoanele alea de la suportul motor... ma gandesc ca alea sunt uzate si intreruperea aia cred ca e de la culbutori... daca fac cum face un mecanic cu experienta... si asculti in dreptul fiecarui culbutor... observ ca pistonul din capatul motorului, dinspre radiator parca nr 4 e ala, are un tacanit.. (un tacanit are si masina.. la volan) nu am avut pana acum timp.. dar sambata duminica ma ocup de ea |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#12
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
s-ar putea sa ai si avansul prea mare si ai detonatii,incearca sa rotesti delcoul in sensul acelor de ceasornic cateva grade.
This post has been edited by Paulorossi: 11 Jun 2010, 08:25 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
dorul3t |
![]()
Post
#13
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
nu cred... ca am mai incercat... am fost si la alt mecanic.. asta a fost cea mai simpla optiune..
|
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#14
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
atunci ramane sa vezi ce probleme mecanice ai la pistonu respectiv
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
comi16108 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
bujiile si cu fisele le=am schimbat.inseamna ca raman culbuorii si cu servo frana.inclin sa cred ca ar fi si servo frana pt ca tocmai am fost la mecanic aveam frane f bune si in 5 zile am pedala moarta....cand opresc motorul se aude un fasait pe la servo frana.asta sa fie problema?
|
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
Alexio |
![]()
Post
#16
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Il aud si eu si il aud si cand franez usor... fffssss fffffsssssss fffffsssss
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#17
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
aeroterma din bord va merge?... se poate sa fie vacuumul.. daca ai o supapa sparta pierde presiune prin ea.. si fasaie
|
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
Alexio |
![]()
Post
#18
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Baga aer numai pe sus si jos:P adio centrala. Sa fie de la aia la franare? :|
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
comi16108 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
de bagat caldura baga...in limitele unei dacii....
11 Jun 2010, 14:29: idee este ca eu aud pe afara fasaitul acela prelung....iar inauntru...aud la pedala un fas scurt asa cand apas.. This post has been edited by comi16108: 11 Jun 2010, 13:29 |
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#20
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
deci..nu iti baga pe centru pentru ca supapa de mijloc e dusa... adica sparta.. deci vacuumul se duce cand o reglezi sa-ti dea la jumatate sau sa dea aer in 2 directii jos si la jumate... la jumate si sus.. pentru rolul asta de reglaj il are supapa sparta..
dar nu bag mana in foc ca e d-aia.. doar ti-am de unde poate provenii fasaitul ala cand tii masina la relanti.. io decat 1 supapa mai am buna ![]() 11 Jun 2010, 14:34: daca fasaitul se aude de afara nu e de la vacuumul aerotermei doar daca supapa mica ce e in forma de T pe un furtunas mic si transparent de merge de la servofrana la aeroterma e rupta.. This post has been edited by dorul3t: 11 Jun 2010, 13:34 |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
comi16108 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
si inca o chestie....la mine....pompa de benzina e sparta si curge ceva ulei si scoate fum pe acolo....poate fi de acolo consum de 14 si mersul acesta la relanti trepidat rau ?
|
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
dorul3t |
![]()
Post
#22
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
ar putea fii si de la asta... dar poate nu e... las pe altu care stie mai bine sa te sfatuiasca
dar cred ca nu mai ai presiune cum trebuie in motor... si poate d-aia nu merge cum trebuie... dar eu nu pierd presiune si mai intrerupe doar 1 data la cateva secunde... pierzi uleiul... se scurge pe blocul motor... si se arde.. deci fum... |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#23
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
sunt mai multe cauze
pompa trebuie sa fie prinsa etans de bloc fumul poate fi din 2 cauze: ca se scurge ulei pe bloc(desi nu apare fum mult, ca blocul are doar 80-90 de grade)(nu de aici e consumul mare) ca pompa nu e prinsa bine de bloc, motorul scapa compresie in baia de ulei, si iti iese pe la pompa....(consum mare din cauza ca motorul e praf) daca desfaci busonul la ulei cu motorul pornit scoate mult fum? ralanti trepidat rau(motor merge nasol, din cauza ca in loc sa traga aer, trage fum de carter in cantitati mari-> amestec necorepsunzator in sarcina intrerupe? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
comi16108 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
motorul l=am facut acum 3 ani.fumul il scoate prin corpul pompei nu pe la prindere pt ca e sparta cred si daca bag degetul pe acolo simt cum se misca ceva..in sarcina isi revine...si functioneaza bine adica pe la 2000 de rotatii.
|
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#25
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
ce inseamna in sarcina isi revine?
care corp e spart? daca e corpul inferior, e fum de carter..care vine din baie.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
comi16108 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
am atasat un fel de schita....sa iti arat pe unde iese fum.adica daca o tin turata la 2000 e ok...merge lin fara intreruperi.
Attached thumbnail(s) pompa.JPG ( Size: 14.86k ) Number of downloads: 1451 |
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
regleaza culbutorii sau macar verifica-i
asa imi trepida si mie si erau prea stransi...nu trecea lera de 0.15 pe unde trebuia sa treaca nici la evacuare si nici la admisie...de ce s-or deregla la masinile pe gaz nu prea am idee..dupa reglaj la mine a mers ok..plus ca porneste mai usor... |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#28
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(comi16108 @ 11 Jun 2010, 12:29) bujiile si cu fisele le=am schimbat.inseamna ca raman culbuorii si cu servo frana.inclin sa cred ca ar fi si servo frana pt ca tocmai am fost la mecanic aveam frane f bune si in 5 zile am pedala moarta....cand opresc motorul se aude un fasait pe la servo frana.asta sa fie problema? Daca fasaitul se aude mai tare cand franezi si atunci scade nr de turatii desfa pompa servo de catre servofrana(oala servo).Cel mai probabil garnitura ce etanseaza axul de atac al sevofranei este distrusa.Este presata cu un inel metalic,cu o surubelnita o dai jos si o schimbi.Costa 5 ron.Din acest motiv ai trepidatii la relanti.Ca sa fii sigur,gatuieste cu patentu furtunu de servo in timp ce masina merge la relanti,ar trebui sa se amelioreze efectul. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
dorul3t |
![]()
Post
#29
|
![]() Aviator DACIAClub Group: Members Posts: 396 Joined: 10 November 09 From: Bucuresti ![]() |
am incercat si eu la a mea... ca si a mea tremura la relanti...
nu ramane decat sa desfac capacul la culbutori si sa-i fac un reglaj.. |
--------------------
dacia
1310 L + GPL
11.1999
- TR-21-REB bla bla bla....
|
|
contlite |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 12 June 10 From: bucuresti ![]() |
Buna seara tuturor si bine v-am gasit!
Am mai multe probleme dar le voi expune in functie de prioritati si fiecare la locul ei (sper). Acum o saptamana am luat de la cineva care nu are carnet, o dacia 1310 si am circulat cu ea 4 zile. in cea de a treia zi, a pornit mai greu dimineata si dadea semne de oprire, am observat ca ii scazuse avansul. pe timpul zilei, am simtit ca tremura, nu mai mergea ea ca in primele zile. In a patra zi, am predat masina iar stapanul ei a zis ca merge in trei si ca o duce la mecanic. mecanicul i-a zis ca s-a spart un piston si bineinteles ca m-am simtit vinovata. trebuie sa stiti ca merg cat se poate de atent, nu bruschez masina, am mers pe masini mai noi, pe masini de marfa si nu mi s-a intamplat asta, mai mentionez ca stapanul masinii, desi nu are carnet, circula cu ea, face intreceri desi nu o tine pe saraca masina, o bruscheaza extrem de rau (frane bruste, demaraj cu scartaiit de roti, etc....). v-am dat aceste date ca sa stiti in mare despre ce este vorba. Inrebare: - se poate sa se fi spart pistonul din cauza mea sau era deja "stresat" si la mine doar decedat? - din cauza lui tremura/ va mai spun ca eu am doi mecanici superi buni (frati) dar nu m-a lasat sa merg la ei si mi se pare normal. mai este o problema cu blocul motor dar merg sa caut si va spun acolo continuarea povestii. ps.- anul fabricatiei nu este corect dar nu il stiu Eu va multumesc anticipat pentru intelegere si ajutor Maria This post has been edited by contlite: 12 Jun 2010, 19:39 |
--------------------
dacia
1310CL BREAK
1999 Maria
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 01:42 |