FRANE zero, rams fara frana brusc
![]() ![]() ![]() |
FRANE zero, rams fara frana brusc
IRONICK |
![]()
Post
#31
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.545 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
maryus_83 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bibi79 @ 24 Jun 2010, 15:44) daca opresti motorul, eventula lasa contactul in asa fel incat s anu blochezi volanul, dar oricum, o sa ai o frana de motor..ceva mai puternica poate dar nu cu mult (la injectie cand ai luat piciorul de pe acceleratie nu picura pic de benzina, deci e la fel ca si cand ai avea motorul oprit...) E fix acelasi lucru cu frana de motor. Dar am o curiozitate... Atata timp cat vad ca stii ca in frana de motor se taie injectia, de ce spui ca o sa aiba "o frana de motor ceva mai puternica" daca taie contactul ![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
bibi79 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
![]() buna intrebare... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
bibi79 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
salutare
dupa o gramada de timp, neste deegatii si o mare lisa de bani, am reusit zilele trecute sa ma uit la masina... pe dreapta fata, furtunul care merge de la etrier la conducta de pe caroserie, sectionat. nu..crapt, efectiv rupt in doua. s-a rezolva cu un litru de lichid de frana, si un furtun nou (care dac ail lauti original dacia, ca nu gasiti ca simine din cel...compatibilm, costa 120 RON). pe partea sanga, furtunuleste in perfecta stare, nici cel de pe dreapta, care era rupt nu arata sa fie copt...dar, totusi inclin sa cred ca nu am dusmani hahahaha. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
dar nici nu cred ca sapa o batranica florile in fata blocului si a dat din greseala cu sapa. Daca nu ma insel are furtunul in el ceva insertie textila , niste fire ptr rezistenta deci si daca se imbatranea cauciucul nu prea avea cum sa se separe in doua. Iar sansa sa aduni pe drum o tabla care sa taie doar furtunul de frana si sa nu lase alte semne - e destul de redusa-
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
klaus |
![]()
Post
#37
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si totusi cu antigelul ala de disparea cum ai rezolvat-o?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#38
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(PaulT @ 25 Jun 2010, 13:25) E fix acelasi lucru cu frana de motor. Dar am o curiozitate... Atata timp cat vad ca stii ca in frana de motor se taie injectia, de ce spui ca o sa aiba "o frana de motor ceva mai puternica" daca taie contactul ![]() Mai bine aprinzi farurile, degivrrarea si proiectoarele si pornesti AC ca sa maresti frana de motor. ![]() |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bibi79 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
Klaus...ce antige?... ma interbi de un antigel care curge...?....
sunt...nedumerit...nu am vorbit de antigel aici... |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
dannard |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 20 September 06 ![]() |
Mi se pare foarte superficial tratata problema. Si unii mai fac si mistouri. Pare ca viata voastra si a altora nu valoreaza mai nimic.
Cum s-a putut pierde tot lichidul instantaneu? Unde si cand s-au facut reviziile si schimbarea aia de palcute? Nu s-au observat probleme? Furtunasele de la etrieri daca sunt vechi sau proaste, fac pori sau crapaturi, nu se sectioneaza (stiu de la dacie). Stiam ca franele au un sistem care daca se defecteaza la o roata celelalte continua sa-si faca treaba (dublu circuit parca). Daca as fi patit eu asa ceva ati fi vazut la TV. As fi aliniat reprezentanta la care am facut toate reviziile, toti specialistii de la Dacia si Politia. Ala pare furtun TAIAT, prietene. Fii amabil si revino cu concluziile service-ului autorizat. Pentru asta e acest forum, sa invatam si sa ne ajutam. |
--------------------
dacia berlina 1982/
Logan
Preferance 2005/ Logan Laureate F2 1.6 16v 2010 :)
|
|
bibi79 |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
salut
ai dreptate, un furtun nu se sectioenaza, de tot, sa ramana in doua bucati...se...coace. nu vreau sa cred ca cineva l-a taiat, ca nu are cine, adica, imi plce sa cred desre mine ca nu am .....dusmani... ma rog... lichidul s-a piredut to, pentru ca, aveam un furtun taiat in doua, si a curs totul pe aclo....nu? in ceeac epriveste service-ul autorizat, ala am fost eu, ca eu l-am schimbt si am aerisit instalatia..asa ca nu am ce concluzii sa iti trimit. in afara de cele de mai sus, nu e nimic de spus. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#42
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
ce nu pricep eu e: cum sa curga tot lichidul fara ca soferul sa nu sesizeze? Exista acel bec in bord, care in cazul pierderii unui anumit procent de lichid, se aprinde. Si e rosu, asadar relativ usor de remarcat.
Iar furtunasul daca a fost taiat sau nu, imbatrinit sau nu, se poate deduce. Poate niste poze de rezolutie mare daca se poate. |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
bibi79 |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
din pacate poze, nu se mai poate. am schimbat furtunul acum 2 saptmanai, fara sa imi treaca princap sa fac poze (din pacate).
in ceea ce priveste martorul din bord, stiu de el ![]() s-a aprins doar dupa ce am calcat pedala, care s-a dus pana in fund,moale, fara a avea vreun efect (de franare). Doar dupa aceea s-a aprins becul. cred, fara sa am insa idee daca se paote intampla asa, ca, dupa....sectionare, lichidul a cusr usor, dar nu tot din instalatie - rezervor. in momentul apasarii pedalei, tot ce mai ramasese l-am evacuat cu forta afara. iti dau seama ca am avut...o serie de apasari a pedalei, cu o fata nu tocmai inteligenta (bine ca nu m-a vazut nimeni). si in aceste apasari repetate am evacuat tot lichidul, pana am ajuns inapoi la parcare (cteva sute de m)....am tot apasat pedala ca sa aud zgomotul facut de pompa, sa vad cum se comporta masina....mai mult decat sigur ca in aceste cateva sute de m am aruncat tot lichidul afara. dar, revin, martorul s-a aprins in borg dupa prima pedala (hai sa zicem, dupa primele 2-3 ca sa fiu mai mult decat acoperit).... |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
klaus |
![]()
Post
#44
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bibi79 @ 23 Jul 2010, 15:23) Klaus...ce antige?... ma interbi de un antigel care curge...?.... sunt...nedumerit...nu am vorbit de antigel aici... Hmmm... Ma uitai mai acu' un an in urma si ce sa vezi: QUOTE(bibi79 @ 13 Mar 2009, 17:07) salutare loganul meu 1.4 gpl are 30k km, 1 an si ceva. am fost de 5 ori in perioada asta la service (auto europa tm) pentru pierderi de antigel...de primele dati doar au completat, ca il vedeam cu curge de la o zi la alta, apoi...au inceput sa stranga coliere....sa le schimbe...ultima data mi-au pus ceva vaselina, silicon pe furtune...rezultat...curge dar muult mai greu, se goleste borcanul in...3 luni. inainte intr-o luna era gol.. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bibi79 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
salut
aaaaaaa.... Klaus....de cand au pus cei de la service tot felul de vaseline silicoane si alte cele (acum mai bine de un an)....nu mai curge, decat foarte greu, dar, zilele trecute am sunat la service (ca se cam dusese antigelul...dupa mai bien de jumatate de an) si, mi-au spus ca e intradevar o greseala de fabricatie, si, se remediaza gratuit, chiar daca nu mai e in garantie masina. se schimba chestiile care erau de palstic si se pun de metal, GRATIS. o sa trebuiasca sa imi fac timp sa ajung la service ca sa schimbe jucariile... |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:13 |