DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> FRANE zero, rams fara frana brusc

IRONICK
post 25 Jun 2010, 08:23
Post #31


-


Group: Members
Posts: 21.932
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(gabilungu @ 24 Jun 2010, 14:57)
Putin off-topic.
Ma framanta o idee: in cazul unei situatii limita cand ramai fara frane, viteza mare, frana de mana cam ineficienta, e o solutie sa opresti motorul in timp ce esti intr-a IIa de exemplu?
*
Cred ca efectul cel mai mare il ai daca suni la 911. Pardon, 112 ca nu suntem in USA si avem Toyota ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 25 Jun 2010, 08:28
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




QUOTE(bobo77 @ 24 Jun 2010, 22:48)
Oricum supernova este mai buna decat o dacie berlina LI, asta ca sa ne vedem lungul nasului...
*



laugh.gif Ai dreptate!


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 25 Jun 2010, 12:25
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(bibi79 @ 24 Jun 2010, 15:44)
daca opresti motorul, eventula lasa contactul in asa fel incat s anu blochezi volanul, dar oricum, o sa ai o frana de motor..ceva mai puternica poate dar nu cu mult (la injectie cand ai luat piciorul de pe acceleratie nu picura pic de benzina, deci e la fel ca si cand ai avea motorul oprit...)
*



E fix acelasi lucru cu frana de motor. Dar am o curiozitate... Atata timp cat vad ca stii ca in frana de motor se taie injectia, de ce spui ca o sa aiba "o frana de motor ceva mai puternica" daca taie contactul nedumerire.gif ? Daca nu stiai de taierea injectiei mai intelegeam...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibi79
post 25 Jun 2010, 12:44
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 7 January 08




biggrin.gif ....
buna intrebare...
biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL 2007 Laureate - TM77CCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibi79
post 20 Jul 2010, 19:35
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 7 January 08




salutare
dupa o gramada de timp, neste deegatii si o mare lisa de bani, am reusit zilele trecute sa ma uit la masina...
pe dreapta fata, furtunul care merge de la etrier la conducta de pe caroserie, sectionat. nu..crapt, efectiv rupt in doua.
s-a rezolva cu un litru de lichid de frana, si un furtun nou (care dac ail lauti original dacia, ca nu gasiti ca simine din cel...compatibilm, costa 120 RON).
pe partea sanga, furtunuleste in perfecta stare, nici cel de pe dreapta, care era rupt nu arata sa fie copt...dar, totusi inclin sa cred ca nu am dusmani hahahaha.


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL 2007 Laureate - TM77CCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 21 Jul 2010, 07:49
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




dar nici nu cred ca sapa o batranica florile in fata blocului si a dat din greseala cu sapa. Daca nu ma insel are furtunul in el ceva insertie textila , niste fire ptr rezistenta deci si daca se imbatranea cauciucul nu prea avea cum sa se separe in doua. Iar sansa sa aduni pe drum o tabla care sa taie doar furtunul de frana si sa nu lase alte semne - e destul de redusa-


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Jul 2010, 11:03
Post #37


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Si totusi cu antigelul ala de disparea cum ai rezolvat-o?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Jul 2010, 11:24
Post #38


fan Dacia


Group: Members
Posts: 20.032
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(PaulT @ 25 Jun 2010, 13:25)
E fix acelasi lucru cu frana de motor. Dar am o curiozitate... Atata timp cat vad ca stii ca in frana de motor se taie injectia, de ce spui ca o sa aiba "o frana de motor ceva mai puternica" daca taie contactul  nedumerire.gif ? Daca nu stiai de taierea injectiei mai intelegeam...
*


Mai bine aprinzi farurile, degivrrarea si proiectoarele si pornesti AC ca sa maresti frana de motor. radmasa.gif


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibi79
post 23 Jul 2010, 14:23
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 7 January 08




Klaus...ce antige?... ma interbi de un antigel care curge...?....
sunt...nedumerit...nu am vorbit de antigel aici...


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL 2007 Laureate - TM77CCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannard
post 25 Jul 2010, 10:13
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 20 September 06




Mi se pare foarte superficial tratata problema. Si unii mai fac si mistouri. Pare ca viata voastra si a altora nu valoreaza mai nimic.
Cum s-a putut pierde tot lichidul instantaneu?
Unde si cand s-au facut reviziile si schimbarea aia de palcute?
Nu s-au observat probleme?
Furtunasele de la etrieri daca sunt vechi sau proaste, fac pori sau crapaturi, nu se sectioneaza (stiu de la dacie).
Stiam ca franele au un sistem care daca se defecteaza la o roata celelalte continua sa-si faca treaba (dublu circuit parca).
Daca as fi patit eu asa ceva ati fi vazut la TV. As fi aliniat reprezentanta la care am facut toate reviziile, toti specialistii de la Dacia si Politia.
Ala pare furtun TAIAT, prietene.
Fii amabil si revino cu concluziile service-ului autorizat.
Pentru asta e acest forum, sa invatam si sa ne ajutam.


--------------------
dacia berlina 1982/ Logan Preferance 2005/ Logan Laureate F2 1.6 16v 2010 :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibi79
post 25 Jul 2010, 18:30
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 7 January 08




salut
ai dreptate, un furtun nu se sectioenaza, de tot, sa ramana in doua bucati...se...coace. nu vreau sa cred ca cineva l-a taiat, ca nu are cine, adica, imi plce sa cred desre mine ca nu am .....dusmani... ma rog...
lichidul s-a piredut to, pentru ca, aveam un furtun taiat in doua, si a curs totul pe aclo....nu?
in ceeac epriveste service-ul autorizat, ala am fost eu, ca eu l-am schimbt si am aerisit instalatia..asa ca nu am ce concluzii sa iti trimit.
in afara de cele de mai sus, nu e nimic de spus.


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL 2007 Laureate - TM77CCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 25 Jul 2010, 18:52
Post #42


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




ce nu pricep eu e: cum sa curga tot lichidul fara ca soferul sa nu sesizeze? Exista acel bec in bord, care in cazul pierderii unui anumit procent de lichid, se aprinde. Si e rosu, asadar relativ usor de remarcat.

Iar furtunasul daca a fost taiat sau nu, imbatrinit sau nu, se poate deduce. Poate niste poze de rezolutie mare daca se poate.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibi79
post 25 Jul 2010, 18:58
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 7 January 08




din pacate poze, nu se mai poate. am schimbat furtunul acum 2 saptmanai, fara sa imi treaca princap sa fac poze (din pacate).
in ceea ce priveste martorul din bord, stiu de el smile.gif))
s-a aprins doar dupa ce am calcat pedala, care s-a dus pana in fund,moale, fara a avea vreun efect (de franare). Doar dupa aceea s-a aprins becul. cred, fara sa am insa idee daca se paote intampla asa, ca, dupa....sectionare, lichidul a cusr usor, dar nu tot din instalatie - rezervor. in momentul apasarii pedalei, tot ce mai ramasese l-am evacuat cu forta afara. iti dau seama ca am avut...o serie de apasari a pedalei, cu o fata nu tocmai inteligenta (bine ca nu m-a vazut nimeni). si in aceste apasari repetate am evacuat tot lichidul, pana am ajuns inapoi la parcare (cteva sute de m)....am tot apasat pedala ca sa aud zgomotul facut de pompa, sa vad cum se comporta masina....mai mult decat sigur ca in aceste cateva sute de m am aruncat tot lichidul afara.
dar, revin, martorul s-a aprins in borg dupa prima pedala (hai sa zicem, dupa primele 2-3 ca sa fiu mai mult decat acoperit)....


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL 2007 Laureate - TM77CCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Jul 2010, 20:58
Post #44


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(bibi79 @ 23 Jul 2010, 15:23)
Klaus...ce antige?... ma interbi de un antigel care curge...?....
sunt...nedumerit...nu am vorbit de antigel aici...
*


Hmmm...
Ma uitai mai acu' un an in urma si ce sa vezi:
QUOTE(bibi79 @ 13 Mar 2009, 17:07)
salutare
loganul meu 1.4 gpl are 30k km, 1 an si ceva. am fost de 5 ori in perioada asta la service (auto europa tm) pentru pierderi de antigel...de primele dati doar au completat, ca il vedeam cu curge de la o zi la alta, apoi...au inceput sa stranga coliere....sa le schimbe...ultima data mi-au pus ceva vaselina, silicon pe furtune...rezultat...curge dar muult mai greu, se goleste borcanul in...3 luni. inainte intr-o luna era gol..
*




--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibi79
post 26 Jul 2010, 09:17
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 7 January 08




salut
aaaaaaa....
Klaus....de cand au pus cei de la service tot felul de vaseline silicoane si alte cele (acum mai bine de un an)....nu mai curge, decat foarte greu, dar, zilele trecute am sunat la service (ca se cam dusese antigelul...dupa mai bien de jumatate de an) si, mi-au spus ca e intradevar o greseala de fabricatie, si, se remediaza gratuit, chiar daca nu mai e in garantie masina. se schimba chestiile care erau de palstic si se pun de metal, GRATIS. o sa trebuiasca sa imi fac timp sa ajung la service ca sa schimbe jucariile...


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL 2007 Laureate - TM77CCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2024 - 19:37
Forum Renault