DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Gaura in rezervor, cum o repar?

vis-a-vis
post 15 Jun 2010, 09:32
Post #31


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




OAP, ca de fiecare data, esti in plus. Tine-ti pildele pentru urmasi.

15 Jun 2010, 10:40:
QUOTE(einstein1984 @ 15 Jun 2010, 09:19)
Cam asa ma gandeam si eu. Daca mergeai si tu ca omul pe sosele mai umblate nu era asa grava o pana, dar daca te lasa pe coclauri te maninca lupii.
*


Rezervorul asta are doua parti care "atarna" peste cadru, d-aia are si doua robinete. Chiar daca il fisurezi pe o parte, sa zicem din cauza unui accident, ramane o parte in care raman cam 7-8 litri de benzina. Numai pe rezerva am 3 litri pe fiecare parte. Chiar si cu aia 3 litri de pe rezerva mai fac cca 60 de kilometri de mers normal si mult mai mult la un mers de avarie la relanti in treapta 5. Nu-mi fac probleme din cauza asta. Fizic sa pot continua drumul.

This post has been edited by vis-a-vis: 15 Jun 2010, 09:40


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 15 Jun 2010, 10:02
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(vis-a-vis @ 15 Jun 2010, 10:32)
OAP, ca de fiecare data, esti in plus. Tine-ti pildele pentru urmasi.

Auzi bre inteligentule; eu chiar am facut o remarca de bun simt si in concordanta cu normele de securitate rutiera. ca tie nu-ti pasa de viata ta ca si la alti teribilisti pe doua roti e una dar daca exista posibilitatea ca inconstienta ta sa faca si alte victime atunci e o problema. in ultimult imp am vazut o groaza de tembeli pe motoare...mai ramane sa stiu ca sunt calare pe molotoave...


Edit: "inteligentule" nu-i o jignire...da nici ceva de lauda in contextul actual

This post has been edited by OAP: 15 Jun 2010, 10:03


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brunner
post 15 Jun 2010, 10:02
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 25 January 04
From: ...




Cum zicea si bmwh548, JB Weld.

http://jbweld.net/faq.php

"When fully cured, J-B Weld is completely resistant to water, gasoline, and about every other petroleum product or automotive chemical."

Lipesc baietii si sasiuri cu el smile.gif
http://archive.roadbikereview.com/04/0EFD6908.php

This post has been edited by brunner: 15 Jun 2010, 10:04


--------------------
M M 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 15 Jun 2010, 11:02
Post #34


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Merci. L-am impachetat si il trimit la Timisoara la un nene sa mi-l faca boboc, indreptat, lipit, vopsit 04.gif



QUOTE(OAP @ 15 Jun 2010, 11:02)
Auzi bre inteligentule; eu chiar am facut o remarca de bun simt si in concordanta cu normele de securitate rutiera. ca tie nu-ti pasa de viata ta ca si la alti teribilisti pe doua roti e una dar daca exista posibilitatea ca inconstienta ta sa faca si alte victime atunci e o problema. in ultimult imp am vazut o groaza de tembeli pe motoare...mai ramane sa stiu ca sunt calare pe molotoave...
Edit: "inteligentule" nu-i o jignire...da nici ceva de lauda in contextul actual
*

Aberezi la greu, n-ai habar si-ti dai cu parerea. Du-te la ai tai, lasa-ne.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 15 Jun 2010, 11:12
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(vis-a-vis @ 15 Jun 2010, 12:02)
Du-te la ai tai, lasa-ne.
*


Ok Scuze de intrat in vorba ...am inteles ideea...sunt persoane cu care daca stai de vorba e ca si cum ai citi ziarele gratis de la metrou, ....succesuri cu supermotoru` tau cu rezervor lipit si ochii cat cepele cand mergeti pe o roata wink.gif...asta apropo de "ai tai"....

Totusi, daca n-as avea bani de o motocicleta decenta si de o educatie rutiera corespunzatoare mai bine mi-as lua o trotineta respectabila...asta era o cugetare, nu te viza pe tine sau pe "ai tai"


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 15 Jun 2010, 11:45
Post #36


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Mai nene, daca habar n-ai de ceva, de ce-ti dai cu parerea? Oricarei motociclete decente in se poate intampla sa i se sparga rezervorul la o cazatura usoara, mai ales la cele enduro care-s predispuse la lovituri. De ce sa dai 300 de euro pe un rezervor la fel de vechi cand poti sa-l repari p-asta? D-aia exista solutii de reparatie, pentru ca operatia in sine nu afecteaza siguranta rutiera. Ce tot dracu-i dai zor cu textul asta? Ce treaba are in ce fel e reparat un rezervor cu siguranta rutiera? Daca e sa bubuie, bubuie cand pui flacara pe el, nicidecum in mers.
Daca ai o usoara antipatie fata de cei pe doua roti se poate remedia. Problema e doar de neuroni si necunoastere, uneori si de educatie.

Din pacate sunt multi ca tine care sunt indoctrinati de sloganuri, care n-au puterea de a discerne ce-i real, de imaginea uneori deformata a publicitatii agresive.
Stai linistit, ca n-am deranjat si n-am pus pe nimeni in pericol cu rezervorul meu. Chiar n-are rost toata discutia asta pe acest topic. Recomand niste almanahe, de profil wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 15 Jun 2010, 12:49
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(vis-a-vis @ 15 Jun 2010, 12:45)
Ce treaba are in ce fel e reparat un rezervor cu siguranta rutiera?

Desi mi-am propus sa-mi vad de treba intreb, totusi (chiar nu ma pricep, ca nu am nici o pasiune cu motoarele si nici o antipatie fata de motociclisti). Rezervorul nu e deasupra motorului???...Si daca apare o fisura in el benzina nu se poate scurge pe motocicleta, pantalonii motociclistului...etc...Si daca se intampla lucrul asta, nu-i de ajuns o scanteie sa se aprinda?...asta vroiam sa spun...da nu, tu ai ramas chitit pe mine de la faza cu vrabiuta si ciotu` de salcie...daca vroiam sa imi bat joc iti recomandam ceva la misto...cand am zis de unul bun chir la riscurile aferente ma gandeam...Dar asa cum am spus nu ma pricep...era doar o incercare logica la cum imi spune intuitia ca ar fii la motociclete...in rest numa de bine...ma duc sa rasfoiesc ceva almanahe...


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 24 Jun 2010, 20:32
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




Intreb si eu, a fost careva dintre voi nevoit sa lipeasca un rezervor de plastic? se poate? cu ce? rezervorul nu e crapat prin lovitura ci a fost gaurit de "infractori" cu o surubelnita destul de groasa


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 13:19
Forum Renault